We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Jeg kan se mange giver dårlige anmeldelser. Hvad forventer I når prisen er lav? Ja maskiner er slidte og skal virke. Men hvor får man liveshow og cirkus til den pris? Vi er kommet der i ni å... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Det var som at træde ind i et spøgelseforlystelsespark. Meget få og slidte forlystelse. Mange af forlystelserne virkede ikke, og dem der kørte var meget slidte, ødelagte sæder, strips, lø... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sikkerheden er bestemt nedprioteret i denne mennesketomme forlystelses park. Alt ser slidt og forfaldent ud. Der var store revner i den forreste vogn i drage rutchebanen så jeg under den eneste tur i... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

De to stjerner går udelukkende til shows. Vi gav 626 kr for at komme ind, to voksne og to børn. Halvdelen af forlystelserne kørte slet ikke den dag, den ene forlystelse ungerne prøvede udenfor lød so... Toon meer

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

131 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spar jeres penge !!!!

Vi tog af sted med 2 meget forventningsfulde børn i alderen 3 og 7 år , og hvor blev de dog fælt skuffede , mange ting var defekte og kørte derfor ikke . Dyrene så trætte og måske endda syge ud , der stank i staldene ,og langt mere end normalt ,min 3 årige som ellers ikke er sart var ved at brække sig og ville bare ud .
Hvis jeg skulle skrive alt der var i vejen med det sted ,ville jeg ikke blive færdig foreløbig .
Kort sagt ..... spar jeres penge ,eller brug dem på et sjovere sted , det er totalt spild af tid , penge og skide synd for forventningsfulde børn .
Vi fortalte på en pæn måde en medarbejder fra cirkus land ,hvor skuffede vi var , og i stedet for at tage det til sig ,blev hun møg pige fornærmet ,ja så vil tingene jo aldrig blive bedre .
Så et godt råd til alle .....hold jer væk .

14 augustus 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Familiehygge

Fint sted for mindre børn. Man skal huske at følge de shows der er, for ellers kan der godt mangle lidt underholding. Synes det var lidt for dyrt at komme ind. Der var ikke særlig mange mennesker, så der var god plads til leg osv.

15 juli 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Skuffende og alt for dyrt.

Søndagen stod i børnebørnenes tegn. Valget stod mellem Bakken eller Cirkusland. Valget faldt på Cirkusland ved Slagelse, da vejret så lidt ustabilt ud.
To voksne og to børn på henholdsvis 3 og 4 år. I alt kr. 800,-. Det var en høj pris, men vi så frem til en oplevelsesrig dag som forhåbentlig ville vise sig at være prisen værd.
Det viste sig hurtigt, at det ikke var pengene værd.
En karrusel, et lille nedslidt tog, nogle luftgynger og to nedslidte og beskidte hoppeborge var hvad børnebørnene kunne muntre sig med. Der var en kort cirkusforestilling, som var OK - men kun et lille cirkus værdigt. Der var også et show med tre søløver, som var OK. Ponyridning var børnebørnene ikke parat til. Dinosaur udstillingen var muligvis interessant for større børn, men jeg tvivler.
Vi skulle også have noget at spise. Kvaliteten var under cafeteria niveau. Og betjeningen var langsom og uprofessionel.
Det hele virkede amatøragtigt og er ikke Cirkus Arena værdigt. Det virker lidt som optrækkeri. Vi skulle have valgt Bakken.

12 augustus 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

For dyr entré

Har netop brugt en sommerdag på at besøge denne attraktion. Vi slap gratis ind med med den mindste, men måtte alligevel slippe 600 kr. for to voksne + barn. Allerede efter 10 min. overblik, tænkte vi på at vende om og kræve biletterne refunderet. Førstehåndsindtrykket er virkeligt skuffende, med én slidt karrusel samt lidt andet børnene kan leg på. Vi gav det dog en chance, og ved at følge programmet fik vi tre udmærkede forestillinger, især cirkusset er godt. Vi havde selv medbragt al mad og drikkevarer. Vi så intet forbud mod drikkevarer, og der står intet om det på hjemmesiden.

Museet havde guidet tur to gange dagligt, men det var en aldeles uinspireret guide, og verdens mindste museum.

Følg showene, og se dino'erne. Så kan der gå 5 timer. Ellers er det ikke værd at besøge til den pris.

1 augustus 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Overordnet en god oplevelse - dog kunne udbuddet af mad forbedres kraftigt.

Vi har i dag besøgt Cirkusland' et. 2 voksne og 2 drenge på 9 og 11 år.

Overordnet en super god oplevelse. Gode lege muligheder, flot og imponerende Dino udstilling, mange spændende og sjove dyr, og FANTASTISKE shows og opvisninger ( både i cirkus manegen, i søløve bassinet og på den lille scene ).

Vi hyggede os alle rigtigt meget og brugte vel 5-6 timer der.

Dog må jeg nævne, at stedets udbud af mad man kan købe til frokost er temmeligt trist. Deres sodavandsmaskine var i stykker, og der var intet alternativ. Så frokosten til knap 350 kr. var bestemt spild af penge.

Et godt sted der klart kan anbefales :-) ... Men tag madkurven med.

15 juli 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hyggelig dag for børnene

Jeg har i dag været i cirkusland med mine to børn på 4 og 5 år. Generelt havde de en rigtig god dag, med dyr og show.

Omgivelserne er lidt triste og ikke særligt indbydende - det hele er bygget op om 3 store haller hvor man går rundt.

Der var et super sjovt søløve show og et cirkus med en fin heste forestilling og 3 enorme elefanter.

200 kr pr person synes jeg er ALT for meget - så skulle omgivelserne have været pænere og muligheden for at spise et ORDENTLIG måltid være bedre.

+ Børnene morede sig
+ Gode shows med dyr

- Entreprisen
- Omgivelserne

20 oktober 2012
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Meget lidt for pengene

Vi brugte 5 timer i Cirkusland (inkl. dinosauer-udstillingen) og blev godt underholdt i den tid, men kunne så heller ikke have brugt længere tid der. Især de tre typer shows var rigtig gode. Men, men...når man som en familie på fire lige har betalt 796 kr. for at komme ind, er det virkelig ikke i orden at det ikke er tilladt selv at medbringe drikkevarer. Så føler man sig flået. Desuden er det trist at der slet! ikke er gjort noget ud af at få omgivelserne til at se indbydende ud. Især madpakkestedet er sjovt nok meget trist og slidt. Og selv om vi kun lige havde haft en kort byge efter en tør periode, lå der store vandpytter overalt, hoppeborgene var våde, og der lå en stor bunke vand på karrusellens tag der var lige ved at plaske ned i hovedet på vores børn da det bagefter blæste op. Det såkaldte legeland havde ikke meget at byde på, og børnene var skuffede over at dyrene ikke kunne klappes (fx gederne). "Cirkusmuseet" var en tilfældig sammenstilling af ting der med god vilje havde noget med cirkus at gøre, men der var kun få sparsomme oplysninger om de udstillede genstande og ikke engang en overordnet introduktion til Cirkus Arenas historie. Når vi sammenligner med andre forlystelser, sommerlande mv. vi har været i, føler vi at vi her fik meget lidt for pengene.

6 augustus 2012
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Skuffende

Cirkusland´s hjemmeside give indtryk af mere en det virkelige "land" kan levere.

Så hvis I overvejer at tage familien med i Cirkusland - så drop det og brug de 200 kr p. person på noget bedre

27 juli 2012
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer