Cirkus Trapez Reviews 137

TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Det er godt 15 år siden jeg sidst var i cirkus, og det er 15 år for meget, for hold k**t hvor hvor det sjov, hyggeligt og involverende for både mig og mine børn. Der var både ild, cirkus hunde, heste,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og familie venligt cirkus hvor der er opvisninger for alle aldre Sjove klovne dygtige artister og specielt deres hunde nummer er super godt ikke mindst fordi at... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rigtig fin oplevelse i Middelfart. Dygtige smilende artister, dyrene virkede til at have det godt. Vores 4 årige var helt opslugt, og stemningen var helt tilpas til at hun kunne være i det.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cirkus Trapez i Haderslev d. 14. April. Venligt personale men meget lunken oplevelse. En stor hest blev forskrækket i den lille manege og løb ud til publikum. Panisk stemning indtil heste... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Circus

Geschreven door het bedrijf

Cirkus Trapez - Danmarks familievenlige cirkus


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

137 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cirkus Trapez er et besøg værd!!

Efter at have læst anmelderne, var jeg meget skeptisk over at besøge cirkus Trapez. Men alle de dårlige anmeldelser blev gjort til skamme!!!!

Et helt fantastisk show med vanvittig dygtige artister, skønne dyr som blev behandlet godt og var tydeligt at se holder af deres dyr 🙏💪🏻🥰

Eneste lille “kritik” ville være at de trænger til en ny toiletvogn med mere end 1 toilet🙏

Men vi kommer helt sikkert igen i 2025 🙏 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vi så forestillingen i 8620 Kjellerup 🎪

6 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1000 stjerner

Jeg var inde og se deres show, hold da helt op jeg har aldrig set så godt et show før 1000 stjerner her fra ❤️

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Klassisk cirkus

Virkelig flot show i verdensklasse, med fantastiske artister, mega skøn cirkusprinsesse som bare levere flot cirkus. Hun styrer hele turen igennem historien, og virkelig sjov klovn
Søde lidt tykke ponyer som synes det er sjovt at optræde..
God historie og ungerne absolut elskede det❤️

3 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Madsbyparken

Vi så cirkusset i Madsbyparken. Det var på ingen måde underholdende og meget skuffende. Det fangede ikke børnene og flere gange blev der spurgt rundt omkring fra børn, hvornår de måtte gå ud.
Ingen dyr udover et par får, som ikke var underholdende.
Eneste gode var rulleskøjte showet til start.
Helt igennem ikke pengene værd og meget amatøragtigt hele vejen igennem

29 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Forestillingen i Madsbyparken


Det var desværre en meget skuffende oplevelse, der absolut ikke var pengene værd.

Det var meget uprofessionelt og dårligt gennemført. Fejl kan ske, men her skete der fejl i samtlige acts.

Parret på rulleskøjter gjorde det rigtig godt, men stod på en platform, som var livsfarlig og gjorde at de væltede.

Generelt var jeg pinlig berørt på artisternes vegne og kan absolut ikke anbefale forestillingen til andre.

29 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Hard one about slaving humans not…

Very Hard one about slaving humans not paying salaries ....for simple workers and put to work them many hours with no humans condition no day off and no payments for ...very slavery shame !!!@
Shame !!@@@@@doing slavers in 21 century and a lot of lying ...its organised group...

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

En rigtig kedelig oplevelse i…

En rigtig kedelig oplevelse i Madsbyparken d. 17 juli, og bestemt ikke pengene værd. En pinlig forestilling bortset fra et enkelt rulleskøjte nummer. Et pinligt dansenummer, en "cirkusdirektør" der spillede på flasker og nogen får som ikke gad/kunne optræde.

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cirkusforestillingen i Mads By parken…

Cirkusforestillingen i Mads By parken var meget skuffende i år. Sidste år en super oplevelse. De 2 artister fra Etiopien gjorde det rigtig godt. Ingen luftakrobatik eller pony´er. Eneste dyr var 4 får, som absolut ikke formåede at lave sjov.
5 artister og 4 får fik ikke billetprisen retfærdiggjort.
Måske andre byer viser anden forestilling, men så må Cirkus Trapez indskrænke, så kvaliteten hæves.

9 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vi var til en forestilling i…

Vi var til en forestilling i madsbyparken og var absolut ikke pengene værd. Det var tåkrummende pinligt, kun de to artister fra Egypten havde lidt at byde på. Popcornene var vidst blevet lavet til forestillingen om formiddagen, de var kolde og seje.

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Har du børn med i sommerlandet…..

Har du børn med i sommerlandet , er det en hyggelig oplevelse for både bedsteforældre og barnlige sjæle. Du oplever mange af de klassiske cirkusartisterier - med internationalt besætning. Også med dyr : fritter, katte, pony, stor hest og sjov klovn..
Man kan også mod betaling (kr 25,-)få et par omgange på den sødeste pony i pausen, hvis du vejer under 35kg
Fantastisk at opleve ildsjæle , som har mod på at føre barnedrømmen om cirkus videre! Vi ses også til næste år!

6 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Et besøg for hele fmailien

Super charmerende lille og stemningsfuldt cirkus men sjove, facinerende og magiske kunstner et stort hit både for mig og mine børn som følte og velkommen og godt taget i mod at de meget søde og imødekommende personale.
Skulle der fem stjerner på, skulle der være mere komfort under showet, bænken er ikke så rare at sidde på, jeg vil anbefale man tager en pude med og til tider er det lidt svært at se hvad der forgår på gulvet når man sidder lidt fra scenen, særligt med de mindre dyr.
Men det er helt sikkert ikke sidste gang vi har besøgt dette autentiske cirkus ♥️

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Vi kom for at blive ubderholdt og det…

Vi kom for at blive ubderholdt og det blev vi så sandelig også. Jeg forstår ikke så mange negative anmeldelser herinde hvor folk har kedet sig, jeg ved ikke hvilke forventninger man har haft, artisterne var gode, var det perfekt nej, der var små fejl her og der, men det gjorde det absolut ikke dårligt eller kedeligt, det kan man næsten kun forvente for et live show ønsker man perfektionisme så lej en dvd hvor de har klippet af det ud der ikke var perfekt. Vi havde en rigtig god oplevelse og syntes det hele var meget sjovt og underholdende, dyrene var også gode både fritte, kat og hest absolut ikke noget at påpege som desideret dårligt eller kedeligt, vi er trods alt ikke ens og det der virker for nogle virker ikke for andre.

26 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Publikumtribune kollapsede 15 minutter inde i forestillingen!

Omkring 15 minutter inde i forestillingen kollapsede den tribune, vi sad på (min mand, vores børn på to og fire og jeg). Alle på tribunen (cirka 50-75 publikummer) måtte ud af teltet imens cirkusartisterne fik travlt med at samle den igen. Det var en virkelig rystende oplevelse, at der ikke er taget ordentlig hånd om publikums sikkerhed, og det er et rent held, at ikke flere kom til skade.
Jeg er meget chokeret over, at Cirkus Trapez fortsatte forestillingen efter den kæmpe forskrækkelse, og at de overhovedet tager videre på turné, når noget så grundlæggende som publikums sikkerhed ikke er prioriteret højere!
Jeg kan på ingen måde anbefale en tur i Cirkus Trapez!

11 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cirkus Trapez

Antwoord van Cirkus Trapez

Kære Mie. Tak for din anmeldelse. Vi prioriterer altid publikums sikkerhed meget højt og vores gradin (tribune) er sikkerhedsgodkendt. Både politi og arbejdstilsyn har konkluderet, at det var det bløde underlag, der var årsagen og heldigvis kom ingen til skade.
På grund af den megen regn, der havde været i mange dage og fortsat var den dag, var jorden blevet så blød, at den gav sig under det ene gradin, da der sad publikum på. Det resulterede i at det bagerste ben blev presset ned i den bløde jord. Nederste bænkerække kom helt ned på jorden og de andre 3 bænkerækker blev skæve og gled med ned på jorden.
Mens vores teltspecialister fik stabiliseret underlaget, så det 98 cm høje gradin ikke kunne synke igen, blev I alle budt på noget at drikke og popcorn. Vi brugte tiden på at sikre, at ingen havde lidt overlast. Herefter gik alle tilbage i teltet og forestillingen forsatte. Efter forestillingen var der kun positive kommentarer, da vi alle, som sædvanlig, stod ved teltindgangen og sagde farvel.
Vi fik ikke indtryk af at det havde afstedkommet en kæmpe forskrækkelse, som du beskriver og er kede af og beklager, at I skulle opleve det.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Skandale !!

Jeg har aldrig oplevet noget mere amatøragtig, udueligt og useriøs optræden. De burde give deres gæster pengene tilbage - for magen til smagsløst optræden har jeg da aldrig set.

Toiletterne var så ulækre at selv min 5 årig ikke ville tisse på dem.

Vi kommer aldrig igen og kan absolut ikke anbefale det! Føj for en skandale.

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Til den pris er jeg virkelig ked af…

Til den pris er jeg virkelig ked af oplevelsen,
vi kommer ihvertfald ikk igen.
Wc'et var så beskidt og ulækkert.
De ødelagde det ene nr ved at fjerne gulvet mens der blev optrådt.
Katte Showet blev der lavet trick der var synd for katten.
Ingen plads på gulvet da hestene optrådte.
Trods for vi sad på anden række kunne man ikk se hvad dem der optrådt med havde i deres kufferter på gulvet som en del af showet.
Datter på 11 år kedet sig flere gange under showet.

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Efterlader affald/svineri i vores natur…

Efterlader affald/svineri i den smukke natur efter forestillingen. Jeg er rystet over at se, hvordan Cirkus Trapez efterlader Nørrevang i Birkerød med et værre svineri af mademballage, hygiejnebind osv. Det er respektløst!

14 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyggeligt cirkus med en usædvanlig…

Hyggeligt cirkus med en usædvanlig nærhed. Dygtige artister, med flotte numre. Velpassede dyr. En dejlig eftermiddag, yderligere forstærket af at alle artister stod udenfor og sagde personligt farvel. Helt klart at anbefale.

4 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sød klovn. Slidt cirkus.

Havde i weekenden mine unger med ind og se Cirkus Trapez, hvilket var en oplevelse med blandede følelser.
Selve teltet, indretningen, siddepladser manegen, boden mm var slidt. Sad man ikke på forreste række, sad man på noget som skulle ligne bænke, der vippede og var alt andet end sikre for børn. Begge min børn klagede over alt alt for høj musik som ganske rigtigt var både for høj og larmende.
Indgangen havde en bod med slik, popcorn, sodavand mm men personalet her var ikke rigtig til stede og igen.. tingene var meget slidt og jeg var usikker på hygiejne forhold mm.

Selve artisterne og de forskellige shows var gode. Der var noget for alle og specielt klovnen Ursula var super underholdende og dygtig!

Jeg undre mig over at der i 2023 stadig findes cirkus som har dyre numre på programmet. Jeg troede vi var ovre den salgs - min holdning er at dyr ikke høre til i et cirkus, på så lidt plads, med så mange mennesker, i så høj en larm - det er synd!

Mine unger havde en god oplevelse og for det får i en stjerne, Ursula for den anden.

16 september 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer