Det er godt 15 år siden jeg sidst var i cirkus, og det er 15 år for meget, for hold k**t hvor hvor det sjov, hyggeligt og involverende for både mig og mine børn. Der var både ild, cirkus hunde, heste,... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og familie venligt cirkus hvor der er opvisninger for alle aldre Sjove klovne dygtige artister og specielt deres hunde nummer er super godt ikke mindst fordi at... Toon meer
Rigtig fin oplevelse i Middelfart. Dygtige smilende artister, dyrene virkede til at have det godt. Vores 4 årige var helt opslugt, og stemningen var helt tilpas til at hun kunne være i det.... Toon meer
Cirkus Trapez i Haderslev d. 14. April. Venligt personale men meget lunken oplevelse. En stor hest blev forskrækket i den lille manege og løb ud til publikum. Panisk stemning indtil heste... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Cirkus Trapez - Danmarks familievenlige cirkus
Contactgegevens
Verenigde Staten
- cirkus-trapez.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Hej var i cirkus i Herning med mine …
Hej var i cirkus i Herning med mine børnebørn. De morede sig vældigt, også mormor. En skam at der ikke var så mange, dyrere så veltilpas ud, artisterne var dygtige. Hilsen mormor
Stol ikke på de sociale medier
Hvor er det synd, at en shitstorm på de sociale medier skal ødelægge så flot et show. Min familie og jeg så deres forestilling igår i Kjellerup. Vi var selvfølgelig nervøse over, hvad vi skulle se, pga. de sociale medier. Men alle dyrene og forholdene var så fine, ja faktisk bedre end de fleste andre. Utroligt flot show med engageret kunstnere - bare en skam at teltet var 1/4 fyldt pga. folks uvidenhed. Tag nu ned og se på det inden i afviser!
Vi så dem i kjellerup og var meget …
Vi så dem i kjellerup og var meget impeneret. Så godt et show, meget fangende og fik hele puplikummet med. Dyren havde det så godt og der var intet at komme efter.
Super oplevelse
Fantastisk show med sunde og glade dyr
Fantastisk show med sunde og glade dyr. Besøgte dyrene inden showet og de havde det så fint og stod og græssede. Dygtige artister! Vi kommer igen
Har lige set Cirkus Trapez i Brande
Har lige set Cirkus Trapez i Brande. Vi tog derhen meget spændte, hat jo læst herinde. Men men men.
Tænker, er det samme cirkus vi har besøgt ?
God underholdning, sunde og raske dyr, der så ud til at de trives.
Vi var virkelig underholdt, 1000 tak til alle ved Cirkus Trapez
Behandler ikke deres dyr ordentligt.
Behandler ikke deres dyr ordentligt.
Grov dyremishandling.
Boykot dem.
En flok amatører!
Jeg havde for længe siden reserveret billetter til en forestilling og fået fri fra arbejde. Min søn glædede sig til sin første tur i cirkus! Sølle FIRE dage før forestillingen kommer der så en SMS fra Cirkus Trapez, at de har ændret deres tourplan og ikke kommer til vores by alligevel. Ja, de har forsøgt at ringe til mig, men det er kun nogle dage siden, så om jeg fik det at vide fire eller otte dage før, gør ingen forskel. Det er total amatøragtigt bare at aflyse det med så kort varsel!
Nærværende og flot
Dyrene så ud til at have det godt og det var en flot nærværende forestilling fra et mindre cirkus som trapez. De fortjener bestemt et besøg!
Super oplevelse
Super oplevelse. Billige billetter og sjov underholdning med rigtig levende musik og sang.
Cirkuspoesi i Trapez
Magisk cirkusoplevelse. En lille trup tryller poesien og nostalgien frem. Dette er den autentiske cirkusoplevelse. Glem Summarums forlorne pjask - her er ægte artister, søde dyr og halsbrækkende numre.
En shitstorm har ramt Trapez. Hvis anklagerne var sande, ville de være omrejsende dyremishandlere. Jeg så ponyer med blanke pelse, kameler i fold med sød elefant, køer i fin form. Kort sagt: Dyr der trives.
Noget ganske andet kan man læse her på Trustpilot. Skribenterne kan umuligt have været i cirkus allesammen. De, der evt. har, er løbet med en halv vind.
Hvorfor ramme artister, der pukler som kameler, på brødet. Helt uden anfægtelser skrives de mest hårrejsende ting, men lad dig ikke narre. Tag i cirkus og se selv.
Vi var til deres forestilling i …frederikshavn
Vi var til deres forestilling i Frederikshavn. Der var ingen vand i toiletterne til at skylle ud med og ingen vand i vandhanerne så man kunne vaske hænder .De samme artister optrådte mange gange bare med noget forskelligt lidt kedeligt at se på .Et discount cirkus i forhold til arena som man godt kan nøjes med at se en gang .
Musikken var alt for højt😣prisen er …
Musikken var alt for højt😣prisen er for høj efter deres standard. Men et hyggeligt lille cirkus 🎪
Så gik deres dårlige økonomi ud over …
Så gik deres dårlige økonomi ud over uskyldige mennesker - tribunen braste sammen på grund af dårlig vedligeholdelse og flere mennesker kom til skade - Så dårlig dyrevelfærd og nu også dette.....
Cirkus trapez burde dreje nøglen inden flere dyr og mennesker lider overlast !!
Dyrmishandling overfor deres dyr
Dyrmishandling overfor deres dyr, fortjener ingen stjerner.
Hvorfor al den kritik
Hvorfor al den kritik, de kære dyr er ikke misrøgtet og er på arenaen aller højest 4 min hver dag.. de græsser og ser ud som om de har det godt!
Ydermere er jeg og mine unger yderst tilfreds med de 2 timers optræden og genial form for humor i showet 😊 Tak for en vældig fornøjelig aften 😘 Assentoft borgeren
Alle tiders aften i Ebeltoft
Alle tiders aften i Ebeltoft. Veloplagte artister og et rigtig flot show. Jeg synes dyrene så ud til at have det godt. Fedt at se cirkusmagien i min drengs øjne og mærke den rumle i ens egen gamle hjertekule.
Uegnede til dyrehold (de direkte …
Uegnede til dyrehold (de direkte mishandler dem) og derfor anbefales det IKKE at støtte dem ved, at se deres forestillinger
Jeg græmmes når jeg ser dyr leve under …
Jeg græmmes når jeg ser dyr leve under så dårlige forhold, afmagrede heste! Kommer jeg ALDRIG til at støtte!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








