Big Cottages Reviews 

601
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

There were very few photographs of the outside. The drop down menu for the number of guests doesn't allow for babies. It's hard to find the cottage again to share with others.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A really high quality conversion in an idyllic peaceful location is a good start. Add to that the warmth of the welcome from the friendliest hosts, along with fresh flowers a sponge cake and milk in t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had our previous holiday cottage cancelled due to unforeseen circumstances. Managing to find another one through Sykes Cottages, very quickly, booking on line was very easy. I had an email conf... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

5pm is late getting in may be a worth having a look at changing it. House is brilliantly located, only there from Friday to Sunday, had to pay for full week rental on hot tub, refused to add on plus w... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vakantiehuisje
  2. ook in
  3. Groepsaccommodatie

Geschreven door het bedrijf

Big houses, large holiday homes and group accommodation. Big cottages, little prices. Big Cottages is part of the Snaptrip family which also includes Last Minute Cottages, Dog Friendly Cottages and Snaptrip.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

601 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(601)

42 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failing website booking system

The payment I made did not go through; after the confirmation email I had another email saying there had been a problem; after I phoned up and listened to a lot of music, I was told either to re-book (which I tried and couldn't do, the system wouldn’t do that) or to amend the payment details – but the system wouldn’t do that either. We were given 24 hours to sort it, which involved several phone calls, and a lot of music. The p[problem I was told was that my name varied – only slightly – from the name on the card I used to book. The whole system was poor, and having thought we would simply book as the website said we had 36 hours of trying different things, with a lot of stress and wasted time. In the end my last phone call was to pay over the phone. It has been a wearying and frustrating process.

17 maart 2023
Logo Big Cottages

Antwoord van Big Cottages

Hello Stephen,

Thank you for taking your time to leave us a review. I am very sorry to hear that you have had a negative experience booking with us.

As a marketplace we work alongside various property managers and we would be unable to process any payments, which is why we would have advised to re-attempt the booking online.

Sometimes a booking may decline if the lead booker's name does not match the cardholders details. I understand your frustration and wholeheartedly apologise for the lengthy process.

I am glad to hear that you were able to eventually make a booking and I do hope you are able to enjoy your holiday.

If you would like to raise any further issues, then please reach out to us on resolutions@snaptrip.com, and myself or a member of our team will respond as soon as possible.

Best Wishes,
Katie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

We were looking for a value for money…

We were looking for a value for money large cottage and found just the thing on Big Cottages.

16 februari 2023
Logo Big Cottages

Antwoord van Big Cottages

Hello Neil,

Thanks for the 5 stars! I'm so thrilled to hear that you managed to find exactly what you were looking for.

We hope you have a great trip.

Katie,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Big Cottages

Antwoord van Big Cottages

Hi Christine,

I'm sorry to hear that you were unable to get through to our Customer Support team.

I've checked our phones and I'm unable to see any calls attempted calls from the registered phone number on your booking.

I've sent you a direct email now to see how we can help, please keep an eye out for this.

Best wishes,
Sophie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick to book

3 februari 2023
Logo Big Cottages

Antwoord van Big Cottages

Hello Andrea,

Thanks for taking your time to leave us a review!

I'm glad you were able to book swiftly and hope you have an amazing holiday.

Katie,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love big cottages!

Brilliant website easy to navigate and really great value accommodation

26 januari 2023
Logo Big Cottages

Antwoord van Big Cottages

Hello David,

Thank you for the lovely review and we're happy to hear you had a straight-forward booking process.

We hope you have a great holiday!

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Said £20 deposit and full balance due…

Said £20 deposit and full balance due in may but when booking went through all went through Skye’s cottages who said a £600 deposit required which was not communicated when I booked. False advertising

22 januari 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good company to use

Easy to use website, smooth booking service. I just find it annoying that there are so many companies with websites linking to each others. The booking was done via the cottages main booking agent, Sykes, I could have just used them directly, I just happened across this website first as it was top of Google search list. Each company takes a turn on the fee, so overall things just get more expensive

17 januari 2023
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The payment details were completely…

The payment details were completely opaque. Right up to the time I entered payment details I was not made aware of how much and when payments would be due. I had to contact the owners and negotiate a staged payment.

3 januari 2023
Logo Big Cottages

Antwoord van Big Cottages

Hi Christopher,

Thanks for taking the time to leave us a review.

I have checked your booking and there was no extended information on payments due to the full payment being required for your dates, so our website would have shown you the full amount throughout, instead of a breakdown of installments.

I'm glad to hear that you have managed to set up a payment plan with the owners directly.

I hope you have a lovely stay.

Many thanks,
Sophie

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer