Ben helemaal klaar met vliegmaatschappij Air Arabia. 31-05 vlucht die 16:10 moest vertrekken vanuit Nador is uiteindelijke 18:45 ong vertrokken, net op de grens van Spanje moest vliegtuig terug naar C... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
M’n vlucht was zeer goed. Het personeel was kundig en heel behulpzaam. Ik heb al vaker met jullie gevlogen en keer op keer hebben jullie nette personeel. Het landen op Nador was perfect je voelde na... Toon meer
Desondanks iedereen zijn mening vond ik het echt een prima ervaring. Personeel was vriendelijk en alles verliep soepel. Wat echter tegenviel was het eten in het vliegtuig (extreem droog brood). Dit sl... Toon meer
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding voor wat de vlucht betreft. Het inchecken verliep zeer vlot. Eenmaal aan boord is er misschien een verbeterpuntje mogelijk qua aanbod aan maaltijden.
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Flying to over 170 + destinations and pioneering the best fares in the region, Air Arabia was built for those who have places to go, things to do and people to meet. Today, people have far too little play in their lives but travel is one adventure that keeps them going. Boosting their spirit to never stop and keep flying, our focus is to offer the lowest fares, more destinations and comfortable travelling. We want to make travel easy, fast, convenient and fun for all our passengers. Air Arabia, Where Next
Contactgegevens
Airport Road, A1 Building, Air Arabia Group , Sharjah , Verenigde Arabische Emiraten
- +97165580000
- contactus@airarabia.com
- airarabia.com
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Oplichting ouj-bru traject
Walgelijke praktijken als je op de terug reis bent. Let goed op airport oujda zat verschil van 2.6 kg in de weegschalen. En die kale bolle die een paar woorden nederlands spreekt is hoofd van air arabia in die regio dus die strijkt lekker met de bonussen omdat hij mensen oplicht. Je komt met dezelfde bagage en opeens voldoet die niet aan de eisen. Grappig is dat. Trap er niet in en laat je grote bagage niet meegaan tot je verzekerd bent dat je handbagage oke is. Want ze sturen die eerst door en pakken je tickets af en geven die aan andere persoon die je handbagage checkt. Dan zijn je koffers al weg en kun je niks meer omwisselen.
Van Fez-Saiss naar Brussel gevlogen
Van Fez-Saiss naar Brussel gevlogen, op de airport van Fez-Saiss zeer slechte service gehad van de manager Abderrahman en zijn collega aan balie nummer 3. De dame in kwestie weigerde haar voornaam te geven. Ze lieten ons extra betalen voor bagage terwijl we al extra bagage geboekt hadden. Dit was volgens hun niet te zien in hun systeem. Ondanks dat ik betaalbewijs en de bagage liet zien in de app, weigerde ze mee te werken. Manier van praten is zeer respectloos en ze dreigen met het missen van de vlucht. Ze lieten ons wachten en gingen andere mensen helpen.
Nooit meer tetouan air arabia.
Nooit meer tetouan air arabia.
We hadden natuurlijk al gezien dat er een video viraal was gegaan over een dikke stewardesse die lastig deed over kleine handtasjes voor vrouwen.
We hebben het dan over een hand tas waar net een paspoort in kan en je portomonee.
Vandaag vloog ik terug vanuit tetouan na 1 weekje vakantie genoten te hebben.
Vanuit NL werd niks gezegd over die handtasjes van mijn zussen.
Ik vloog met mijn zoon,3 zusjes en schoondochter.
Ze moesten allemaal het handtasje op de weegschaal leggen.
Extra kilo bijbetalen anders mochten we niet boarden.
Nadat 1 van mn zusjes dit aan flimen was weigerde hii de instapkaarten terug te geven en de paspoorten.
Hii chanteerde ons om filmpje te verwijderen of we mochten niet mee.
Van 1 kwam het ander en uiteindelijk zijn de meiden vertrokken en werden wij geweigerd op de vlucht omdat we tegen ze hadden geschreeuwd.
Voor ons nooit meer tetouan met air arabia.
Het grond personeel blijft ongemanierd en asociaal en willen niks anders dan mensen geld aftroggelen.
Voor iedereen die toch vkiegt wees gewaarschuwd dat op je heenvlucht niet moeilijk wordt gedaan over een handtasje met een trolley.
Op terugvlucht met zelfde air arabia tetouan heb je met hele.andere mensen te maken
Zeer teleurstellende ervaring met Air…
Zeer teleurstellende ervaring met Air Arabia in Fez
Ik ben diep teleurgesteld over de manier waarop ik behandeld ben door het grondpersoneel van Air Arabia in Fez. Hun houding was allesbehalve vriendelijk, en het leek alsof hun enige doel was om extra geld uit passagiers te halen.
Het meest schokkende was dat je zelfs geen kleine handtas mee mocht nemen zonder extra kosten. Dit is volkomen onredelijk en geeft een gevoel van wreedheid en onmenselijkheid. In plaats van begrip of klantgerichtheid te tonen, kreeg ik alleen maar botte en onbeleefde reacties.
Een vliegmaatschappij zou moeten streven naar service en respect voor haar passagiers, maar dat was hier absoluut niet het geval. Ik raad Air Arabia niet aan, vooral niet als je vertrekt vanuit Fez.
Waardeloos maatschappij nooit meer
Zeer slechte ervaring
Ik schrijf dit om mijn ongenoegen te uiten over de slechte ervaring die ik heb gehad bij het inchecken op 5 januari 2025 voor mijn vlucht van Fes naar Amsterdam.
Bij het inchecken in Fes werd ik geconfronteerd met een bijzonder onvriendelijke medewerkster. Zij maakte onnodig veel problemen over een handtas van slechts 1 kg, die uitsluitend mijn persoonlijke papieren bevatte. Tot mijn verbazing moest ik hier extra voor betalen. Dit ondanks dat ik op mijn heenvlucht van Amsterdam naar Fes met precies dezelfde bagage geen enkele moeilijkheid heb ondervonden.
Wat dit incident nog frustrerender maakt, dat ik later ontdekte dat Air Arabia blijkbaar aparte regels hanteert voor reizigers uit Nederland, België en Turkije. Ik vind het onbegrijpelijk en oneerlijk dat er een onderscheid wordt gemaakt op basis van het land van herkomst of bestemming. Dit wekt niet alleen de indruk van discriminatie, maar het tast ook het vertrouwen in uw dienstverlening aan.
Daarnaast was de houding van de medewerker totaal onprofessioneel en onrespectvol. Dit heeft mijn reiservaring met Air Arabia sterk negatief beïnvloed.
Ik vraag me af:
1. Waarom er onderscheid wordt gemaakt tussen reizigers op basis van hun herkomst of bestemming.
2. Waarom de medewerkster in Fes zich zo onvriendelijk en klantonvriendelijk opstellen.
Ergste maatschappij is air arabia
Ergste maatschappij is air arabia, de grond personeel is erg bijdehand en letten alleen op de extra bagage, je krijgt geen bon niks blijkt dat ze het geld onder elkaar verdelen. Nooit meer vliegen vanuit tetouan of met arabia
Tanger-Brussel-2nov24
Zaterdag 2 november, 4u30 aangekomen op de luchthaven Ibn Batouta Tanger voor de vlucht van 6u45 richting Brussel. Om 5 uur riepen ze al op om zich zo snel mogelijk te begeven naar de incheckbalie. Dit werd in een kwartier tijd enkele keren herhaald. Zo gezegd zo gedaan, aangekomen bij het inchecken. Wij waren met 4 personen, allen met een handbagage. Bij het inchecken en wegen van de koffers, was er 1 bagage die niet voldeed aan de afmetingen. Deze wordt al jaren gebruikt om naar Marokko te vliegen, via verschillende luchtvaartmaatschappijen incl Air Arabia waar nooit iets van gezegd werd. Arrogantie druipte van de medewerker achter de incheckbalie vanaf, dat is dan 75 euro alstublieft zegt ze dan. Die koffer is niet eens 75 euro waard. Dus vanuit Brussel wordt de handbagage gewoon doorgelaten maar vanuit Tanger dan weer niet. Na een discussie die natuurlijk op niets uit draaide, want het ging hen natuurlijk alleen om het geld, stelden wij de vraag of het de bedoeling was om geld af te trogellen van de passagiers? Naast ons gebeurde juist hetzelfde maar dan voor een vrouwenhandtas. De vrouw achter de balie gaf toe en dit waren haar woorden in het Arabisch "het is niet ik die jullie wil bestelen, ik doe alleen wat mij opgevraagd wordt". Wallahi dit waren haar woorden.Na dit gehoord te hebben, hebben we de discussie beëindigd, netjes de 75 euro betaald, haar vriendelijk bedankt en begaven we ons naar de gates. We stonden er niet eens kwartier en BAM, ik kreeg een mailtje binnen dat de vlucht vertraagd werd met 4 uur. Het heeft uiteindelijk 6 uur geduurd voor we konden opstappen. We kregen een A4 met daarin hun verontschuldigen dat de vlucht vertraagd werd met 4 uur maar met een verkeerde datum. Haha ale man, zo onprofessioneel, zehma van hier snel een A4 bladje en dan ook nog erbij zeggen "je kan compensatie vragen". Bull shit, zij weten dat het niet kan. Een compensatie kan je enkel krijgen voor vluchten binnen Europa of vanuit Europa naar een ander continent maar niet vanuit Afrika naar Europa. Ook al dien je een claim in bij Air Arabia zelf, ze sturen jou de link (vlucht vertraagd of Air Help) en dan geef je het zelf in maar dan krijg je direct te zien dat je niet in aanmerking komt voor een compensatie. Tis overal crisis percies, de grote stelen van de kleine. Ichefaan n shampoon.
7 uur vertraging 1 Nov 2024 rabat…
7 uur vertraging 1 Nov 2024 rabat brussel
2 keer in en uitstapen in de vliegtuig
Broodje worst en pulpe drankje waarde 3 euro zeer slecht
Communicatie zeer slecht
Geen vergoeding omdat je vanuit marokko vliegt vluchten vanuit Europa hebben prioritijt om op tijd te vliegen ivm wetgeving anders moeten ze betalen raad niemand aan om met air arabia te vliegen beste een europees vlieg matsch.heb je recht op je vergoeding na zo een behandeling
een vertraging van 5.5 uur + 50 euro…
een vertraging van 5.5 uur + 50 euro extra bijbetalen voor mijn koffer.
NOOIT vlieg ik nog met deze maatschappij
Het grondpersoneel was onvriendelijk en niet behulpzaam/Het cabinepersoneel leek ongeïnteresseerd in de passagiers en reageerde onvriendelijk op vragen
Ik vloog gisteren met Air Arabia van Casablanca naar Brussel, en mijn ervaring was zeer teleurstellend. Het begon al slecht bij de check-in, waar het personeel zeeeeeeereer onvriendelijk was en lange wachtrijen niet efficiënt werden aangepakt. De vlucht had vervolgens een vertraging, zonder duidelijke communicatie. Aan boord waren de stoelen ongemakkelijk, de cabine was niet schoon, en het personeel leek ongeïnteresseerd. Bovendien was mijn bagage beschadigd bij aankomst, en niemand kon me helpen. Deze ervaring heeft mijn reis ernstig beïnvloed. Air Arabia moet werken aan hun klantenservice en cabinecomfort. Ik geef deze vlucht 1/5 sterren en raad het anderen niet aan
Air Arabia = Afzetters!!
Af te raden om met hen te vliegen. Ze rekenen je een extra bedrag aan voor gewone handbagage. €50 extra betaald voor eigenlijk bagage die perfect in orde was qua gewicht en afmetingen.
Vlucht vertrok te laat en het begeleiden van de passagiers verliep heel chaotisch. Onderweg belachelijk veel turbulentie ook, nog nooit zoiets meegemaakt. Na belachelijk dure tickets voor een 3u vlucht (€320) Nooit meer!!
Desondanks dat je 2 stuks bagage mee…
Desondanks dat je 2 stuks bagage mee mag nemen (onder stoel + handbagage), moet je op de terugreis alsnog in taner bijbetalen voor zogenaamde extra bagage. Wanneer je vraagt waar dit in hun policy staat kunnen ze het niet laten zien. Er was geen discussie mogelijk met de oplichters.en nog air arabia huur andere maatschappij heel slecht. De prijs van arabia .Nooit meer Air Arabia!
Let op: standaard extra betalen voor bagage
Desondanks dat je 2 stuks bagage mee mag nemen (onder stoel + handbagage), moet je op de terugreis alsnog in Nador bijbetalen voor zogenaamde extra bagage. Wanneer je vraagt waar dit in hun policy staat kunnen ze het niet laten zien. Er was geen discussie mogelijk met de oplichters. Nooit meer Air Arabia!
Alles was slecht
Alles was slecht, om te beginnen een vertraging van meer dan 12 uren. Geen verwittiging. Pas bij de check in werd er iets van gezegd zonder meer uitleg. We zaten meer dan 12 uur vast op de luchthaven. Na een rel veroorzaakt door mede passagiers/slachtoffers, kregen we wat water en een rot broodje. Het was heet en de airco stond uit. Een kwartier voor het uiteindelijk boarden, kreeg ik een briefje met verontschuldigen en de verkeerde info.
Op geen enkele site van Air Arabia word je klacht serieus genomen en beantwoord. Schande, NOOIT MEER AIR ARABIA
Air Arabia vanuit Tanger grondpersoneel…
Air Arabia vanuit Tanger grondpersoneel zijn criminelen met maffia praktijken,bij mij hebben ze mijn voorgeboekte bagage uit het systeem verwijderd waardoor ik bij incheckbalie opnieuw voor de bagage moest betalen, heb alles op papier laten zien maar hadden ze geen boodschap aan uiteindelijk mocht ik door de helft van het bedrag te betalen mee,zij dreigde ook om mij en mijn gezin niet mee te laten gaan met de vlucht.
Voor underseat wordt je op de terugvlucht van Marokko opgelicht!
Op de vlucht richting Tetouan was het geen probleem, op zich prima, op de terugweg vanuit Tetouan krijg je te maken met vreselijke geldhaaien. Wat wil de grondpersoneel? Geheel onterecht, je geld kloppen, door kosten in rekening te brengen voor je “undersear”. Bij het boeken kon je kiezen tussen basic, value en ultimate. Bij “Value” stond heel nadrukkelijk “10kg handbags + underwear + 20kg bagage”. In de voorwaarden wordt dit nogmaals herhaald en bevestigd dat je daar recht op hebt, samen met handbagage (totaal 10kg). Echter, bij terugvlucht vanuit Tetouan stelt de geldbeluste grondpersoneel dat dit expliciet in je ticket moet staan, wetend dat dit niet erin staat, echter alleen “20kg bagage + 10kg handbagage”. Volgens klantenservice is underseat onderdeel van 10kg handbagage. Discussie met die geldwolven is tegen dovemansoren, klachten hier in Nederland is zinloos. Het is een complete anarchie, iedereen doet maar wat, hebzuchtige grondpersoneel hebben eigen regels verzonnen en klanten moeten gewoon 75,- euro betalen. Wat zijn dit voor praktijken?
Vertraagd zonder reden tanger.
Ik hou het in het kort en krachtig het slechte vlieg maatschappij ooit vliegtuig stond er en bemanning was er niet waarschijnlijk aan het stappen dag ervoor 5 uur vertraagd. En nergens op site dat je ze kan benaderen.
Altijd telaat nooit op tijd
bad Expirines my flicht from Amsterdam…
bad Expirines my flicht from Amsterdam to Fez deylie mor than 3 ours
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








