Det er godt 15 år siden jeg sidst var i cirkus, og det er 15 år for meget, for hold k**t hvor hvor det sjov, hyggeligt og involverende for både mig og mine børn. Der var både ild, cirkus hunde, heste,... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og familie venligt cirkus hvor der er opvisninger for alle aldre Sjove klovne dygtige artister og specielt deres hunde nummer er super godt ikke mindst fordi at... Toon meer
Rigtig fin oplevelse i Middelfart. Dygtige smilende artister, dyrene virkede til at have det godt. Vores 4 årige var helt opslugt, og stemningen var helt tilpas til at hun kunne være i det.... Toon meer
Cirkus Trapez i Haderslev d. 14. April. Venligt personale men meget lunken oplevelse. En stor hest blev forskrækket i den lille manege og løb ud til publikum. Panisk stemning indtil heste... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Cirkus Trapez - Danmarks familievenlige cirkus
Contactgegevens
Verenigde Staten
- cirkus-trapez.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Jeg syntes desværre ikke showet 2019…
Jeg syntes desværre ikke showet 2019 var pengene værd.
Et trist syn af dyr
Et trist syn af dyr, der ikke bliver behandlet ordenligt og ingen plads at bevæge sig på. Flere af pony’erne virker tynde, og flere af hestene blev ramt af pisken under forestillingen.
Den nye indianerforestilling er slået stort op, men vi blev skuffede. Det virker kedeligt og uambitiøst og uden særlig høj underholdningsværdi. Mine børn (6, 9 og 11) spurgte allerede tidligt i forestillingen, om vi ikke kunne gå hjem i pausen. Vi blev dog helt til slutningen, men regner bestemt ikke med at komme tilbage.
Ødelagt tøj efter at have sat på deres…
Ødelagt tøj efter at have sat på deres bænke, malingen smitter af
Kedeligt og rimelig usselt
Kedeligt og rimelig usselt. Gammelt telt. Beskidt.. Og det store indianer hesteshow, er bare det samme som i Cirkus. Gammel vin på nye flasker.
Denne anmeldelse er lavet på baggrund… af et besøg i cirkus.
Denne anmeldelse er lavet på baggrund af at den første jeg skrev, blev slettet af Trustpilot fordi den var mangelfuld.
Jeg gentager gerne, mere uddybende.
I den første skrev jeg negativt om cirkussets elefant, som jeg ikke synes så ud til at trivedes, og hvis dyrene ikke trivedes, så hellere finde et andet cirkus at besøge.
Mht. Kundeservice som Trustpilot bad mig uddybe så var toiletterne ikke rengjorte og cirkussets materialer var slidte.
Menneskene var søde, smilende og imødekommende, og det var tydeligt at de gjorde hvad de kunne for at få de besøgende til at have en god oplevelse.
Så jeg vil gerne give en stjerne for personalets ivrighed efter at give en autentisk cirkus oplevelse.
Desværre så var det også det eneste jeg har godt at sige og jeg vil tilråde at hvis man endelig vil i cirkus så find et andet!
Dyremishandling
Dyremishandling - den stakkels Ramboline skulle på pension. Det er dyreplageri, og intet andet
Dyrplageri på højeste plan æseler …
Dyrplageri på højeste plan æseler fyldt med sår en ko var voldsomt halt samt fyldt med store sår og sølle Ramboline som er fuldstændig stereotyp af at være alene og ødelagt af de mange år som cirkus elefant i skulle skamme jer
Kæmpe oplevelse
Kæmpe oplevelse, dejlig at se velnærede heste, geder og den blide Raboline optræde uden det mindste vrøvl. Udenfor teltet render en forstyrret dårligt klædt kvinde rundt med et psykotisk blik i øjnene, og råber og skriger om dyrevelfærd. Hvis samme regler som kvinden skriger om, skulle gælde mennesker, var hun for længst blevet spærret inde sammen med hendes forældre på en galeanstalt.
Ps. L. Ziethen skulle i følger flere vurderinger have mishandlet hesten Lotte i sådan en grad at den tilbage i 2009 måtte aflives.
Hyggeligt, autentisk og familievenligt
Var i cirkus med min datter på 3 år nevø på 8 år og mormor. Alle havde en god aften.
Der er tale om et forholdsvis lille cirkus. Artisterne går igen mange gange med forskellige numre. Stemningen er meget autentisk - personalet engageret og de har nogle meget flotte numre med både heste, geder elefant, æsler og en enkelt lille hund. Desuden et rigtig fint cirque de soleil-agtigt nummer, hvor cirkusprinsessen hænger under loftet i lange stykker stof. Tilmed en klovn, der formår at være morsom (jeg er ikke til klovne). Dyrene så i øvrigt ud til at være velbefindende.
Hvis man er til autentisk, familievenligt cirkus med hyggelig stemning, smukke cirkusprinsesser, dyr og dygtige artister, så kan jeg anbefale Cirkus Trapez
Havde igår en super dejlig aften i…
Havde igår en super dejlig aften i Cirkus. Forestillingen klappede, alle morede sig og vores datter havde flere gange store øjne over alle de dygtige artister 😀 Det er ikke sidste gang vi kommer forbi 😀
Dyrene har det godt.
Er egentlig ikke tilhænger af vilde dyr i cirkus. Cirkus trapez har lige været i Ebeltoft i 3 dage. Jeg bor så jeg har kunnet se dyrene hver dag. Elefanten gik sammen med kamelerne, med køer og heste, geder og æsler til naboer. De blev passet og nusset om hele tiden. Man behøver ikke at være dyrlæge for at se, at deres dyr er i en god foderstand. Jeg kan forstå at man har fået dispensation til at beholde elefanten, da den har været i familien i det meste af dens liv. Alt andet ville nok heller ikke være at gøre noget godt for den. Den har jo aldrig kendt andet. Jeg forstår ikke den kritik der har været af cirkus trapez. Det er et skønt lille cirkus, der kan underholde både unge og de ældre. Så 5 stjerner til dem.
Rigtig god oplevelse
Rigtig god oplevelse. Børne smilede og hvinede af fryd.Syntes dyrene ser fine ud, men jeg er hellere ikke dyrlæge. Forfærdeligt hvad en facebook shitstorm kan gøre. Trist.
Cirkus Trapez er Himlen <3
Cirkus Trapez er himlen, og var MEGET livsbekræftende, inspirerende og motiverende med de sunde og strålende cirkusprinsesser. Dyrene så ud til at have det fint, og var flotte... Vil se showet igen <3
Fremragende forestilling
Fremragende forestilling, og en oplevelse for livet! Vi har besøgt jeres fantastiske cirkus hvert år, og det vil vi fortsætte med. Det er blevet en tradition i vores familie. Min datter har haft en fantastisk afslutning på sin fire års fødselsdag takket være jer. Tak for mange gode minder, og på gensyn næste år!
Total god oplevelse..
Total god oplevelse... super glade artister og dejlige dyr.. sluder og vrøvl at der siges de mistrives....har været der flere gange ...
5 stjerner der er fortjent.
Kan god sige gode ting omkring cirkus trapez.❤❤
Har lige idag været inde og se cirkus …
Har lige idag været inde og se cirkus Trapez. Jeg ser bestemt ingen depressive eller mishandlede dyr. Så kun dyr, der var i fin ernæringstilstand og trivedes.
Tak til jer for en god oplevelse! Min familie og jeg kommer bestemt igen 😊
Har set 2 heste i dag som er vanrøgtet.
Har lige være inde og se forestillingen …
Har lige være inde og se forestillingen med mine børn og samlever og kan varmt anbefale det. Godt intimt cirkus med dygtige artister.. Super man inden og bagefter showet kan se og nærmest fodre dyrene, som går løs i simpel indhegning.. Alle dyr har det rigtig godt og man kan se de trives..
Lille hyggeligt cirkus
Lille hyggeligt cirkus. God underholdning fra start til slut.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








