Brittrove Reviews 

138
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company. Ordered what I thought were two bras through Facebook advert, a supposed 2 x offer. Was delivered one bra and a pair of pants I never ordered. Complained, only to be told I made a mista... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I only gave 4 stars purely because the wrong colour was sent. However, we managed to resolve the situation with customer services. They sent me a full refund which was very much appreciated. I would... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Waited weeks for these Ordered a cat scratching platform but got a piece of cardboard instead! Ordered a strapless bra but it doesn't fit. Also made with weird material that won't stretch. Aft... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Offered me a refund after sending shoddy goods, this refund never happened & all I get on Trustpilot & in answer to my e-mails is to send photos or videos, this after accepting my complaint & offering... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

138 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(138)

128 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed with my order

I ordered 4 pairs of high waist cross tummy control panties after seeing an amazing advert on Facebook. #BTV78729. Very disappointed in them, they make absolutely no difference.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear Customer, we are deeply saddened by your feedback. We sincerely apologize for the product's discrepancy from the advertised description and the disappointment it caused you.
To correct this error as quickly as possible, please send your order details and product photos to service@brittrove.com. We have arranged for a specialist to handle this urgently and will contact you within 24 hours to properly resolve the return/exchange issue.
Your satisfaction is of utmost importance to us. We cherish your trust and will strive to improve to prevent this from happening again. Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to make amends.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not as advertised

Items significantly different from the advertisement. Order received 5 days after ordering which reduces options to return for a refund as policy states must be returned within 14 days from date of purchase. No delivery slip or return label provided. Need to contact customer services to request return address.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear Customer, thank you for bringing this to our attention. We’re sorry the product didn’t meet your expectations, and we understand how frustrating that can be. Please send your details to our support team atservice@brittrove.com. We’ll review your case with care and help you find a solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still no refund from Brittrove and this…

Still no refund from Brittrove and this has been months.
They have told me that I can have refund.
I would never buy anything from this company again

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear Customer, thank you very much for taking the time to share your feedback.
We sincerely apologize that you have had such an upsetting and disappointing experience with your purchase, and we fully understand how dissatisfied you must be with the product and the refund process. Please send your order details and any related information to our customer service email address: service@brittrove.com. Our professional customer service team will look into your case carefully and provide you with a fair and proper solution within 24 hours. Please give us a chance to address your concerns properly and make this right for you; thank you very much

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered the rechargable fan that you…

I ordered the rechargable fan that you can clip on used it and it's very powerful for the size of the product

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your concerns.
We are deeply sorry to hear that your recent shopping experience was unsatisfactory, and we offer our sincerest apologies. We cherish every bit of your disappointment and are committed to remedying it. To expedite your response, please contact our customer service email: service@brittrove.com. Our dedicated customer service team will provide you with detailed assistance within 24 hours.
We sincerely hope to regain your trust and look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Quality Car Sunshade

Poor Quality Car Sunshade
I have just received the car sunshade that they advertised on Facebook and I have to say that I am extremely disappointed with the quality of the product.
It has quite obviously been made as cheaply as possible, I assume in China and can predict that after a few uses the whole thing will collapse.

I tried to raise this issue via their Facebook manager, which seemed to be your preferred means of contact, but as their bot was unable to answer on their behalf I was supposedly passed to a human agent who would help me " in a moment ".
After waiting for a response for over two hours I thought I would try their email address to see if I get a better response,

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear Customer,Thank you for your honest feedback. We sincerely apologize that the product’s performance . We understand your frustration and do not take such concerns lightly.
We are committed to addressing this issue promptly and fairly. Please contact our customer service team directly at service@brittrove.com, and we will work with you to find an immediate resolution.
We appreciate the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I saw an ad on facebook with a video…

I saw an ad on facebook with a video showing a car cleaning mop head with aluminium extension pole to reach car roofs, I placed the order and only received the mop head, I’m at this minute complaining on their WhatsApp chat and they want me to re order the complete package ie mop head and extension pole which I had already ordered and only received half of the order. Not happy!!

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear Customer,
Thank you for your valuable feedback. We are very sorry that we delivered the wrong product to you, and we fully understand how upsetting it is .Please accept our sincere apologies for this error and the poor support experience. To resolve this promptly, please send your order information to our customer service email address: service@brittrove.com. Our customer service team will attend to your request urgently and provide a suitable solution for you within 24 hours.
We are determined to fix this issue for you and appreciate your understanding. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Instructions for Aqua-Guardian are as clear as murky water…

Instructions for Aqua-Guardian are as clear as the murky water I bought it for.
Dilute with 200-250 catties of water -- what on earth is a cattie ?
The dirt will fall off after soaking -- fall off what ?
Rinse with water once or twice -- rinse what with water ?

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear Customer,we appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused. We take customer satisfaction seriously, and we’d like to assist you further. Please send your order details to our support team at service@brittrove.com, and we’ll ensure your case is handled properly. Thank you for giving us the chance to help.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

On Hand

I had to contact customer service assistant the items were not the colour I had ordered. After a couple of false starts, customer service were on hand and the problem was concluded.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The customer service was great

The customer service was great. The item I bought unfortunately needed to be returned however they gave me a refund and told me to dispose of the item so there was no hassle with returning, thank you

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy from them

I wish I’d looked on here before ordering from them, the Facebook posts are misleading as they look like they’re in the UK, I ordered some support underwear, which was delivered yesterday, to the outside of my front door, even though I was at home and the first I heard about the delivery was from a notification, it was not delivered to me, it was left in an insecure location, I’ve been messaging them since yesterday and I’m sure it’s bots that reply, I’ve put a claim in via PayPal, they have asked me to cancel my claim, and they will resend the order, I do not want dealings with this company, they are misleading and cannot communicate clearly, no idea where they are, but I would not advise anyone buy from them,

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear valued customer,
We received your message and learned that you have not yet received your desired item. Our entire team is very concerned about this. We understand your disappointment and sincerely apologize for the inconvenience.We solemnly promise you that every order deserves to be treated with care. We guarantee that we will take full responsibility for your order.Please send your order details to your dedicated after-sales service channel: service@brittrove.com. This email will go directly to our "Worry-Free After-Sales Service Team," and a representative will personally follow up with you within 24 hours and provide a clear solution.Please give us a chance to ensure that the item you ordered is safely delivered to you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a multi purpose kitchen knife…

I ordered a multi purpose kitchen knife from Brittrove about a month ago. The product is absolutely rubbish and not fit for purpose but decided not to complain as it was relatively cheap. HOWEVER, yesterday I received an order confirmation from Brittrove for yet another knife that I did not order. I immediately got in touch with their customer service and asked them to cancel the order as I did not place it - they have refused and have refused a refund!! I have tried to argue with them about this but all I am receiving now is an automated email stating that they have responded to my complaint and hope I was satisfied with the outcome!!! DO NOT ORDER FROM THESE PEOPLE!

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear valued customer, thank you very much for providing us with your valuable feedback.
We are deeply sorry to learn that you are dissatisfied with the material and quality of the product you purchased. Ensuring that every product meets our quality standards is our responsibility, and clearly, we have failed to meet your expectations this time. We fully understand your disappointment and highly value your experience.
Please send the specific issues and relevant order information to our customer service email address: service@brittrove.com. Our service team will contact you within 24 hours to verify and address the issue, and provide you with a proper solution.
We sincerely apologize again for this unpleasant shopping experience and thank you for your trust and patience. We look forward to the opportunity to improve our service for you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Incorrect item received

I ordered Highland cattle ice cube moulds but received pigs. I emailed on 18th June but no reply received to date.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brittrove

Antwoord van Brittrove

Dear Customer,
Thank you so much for taking the time to leave your feedback. We are truly sorry to hear that we sent you the wrong product, and we deeply regret the frustration and inconvenience this has caused you.
We take full responsibility for this mistake and the poor service experience. Please kindly send your order details and relevant information to our customer service email address: service@brittrove.com. Our dedicated customer service team will prioritize your case and provide a clear, effective solution for you within 24 hours.
We hope to have the opportunity to make this right for you and regain your trust. Thank you for your patience and understanding.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer