Blisswood Limited Reviews 

197
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item arrived damaged (dented), missing the lights, and with loose screws scattered everywhere in the box. When there was a delivery delay, the seller sent threats directly through amazon. I report... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivered a bed to the wrong address, claiming it was our address despite nothing on our doorbell and our back/alley not the one on the photos sent. Unprofessional customer service. No bed and threate... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to email about faulty drawers purchased through amazon and to get a replacement bought the 3+4 drawer chest none of the drawers match shocking it's faulty goods under sale goods act and nobody c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a door canopy from Blisswood & I am extremely satisfied with the product, the customer service staff (both on phone & email) & with the website. From start to finish the experience has bee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelfabrikant
  2. ook in
  3. Kantoormeubilair winkel
  4. Meubelgroothandel
  5. Meubelwinkel
  6. Slaapkamermeubilair winkel
  7. Tuinmeubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Blisswood is a comprehensive one- stop provider of top-tier home and office furniture, with its own in-house Manufacturing facility, that offers a wide selection of high quality sophisticated, stylish designs. At Blisswood, our Furniture and home furnishing products are designed with Quality, Durability, and affordability in mind. We carry a wide selection of Dining rooms, Living rooms, Study rooms, Bedrooms, and Bathroom furniture & furnishing products.


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

197 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(197)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

22 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Ismail,

Thank you for sharing your experience with this positive feedback with us. We are glad to hear that you are satisfied with our product and service. It is always grateful to know that our efforts are being appreciated by our valued customers.

Your satisfaction is our top priority, and we will try to do our best to ensure that we meet your expectations in the future purchases as well.

Thank You!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Double swing chair

I have ordered a double swing chair at very good price unfortunately it was damaged at some places. Instead of return which could be a hassle they offered me 30% off as compensation.I am very pleased with their offer and quick update about the issue. The team was very helpful and they solved my problem. I love the chair. Thank you for assistance.

22 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Shazia,

Thank you for sharing your experience with this positive feedback with us. We are glad to hear that we are able to resolve your reported concern and you are satisfied with our customer services. It is always grateful to know that our efforts are being appreciated by our valued customers.

Your satisfaction is our top priority, and we will try to do our best to ensure that we meet your expectations in the future purchases as well.

Keep Shopping!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with the price

Very happy with the price, speed of delivery and quality of desk.

22 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Stephen,

Thank you for sharing your experience with this positive feedback with us. We are glad to hear that you are satisfied with our product and service. It is always grateful to know that our efforts are being appreciated by our valued customers.

Your satisfaction is our top priority, and we will try to do our best to ensure that we meet your expectations in the future purchases as well.

Thank You!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I definitely recommend Blisswood 👌

I purchased a door canopy from Blisswood & I am extremely satisfied with the product, the customer service staff (both on phone & email) & with the website. From start to finish the experience has been great. When I contact them for an extra part the customer service personnel dealt with my query swiftly & successfully. The product is too high standard & the staff can not do enough for you. A very happy customer 😀

19 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Deb,

Thank you for sharing your experience with this positive feedback with us. We are glad to hear that you are satisfied with our product and service. It is always grateful to know that our efforts are being appreciated by our valued customers.

Your satisfaction is our top priority, and we will try to do our best to ensure that we meet your expectations in the future purchases as well.

Thank You!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very unprofessional and worst service

Very unprofessional and worst service provided by their staff.

I am not sure about the quality as I haven’t opened the packaging yet but the advisors on chat are very unprofessional. I was offered a discount for not able to purchase all the required items before due to advisors lack of help earlier but when I tried to place a order with the discount offered, I was told by advisor to wait and then the price of the product was suddenly increased whilst I was still on the chat for over 3 hours.
When I asked for an explanation as to why I was stopped to place the order, they claimed that they did not know the price would go up.
I then asked if the staff knew that prices can go up anytime then they should have not stopped me from placing the order whilst the prices were still lower. At this point they not only refused to explained but the advisor ended the chat whilst I was still speaking to them on chat.

They might be proud of their quality but in terms of customer services the company is rubbish & I wouldn’t recommend it to anyone. The chat advisors treated customers so badly and were the view that they were dealing with customers not in the U.K. but in some faraway country where customer service is not given any importance at all.
I will also be refunding the one item that I have already ended purchasing online before dealing with their staff.

18 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Abdul,

We are sorry for the inconvenience which has been caused to you. We have checked the complete email and chat conversation which which you had with our executive.

We have checked and found that our team has helped you out in every possible way and have offered the discounts as well. Also, it is clearly mentioned in our terms and conditions of our website that the “Prices for our products are subject to change without notice and we reserve the right at any time to modify or discontinue the Service (or any part or content thereof) without notice at any time”.

Hence, it is not possible for us to change the price as per the convenience of the customer. We have offered you the discount which you can use to purchase the item at current price.

Thank You!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It is true to its display and…

It is true to its display and description. Very much satisfy.

19 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Fazil,

Thank you so much for sharing your experience with this positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

Your satisfaction is our top priority, and we are always striving to improve our services. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery quick

Delivery quick, table is excellent quality for the money and looks more expensive.

17 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Penelope,

Thank you so much for sharing your experience with this positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

Your satisfaction is our top priority, and we are always striving to improve our services. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service. The good product matches the description given on the website. Very efficient customer support was provided.

12 september 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Javed,

Thank you so much for sharing your experience with this positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

Your satisfaction is our top priority, and we are always striving to improve our services. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Stylish Furniture at a good price

Purchased two coffee tables in grey, they look great and very stylish - very pleased with them. Assembly instructions could be better, like which glossy edge faces where. Had an issue with one of the tables which was sorted out promptly by the supplier. Would recommend

21 augustus 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Ian,

Thank you so much for sharing your experience with this positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

Your satisfaction is our top priority, and we are always striving to improve our services. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Cute little dressing table

Cute little dressing table, but very small for my 12 Yr old daughter.(I should have measured before). Really good storage for all her makeup. Nice and easy to make.

13 juli 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Candice,

Thank you so much for sharing your experience with this positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

Your satisfaction is our top priority, and we are always striving to improve our services. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Mixed review

Delivery and service was fine. Problem with the chair in that height was not as advertised. Otherwise chair is fine. Had to buy a cushion to rectify.

10 juli 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Customer,

We are sorry to hear that you have encountered some issues with the item which you have order. We apologize for the inconvenience which has been caused.

We are glad that you have managed to resolve the issues at your end. However, if there is anything else for which we can assist you then please let us know. We are here to help you.

Thank You!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service brilliant chair exactly as…

Service brilliant chair exactly as described and so glad I purchased it. Great quality and so comfortable.

1 juli 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Marion,

Thank you so much for sharing your experience with this positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

We hope that our product continues to meet your expectations, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product. Great service

2 juli 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Sandra,

Thank you so much for sharing your experience with this positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

We hope that our product continues to meet your expectations, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Good quality product which arrived damaged through no fault of Blisswood. Excellent communication from Blisswood (even on a weekend) which resulted in prompt delivery of a replacement door for the furniture.

11 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Angela,

Thank you for sharing your experience with this positive feedback with us. We are glad to hear that we are able to resolve your matter and you are satisfied with our customer services. It is always grateful to know that our efforts are being appreciated by our valued customers.

Your satisfaction is our top priority, and we will try to do our best to ensure that we meet your expectations in the future purchases as well. Keep Shopping!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

25 juni 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Customer,

Thank you so much for sharing your positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with our delivery services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

We hope that our product continues to meet your expectations, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received my sideboard really quickly very happy with purchase

Received my sideboard really quickly

25 juni 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Kathryn,

Thank you so much for sharing your positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and delivery services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

We hope that our product continues to meet your expectations, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The chair is amazing

The chair is very comfortable, it was well packaged. Easy to put together. Perfect massage office chair. A*****

24 juni 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Priscilla,

Thank you so much for sharing your positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

We hope that our product continues to meet your expectations, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best price and a solid product with…

Best price and a solid product with speedy delivery.

5 juni 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Scott,

Thank you so much for sharing your positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

We hope that our product continues to meet your expectations, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good quality and Prompt delivery.

Prompt delivery.
Good quality product.

4 juni 2023
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Honey,

Thank you so much for sharing your positive feedback with us! We are glad to hear that you are happy with the quality of our product and services. Providing high-quality products and services to our customers is our top priority, and it is always rewarding to receive such positive feedback.

We hope that our product continues to meet your expectations, and please do not hesitate to contact us if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing our product!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Steer Well Clear

I have had to give this review 1 star because it won’t allow me to submit a minus 5 rating. This has had to have been one of my worst experiences with ordering goods through Amazon. This company uses Yodel for its deliveries so it is very hit and miss on whether or not your goods will arrive on time had I known that this was not Amazon couriers I would not have placed my order.
I have just had a bout of sciatica hit me so my children clubbed together to buy me a chair from your company which we hoped would help with this problem and as it was Father’s Day on Sunday, I placed the order with Amazon for delivery Saturday.
The other reason I picked the Saturday time slot is I am still managing to work full time to help me through this difficult financial period, so we thought the chair might help on both counts. I have just finished Cancer treatment and although I have been given the all clear there will always be a niggling doubt that it will re-occur, so time spent with my children is precious.
Father’s Day was completely ruined by this fiasco between yourselves, and the courier and I am sure that a lot of people will have gone through the same experience from Yodel.
While you are using Yodel as your courier, I will not use you company ever again and I will tell all my friends and colleagues to do the same.
To sort this problem out I have had to rearrange the delivery for Tuesday 20th of June and arrange a day off work at short notice, luckily my bosses are very understanding.
So basically, my review is steer well clear of this company.

20 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Blisswood Limited

Antwoord van Blisswood Limited

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delayed delivery of your gift. We understand the importance of timely and reliable service, especially when it involves special occasions such as Father's Day.

We have taken note of your feedback and have shared it with our shipping partner, Yodel, to address the issue promptly and prevent similar occurrences in the future. We value your input, as it helps us identify areas for improvement and ensures that we maintain the high standard of service our customers expect.

Please rest assured that we are committed to taking corrective measures and working closely with Yodel to enhance the delivery experience for all our customers. We strive to provide reliable and timely service for every order, ensuring that your gifts and packages reach their intended recipients on or before the expected delivery date. We deeply regret any disappointment or frustration caused by this incident.

We genuinely appreciate your understanding and patience throughout the process. We would request you to please connect with us on our email Salesblisswood@gmail.com so that we can assist you further. Also, we have shared it to our team for arranging the call back on your given contact number.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and assure you that we are actively working to prevent such occurrences in the future. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our customer support team. We are here to assist you and restore your confidence in our services. Thank You!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer