Det er godt 15 år siden jeg sidst var i cirkus, og det er 15 år for meget, for hold k**t hvor hvor det sjov, hyggeligt og involverende for både mig og mine børn. Der var både ild, cirkus hunde, heste,... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Cirkus Trapez er et mega hyggeligt og familie venligt cirkus hvor der er opvisninger for alle aldre Sjove klovne dygtige artister og specielt deres hunde nummer er super godt ikke mindst fordi at... Toon meer
Rigtig fin oplevelse i Middelfart. Dygtige smilende artister, dyrene virkede til at have det godt. Vores 4 årige var helt opslugt, og stemningen var helt tilpas til at hun kunne være i det.... Toon meer
Cirkus Trapez i Haderslev d. 14. April. Venligt personale men meget lunken oplevelse. En stor hest blev forskrækket i den lille manege og løb ud til publikum. Panisk stemning indtil heste... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Cirkus Trapez - Danmarks familievenlige cirkus
Contactgegevens
Verenigde Staten
- cirkus-trapez.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Grov vanrøgt af deres heste
Grov vanrøgt af deres heste, meget magre og upasset dyr. Når folk så skriver på deres facebook side, sletter de alle dårlige kommentarer.... kan ikke støtte den form for cirkus....
Er glad for billederne er i medier, så de kan boykotte dette cirkus...
Deres behandling /fodring af bla heste …
Deres behandling /fodring af bla heste er helt horribel, de er anmeldt til politiet Jeg går Aldrig i det cirkus med min familie, har aldrig været der og kommer heller ikke !
Meget meget dårlig -og total …
Meget meget dårlig -og total uacceptabelt oplevelse, dyrene lider og har det ikke godt. Det er langt fra grov behandling, det er vanrøgt og mishandling af alle deres dyr. Føj cirkus trapez 😠😠😠😠
De udsulter deres heste og behandler …
De udsulter deres heste og behandler dem ikke
når de er syge! En skamplet på heste velfærd! Og ingen, INGEN, burde støtte Cirkus Trapez eller andre cirkusser 😡
Cirkus går ind for dyremishandling
Det er ret frustrerende at skulle afgive en stjerne for det er dette cirkus ABSOLUT og på INGEN måder værd.
De skyer ingen midler for ussel mammon.
Det er så grotesk og forfærdeligt at dette cirkus efter flere års kritik stadig turnerer rundt med afmagrede dyr. Disse dyr får Ikke tilstrækkelig foder og pleje. Deres ligegyldige tilgang til dyrene bør være nok til at fratage dem retten til dyrehold uanset art for bestandigt.
Håber virkelig at det stopper her -at alle får øjnene op for cirkus Trapez og holder op med at støtte dem.
Behandlingen af deres dyr er …
Behandlingen af deres dyr er uacceptabelt.....- SKAM JER og gør noget ved det.
Træls oplevelse
Træls oplevelse, med underernærede og forsømte dyr!
Man skal åbenbart given stjerne
Man skal åbenbart given stjerne, de fortjener ingen stjerner.
Det er så forfærdeligt at et Dansk cirkus holder dyr på denne usle måde.
Jeg har ingen ord der kan udtrykkes nok.
Dyrene er på dødens rand, magre og udsultede. Hvordan kan vi i Dk acceptere sådanne forhold.
Dyrene vælger ikke selv.
Jeg elsker cirkus, og har taget mine børn med gennem hele deres opvækst. Nu er de voksne, men når børnebørnene kommer skal de også i cirkus.
Det er ikke dyrene der er afgørende, men stemningen, teltet, musikken, de dygtige artister.
Jeg gik godtroende i cirkus Trapez i …
Jeg gik godtroende i cirkus Trapez i april sammen med et par børn. Jeg har ikke hørt om Jer før - og kender intet til Jeres tidligere virksomhed.
Jeg ville godt give Jer flere stjerner for Jeres dygtige og charmerende artister, men at se de fleste af Jeres dyr, trækker voldsomt ned...
Meget magre og muskelfattige frieserheste, den ene særdeles tynd og afmagret. De virkede desuden stressede og pressede og lossede ud efter hinanden med deres store hove meget tæt på publikum på første række, ikke betryggende. Et par vagter måtte stå ved scenetæppet for at de ikke skulle rende ud.
Elefanten virkede trist og stresset.
I pausen solgte I rideture på samme stressede elefant til små børn, hvad tænker I på?
Den stjal popcornbægre og åd dem med pap og det hele, og fik lov til det.
Ude bagved så vi jeres heste, æsler og kameler. En ultraafmagret og meget gammel araberhingst stjal billedet. Den ville vældigt gerne kløes, sikkert pga lus, den så meget usoigneret ud. Frieserne kom vi også tæt på og det så skidt ud med dem, de burde være statelige dyr at se på, selv om de kun er to år gamle, men skind og ben var de.
De små æsler og ponyerne havde alt for lidt plads, æslerne havde meget lange hove, gik nærmest på stylter. De så alle 'slukkede' ud i øjnene.
Kamelerne så ok ud efter min vurdering, men hvad laver et nyt kamelføl på rejse med et cirkus?
Jeg blev rystet og meget skuffet over at det kan forekomme i dagens Danmark.
Hvor ville det klæde Jer at krybe til korset og rette op på forholdene med det samme, eller indse, at I ikke magter opgaven med dyrene. I er jo dygtige til alt det andet.
Det er ret frustrerende at skulle …
Det er ret frustrerende at skulle afgive en stjerne for det er dette cirkus ABSOLUT og på INGEN måder værd.
De skyer ingen midler for ussel mammon.
Det er så grotesk og forfærdeligt at dette cirkus efter flere års kritik stadig turnerer rundt med afmagrede dyr. Disse dyr får Ikke tilstrækkelig foder og pleje. Deres ligegyldige tilgang til dyrene bør være nok til at fratage dem retten til dyrehold uanset art for bestandigt.
Håber virkelig at det stopper her -at alle får øjnene op for cirkus Trapez og holder op med at støtte dem.
Deres heste ser forfærdelige ud
Deres heste ser forfærdelige ud, tynde skeletter. Stakkels Ramboline lever et sørgeligt, ensomt liv i en alt for lille transport :(
Tynde dyr
Tynde dyr, der ikke bliver passet ordentligt...
Sidste år døde en af jeres heste fordi i ikke ville behandle den for kolik, og i år er en af jeres heste ved at dø af sult....
I burde ikke have med dyr at gøre, da i ikke kan finde ud af at passe dem ordentligt...
Flere gange på to år har jeres heste være så utroligt tynde, fordi i ikke passer dem ordentligt...
Føj!
Vanrøgter deres dyr !
FORBYD DYR I CIRKUS !
HER ER ENDNU ET CIRKUS, SOM VANRØGTER & SULTER DERES DYR :-(
LAD VÆRER MED AT BESØG CIRKUSER, SOM HAR LEVENDE DYR MED I DERES FORSTILLINGER !
Udsultede heste og en elefant som Anima sidste år forsøgte at få fokus på og hjælpe, intet er sket siden sidst!
De påstår at de er et cirkus "på dyrenes præmisser", men udsultede heste og en elefant alene i cirkusset, som Anima sidste år forsøge at få opbakning til at hjælpe er stadig en realitet i dette cirkus. Det er ikke underholdning, men synd for dyrene. Sætter aldrig mine ben her, og håber at andre vil vælge dem fra også, ellers støtter man deres misrøgt af dyr!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








