We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 2 insulated travel cups for use with our daily commute and family trips. Having tried many brands that failed to last, my wife and I are very pleased to have a reliable, well insulated leak... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful experience! I had already purchased a glass lunch bowl in the store, and now I've purchased another one, as well as a stainless steel lunch box and a large lunch bag. The products are excell... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service. My lunch box lid kept opening up even with it sealed and the band around it. I emailed B&B and within 24 hours the matter was sorted with a new lid sent out.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have ordered three replacement bottle caps. They were packed in a box with a huge amount of paper as stuffing despite the fact that they would have easily fitted in an envelope. Cork and plastic is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Aanrechtwinkel
  2. Winkel in modeaccessoires
  3. Buitensportwinkel
  4. Sportartikelengroothandelaar

Geschreven door het bedrijf

We are passionate about creating beautiful, original designs that are underpinned with functionality.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

258 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shouldn't have to have bought a replacem …

Shouldn't have to have bought a replacement in the first place....again!

25 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Black + Blum

Antwoord van Black + Blum

Hi Anthony,

We are really sorry to read your review.

Could you please let us know what is your issue and we will give you the assistance required?

We pride ourselves on delivering the highest quality products and the highest quality service to our clients so we look forward to giving you the assistance needed.

Please email us at askme@black-blum.com and once the information is received we will get back to you as soon as possible.

Kind regards,
black+blum

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product smooth prompt delivery

I bought one of these food pots last year for my partner and he's used it nearly everyday since and it's still in amazing condition. I finally bought one for myself and my sister and I'm loving using mine. Started a detox and needed to transport my own food when I travel to work etc. The lunch pot is an excellent product.

23 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good product. Bad design fault and Bad warranty

Everyone in my family bought a water bottle each and I think they are great, look great tastes great. Unfortunately when I bought one it broke on the first day by the bottle falling on to its side on the table. The fall was pathetically small and tapped the metal clasp which they pushed through and broke the glass bottle. Weather it was a weak defect in this bottle or a floor with in the product, as an engineer with a deep understanding of material science and design I find this an unacceptable floor. The product would have gone through more force in my rucksack on a walk had it made it that far. Unfortunatley I would have to recommend, in my consderably knowledgeable, opinion that this product has a problem or the company is simply not willing to accept warranty claims. Therefore for the price of 30 pounds (including pnp) is far to much of a gamble on a product with a design floor and essentially no warranty. A shame as they are very pretty and the charcoal does work.

22 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Black + Blum

Antwoord van Black + Blum

Hi Thomas,

We are very sorry to hear that your Eau Good Glass broke but thank you for letting us know.

We accept and agree that the bottle should be able to withstand normal use without breaking.

Our bottle design is hand blown and although this adds to its beauty and charm, it also means the shape can vary slightly. We decided to use borosilicate glass which is harder than normal glass and gives pure water taste with better resistant on thermo-shock.

The challenge is that it is very hard to always spot a weakness before it actually breaks.

Also, you said that your bottle fell on the metal ring and since it is made from glass please note that the bottle will break if it is knocked.

Since we are always trying to find ways to improve we are working with the factory who makes the bottles to refine and improve the shape, manufacturing process and quality control steps in order to strengthen the bottle and spot any weakness.

Therefore it would be great if you could send a picture of the damage to askme@black-blum.com and we will pass the information on to our factory.

We are sorry for the issue you have had with your bottle and we will be pleased to replace it for you this time.

We hope it helps and we look forward to hearing from you.

Kind regards,
black+blum

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lunch Pot Lid - poor Customer Service

Four month old lunch pot lid broke when undoing it. I threw the lid away but despite having my receipt and Customer Service accepting that this was not 'normal wear and tear' they wouldn't replace it because I didn't have a photo. I think that's pretty poor and I wouldn't recommend buying from them.

20 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Black + Blum

Antwoord van Black + Blum

Hi Fiona,

We are sorry to read your review.

However in your conversation with the customer service you haven't provided any images or proof of purchase that is required to replace an item.

Should you have a receipt for your purchase please send it to design@black-blum.com and we will get this resolved.

We look forward to hearing from you.

Kind regards,
black+blum team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Vacuum flasks from Black and Blum

I have used the Black and Blum products and found them all to be fantastic , but the vacuum flasks , despite great appearance do not keep drinks hot for 6 hours as suggested .
Warm yes but not hot - a bit disappointing.

17 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Black + Blum

Antwoord van Black + Blum

Hi Christopher,

We are really sorry to hear that.

Please note that for best results, we recommend before use, to pre-fill the Thermo Flask with boiling hot water for about 3 minutes (please ensure you DO NOT overfill your flask).

We hope this helps and should you have any further questions do not hesitate to contact us at askme@black-blum.com.

Kind regards,
black+blum

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Everything was nicely packed. The replacement lids are perfect, love the cookbook. New box appetite is superb, husband is very happy. Delivered very fast too. Thank you.

16 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Ordered some replacement forks for my Box Appetit. They arrived quite promptly, appropriately packed and the delivery cost was reasonable.

14 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Still received nothing

Funny you should ask for a review when the order has still not arrived!

10 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Black + Blum

Antwoord van Black + Blum

Hi Ewan,

We have contacted you regarding your order since some more information are needed.

Once this has been completed your order will be dispatched as soon as possible.

We look forward to hearing from you and should you have any questions do not hesitate to contact us.

Kind regards,
black+blum team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellently designed product

Delighted to realise that the soft cover and completely secure bottle top mean I can transport it to wherever I go to work each day... guaranteeing me freshly filtered water. Great size, solid glass, exceptionally well made and it looks wonderful! I heard people giggle with delight when they discovered it in my kitchen...

8 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointing customer service

Poorly designed dish rack fell over when loaded with glasses. Customer service refused to pay for shipping to return the item which does not work as advertised. Very disappointed.

4 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good overall

Easy to order, great delivery communication (was told the time within an hour of when it would turn up). The packaging seemed great but the charcoal that you put in the bottle was broken. Not a very big deal but I thought I would e-mail to see if I could get a replacement. Haven't heard back yet which I understand as I assume staff have been on holiday but I would suggest not sending quite so many automated e-mails to those who have signed up to the mailing list (drawn in by the 10% discount) especially over the holiday period when other e-mails are not being sent. Many thanks for the otherwise great experience.

3 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Closed for Christmas!

I ordered a loop candle set before Christmas, received confirmation by email of my order and the website stated next day delivery. Obviously I wasn't expecting them to be delivered prior to Christmas although I ordered them on the 21st Dec. However I have not had my delivery. No correspondence as to when my delivery should arrive or even if it has been dispatched! The office / warehouse is closed until 3rd jan! Yet I am receiving discount emails and emails for feedback. Quite frankly I'm disappointed! I wanted this set for a 50th birthday for a work colleague for the 3rd Jan. Clearly they are not going to arrive! If a date of delivery had of been given at point of ordering I would never have ordered them! Yet you have my money and I have no product! I have a set of loop candle holders myself hence my interest, however the customer service is shocking!

2 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Black + Blum

Antwoord van Black + Blum

Hi Hannah,

We are really sorry for the issue you have had with your delivery.

Unfortunately due to the Christmas holiday we were unable to guarantee a delivery time which we specified on the main page of our website and at the checkout.

• UK – standard service order before noon on 16th December* / next day delivery order before noon on 20th December*

*shipping times are dependent on the carrier

According to your order details your order was not on a next day delivery service and due to a large volume of orders we have been unable to ship your order prior to our warehouse closure.

We are really sorry for any inconvenience this may have caused and should you need any assistance do not hesitate to contact us at askme@black-blum.com.

Kind regards,
Black+Blum

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good prices for excellent quality p …

Good prices for excellent quality products. I always seem to buy the ones with a twist! They are a modern design that is elegant and timeless and can be used in a variety of settings. Delivery is also prompt.

30 december 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!!!!

Amazing service, delivery and product. Have jus11t purchased another fro continous supply of water!!

Would definitely recommend product and service

27 december 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service

Even though they had to ship the candles separately from the candelabra, both arrived promptly, well packaged, and I believe the candelabra set will make a great Christmas present!

21 december 2016
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer