Cirkus Trapez Reviews 137

TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Det er godt 15 år siden jeg sidst var i cirkus, og det er 15 år for meget, for hold k**t hvor hvor det sjov, hyggeligt og involverende for både mig og mine børn. Der var både ild, cirkus hunde, heste,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og familie venligt cirkus hvor der er opvisninger for alle aldre Sjove klovne dygtige artister og specielt deres hunde nummer er super godt ikke mindst fordi at... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rigtig fin oplevelse i Middelfart. Dygtige smilende artister, dyrene virkede til at have det godt. Vores 4 årige var helt opslugt, og stemningen var helt tilpas til at hun kunne være i det.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cirkus Trapez i Haderslev d. 14. April. Venligt personale men meget lunken oplevelse. En stor hest blev forskrækket i den lille manege og løb ud til publikum. Panisk stemning indtil heste... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Circus

Geschreven door het bedrijf

Cirkus Trapez - Danmarks familievenlige cirkus


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

137 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kæmpe ros

Det er godt 15 år siden jeg sidst var i cirkus, og det er 15 år for meget, for hold k**t hvor hvor det sjov, hyggeligt og involverende for både mig og mine børn. Der var både ild, cirkus hunde, heste, dans og en klovn der var så charmerende. Kæmpe ros til hele holdet, 2 timer er aldrig gået så hurtigt før.

7 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og…

Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og familie venligt cirkus hvor der er opvisninger for alle aldre
Sjove klovne dygtige artister og specielt deres hunde nummer er super godt ikke mindst fordi at man oplever at store og små hunde kan arbejde sammen og ja den helt lille Hulk kan være lidt en drille pind men det er netop det der er plads til når man arbejder med hunde
Sidst men ikke mindst så er ALLE ansatte i det lille cirkus super søde og hjælpsomme til enhver tid
Vi ses snart igen 😉😎

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cirkus Trapez i Harndrup

Cirkus Trapez i Harndrup

En forestilling med jeres hunde nummer, hvor der pludselig kom 4 hunde ind i ringen. Hundene gjorde ikke som de blev bedt om, det resulterede i skæld ud fra den unge mand der viste nummeret og han tog den ene hund i nakken og slæbte den ud. Man kunne tydeligt se skuffelsen i den unge mands øjne og irritation.
(Jeg har været tilskuer i cirkus flere gange, og når sådan nogle fejltagelser sker, må man som opviser smile og improvisere)

Efter nummeret måtte jeg ud og trække luft, da min lille søn på armen begyndte og blive utålmodig.
Jeg gik tilfældigvis bagom teltet, og kunne igen se den unge mand, håndtere hundene igen, denne gang tog han den mellemste af hundene i nakken og kastede den ind i autocamperen. Han skældte ud højlydt og jeg fik oprigtigt rigtigt ondt i maven. Jeg blev dybt chokeret, og kunne høre på flere publikum, da de gik ud, at de omtalte den måde han håndterede hundene på i ringen, de var os dybt chokerede

Når man googler jer, står der i går meget op i dyrevelfærd, i ligger vægt på at vise jeres kærlighed og pleje af dyrene, som ofte har åbne stalde som publikum kan se dem.

I min optik lever i ikke op til dette skriv.
I får desværre ikke god omtalte fra mig.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rigtig fin oplevelse i Middelfart

Rigtig fin oplevelse i Middelfart.

Dygtige smilende artister, dyrene virkede til at have det godt.

Vores 4 årige var helt opslugt, og stemningen var helt tilpas til at hun kunne være i det.

Priser på slik mv. svarer nogenlunde til forventningerne, ikke overdrevent dyrt.

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Amatør cirkus og ikke pladser nok

De havde solgt for mange billetter ift hvor få pladser der var. De kom med en undskyldning om at de ikke havde den plads sidst, men de havde altså været der to dage i forvejen, og ved hvor mange billetter de har solgt. Der var flere andre end os der ikke var plads til, og vi fik ikke pengene tilbage. Vi måtte stå op, og børnene kunne ikke se. Det var så ringe en forestilling. Pigen kunne ikke løfte sig selv op i ringen, manden blev ved at tabe bolde, dyrene gad ikke, og pony stod bundet uden for til et træ i regnen, når ikke den "optrådte" Håber Dyreværnet kigger på dem.

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse. 👌🏻
Perfekt cirkus for mindre børn. 4 og 6 år … de var meget opslugte og taler meget om det bagefter.
Meget dygtige artister 🙌🏻 ses 2026 🙌🏻

18 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tyveri ved højlys dag…

Tyveri ved højlys dag…
Sjældent har jeg følt mig så snydt. 500kr for ingenting. Det hele var så tåkrummende - alt fra artisterne, der ikke kendte deres koreografi og som ikke kunne danse synkront, til den humorforladte snak mellem vært og klovn, til dyrene, der ikke ville lystre (og bed den stakkels lille pige i hånden), og til de dovne medarbejdere, der end ikke kunne fremtrylle et smil på deres egne læber. Vi var så skuffede. Det er ikke pengene værd!

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cirkus trapez er seriøst til grin

Cirkus trapez er seriøst til grin, jeg har aldrig oplevet noget mere uprofessionelt. Der var ingen musik og deres mikrofon virkede ikke det endte med at hende der præsentere måtte stå med deres lille computer med musik på, det var helt pinligt at se på. Deres forhæng hang og det var sat fast i en varevogn.

De havde tre små ponyer med som stod i bagende sol uden hverken mad eller drik det er bare ikke i orden.

Cirkus trapez er bestemt ikke pengene hver.

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

🎪 En børnevenling oplevelse

🎪 En varm og børnevenlig cirkusoplevelse
Vi havde en hyggelig oplevelse i dette cirkus. Forestillingen fangede mit barns opmærksomhed hele vejen igennem – hun kommenterede på det, der skete, reagerede undervejs og var tydeligt engageret i øjeblikket. Det var en oplevelse, hun kunne tage ind, mens den skete, uden at blive overstimuleret.

Der er lagt meget omsorg i showet. Artisterne er tæt på publikum, stemningen er afslappet og imødekommende, og det hele føles tilpasset børn – hverken for meget eller for lidt, men lige tilpas.

Det blev reklameret for i hendes børnehave, hvilket giver god mening. Det er en rigtig fin oplevelse for mindre børn og en dejlig måde at være sammen som familie på.

6 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Manglede en rigtig morsom, sød klovn !!

Så forestillingen med mit 4 årige barnebarn.
Han var mest optaget af luftakrobatikken og af den plastikdims vi købte ved udgangen.
Jeg syntes godt om hundenummeret, hundene virkede glade og frie.
Hestenumrene var der ikke det store ved, jeg syntes godt om, at hestene ikke var spændt ind og ikke virkede “overdresserede” Den store friser var alt for stor til den lille manege og burde ikke have været der.
Jeg savnede virkelig et rigtig “falden på halen” klovnenummer for de mindre børn, den gennemgående, væksthæmmede “klovn” glimrede mest ved sit konstante, umotiverede skrigeri, noget der kunne få mindre robuste børn til at blive bange. Han var overhovedet ikke morsom, bare anstrengende.
Jonglørerne var smilende og dygtige 👍🏻

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Underholdning

Tak for en god oplevelse. Rigtig fint show i havde i Svendborg i år. Mine børn elskede det alt i alt det en god oplevelse vi ses i 2026

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Min datter havde en fantastisk dag – men der er plads til forbedringer

Først og fremmest: Tak for en god oplevelse! Min datter elskede forestillingen og var især stolt af det high five, hun fik af luftartisten Lilje på vej ud – det gjorde virkelig indtryk og satte et flot punktum på dagen.

Når det så er sagt, er der nogle ting, jeg som voksen lagde mærke til, som kunne have løftet oplevelsen til topkarakter:

1. Mere liv og stemning ved ankomst
Det føltes lidt som at ankomme til en spøgelsesby. Der manglede musik, aktiviteter eller bare lidt liv omkring teltet, så man kunne mærke cirkusstemningen fra start.

2. Teltets tilstand
Desværre var der mange huller i teltdugen, og det dryppede ind flere steder – både på publikum og ned på manegen. Det tager lidt af magien.

3. Slidte stole
Stolene virkede slidte og flere var ustabile. Det giver ikke den bedste siddeoplevelse

4. Manglende smil og energi
Flere af de ansatte omkring manegen virkede trætte og uengagerede. Det smitter af på stemningen, især når man gerne vil mærke, at alle er “på”. Isabella så desværre sur og træt ud gennem det meste af showet.

5. Lyden var for dårlig
Det var svært at høre, hvad der blev sagt – selv med mikrofon. Det gjorde det sværere at følge med i fortællingen og introduktionerne.

Når det er sagt, skal der lyde stor ros til luftartisten Lilje – hun var både dygtig og udstrålede energi og glæde. Og de dygtige artister Bini og Hiwi fra Etiopien var også et frisk og imponerende pust.

Var det pengene værd?
Min datter vil helt sikkert sige ja – og bare dét gør det værd. Fra min side? Ikke helt – men tæt på. Med lidt forbedringer kunne det være en oplevelse i topklasse.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Skuffende, Falsk og Usmagelig

Den 17 Februar var vi inde at se Cirkus Trapez i Lanternen Løgstør. Det var en meget kedelig og falsk oplevelse vi blev både rigtig skuffede over kvaliteten af showet og hvor dårligt de behanlede deres dyr. Vi vil anbefale folk til at bruge deres penge på andet underholdning, da Cirkus Trapez slet ikke er det værd. Det virker slet ikke som om at artisterne ville være en del af forestilllingen. Der var fejl i artisternes optrædener og med lyden, man kunne slet ikke høre hvad nogen af dem sagde, virkelig skuffende! Mange af deres dyr så også ud til at være bange for dem, de løb væk under forestillingen og var skræmt for hvid og sans. De havde blandt andet Ponyer med under forestillingen som de små kunne få en betalt ridetur på i pausen, det gik dog meget stærkt en af de voksne holdt også en af de små piger rigtig hårdt i armen for at hun ikke skulle falde ned fordi ponyerne jo ikke havde hverken saddel eller Tøjler som de små kunne holde ordenligt fast i, hvilket faktisk var virkelig syndt for børnene. Det skulle også gå meget hurtigt fordi de bare skulle have så mange som mugligt op og ride på de ponyer inden forstillingen startede igen, flere af de små begyndte også at græde. Det virkede som om at alt kun handlede om penge (de gjorde i hvert fald ALT for at skaffe ekstra i løbet af pauserne) Alt i alt var det en ekstremt rodet, Falsk, mærkelig, humor løs og amatør agtig forestilling! vil IKKE andbefale!

17 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SÅ NU SKAL I HØRE!

SÅ NU SKAL I HØRE!

Fantastisk show, så søde artister som både før og efter forestilling gjorde at børnene kunne sige hej og få billeder. Ikke nok med det var det så fedt at se cirkus direktøren Bernhard med alle ponyerne og de 4 små søde ponyer🥰🙏🏻

Det var dybt underholdende selv for os voksne især forestillingen med cirkus prinsessen Stine og de to syge tvillinger.

Og en super fin fortælling og show med drømmen for Stine om at blive cirkus instruktør.🙏🏻🙏🏻

Godt udvalg af drikke og hygge til ungerne. Intet at sætte en finger på.

VI SKAL HELT SIKKERT SE DEM IGEN

17 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Virkelig fantastisk

Virkelig fantastisk, magisk og eventyrlig oplevelse. Super skønne artister der er stjerne dygtige, super søde og rare. Vi har nu besøgt cirkus trapez flere gange og hver eneste gang bliver man hevet ind i en verden af magi og eventyr.

13 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mig og min datter 🥰

Nu har min datter og jeg været i cirkus trapez 2 gange til 2 forskellige shows min datter er 7 år og jeg selv 45 begge shows fanget både min datter og mig selv hun grinede og andre gange fanget af de ting som blev udført under showet og jeg grinede selv flere gange og var også imponeret over hvor talent fulde de forskellige var under udførelsen af de nummer de hver i sær lavede og hvor meget arbejde der ligger bag for at nå der til kæmpe kram og knus fra mig og min pige

7 september 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer