We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly, best people I've ever dealt with. I will never buy my nutrients anywhere else! And you shouldn't either !

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There was an issue with how the product arrived. A quick picture and chat brought about a great resolve! They know customer service! I had been looking for a specific product and finally found it... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Canadagrowsupplies is the best site for purchasing goods. I have bought Mini Fan(AC Infinity CLOUDRAY S6 Clip Fan with Auto Oscillation) recently and it arrived within five days. The quality of the fa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I looked into purchasing some items on their website. Because I had items left in a cart I now receive up to 4 promotional emails per day. I unsubscribed several times but the emails kept coming. I co... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Hydroponische apparatuur leverancier
  2. ook in
  3. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

Indoor growing equipment, growing tents, growing kits, lights, fans, and much more.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

51 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(51)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Secret Jardin Dr240

Ordered a Secret Jardin Dr240 it’s been over a month and still haven’t received a shipping notification. All I have been getting is the run around from mr. Brad A. Don’t bother calling the 1-800 # because no one picks up. If they didn’t have it in stock they shouldn’t have sold the product. Delivery update… a product has been delivered, incorrect they sent me the 8x4 instead of the 8x8. Update: my order has been rectified. Brad has stuck by me helping me along the way.

22 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Canada Grow Supplies

Antwoord van Canada Grow Supplies

Hi Mondo,

Thanks for your feedback. We let you know that the tent was on backorder and are truly sorry for the delay. Unfortunately, there are no Secret Jardin tents left in the country.

You've made us understand that you were willing to wait which is why we have kept your order. If it has not come in by next week, we will definitely refund you your order.

Thank you for your patience and trusting us.
CanadaGrowSupplies.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had the wrost experience…

I have had the wrost experience ordering anything ever from this place .i ordered a grow tent ...it wouldn't except my address so brad "helped" me ...he did all the address for me i etransfered him the 172 ..he guaranteed 10 day delivery .. after 10 days i emailed him abot the tracking number he ignored my emails ... after a month no tent i emailed the company and got Brandon ....he sent tracking number finally.... went to fed ex ... package went back to manufacture... i emailed again aski g for a replacement tent got no answer .brandon stopped returning my emails after telling me he would check in every couple o days to make sure i have the tent and a good experience... now its been 2 and a half months ....no tent....finally asked for a refund ...and the refunded me the wrong amount .. i have a reciept for 172... the refunded me 149.99. the wrost experience ordering stuff ever.. as for great customer service and easy return police the page says is a complete lie ..

14 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Canada Grow Supplies

Antwoord van Canada Grow Supplies

Hi Dewayne,

Thank you for your review. As a company, we take our customer's feedback seriously.

Your tent was sent to you after having agreed to pay under our cost price, to make sure you are happy with it. We delivered the tent to you and FedEx attempted to deliver the tent over 3 times over 3 weeks. One month later, you came back to us saying you did not see the paper that was slipped under your door.

We made a mistake on the refund and adjusted the refund afterwards. Unfortunately, the tent went back to the warehouse and we currently have none of that tent in stock.

Despite warning you about all these issues through emails, we still decided we were going to send you a free tent once we receive it in stock. If you like to discuss more please feel free to email us at info@canadagrowsupplies.com.

Thank you for your honest feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy from this company

I wouldn’t advise anyone to buy from this company. On January 1, 2022, I made an online purchase, plus shipping, the total was over $200. I was assured that my order was being processed and that I would be receiving my tracking number imminently. That was on January 6. Since then, they have ignored my communication attempts. It is now January 12, 2022. I feel scammed.

*Edit. The product was shipped to me 3 days after I requested that my order be canceled. But at least I finally received it.

12 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Canada Grow Supplies

Antwoord van Canada Grow Supplies

Hi Mark,

The Doktor Doom product you ordered was delivered to you. We sent you an email claiming there would be a delay to due BC's flood issues. We asked if you wanted a refund and you said you would wait a little longer.

You have now received the product as it says delivered.

Sorry for the inconvenience this may have caused you. We are truly sorry for the delay.

Please email info@canadagrowsupplies.com to see how we can make this a better experience for you.

Thank you,
CanadaGrowSupplies.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5+ Stars

Initially I wrote a scathing review. I deleted it though! I can't fault the company for a shipping error. CGS went above and beyond to make things right. They refunded me, shipped me a new item and allowed me to pay for it after it was shipped and offered a discount! Great pricing and great sales. This will be my new go to online store for grow supplies.

2 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Canada Grow Supplies

Antwoord van Canada Grow Supplies

Thank you Brian! We truly appreciate your feedback and business!

Happy Growing!

Kind Regards,
Canada Grow Supplies Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

At first i thought i got scammed

At first i thought i got scammed, but ended up being 100% legit after receiving email and phone call. Received my order pretty quick. Prices are pretty darn good compared to a lot of other sites. Will for sure be ordering from them again.

2 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Canada Grow Supplies

Antwoord van Canada Grow Supplies

Thank you Derek! We truly appreciate your feedback and business!

Happy Growing!

Kind Regards,
Canada Grow Supplies Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

J’aime beaucoup mon nouvel achat

J’aime beaucoup mon nouvel achat. Tente , lumières, engrais livrés à ma porte …. Superbe kit de départ , je recommande à tous cette jeune compagnie dynamique.

Merci. 🤩🪴🤟

15 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Canada Grow Supplies

Antwoord van Canada Grow Supplies

Merci beaucoup Jenathan.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don't hesitate

Fast shipping, knowledgeable team, competitive pricing. Thanks Mathieu for the excellent customer service. Will purchase again.

15 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Canada Grow Supplies

Antwoord van Canada Grow Supplies

Thank you Trent! We truly appreciate your feedback and business!

Happy Growing!

Kind Regards,
Canada Grow Supplies Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer