BABEYOND Reviews 

202
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful forest green dress with Fringe was on sale and I snapped it up. It really feels and looks expensive and I received lots of compliments and would wear again. Also enjoyed my accessories incl... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was thrilled with both the batwing- sleeve, beaded gown and the peacock feather headpiece. The quality was amazing and I received so many compliments. The price is incredibly reasonable for what y... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same story with a lot of the rewiews in here unfortunately. I requested to return my item for a refund. I then received an email several days later informing me that they don't accept returns from... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The dress i ordered was a bit big and longer than i thought, but i was told to keep it and alter it myself, snd i would be refunded €50.00. The dress is beautiful, i altered it and am very happy with... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

202 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(202)

79 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Problem with receiving dresses

Problem with receiving dresses. If you cannot deliver to PO addresses you need to let people ordering know that, and have an alternate way ic delivery. I ordered dresses a month ago and still have not received them, but they were not delivered by the date of of event. I have corresponded about this issue. I am thinking this website may be a scam.

9 oktober 2025
Logo BABEYOND

Antwoord van BABEYOND

Hi Elaine,

Hope you are doing well. We’re truly sorry for the inconvenience and disappointment caused by the delay in receiving your dresses.

Due to an issue with the delivery address, we did not identify the problem in time, which unfortunately resulted in the delay and caused you to miss your important event. We completely understand how frustrating and disruptive this must have been.

We have received your return request and it has already been forwarded to the relevant team for priority handling. Please keep an eye on your email for updates regarding your refund.

We sincerely apologize again for the inconvenience and truly appreciate your patience and understanding. We hope to have the opportunity to provide you with a better shopping experience in the future.

Warm regards,
BABEYOND Customer Service Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

They finally refunded all of my money…

EDIT: At first, they didn't refund all of my money (-$20), I had to pay $20 for shipping, and the item was not at all like the picture on the website. After about a month of contact emails back and forth with their customer service and a 1-star negative review on this website, the retailer did finally refund the additional dollar amount on the dress. I am satisfied with the return but won't likely buy again.

20 september 2025
Logo BABEYOND

Antwoord van BABEYOND

Dear customer,

Hope you are doing well. We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been.

After reviewing your order, we found that a discount of $20.70 was applied at the time of purchase. Since discounts are not refundable, we only refunded the amount you actually paid. Additionally, under our current return policy, customers are temporarily responsible for return shipping. We hope you’ll understand.

Regarding the photos, we have restored the clothing to its original appearance, but please note that lighting and scene settings may cause slight differences. For the most accurate view of our products, we recommend checking our white background images and model photos for future purchases.

We sincerely apologize again for the inconvenience and hope to provide you with a better experience in the future.

Warm regards,
BABEYOND Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely Dazzling

The dress arrived even better than imagined and fit my body perfectly. I am so thrilled and very much looking forward to wearing it.

9 oktober 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Fast shipping and great quality of products, just as described and shown on website.
In my experience, the dress ran a bit smaller. Got. large that fits more like a medium.

1 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm still waiting for the second half…

I'm still waiting for the second half of my order. I have emailed your contact email address on your website twice, but have not received a response. Will I receive it?

9 oktober 2025
Logo BABEYOND

Antwoord van BABEYOND

Dear customer,

Hope you are doing well. We’re very sorry to hear about the delay with the second half of your order. After checking, it appears that the package may have been lost in transit.

Our customer service team reached out to you on October 24 and sent an email with a proposed solution — either a reshipment or a refund. Please check your inbox and let us know which option you prefer so we can resolve this as quickly as possible.

We sincerely apologize for the inconvenience and truly appreciate your patience and understanding. Our team is committed to making things right and ensuring a better experience for you in the future.

Warm regards,
BABEYOND Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What I like about this site

The pictures and videos posted at the bottom of each page allows you to really get a sense of fit on someone other than a model, as well as giving you an opportunity to notice details and the quality of the dresses. The shipping is not easily tracked but always quick.

7 oktober 2025
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Loved both

I originally purchased a maxi dress that was too long. The return process was a bit complicated and I had to pay for my return or I would say 5 stars.
I did end up buying a shorter dress from Babeyond after as well.
Loved both products and even told my friends...5 mins later one was buying a dress too.

8 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dress was advertised as maxi

Dress was advertised as maxi, however fell at the middle of my shins (Im 5’8…. Not exactly giant). Took forever to come in (from China). Have not been able to contact customer service to return.

26 september 2025
Logo BABEYOND

Antwoord van BABEYOND

Hi Alycia,

Hope you are doing well. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your order.

Your return request has been processed on October 23, and detailed instructions have been sent to your email. Please check your inbox for more information.

We’re sorry about the sizing issue and will review the measurements to ensure a better fit. For future orders, feel free to reach out to our customer service team for sizing advice.

As for the delay, the recent international shipping peak may have caused longer transit times. We’ll keep improving our logistics for faster delivery ahead.

Warm regards,
BABEYOND Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The dress I ordered came exactly as…

The dress I ordered came exactly as described, in a beautiful forest green, great quality, fit well, and delivery time was as expected. The headpiece was smaller than it looked in the ad, so I ended up purchasing something else off Amazon since the delivery time for Babeyond is quite a ways out (as they explain at the time of purchase) and Halloween is quite close.

1 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dress was ill fitting.

Dress was ill, fitting and fabric was not what was shown in the picture. I returned it. I hope the return goes smoothly. The gown I first ordered fit nicely and I kept that one.

29 september 2025
Logo BABEYOND

Antwoord van BABEYOND

Hi Christy,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry for the experience you had with your second order, and we completely understand your disappointment.

Your comments on fit and fabric have been shared with our production team to help us improve.

We’ve also reviewed your return — it was successfully processed and refunded on October 20. We apologize again for the inconvenience this has caused and truly hope to provide you with a smoother experience in the future.

Warm regards,
BABEYOND Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still haven’t received my order

I still haven’t received my order. Is been 20 days since I placed the order and it’s still not here. The event that I wanted to wear it to was last night.

5 oktober 2025
Logo BABEYOND

Antwoord van BABEYOND

Hi Shannone,

We sincerely apologize that your order did not arrive on time and has affected your event plans.

Regarding your order, the items were shipped in two separate packages. The second package experienced an unexpected delay and was delivered on October 20.

We have also approved your return request, and once the returned items are received, we will issue your refund immediately. Please keep an eye on your email for further updates.

We deeply regret the inconvenience caused by the shipping delay. Please be assured that we are taking steps to improve our logistics process to ensure a smoother and more reliable experience in the future. Thank you very much for your patience and understanding.

Warm regards,
BABEYOND Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered my dress October 4 paid extra…

Ordered my dress October 4 paid extra for expedited. Delivery still has not shown up.

5 oktober 2025
Logo BABEYOND

Antwoord van BABEYOND

Hi Jeannie,

We sincerely apologize for the unpleasant shopping experience this delay has caused. Due to the recent peak in international shipping, some packages experienced unexpected delays. After reviewing your order, we can confirm that it has now been delivered.

We also regret that the delivery took longer than expected. As a gesture of apology, the expedited shipping fee you paid was refunded on October 20.

Furthermore, to help prevent similar issues in the future, we are working closely with our logistics partners to enhance delivery efficiency and reliability.

Thank you very much for your patience and understanding throughout this process. We truly apologize for the inconvenience caused and remain dedicated to providing you with a smoother experience in the future.

Warm regards,
BABEYOND Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The sizing guide is off completely

The sizing guide is off completely. Had my measurements taken and the 2 dresses I received had 4 inches extra on each side. The trying to return them, i got no response for several days on a return email. Finally they sent me a return label and it was not accepted at the delivery location and is being returned to me according to usps. I do not know how I'm supposed to get my refund with all this trouble just trying to return items that didn't fit. I was planning on repurchase the items in the correct size but not after this. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY UNLESS YOU ARE CERTAIN YOU ARE KEEPING WHAT YOU ORDERED.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer