Centrick Reviews 

3.859
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I attended the gathering at liberty place which was set up by concierge saf. I had a fantastic time the food drinks and atmosphere was great cant fault it. I would like to personally thank saf for int... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’d like to appreciate Saf for all his help and support since I moved into the apartment. Being new to the building, he made settling in much easier and was always approachable whenever I needed help... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have reported sewer issues since I moved in to my property ,it all started in 2023 ,vile offensive odour ,Centrick were advised that the problem was from roots from a tree plus there is a kink in a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Raised an issue re an unexpected increase in our service charge. Initially struggled to make headway, but this changed when our new contact Nandia took responsibility. Nandia listened to the issu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Eigendomsbeheerder

Over Centrick

Geschreven door het bedrijf

GET HELP FROM OUR TEAM FIND A PROPERTY CONTACT US ABOUT CENTRICK

Centrick was established in 2005 with one simple goal; to deliver a better, more accessible and more efficient service than that offered by other property management companies in the market.

Centrick’s growing full-service property solutions help individuals and businesses achieve the results they need from both residential and commercial property.

We’re partners, consultants, trusted advisors and we’re with you every step of the way.

We understand just what it takes to deliver a truly 360-degree service, that’s why our teams work tirelessly to support owners, investors and developers across residential and commercial sales and lettings, build to rent and asset management portfolios and of course why our building and estate management team are trusted by the UK’s brightest businesses


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(3.859)

556 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Consistently Poor Estate Management

Centrick building and estate management have delivered a consistently poor service. They have repeatedly shown a lack of regard for residents and a poor grasp of property owners rights and contractual obligations. They have repeatedly failed to respond to emails and formal complaints within their own policy timescales.

Centrick also attempted to charge for services they weren't contracted to deliver, and had no evidence of delivering. When challenged on this it took numerous phone calls and emails with repeated dismissals, the issue only being resolved when escalating to a director.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience has fallen short of the level of service we aim to provide.

If there are any outstanding issues you would like us to look into, we’d be happy to discuss these further and understand your concerns. We have requested your details through Trustpilot, or alternatively, you can contact our Customer Service team directly at customerservice@centrick.co.uk so that we can look into the matter further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Centrick is such a scam 😃 every time I…

Centrick is such a scam 😃 every time I write a bad review, they reply to it ‘requesting more details’ which is asking me to email a customer service email. Every time I do this, they ignore me, I never receive a reply, they delete my bad review and keep their high score on Trustpilot.
Don’t trust them, the way they handle things is not only unprofessional and unethical, it is often (in my personal case) illegal.
My formal complaints about a specific person always get addressed by that same person, and after demanding them addressed by someone else, they get assigned to someone who is suspiciously connected to our previous management company that was let go due to underperforming. I can’t imagine Centrick
Being allowed to operate much longer, there are multiple cases being collected against them. If you have a choice- avoid,avoid avoid
Update: they just wrote the same exact thing I am complaining about underneath this review. ‘Email our customer service team’. I did, numerous times- you do not reply, ever. They are about to delete my review now 😂

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that you feel your concerns have not been properly addressed and that you have been left dissatisfied with our complaints process.

We take complaints about our service and the handling of individual cases seriously. We would like the opportunity to review the specific issues you have raised, including your concerns about previous correspondence and how your formal complaints were handled.

As this review contains details relating to an individual case, we cannot discuss or comment on those matters publicly. However, we would be happy to review the history of your complaint and ensure that your concerns are directed to the appropriate team for consideration.

If you are willing to provide your details again, please contact us via our customer service/complaints channel with your property address and complaint reference, where applicable, so that we can investigate the matter fully.

We appreciate that your experience has not met the standard we aim to provide and are sorry for the frustration this has caused.

To help us address this, we’ve requested your information through this review. If you could provide your name and property details through Trustpilot, it will enable us to assist you further. Alternatively, you can send them to us directly at customerservice@centrick.co.uk.

Kind regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As always Sufyaan at liberty place has…

As always Sufyaan at liberty place has been absolutely amazing as always.

13 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Nathan,

Thanks a lot for your positive review.

We will be sure to let Sufyaan know.

Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Inhumane living conditions at The Metalworks in Slough.

I have been a resident at The Metalworks since 2021. We have had a sewage issue in the building car park on and off since 2022.

It’s 2026 and Centrick has not been able resolve. Slough Borough Council is involved, BBC has made a news article about it, Centrick simply don’t want to deal with the issue.

If they cannot fulfil their responsibilities then Centrick should stop managing and close down the company.

I hope the freeholder of this building who are Seven Capital take notice and help residents out of this misery.

The Metalworks is located in Slough.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Shayan,

We are sorry to hear that you are unhappy with your experience at The Metalworks.

We recognise that the ongoing issues relating to the car park and drainage have been frustrating for residents, and we appreciate the concerns raised regarding the length of time this matter has taken to resolve.

A member of the team will contact you to discuss this issue.

Kind regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ayla went out her way to assist me…

Ayla went out her way to assist me today… thank you for your help! Credit to Centrick!

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Darrell,

Thanks a lot for your 5-star review.

We are delighted to know that Ayla went out of her way to help you!

We will let her know!

Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

i dealt with Humza Tanweer who provided exceptional customer service. My request was dealt with very efficiently and the issue was sorted within 48 hours, communication was clear and concise, responses to emails were done of the same day, very rare in this current day

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Annette,
Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you had such a positive experience with Humza.
Your feedback is greatly appreciated.
Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have received a bill of £308

I have received a bill of £308, an additional £212 onto my quaterly charge as a backdated payment, despite the fact I have already paid all up to date payments and have screenshot proof of this, the invoice itself is so limited, the My Centrick app isnt showing any of my payments or Bills, I am so upset and this is adding tp my anxiety and stress levels, why cant they just get the bill right, where is all this added money coming from, why is there no information on the app, such poor poor service.
Also there response to this negative review is rubbish as I have messeged them on that email half a dozen times already and they have ignored all of my Emails, this company is a SCAM and I will be taking legal action, UPDATE, I waited on the phone for 1 hour only for them to just hang up on me after I sent the required information and proof of payment, disgusting

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Daniel,

We’re sorry to hear that you’re experiencing difficulties with your bill and appreciate how frustrating it must be to receive an additional charge that you were not expecting, particularly when you believe your previous payments are fully up to date.

We’re sorry for the stress and inconvenience this has caused and would like the opportunity to investigate the matter and provide you with a clear explanation.

Please share your name and property details through Trustpilot. Alternatively, you can send them to us directly at customerservice@centrick.co.uk.

Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Charlotte Provides exceptional Service…

Charlotte Provides exceptional Service and the accomodation is well looked after and presented

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Sarah,
Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you had such a positive experience with Charlotte.
Your feedback is greatly appreciated.
Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service.

Terrible service.
They email me: "If your enquiry is of an urgent nature, please call 03330 124 125"
But every time I call this number, it takes more than 1 hour to connect and they do not provide the direct number of the management team of my building.
And when I send an email, I got a auto reply that I would got the answer in 3 working days but it take more than 1 month, no reply from them.
Terrible service.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Le,

Thank you for your feedback. We regret to hear about any challenges in reaching our team. We’ve requested your information through this review to investigate further.
Please provide your name and property details or get in touch with us directly at customerservice@centrick.co.uk.

Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Liberty place summer party hosted…

The Liberty place summer party hosted by Saff was great, the best one yet. Was a brilliant time with all the neighbours, the bouncy castle for the kids and the food was exceptional. Thanks again, looking forward to next year!

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Reece,

Thank you so much for your lovely review, we will be sure to let Saf know of the great job he did.

Thank you again for sharing your experience with us.

Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had a bill through the door from PDE on…

Had a bill through the door from PDE on behalf off Centrick , saying I owe xyz even know I haven't had a invoice off Centrick or email stating what I owe I have been trying to settle to bill for over a week and dispute the admin charge off £300 wich is disgraceful for a letter ! Centrick don't answer emails don't put you through to the correct department tbh there absolutely terrible service , I'm still waiting to get this bill paid and to be contacted by someone who knows what there actually on about from what I have seen so far they don't know there arse to there head !

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Jake,

We appreciate your feedback and are sorry for any confusion or frustration regarding billing. We’ve requested your information through this review to investigate the matter further.
Please provide your name and property details through Trustpilot, or send them directly to us at customerservice@centrick.co.uk.
Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Centrick is not managing The Metalworks – they are completely mismanaging it.

If you are thinking of moving into The Metalworks or hiring Centrick as an estate manager, please save yourself the headache and stay far away. Centrick is not managing this property; they are mismanaging it into the ground, and as residents, we have simply had enough.

It starts the second you turn into the property. The tiles right at the main estate entrance where vehicles drive in are completely unfixed from the ground. It looks terrible, it’s a hazard to drive over every single day, and it sets the tone for how the rest of the estate is looked after. There is trash dumped around the property, and the car park is a free-for-all for unauthorized vehicles because Centrick clearly doesn't care about monitoring who is coming and going.

The security and safety inside the building are non-existent. The maglocks are broken, meaning the building is entirely unsecured. The intercom system doesn't work, so you can't even buzz someone in. When the sun goes down, the entire podium area is pitch black because the podium lights have been left broken, creating a massive safety risk for anyone walking home alone at night.

Inside the blocks, the lifts are out of service repeatedly, forcing everyone to take the stairs regardless of floor level, mobility, or age. And to make matters even worse, we've had sewage water leaks on the premises.

Living here is becoming unbearable, yet Centrick continues to act like everything is fine while neglecting every basic amenity we pay them to look after. It is complete incompetence. We are paying full service fees for slum-like conditions, and the absolute lack of action or care from Centrick is disgraceful.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Haris,
Thank you for your feedback. We regret to hear you’re dissatisfied with your experience.
To address your concerns, we’ve requested your information through this review. Please provide your name and property details or send them to us directly at customerservice@centrick.co.uk . We’re here to help.
Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great bunch of employees always…

great bunch of employees always friendly and if theres any issues theyre straight on it. saff always on hand with anything too anytime any one needs him, recently put a summer party on for the residents at liberty place in birmingham, great food and drink and activities.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Dom,
Thanks a lot for your lovely review.
We will let Saf know.
Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Liberty place summer party

I’m living in Liberty place and recently the we had a Summer party organised by Saif and his concierge team. I had a great time and enjoyed the drinks. Thanks to the team and their hard work

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Chitwan,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear you had a great time at the summer party.

A special thank you for recognising Saf’s efforts - we’ll be sure to pass on your lovely feedback. It sounds like you had a great time, and we’re so pleased you enjoyed the celebrations!

Kind regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am from Liberty place

I am from Liberty place, and we recently have a summer ending party organised by the Saif and his team it was a wonderful experience and had a good time together

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Saman,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear you had a great time at the summer party.

A special thank you for recognising Saf’s efforts - we’ll be sure to pass on your lovely feedback. It sounds like you had a great time, and we’re so pleased you enjoyed the celebrations!

Kind regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a great experience on the summer…

Had a great experience on the summer party lots of fun and the arrangements was organised by saf is perfect with good food and drinks. Totally I enjoyed a lot .

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Bhavya,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear you had such a fantastic time at the summer party and enjoyed the food, drinks and arrangements.

A special thank you for recognising Saf’s efforts - we’ll be sure to pass on your lovely feedback. It sounds like you had a great time, and we’re so pleased you enjoyed the celebrations!

Kind regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sufyaan is always ready to help out…

Sufyaan is always ready to help out even when he’s not liable . He went out his way to help change my tire

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Joseph,

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We’re delighted to hear that Sufyaan went above and beyond to help you, even when it wasn’t something he was responsible for. It’s wonderful to know he took the time to lend a hand and help get you back on the road.

We’ll be sure to share your lovely feedback with Sufyaan - we’re sure it will mean a lot to him!

Kind regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sufyaan is a great guy who has helped…

Sufyaan is a great guy who has helped me for finding parking bases for my guests. Also, for taking my never ending parcels.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Dinesh,
Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you had such a positive experience with the team. Your feedback is greatly appreciated.
Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was visiting liberty place to carry out…

Was visiting liberty place to carry out some work in one of the apartments, and Saf the concierge was very accommodating and helpful.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Matt,
Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you had such a positive experience with the team. Your feedback is greatly appreciated.
Kind Regards,
Centrick

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kindness

Reception staff Bernadette Hamza came to our rescue when we were unable to get into our accommodation. Their kindness was greatly appreciated after travelling from Australia. Thank you very much.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Centrick

Antwoord van Centrick

Hi Janine,
Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you had such a positive experience with the team. Your feedback is greatly appreciated.
Kind Regards,
Centrick

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer