Brunomarc Reviews 

124
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

had to return 2 pairs of mens shoes due to ordering wrong size. they quickly replied with return options making it easy. Unfortunate that returns are not free but they do offer a discount coupon for... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I switched to Bruno Marc from Johnston Murphy shoes. Same quality, comfort and style. Yet I personally love the selection of casual shoes Bruno March has to offer. I purchased the wrong size (too sma... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought these Bruno Marc dress sneakers for their sharp look, but after about six months, the inner lining tore, making them uncomfortable to wear. It’s disappointing for a shoe to wear out this quic... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time ordering from BrunoMarc, several pairs of dress shoes. Timely delivery, exactly as promised. Returned a pair b/c not the right style w my suit - they were very helpful and supportive, rapi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

124 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(124)

54 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service was timely and…

Customer service was timely and appropriate. I appreciate the reasonable pricing, as well as the high quality of the shoes I purchased, which felt great from the first wearing...Nice Job!

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Scott C. Sberna,

Thank you for your wonderful review. We're truly grateful for your feedback and are delighted to hear that you were pleased with both our customer service and the quality of your shoes. Knowing they felt great from the very first wear makes us especially happy.

Thank you for choosing us. We look forward to serving you again and helping you find your next favorite pair.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Cheaper to shop on Amazon

Cheaper to shop on Amazon. Brought it to their attention, cancelling order and they actually sent me the link! Customer service is clearly not a priority.

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Mitch,

Thank you for following up, and we’re very sorry that our previous response left you feeling that your concern was not taken seriously.

We understand why you were frustrated. You contacted us because you found the same shoes for $15 less on Amazon, and instead of exploring whether there was anything we could do about the price difference, we proceeded with your cancellation request and then sent you the Amazon link. We can see how that response may made you feel that customer service was not our priority.

We truly appreciate you bringing this to our attention. Your feedback has also highlighted an area where we could have handled the situation more thoughtfully.

We sincerely apologize again for how your request was handled and hope you’ll give us an opportunity to regain your confidence in Bruno Marc.

Warm regards,
Bruno Marc Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

Amazing customer service. I had an issue and they took care of it. I love how caring they are to my needs best shoes ever. They are comfortable and stylish.You won't be disappointed.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Maria Barbot,

After reading your review, we couldn’t be happier! Our team takes great pleasure in providing excellent service, and we’re delighted to hear that we contributed to your enjoyment of online shopping. Thank you for choosing us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and great with…

Very helpful and great with communication. Definitely have bought from this company in the past and will continue to because of their great quality.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hello Luke,

We're so happy to hear you had a great experience with Bruno Marc. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thank to amazing customers like you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt Customer Service

I forgot to apply a 10% coupon to my order. A Bruno Marc associate replied immediately next day and took care of it. Easy shopping experience and the shoes were at a great price.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hello Leo,

We're so happy to hear you had a great experience with Bruno Marc. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thank to amazing customers like you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, I like the quality and the appearance.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Jimmy Sergey,

After reading your review, we couldn’t be happier! Our team takes great pleasure in providing excellent service, and we’re delighted to hear that we contributed to your enjoyment of online shopping. Thank you for choosing us.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have been a customer for quite some…

I have been a customer for quite some time and love the quality and variety of the shoes, as well as the price. Customer service is always timely and efficient. My only challenge is that often my normal size is not the same as I order similar type shoes and the return process is costly. Though the process itself is simple enough, but, paying $15-$20 to return a pair of shoes that don't fit can be frustrating.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Michael Fairley,

Thank you for your feedback, and we sincerely appreciate you bringing this to our attention.

Thank you so much for your continued support and for sharing your feedback with us. We truly appreciate hearing that you enjoy the quality, variety, pricing, and service we provide.

At the same time, we’re sorry to learn about the frustration caused by sizing differences and the return costs when a pair doesn’t fit as expected. We completely understand how this can be inconvenient.

We would like to kindly clarify that, as outlined in our return policy, return shipping costs for size-related issues or personal preference are the responsibility of the buyer. That said, we genuinely value your input and are actively working to enhance our sizing guides and product descriptions to help customers choose the right fit more confidently and reduce the likelihood of returns.

For more details, please refer to our return policy here:
https://www.brunomarc.com/pages/return-policy

Thank you again for being a loyal customer and for helping us improve. We truly appreciate your understanding and support, and we hope to continue providing you with shoes you love.

Best regards,
Bruno Marc Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a pair of leather shoes from…

I bought a pair of leather shoes from Bruno Marc on Amazon. The shoes showed up used, likely a mix up. The support team was very understanding and worked with me and we came to an understanding that was better than what I expected. Thank you to those who helped me. I own 4 pairs of shoes from this company and love them.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Matthew Whitby,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us.

We’re glad our customer support team was able to assist you and provide a solution that met your expectations.

It means a lot to us to hear that you’ve been enjoying your Bruno Marc shoes and that you’ve added four pairs to your collection. Your continued support and kind words are greatly appreciated.

We’ll continue working hard to provide high-quality products and excellent service. Thank you for being a valued customer, and we hope you enjoy your shoes!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First timer

Fistly, the quality of their shoe is a top notch all items fit well and love them. Next is their customer service, they are responsive and ready to help whenever you need them. Lila their customer girl is great!!!!!!!! Will order more.

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Sandra Anima,

Thank you for your kind words. We're greatful for your feedback. It's our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we're glad that this commitment was reflected in your shopping experience.

We look forward to your next shopping encounter with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the product and the customer…

I love the product and the customer service team was helpful when I had a sizing issue and needed to return a product.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Mike,

After reading your review, we couldn’t be happier! Our team takes great pleasure in providing excellent service, and we’re delighted to hear that we contributed to your enjoyment of online shopping. Thank you for choosing us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time ordering from BrunoMarc

First time ordering from BrunoMarc, several pairs of dress shoes. Timely delivery, exactly as promised. Returned a pair b/c not the right style w my suit - they were very helpful and supportive, rapid email follow up and high degree of customer attentiveness. They are clearly working hard to build brand loyalty.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hello bill lundberg,
We're so happy to hear you had a great experience with Bruno Marc. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thank to amazing customers like you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed an order by mistake

I placed an order by mistake. Originally, they denied my refund but this was through AI NOT a person. Estella from customer service the next morning took care of everything. Estella turned a negative to a positive experience. I will be ordering items from Mark Bruno in the near future because of excellent customer service and good products/value

and good products for a good value

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Michael Kimball,

After reading your review, we couldn’t be happier! We’re delighted to hear that Estella was able to assist you and turn your experience around. Our team takes great pride in providing helpful and caring service, and we truly appreciate your recognition of our efforts.

Thank you for choosing Bruno Marc and for your kind recommendation. We look forward to serving you again in the future.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Dress Shoes for Internship

While the Men's MaxFlex Casual Wingtip Brogue Oxfords that I ordered for my son did not quite fit (requested the size he wanted--the style did not allow for the necessary fit) he did actually like the shoes. Great style and look.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hello L Brent,

It is not everyday that we receive feedback as detailed and thoughtful as yours. But trust us when we say that it does not go unnoticed.

Your comment has given us valuable insight into the styles and designs that we provide at Bruno Marc. We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

i needed to return a pair of shoes that…

i needed to return a pair of shoes that didn't quite fit, and the customer service was very responsive.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi joseph kozak,

After reading your review, we couldn’t be happier! Our team takes great pleasure in providing excellent service, and we’re delighted to hear that we contributed to your enjoyment of online shopping. Thank you for choosing us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The costumer service is very fast

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hello El Do,
Thank you for the generous words. Our customer support team is delighted to assist you with your needs. It’s great to see you had a positive experience with our team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wrong shoe received.

I ordered three pairs of Brunomarc shoes. After they came in I noticed that one pair wasn’t exactly what I had ordered. I reached out to customer support and explained the issue. There was a very fast response with a couple of different option for me to choose from on resolving the issue. Once I responded with my option, the resolution was fast. So far I have been extremely happy with the comfort of each of the shoes. I am already planning for my next pair.

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Joseph,
We’re sincerely happy to hear that you had a positive shopping experience and purchase! Our mission is to deliver the best products possible, coupled with quick, supportive service. Reviews like these drive us to keep raising the bar.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The shoe size I ordered was too large…

The shoe size I ordered was too large and requested a refund. Messaged me promptly and also gave me 15% off on my future order

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hello Dale,

Thank you for the generous words. Our customer support team is delighted to assist you with your needs.

It’s great to see you had a positive experience with our team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brunomarc product was terrific

Brunomarc product was terrific, but their service to resolve my issue was even better. They made sure there was a result I was happy about and made the customer feel satisfied. I highly recommend them for their excellent products, but even more for their ability to serve their customers.

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Jeff Hobbs,

Thank you for your kind words.

We're greatful for your feedback. It's our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we're glad that this commitment was reflected in your shopping experience.

We look forward to your next shopping encounter with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently placed a very large order for…

We recently placed a large order for the Bruno Marc Classic Comfort Men's Oxfords for my son's upcoming wedding - for the groom, all the groomsmen, ushers, father of the bride and father of the groom - 16 pairs of shoes in all. We had ordered 5 pairs a few months ago but then did a final order for the remaining 11 pairs. We actually ordered them from Amazon. The shoes are very nice but we noticed that 6 pairs were a little different in color, with some having more of a red tone to them. We noticed a different batch/production number on the box so contacted Amazon by phone.

In reaching out to Amazon, they advised us to send the the ones with the different batch number back and they would make a note on the new order. I was hopeful but definitely nervous. As the shoes started being delivered to us again, we quickly realized it was the batch/production number we had just sent back.

I didn't really know what to do and with the wedding a few weeks away, I decided to reach out to Bruno Marc directly by phone. I was considering sending the ones with the different batch back to Amazon again and ordering directly through Bruno Marc.

The lady I spoke with was super nice but I think she was a little confused about my situation and ultimately wasn't able to offer much help. In her defense, I was giving her a lot of information. However, within less than an hour I had received a very nice email from Bruno Marc asking for more information about my situation so they could try to find a solution.

We emailed back and forth, with them explaining the production process and that it wasn't necessarily a different shoe but different color variation based on when they were made, and some other factors. They asked for pictures so they could see what I was seeing. They were informative about the production process and how these variations occur and explained that the warehouse was not able to pick out certain batch/production numbers.

They were very understanding and apologetic for what we were going through. Although they would not be able to replace our shoes by locating that other batch number, they did offer to refund 30% of the cost our last order of 11 pairs of shoes.

The fact that they were so responsive and understanding really made all the difference. We are hopeful that no one will really notice it the day of the wedding as it isn't a huge difference and people aren't going to be focusing on the guys' shoes. They could have just left it to Amazon but they stepped up to help. Great customer service for sure! Thank you.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi stephanie mason,

Thank you for your kind words.

We're greatful for your feedback. It's our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we're glad that this commitment was reflected in your shopping experience.

We look forward to your next shopping encounter with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Return Process

I ordered a pair of mens dress shoes and they were the wrong size. Their customer support immediately sent me a shipping label, provided a coupon for next purchase and made the return process very seamless. Additionally, the second pair arrived very quickly and the quality is great for the price!

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Brunomarc

Antwoord van Brunomarc

Hi Shawn Tuthill,

Thank you for your kind words.

We're greatful for your feedback. It's our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we're glad that this commitment was reflected in your shopping experience.

We look forward to your next shopping encounter with us.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer