Den bedste klovn ever!!! Nøj han var bare go, sjov og lige som en klovn skal være. Cirkus i børnehøjde og samtidig så vi voksne kunne blive imponerede. Lille vedkommende cirkus, som skaber magi med... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Fantastisk show, dygtige artister og en skøn atmosfære! Selv vi som forældre havde masser af wow-oplevelser under numrene. Vi elskede dyrenes optrædener, grinede højt af klovnenes show og gik derfra m... Toon meer
Det var alletiders oplevelse søndag 7 juni 2026, hvor vores barnebarn havde en fest Et godt og varieret show, hvor især klovnen tog alle med storm Vi glæder os allerede til næste år
Fantastisk oplevelse. Var der med min 5-årige datter med autisme og det var en utrolig god oplevelse. Sjovt, imponerende og alle pengene værd. Det hele fungerede bare. Gode artister, seje dyr og en vi... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Vi har gjort det før, og nu gør vi det igen. Mascot skal på landevejen for 31. gang med en helt ny forestilling – og det bliver noget af et cirkus. Vi tror stadig på værdien af at samles omkring oplevelser, som finder sted i øjeblikket. Vi tror, det er væsentligt at give børn mulighed for at glæde sig og vi ved, at der sker noget helt særligt mellem mennesker, når de tager plads omkring cirkusmanegen. Duften af popcorn, lyden af leg, vov og vrinsk og den der særligt søde musik, som får de fleste til at føle, at de endelig har fundet melodien. Det hele er der, og så er der lunt og lækkert, så børn og voksne roligt kan lege tagfat og give slip på hverdagen. Årets forestilling er akkurat lige så vov’et som altid med pjattede pudler og hundekunster. Oplev balancekunst, klovnerier, to grise, to geder, en pony, og en cirkusdirektør med (rampe)lys i øjnene. Endelig er det er tid til cirkus. Forestillingen varer som vanligt 90 minutter plus pause. Lyden og lyset bidrager til cirkusmagien, popcornene smager som de skal og candyflossen smelter i munden. Det er hyggelig, virkelig sjov og nærværende underholdning i børnehøjde. Det er cirkus for alle og en oplevelse, man tager med sig hjem. Velkommen omkring vores magiske cirkusmanege i 2024.
Contactgegevens
Rybjergvej 24, 7870, Roslev, Denemarken
- 20745052
- kundeservice@cirkus-mascot.dk
- www.cirkus-mascot.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
En rigtig god oplevelse for børn og…
En rigtig god oplevelse for børn og voksne. God underholdning ♥️♥️
Kæmpe succes hos barnet
Kæmpe succes hos barnet, og virkelig en fantastisk klovn der virkelig får både børn og voksne med, også selvom jeg normalt har en anelse angst overfor præcis klovne. Fantastiske dyre-artister, både hunde, grise, heste, gæs og æsler fik store point for deres flotte optræden. Super dygtige artister over hele linjen, både mennesker og dyr, stor tak for oplevelsen!
Så fin og flot oplevelse i Gjern i går
Så fin og flot oplevelse i Gjern i går. Mit barnebarn på 3 år og jeg var dejlig underholdt. Kan kun rose hele arrangementet. Vi ses til næste år. God sommer.
Hyggelig cirkusunderholdning i børnehøjde
Dejlig oplevelse helt i børnehøjde med hyggelig og venlig atmosfære, dygtige artister og søde dyr. En dejlig og smilende klovn, der tog sig god tid til børnene.
Den bedste klovn ever!!
Den bedste klovn ever!!! Nøj han var bare go, sjov og lige som en klovn skal være.
Cirkus i børnehøjde og samtidig så vi voksne kunne blive imponerede. Lille vedkommende cirkus, som skaber magi med enkle rammer, søde dyr, dygtige artister og professionalisme.
Ville ikke anbefale.
Ville ikke anbefale.
Dyrene står i små bure med dårlige forhold under og inden showet, de er urolige og ukomfortable de låser hundene inde i vognen når de gør som helt almindelige hunde altså gør ud over det laver de jo for pokker ikke andet end at transportere dem dag efter dag i højsæsonen de får jo stress. Udover det er sygt dyrt for billetter. ville IKKE anbefale hvis du går ind for dyrevelfærd blandt dyr i show-industrien
Det var alletiders oplevelse søndag 7…
Det var alletiders oplevelse søndag 7 juni 2026, hvor vores barnebarn havde en fest
Et godt og varieret show, hvor især klovnen tog alle med storm
Vi glæder os allerede til næste år
En super forestilling
En super forestilling - især henvendt til de mindste.
Med sjov underholdning - inkluderende publikum. De varmeste anbefalinger
Vi havde en fest det var spændende
Vi havde en fest det var spændende, sjovt og dyrene var dygtige og velopdragne. 🤡 🎪 🐴🤸🏾🐩🐷🤹♀️🤩
Rigtig god forestilling
Rigtig god forestilling. Klovnen var rigtig sjov og var god til at få både børn og voksne til at grine. Dyrene så ud til at have det godt og små gode nummer. Artisterne var dygtige og gode nummer. Kan anbefales.
Fantastisk!
Fantastisk show, dygtige artister og en skøn atmosfære! Selv vi som forældre havde masser af wow-oplevelser under numrene. Vi elskede dyrenes optrædener, grinede højt af klovnenes show og gik derfra med smil resten af aftenen. :) Tak for en uforglemmelig oplevelse - vi glæder os allerede til næste gang!
Super skøn oplevelse med mit…
Super skøn oplevelse med mit barnebarn.. cirkus i børnehøjde … sjovt underholdende og tid til kontakt med børnene … tiden gik for hurtigt alle var underholdt børn som voksne .. alle pengene værd 👍og bestemt et besøg værd.. ikke sidste gang vi er der
Fantastisk oplevelse
Fantastisk oplevelse. Var der med min 5-årige datter med autisme og det var en utrolig god oplevelse. Sjovt, imponerende og alle pengene værd. Det hele fungerede bare. Gode artister, seje dyr og en virkelig sjov klovn. Vi glæder os til næste år
Dejligt nærværende - men har efterladt strips i hele byen
Dejligt, hyggeligt og nærværende cirkus i børnehøjde. Særligt klovnen, var dejligt nærværende og inkluderende, selv i pausen. De øvrige artister var også dygtige og, lige så vigtigt når vi snakker børn, ikke for langtrukken. Begge mine drenge på 1,5 og 7 år var meget begejstret.
Jeg var dog ikke voldsomt imponeret over Marianne og dyrene, selvom jeg helt klart syntes at dyrene er et must.
Og så er jeg noget skuffet over at der ligger strips efterladt efter plakaterne på lygtepælene er taget ned
Super show!
Super show!
Et Cirkus for børn og voksne, så meget charme der var.
Min niece på 6 var helt vild med artisten Leona og hendes shows hun performed! Så stærkt gået!
Mange tak
Tur i Cirkus
Ifølge vores drenge på 4 og 8 år, var det sidste indslag det bedste (det med spring) 😊
Dyrene gad ikke rigtigt, måske det er bedre næste gang. Men de var søde.
Cirkus i Nr.Nebel
Cirkus i Nr.Nebel
Super lille cirkus i øjenhøjde med børnene😀
Dygtige artister, skøn klovn og dyr som man kan se nyder at optræde.
Værd at besøge.
Virkelig hyggeligt børnevenligt…
Virkelig hyggeligt børnevenligt arrangement. Vi havde alle, børn (3 og 5 år) som voksne en rigtig god oplevelse.
Fantastisk show som fanger alle
Fantastisk show som fanger både store og små.
Igen i år var vi ude at se jeres show ved Toyota og igen i år gik vi begejstrede derfra.
Søde dyr og vanvittigt dygtige artister sørger for at alle er tryllebundet fra start til slut. Super dygtige artister som foruden at gøre det godt i manegen også yder god service ved souvenir og salg af søde sager.
Og klovnen Gulio er og bliver bare fantastisk!
Har lige været til jeres show i Esbjerg…
Har lige været til jeres show i Esbjerg (2026) hos Lois Lund og det var en fantastisk god oplevelse. Der er noget for alle aldre og nogle flotte vovestykke. Vi siger bare tusind tak herfra.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








