AK MEET AND GREET  Reviews 

437
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Booked through website arrived at airport took car from valet car park 2 days later return call for car it’s returned with scuffed alloys and dirty guy shrugged shoulders , day later car gets stolen o... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arrived back at the airport and rand them as stated to be asked where the car is ! I stated you’ve got the car as a driver picked it up last Sunday from us! After we went down to the car park I receiv... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve had a great experience using meet and greet! The changeover went so smoothly, there was no waiting around upon arrival and when leaving. The staff were so kind and professional. It made my holid... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time using from Birmingham interchange meet and greet received first class treatment would 100% use again car only did 2 miles so parking cannot be far from meet great. Staff very professional... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

437 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 13% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(437)

42 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent, efficient, professional & friendly service at6a reasonable price. Takes the hassle out of airport parking!

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET


We are delighted to know that you had a great experience with us. We Look forward to seeing you again!!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Avoid please read!!!

I booked paid for park and ride with this company, on the morning of the holiday they called and said they have upgraded us to meet and greet. So we were met at the train station drop off and the car was taken by a nice man to park. On return we got a text to say our car had broken down, they would pick us up and take us to our car. We were picked up on returning but I soon released I had been picked in another person s car , who had also left their lovely new car to go on holiday. The we were transported in had this person s belonging s in and I could have taken anything out of that car, as the driver left me in the car for 10 minutes while he got a key for the lock up where my car was. Then after 25 minutes drive ! I reached my car where it was you will never leave your car there again !!!! Insecure dump in accocks green , car park looked like it was condemned, I wish I could download the pics I took you would never believe it.

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET


Apologies for the negative experience that you had, you left a vehicle with us which had mechanical problems, once we parked it up and on the day of your return, we tried to starting it, which did not start due to a flat battery.
solution to this was either let you catch a taxi to the car park or get one of our driver to take you to the car park, as our mini buses where out in our other car parks, so not let you hang around the airport for couple of hours, as you have been travelling most of the day, our driver decided to take yourself and your partner in of his colleagues vehicle to the car park where your car was taken to.
We do not use our customers cars for anything but park it up until they return
Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, used few times already and will back for sure, best prices, friendly and professional staff, always on time.

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Thank you for using our service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Being an anxious traveler I found this…

Being an anxious traveler I found this service very easy to use. As soon as I arrived the driver was there to pick up the car. 3 mins on the mini train to the airport. Arriving back once again the driver was there with my car … simple as that! Thankyou for your great service. I will definitely use this company again. 5 stars ,

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Thank you for using our service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peace of Mind

Drop and go, arrive and collect. That's how simple the whole process, these guys make it looks like. And icing on top is the price i have paid for a week parking. My local council car park would have costed me more. Brilliant services quick response and professional people to deal with. Thank you

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Thank you for using our service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't watts your money

What a joke,

kept me waiting for an hour in the car park.

also they lied to me telling me it was "10 minutes away twice during that Tim,e.

dont waste your time with these jokers.

8 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Sorry to hear that you’ve been waiting for your vehicle.
We always bring your vehicle to you according to the time that you have given to us for returning
If you have come earlier then the time we had, and not let us know this before hand, then yes, there will be a delay, so we ask please give us the correct time of arrival, so you are not waiting around
Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service

Very good service : good value and efficient . Would definitely use again and recommend 😊

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Thank you for using our service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lied to by rude staff member

Arrived back and rang the number as per instructions. It says allow 20-30 mins for car to arrive. Both myself and my elderly mother are disabled. I have a blue badge in the vehicle so that would have been clear to the company. I was negotiating around other travellers pushing a rollator and a 4 wheeled case. I fell over on my way down to the valet parking. The walk was slow after that but from the zebra crossing I could see my vehicle in the car park with no-one in it or near it. All the way down there was no-one with it. I arrived at the vehicle, there was no-one there. I walked around a bit using my rollator, still no-one there. My elderly mother was sitting on her rollator at the boot of the car. I went into the office bit but they couldn’t help as it wasn’t maple parking. Came back out and started walking to the car when it started moving! Had a job trying to flag him down. He stopped across 2 parking bays and said he’d been waiting for me. I said I was waiting for him. If he was waiting why wasn’t he by the car? He said he said hello to my mum. If he did, why didn’t he say ‘I have the key to this car’ the car that my mum and suitcases were by the boot of! He practically threw the key at me and left. I drove the car round back to my mum. I said the man said he’d spoken to her, he didn’t. I knew she would have asked if he had the key if he’d have spoken to her. First time using this company, never again.

Your response doesn’t address the real issue that he said he spoke to my mum when he didn’t! If someone has the key to my car I expect him to be near my car. I don’t expect him to drive my car away when my mum is sitting by the boot of the car obviously waiting with the luggage!

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Apologies if you felt our staff member was rude, our team members are very polite, seems some sort of misunderstanding.
At valet car park we have limited time to park a vehicle
We always ask, ring us once you landed
then the operator asks you to please ring once you got all your luggage, so once we get your second call, then we send your vehicle over to you, for some reason you are not there, we need to take the vehicle out, otherwise it would cost you.
Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We booked car parking to cover a short…

We booked car parking to cover a short family holiday with flights from Birmingham Airport. From start to finish the service was excellent. Immediate confirmation received following booking with relatively clear instructions.

Good timely updates to ensure we were kept informed up until our morning of departure. Due to planned maintenance works at the car parking facility we were upgraded to the meet and greet service which was a welcome bonus.

We were provided with good contact details and further instructions on the morning of our outbound flight and as a result were able to meet our representative at Birmingham International Train Station, hand over the vehicle and use the free metro shuttle to the airport, arriving in plenty of time to check in for our flights.

On return, we called as advised on collecting our luggage, and by the time we had left the airport and returned via the shuttle, our car was ready and waiting.

Friendly and efficient service throughout and would definitely use this company again for the peace of mind they provided, allowing us to relax and enjoy our holiday.

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Car left with company

Very helpful man met us on time gave us useful information made the start of our holiday a pleasure also met us on time on our return no waiting around great service.

17 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam! Scam! Scam!

I have been trying to cancel my reservation for 3 days! They don't respond to messages, they don't answer the phone. Charged me £15 because customer service is non-existent! Don't try to cancel your reservation on their website, big scam!

24 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Our member of staff, tried calling you and left a message, but there was no response from your side
Please refer to terms and conditions regarding cancellations
Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to find instructions

Easy to find instructions, and driver was there waiting for our keys to drive away our car. Great service

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Thank you for your experience

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pleased with the service

Got a good price. Very pleased with the service hassle free. I would use them again if the price was right. Thanks

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AK MEET AND GREET

Antwoord van AK MEET AND GREET

Thank you for your experience

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer