Cirkus Trapez Reviews 137

TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Det er godt 15 år siden jeg sidst var i cirkus, og det er 15 år for meget, for hold k**t hvor hvor det sjov, hyggeligt og involverende for både mig og mine børn. Der var både ild, cirkus hunde, heste,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og familie venligt cirkus hvor der er opvisninger for alle aldre Sjove klovne dygtige artister og specielt deres hunde nummer er super godt ikke mindst fordi at... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rigtig fin oplevelse i Middelfart. Dygtige smilende artister, dyrene virkede til at have det godt. Vores 4 årige var helt opslugt, og stemningen var helt tilpas til at hun kunne være i det.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cirkus Trapez i Haderslev d. 14. April. Venligt personale men meget lunken oplevelse. En stor hest blev forskrækket i den lille manege og løb ud til publikum. Panisk stemning indtil heste... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Circus

Geschreven door het bedrijf

Cirkus Trapez - Danmarks familievenlige cirkus


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

137 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

En blandet oplevelse!

En blandet oplevelse!

Jeg er normalt ikke den type person, som har lyst til at støtte cirkus. Men min snart 6-årige søn har det seneste år, snakket om at han gerne vil prøve i cirkus. Så selvfølgelig skulle han have den oplevelse!

En kæmpe kø, alt for mange mennesker, langtrukken - børnene mister SÅ hurtigt interessen.

Programmet var egentlig ok, trods at vi ventede i næsten 20 minutter efter det skulle være startet. Noget af det var det samme. Fred være med det.

Trapez har i år haft en lille dreng med, som én af deres egne, og jeg vil skyde på at drengen højst har været 3 eller 4 år gammel. Han var ikke stor, men han var virkelig en sød og køn dreng.
Deres idé om, at han skulle håndtere en af deres store geder, er en virkelig sød tanke, og jeg kan godt se det søde i det.
MEN!

En ting er at træne med dyr, når der ikke er publikum og hvor der ellers er trygge og rolige omgivelser. Noget andet er, det er realiteten. Dyr der mødes med flere hundrede larmende og bevægende gæster, og så får man en så lille dreng til at håndtere en ged, som er noget større end ham.
Geden gik hurtigere end drengen, som resulterede i, at drengen ikke kunne følge med. Han blev slæbt hen ad jorden, og var i fare for at blive trådt på og sparket.

Det er noget jeg håber Trapez lærer af fremadrettet. Jeg sad og var både chokeret og nervøs for hændelsen.

Dyrene så ud til at have det fint, men jeg har stramt med at støtte sådan noget, og ved ikke om jeg vil besøge cirkus igen.

28 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Virkelig en skuffende oplevelse

Virkelig en skuffende oplevelse at være i Cirkus Trapez i dag. Forventningerne var høje eftersom det er 6 år siden vi sidst har været i Cirkus. Men allerede da vi ankommer er det rent kaos, da man skal stå i en uendelig kø, for at købe popcorn. (der var kun 1 kø og 1 der betjente!!!) Det tog 25 minutter.
Lyden skrattede og man kunne slet ikke høre, hvad de sagde.
Artisterne var okay, det var dog lidt ensformigt - de små mistede til sidst koncentrationen.
Vi går i hvertfald derfra og tænker "godt vi ikke har betalt for denne oplevelse".. Og det er bare mega ærgerligt, da det jo er en ældgammel tradition.

23 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fin underholdning

Vi havde en fin aften med Cirkus Trapez her til aften. Langt det meste var rigtig god underholdning, og der var noget både for børn og voksne. Det er skønt, at nogle holder fast i cirkustraditionen her post-corona. Kan anbefales.

21 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verdens værste cirkus

Verdens værste cirkus.
Dyrt, dårligt og kedeligt.
Lyden dårlig, lyset dårligt. Indslagene middelmådige. Kun to “professionelle” oplevede vi. Meget skuffende

22 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ægte cirkus <3

Var til Open Air med familien og vores dreng på 3år

Fantastisk oplevelse, levende og meget autentisk. Man kommer helt tæt på og man fornemmer virkelig at det er folk der brænder for cirkus.

Sjovt, underholdende og nærværende. Varmeste anbefalinger!!!

5 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi var til deres open air forestilling…

Vi var til deres open air forestilling i august 2021. Lille hyggeligt cirkus. Meget underholdende for både børnene (2 år og 4 år) og de voksne. Showet var forkortet til en times tid pga. at det var udendørs (taget på teltet manglede). Lidt problemer med vinden under jonglørnumrene men det tog både de og publikum med et smil. Fair pris. Kan klart anbefales 👍🏻

14 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Kuldioxid Røvgfyldt telt

Shovet blev kaldt mini show og var egentlig okay.
Hvorfor jeg kun giver 2 stjerner er pga klimaet i teltet.
Teltet var fyldt med røg fra en dieselvarmkanon som varmede teltet op.
Både mig og min familie kunne smage røgen og det lugtede ikke særligt rart hvilket gjorde hele oplevelsen dårlig.
Vi alle gik der fra med et trykkede hovede på grund af kuldioxiden i luften.
Jeg har gjort trapez opmærksom på det men ingen respons fra dem.

12 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hvis jeg kunne give nul stjerner havde…

Hvis jeg kunne give nul stjerner havde jeg gjort det.

Deres behandling af dyr er under al kritik!
Heldigvis er deres elefant Ramboline nu sat fri, så nu er der én mindre at behandle dårligt. ( At hun er sat fri har ikke været med deres egen gode vilje. )

Elefanten var knækket og jeg håber at de en dag mister deres tilladelse til at drive cirkus.

6 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ok underholdning til prisen.

Ok underholdning til prisen.
Begge mine børn på 2 og 5 år, var underholdt hele vejen igennem og kunne sidde stille. Alt i alt en fin oplevelse for børnene.
Fra et voksen perspektiv, kunne det havde været bedre. Selve historien om Yakari gik en smule tabt, af dårligt skuespil og knas med lyden.
Jeg vil dog sige, at akrobaterne og jongløren var intet mindre en top proffesionel og super gode. Dyrene var i fin foderstand og havde lært mange sjove trix. Tænker måske, at manegen ikke kunne rumme 5 store heste, der nærmest kravlede på hinanden- der var simpelthen for lidt plads.
Vi kunne godt have ønsket os flere indslag med dyr og lidt mindre med danseshow og snak.

16 september 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Cikus Trapez

Cikus Trapez - jamen, når man tidligere faktisk har sagt "buuuh" til Benneweis - troede jeg jo at dette ville være totalt lav-budget. Da vi så fik doneret billetter, ville jeg jo ikke sige nej. Begge mine børn ELSKER heste. Vi købte så lidt snack - som...jo, var "rimelig" i pris, men nu havde vi jo sparet på billetterne. Vi fandt en plads på bænken, og fandt hurtig frem til, at vi hellere ville have været i logen :) Vi sad lidt uheldigt, men det var mere publikum-relateret. Nå, men så startede showet med skønne og smukke indianere der dansede og lavede akrobatik. Hele showet var fyldt med de smukkeste heste, hunde (ulve) og geder (som kommer rigtig tæt på logerne). Nok er der ingen klovne (hvilket er helt fint med mig) - men lidt sjove inputs hist og her, så de små kunne få et lille grin. Selv var jeg meget fokuseret på akrobatikken, som var rigtig flot!
I pausen kunne man så få taget billeder med vovse og hyphest - og Yakari selvfølgelig. 80kr - og så fik man 2 billeder efter showet (og det var ikke pr person....begge mine børn kom på billederne - så i princippet kun 40kr pr billede). Efter showet kunne man snakke med og få taget billeder med artisterne - hvilket var så fedt. Rigtig søde og imødekommende mennesker.
Ja, vi giver altså 4 stjerner - og vi kom også 2 dage i streg, da jeg vandt billetter på Facebook - her opgraderede jeg dog til loge-pladser - og så var alt bare lige lidt federe. Kan varmt anbefales hvis alt ikke skal være så FANCY og snobbet.....men bare en fed oplevelse og lidt mere ned på jorden........og intimt! Glæder os til 2020....

3 september 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fint underholdt

Jeg havde min datter på 5 år med inde og se Yakari forestillingen. Der var ret varmt, så det var rart at der blev luftet ud både før og i pausen. Toiletter var fine, dog ikke handicap venlige. Personalet var søde og hjælpsomme.
Smukke indianere, dans og dygtige artister, vi var fint underholdt. Meget imponeret af ham der jonglerede! Han kæmpede sig gennem dansen men var i sit rette element med boldene i hånden!
Gederne, "ulvene" og hestene var dygtige og søde, og så ud til at have det fint bag kulisserne. Dog ville en hovsmed godt kunne bruges, og to af hestene havde grimen forkert spændt på?
Min datter var vildt bange for bamsen der gik rundt, men den forstod heldigvis min afværgen og gik til andre børn som havde en fest med den.
Vi gik derfra med smil på læben og en masse der skulle fortælles derhjemme!

25 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Min oplevelse

Jeg var inde og se cirkus Trapez her den anden dag.

Jeg ville sige at det var alle pengene værd.

Dyrene har det rigtig godt, samt der er nogen dygtige kunstnere imellem.

Hvis man ikke får et smil på læben ved at komme i cirkus Trapez, er der noget galt med folks humor.

25 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Yakari show 2019 er ikke nogen succes

Yakari show 2019 er ikke nogen succes... Vores datter på 5 begyndte i 2. Halvleg at lede efter noget andet at lave... Vi burde være gået som flere andre gjorde, men af respekt for Trapez gjorde vi det ikke.

Rimelig kedeligt cirkus, og dyrene kunne da et par småtricks, men intet vildt... Danserne var dygtige, men de faldt uden for emnet.. Der var ikke meget Yakari over det...

Derudover var toiletter slidt/ødelagt og bar ikke præg af vedligehold. Der manglede blandt andet også papir til at tørre hænder i, men blev henvist til toiletpapiret da jeg gjorde opmærksom på det. Stejle trapper op til indgang i lastbil traileren hvor toiletterne var i gjorde at det ikke var venligt for kørestole eller ældre

24 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kan ikke anbefales.

Vi var inde og se det i går, jeg kan ikke anbefale det til nogen.
Jo der var nogle få godt indslag, men i det store hele langt under middel.
Rigtig dyrt når man tænker på hvor dårligt det var.
Stole dans skal der til, hvor Yakari står og slår tilskuerne med et rør, den leg fandt jeg en smugle til grin, og bestemt ikke sjov.
Jeg sad og måtte holde mig for ørerne under det meste af forestilling det lyd og musik var alt for højt.
Og til dem der overvejer at tage ind og se det, skal i bare vide at deres såkaldte loge, bare er nogle billige plastik stole.
Og så for det ikke skal være løgn, så midt i forestillingen kommer der en bamse rundt og vil give hifive meget forstyrrende!!
Og ja, vil du ind og for taget et billede sammen med en hund og en hest, koster dette 80kr.
Alt i alt, er det længe siden at jeg jeg har haft lyst til at gå før noget er slut.

17 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Elendig cirkus

Aldrig i mit liv har mig og min familie oplevet værre cirkus end trapez. Kunstnerne er super dygtige men ham yakari et simpelthen den dårligste skuespiller jeg i mit liv har set. De bygger en hel forestilling op på ham og hans hest som man faktisk kun ser to sekunder til sidst. Jeg kan kun råde folk til at holde sig væk de dårligste anmeldelser herfra

12 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Aldrig oplevet lignende ‘show’

Aldrig oplevet lignende - på den dårlige måde.
Pinligt, ja næsten pinagtigt at overvære. Heste og hunde kunne lidt tricks men derudover var der ikke meget show i det. Der var et par smukke kvindelige artister men resten var så dårligt skuespil, at det mindede om revy i folkeskolen. Som om man ikke måtte se dyrene, da de stod udenfor. Der var en mand, der på tysk råbte vi skulle gå væk, selvom vi var fem meter derfra. Og hestene vrinskede og hundene gøede konstant, havde sådan en fornemmelse af at de led under det her bondefangeri. I pausen kom de med kamera og så kunne man få taget billede med en hund og indianerfjer på, prisen nævnte de først bagefter, 80 kr. Alt for dyrt og dårligt. Til samme pris har vi set Cirkus Mascot som var lille men velfungerende familiecirkus i øjenhøjde. Jeg fortryder, jeg ikke tjekkede anmeldelser før vi købte billetter, men havde aldrig forestillet mig at noget kunne være så rædselsfulde underholdning. Overvejede at gå i pausen. Tyve min pause også lige længe nok og som om de med vilje ikke ventilerede teltet ved at åbne lidt op, så man skulle købe ekstra drikkevarer. Slået alt for stort op og simpelthen vildt, vi skulle være gået i pausen, for det var godt nok spild af tid.

27 juni 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer