We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CSC is a horrible company, their representatives lie to you about coming out and fixing their machines, our machines been broken for 7 months now. There are elderly people in these buildings who can... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give this place a zero if I could. When you have questions that need answered, the reps will never ever transfer your calls to a manager for escalation. The reps are rude and terrible and they... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can't wait for there contract tp expire! You can't get refunds from their malfunctioning machines. Everyone in our building despises this company . Never sign a contract with them!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just terrible. We’ve had 3 of seven washers working for the last month no service calls and now we’re down to two for well over 150 people. The app is fine other than they bombard you with additiona... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Wasserij

Geschreven door het bedrijf

With more than one million machines in service, we are the leading provider of laundry solutions and air vending services in the United States, Canada, and Europe. For more than 90 years, our driving purpose has been to provide consistent innovation, dependable equipment, and people-focused service to make life easier for more than 40 million residents, consumers, property managers, and owners every day.


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

262 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They steal money from me

They steal money from me. I have already submitted a complaint to the ftc and the attorney general, but they're cowards because they didn't answer to them. These people are horrible they should be on American Greed for all the money they've stolen from everybody that used their machines.

16 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Christian,

Thank you for publishing a review for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience.

On behalf of the company, I would like to assist with improving your customer experience. Please email digitalsupport@cscsw.com and include the full property address where the machines are located and detailed information regarding your complaint.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thieves!

My experience updated...

Someone emailed me a couple of months ago, he said he would refund me and I'm still waiting.
This is such a terrible company!

First experience I wrote about...

I sent my CSC card for a refund on March 1st and on June 22nd I don’t have the money yet.
I’ve already call at least 10 times and they always have different answers, it’s a mess!
We’re moving to another country so they’re going to steal 38$ from us.

22 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Ro,

Thank you for contacting CSC ServiceWorks with your concerns. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like we missed the mark with your customer experience.

On behalf of the company and if assistance is still needed, I want to look into your refund concern further. Please email digitalsupport@cscsw.com and include a copy of your Google review, full property address, first and last name, the date the card was mailed in, estimated balance on the card, indicate whether a refund check or laundry card to pay mobile balance transfer is needed, and your personal address. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Routinely Steals Money

Routinely steals money from you and it's very hard to get back. The app barely works, which is the only way to start the machines in my apartment complex. This company should be shutdown as soon as possible.

18 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Ian,

Thank you for leaving CSC ServiceWorks with a review of your customer experience. On behalf of the company, I am sorry we missed the mark with your experience.

At your earliest convenience, please email digitalsupport@cscsw.com so I can provide you with refund resources that are supported at your location.

I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lord knows if I could give -1 I would

Lord knows if I could give -1 I would. I've complained/submitted request at least 15 times about the same machines breaking down over and over. After 4 months we were to scheduled to have new machines delivered yesterday. Nobody showed up, nobody called or emailed to say the date has been changed. All you get is emails that say " I'm reaching out to our operations team". The team must consist of 1 person nationwide because this is the most unprofessional, unconcerned, inconsiderate company I've ever dealt with in my life. This company needs to be shut down because people will be better off washing their clothes by hand like in 1920.

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Precious,

Thank you for publishing a review for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the Best in Class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to assist with improving your customer experience. Please email digitalsupport@cscsw.com and include the full property address where the machines are located, the machine ID numbers off the malfunctioning machines, and the errors each machine is experiencing. I will also review previous site history notes left by technicians. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CSC Never Fails to Make Life Stressful

CSC never fails to make life stressful. Their app often glitches and their prices continually rise ($6.75) for a "light" wash and dry.

Recently I asked one of their technicians, who was in my apartment complex fixing a broken machine (which happens often), to empty the quarters in a machine that was getting full. He refused, saying that I would need a separate work order to do that.

This week I was doing laundry before going out of town. Halfway through the wash, the machine broke down, would not drain, and flashed "out of order." To make matters worse, the washer door remained locked, so the clothes I needed for my trip were locked in a pool of soapy water and I could not get to them.

I miss the old fashioned, top-loading machines my building used to have. While they were not fancy and high-tech, they always worked.

4 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Kristen,

Thank you for publishing a review for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to assist with improving your customer experience. Please email digitalsupport@cscsw.com and include the full property address where the machines are located, the machine ID numbers off the malfunctioning machines, and the errors each machine is experiencing. I will also review previous site history notes left by technicians. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor policy and customer service

UNACCEPTABLE!!!

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello T,

Thank you for contacting CSC ServiceWorks with your concerns. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like we missed the mark with your customer experience.

On behalf of the company and if assistance is still needed, I want to look into your refund concern further. Please email digitalsupport@cscsw.com and include a copy of your Trust Pilot review, full property address, first and last name, and your personal address. I look forward to hearing from you.

Keep in mind, it takes 12-15 business days for a card replacement to get processed, mailed and delivered.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I HAVING SO MUCH TROUBLES WITH THIS…

I HAVING SO MUCH TROUBLES WITH THIS COMPANY. IF YOU READ THIS CONTACT ME...
a lawyer will be happy to get a massive people do a
class action lawsuit

28 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Susana,

Thank you for publishing a rating for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to know more on your 1-star rating and what our team can do to improve your experience.

Please email digitalsupport@cscsw.com and include a detailed description as it relates to your Trust Pilot review. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company only continues to get…

This company only continues to get worse. Thr apartment complex has installed these machines and it has been nothing but a nightmare. First, paying with the digital cards is beyond a hassle. Most of the laundry rooms are under ground so you can't get service to start the machines. You have to exit the room and come back.
Beyond that, I have requested numerous refunds for faulty machines. I have also requested the machines be serviced by a technician, not once has a technician ever come out. One of the dryers has been broken for over 6 months. I request a service at least once a month without any help. One of the machines charged my account twice on numerous occasions. I was told to contact support via email for a faster response. I asked when I could expect a response and was told "we will respond in a timely manner" and hung up on me. It's been weeks and still no response. Avoid this company at all costs!!!

28 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Kara,

Thank you for leaving a review for CSC ServiceWorks. CSC takes pride in ensuring our customers receive Best-in-Class customer service.

On behalf of the company, I am truly sorry to hear that we fell short of your expectations. I am committed to addressing your concerns and improving your experience with us.

Please email digitalsupport@cscsw.com and include the full property address where the machines are located, the malfunctioning machines' ID numbers, and the errors each machine is experiencing. I will also review previous site history notes left by technicians. Also, please provide detailed insight into your refund concern.

I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is absolutely horrible!!

This company is absolutely horrible. If I could give them a zero star rating that would still be too high for them. My apartment complex used them, and had nothing but problems with the machines. So they recently switched. We residents had to use their app to pay for the machines. That is clearly their scam! When the machines were removed, I requested a refund of the remaining balance in my account in order to close the account. Anywhere else, this would be a simple process but not with this company. Refund did not process and I contacted the company by phone and chat about 15 times before finally getting a rep who had me send screenshots of the refund request and that I can’t resubmit because it hasn’t processed. But she isn’t able to refund, she has to send to someone else. And that “someone else” has 2 weeks to reply to her. By that time, I’m at almost a month and still no refund. So I highly doubt I’ll see any money back and fully expect they will continue to lie and say this isn’t the usual case. But other online reviews tell similar stories. As the old adage goes “10,000 men can’t be wrong.” This company has an F with the BBB, and I can totally see why. DO NOT USE THIS CROOKED THIEVING COMPANY!!

10 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Ruthanne,

Thank you for contacting CSC ServiceWorks with your concerns. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like we missed the mark with your customer experience. On behalf of the company, and if assistance is still needed, I want to look into your refund concern further. Please email digitalsupport@cscsw.com and include a copy of your Trust Pilot review, full property address, first and last name, the date the card was mailed in, and the email address associated with your application. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thievery at its best!

Last week I did a 2 loads of laundry at 2 different prices. It cost me $7.50 the previous week, and the next week ( last Thursday in fact) the price went up again ( less than a week later) it went up again to $8.50.After calling them they told me the owner raised the price. Guess what? I spoke with the owner and he didn't have a clue what I was talking about. Turns out CSC is robbing us blind. They are raising the price without speaking with anyone in authority like the owners.

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst service ever

Worst service ever. Absolutely worthless.

19 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Noureddine,

Thank you for publishing a rating for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the best-in-class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to know more about your 1-star rating and what our team can do to improve your experience. Please email digitalsupport@cscsw.com with a detailed description of your Trust Pilot review. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Agree with the other terrible reviews

Agree with the other terrible reviews. The dryer at my complex only ever seems to get clothes 80% dry, even a small load. I submitted a refund request via the app and it’s over a month with no response. Contacted their customer service via email, and again, no response. And since I have a refund request “pending”, I can’t submit another request for money their machines stole.

They claim to be “best-in-class”, and that’s true if their “class” is “how to provide bad service and worse customer service”.

My advice, if you have their machines at your complex, however convenient they may be, do yourself a favor and go to a laundry mat or find a different laundry service. Save yourself the headache.

17 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Brian,

Thank you for publishing a review for CSC ServiceWorks. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to assist with improving your customer experience. Please email digitalsupport@cscsw.com and include the full property address where the machines are located, the machine ID numbers off the malfunctioning machines, and the errors each machine is experiencing. I will also review previous site history notes left by technicians. Also, if your refund is still "pending", please provide the email address associated with your application and the total amount for the pending refund and the refund you were unable to submit. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thieves

They want you to deposit money into an account to use on the laundry machines. Irritating, but whatever, except they automatically charge google pay when you use th QR code. Basically they rob you of your deposit amount and then without even asking they charge your card too.

Edit: No!! It does not help. I used your app to scan the code and it took money out of my debit while keeping the money I already gave you!!! There was no opening a website. It just takes it directly from the card. It did this twice. I deleted your app, because youre thieves. You stole that money!!!

12 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello,

Thank you for contacting CSC ServiceWorks and sharing your concerns. We are sorry for the negative customer experience. Using the machines without installing/logging into the app is possible. If a customer scans the QR code on their phone, it will launch them to our site and prompt them to use machine 123-CSC/Machine 1 at 123 CSC ServiceWorks St address and CSC ServiceWorks apartment complex. You will then see the price for starting the machine. Once you accept, you can hit the start button on the machine, and it will start. We hope this information helps.

Regards,
CSC ServiceWorks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Maintenance Wait Times

I have a service request for dryer 404-HFL in our apartment complex that I logged a month ago. The machine has not yet been repaired and the ticket still shows as being 'on the technicians schedule'. I called customer service a couple of days ago and after waiting on the phone for 20+ minutes I spoke to a customer service agent and they said they would try and get a technician out in a day or two but so far nothing has happened.

Service Request Confirmation: Q13480942
Logged: 04/12/24

UPDATE: In response to the comment from CSC Service Works - property maintenance cleaned out all the ducts last week - but the dryer is still not generating any heat.

10 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Shaun,

Thank you for contacting CSC ServiceWorks and leaving a detailed review. We aim to satisfy every customer, and we apologize for the negative customer experience.

Upon reviewing the account notes, it was confirmed a technician was on site 4.3.24. He confirmed the dryer vents were disconnected (the attachment was not connected to our machines) and that specific machines needed cleaning. In other rooms, there was a bird nest in the ducts, causing the dryers not to function. He notified the building manager, as this is a property issue, and a third party would need to be hired. We encourage you to reach out to the property to ensure this was completed. The service request will automatically close if a technician comes out and the issues have not been resolved. We hope this information helps.

Regards,
CSC ServiceWorks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CSC ServiceWorks air Machine and Refund System does NOT Work

CSC Service Works own an air machine (for filling tires) at the UDF store at the corner of Delta Avenue and Linwood Avenue in Cincinnati, Ohio, 45208. After previous times of the machine not working, I decided to try it again this morning (5/5/2024). The machine "ran", as in it made noise, but the nozzle failed to produce any air. I tried it on 4 different bicycle tires and got nothing.
I logged onto the website to get a refund and received an error there as well: "Error fetching http headers". I tried 3 times and got nothing.
It seems nothing at CSC ServiceWorks actually works.
I realize $2.50 isn't going to break my bank, but I think that's how they make their money: provide machines that don't work and a refund / service system that doesn't work either. $2.50 multiplied by thousands of customers can make you a lot of money.
If it says CSC ServiceWorks on the machine - go elsewhere.

5 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello,

Thank you for publishing a review for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to assist with your refund. Please email digitalsupport@cscsw.com and include a copy of your Trust Pilot review, your first and last name, and personal address.

I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is literally the worst service…

This is literally the worst service ever. I have been trying to close my account for 2 months but because a $3.00 refund hasn’t been processed since March 5th, it is preventing me from closing my account and have the remaining balance returned to my credit card. I’m pretty sure this is actually theft at this point. Good luck trying to get anyone on the phone there because you’ll spend hours on hold only to be disconnected when they transfer your call to someone else. This company needs to be shut down. I have thousands of dollars in damaged clothing from their faulty, defective and filthy machines but they literally don’t care. They refuse to take any responsibility for the service you pay them to provide.

30 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You have to give a star and that is…

You have to give a star and that is Ludacris. Your company should be shut down. You have units in welfare buildings were people can't afford laundry then charge a card fee and then charge almost 3 bucks to wash and dry a load so 6 dollars!!!!!!??? I've been forced to use the machines for almost 4 years it has robbed me countless times including today. The machines smell they are unkempt and never in order. You should be ashamed as a company your all trash and that's facts. You could buy me a washer and dryer with how much the company has ripped me off and who reads stupid ars reviews about laundry machines. My time is wasted doing this but had to share the horror stories of how pathetic and inconsistent your machines are. Never refund never own up to your properties mishaps it's a joke. Shame on the company shame on the owner for not seeing the type of business and unsatisfied customers as they get rich they don't give a damn about us. It's just pathetic such as this bankrupt to be business joke fake plastic the whole 9 should round up every machine and drop them off the edge of a cliff!

28 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello, Donny,

Thank you for leaving CSC ServiceWorks a review, Donny. We genuinely understand your concerns and apologize for any inconvenience you may have experienced. We want to assure you that we are committed to ensuring our customers' satisfaction at all levels and regret that we fell short in your case.

Regarding the vend price of the machines, the prices are discussed and agreed upon between a CSC account representative and the property management/owner. We encourage you to discuss these concerns with your property.

We are sorry you have lost funds while utilizing our machines. Please review our refund policy below:
Residents can report lost funds within 1-2 business days of losing them, and the refund must be associated with a service request for verification. We do not authorize mass refunds over a span of time.
The online form Refund Request – CSC ServiceWorks (cscsw.com) is for minor refunds for one broken machine at a time. 
If you utilize the CSC Go or CSC Pay Mobile applications, you must request a refund via the mobile app (using the service request feature) instead of the online form, as you will be directed to the app. Large refunds requested online without information about how the funds were lost cannot be approved. 
If funds are lost in one machine, you may use the online form within two business days.
If two or more machines are used, please call us at 877-264-6622 to report them and request a refund. 
Tenants are supposed to clean up after themselves. Extra/mass cleaning must be done by property maintenance/housekeeping. Property maintenance needs to call us for that request if these are unavailable. If they have a re-loadable laundry card system or mobile applications and want to hire a tenant to clean in exchange for laundry credits, the property management must contact their account rep to arrange.

If there are currently inoperable machines on site, you can email digitalsupport@cscsw.com and include a copy of your review, the full property address where the machines are located, the machine ID numbers of the machines that are inoperable, and describe the error each machine is having (if possible).

We hope to better serve you in the future.

Regards,
CSC ServiceWorks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Machine #38

Machine #38
Tag #888-JKF
ADDRESS: 2501 s ocean drive Hollywood fl 33019

IS LOCKED WITH MY CLOTHES IN IT. ALWAYS THE SAME THING. THE MACHINE IS BROKEN!!!! PLEASE STOP STEALING PEOPLES MONEY, and replace the machine. For Christ sake!

24 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Felicia,

Thank you for leaving a review for CSC ServiceWorks and sharing your recent customer experience with our machines. We are genuinely sorry for the negative laundry experience.

Upon reviewing the account, it was determined that the service case is still open. A technician has been assigned, and his status states "work in progress." He has either been on site today and has not closed the case yet or should be out by the end of the business day. The technician will call the number added to the service request once the machine is unlocked.

If you have yet to try these troubleshooting steps, we encourage you to do so. First, press inwards on the machine for 30 seconds. This should release the latch. If a maintenance person is on-site, try unplugging the machine for 30 minutes to allow for a hard reset.

The machines on site are what was ordered and likely intended to be kept for an extended period of time. We encourage you to contact your property management to discuss machine replacement. In the meantime, CSC will continue to respond to all service requests on the account and service the machines to full capability.

We hope this information helps.

Regards,
CSC ServiceWorks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could leave zero stars I would

If I could leave zero stars I would. The machines never worked in the first place and it would take forever to get a tech out. There would be an average of 3 out of 15 machines that actually worked. Most would would take your money and leave you wet clothes. Then the company promised new machines for our complex with fancy do your laundry from the app service. What we got was the same junky machines and a pain in the but to try to pay for your laundry. My clothes still don't get dry. How on earth is this company still in business?!

17 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Nick,

Thank you for publishing a review for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to assist with improving your customer experience. Please email digitalsupport@cscsw.com and include the full property address where the machines are located, the machine ID numbers off the malfunctioning machines, and the errors each machine is experiencing. I will also review previous site history notes left by technicians. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Company Gains Revenue At The Expense Of Residence And Unethical Management That Refused To Reinvest In Its Operations

What I wrote to customer I have made multiple request that a dedicated service technician visit our Greystar apartment community. I want to speak to a district manager that manages the machines on this property. Half of our machines do not work and the dryers do not dry. This unethical company is robbing people on a fixed income with an abuse of technology that isn’t reinvesting in its operations. I will be speaking to the Greystar property management team about this pervasive issue. I want a refund of $20.00 . A credit needs to be issued on my accounts (removed).com. I have spent three hours of my morning going from floor to floor and seeing other residents to the same in search for an operable machine. I hope that with enough bad reviews that you r owner will get off the beach in the sand and take a look at this lazy management and make a real difference in the world without robbing people. We just want our closed washed. I am posting a review next and I look forward to hearing from the district manager.

13 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo CSC ServiceWorks

Antwoord van CSC ServiceWorks

Hello Monique,

Thank you for publishing a review for CSC ServiceWorks. We take pride in ensuring our customers receive the Best-in-Class customer service. It sounds like CSC missed the mark with your personal experience. On behalf of the company, I would like to assist with improving your customer experience. Please email digitalsupport@cscsw.com and include the full property address where the machines are located, the machine ID numbers off the malfunctioning machines, and the errors each machine is experiencing. I will also review previous site history notes left by technicians. I look forward to hearing from you.

Regards,
A. Morrison
Digital Customer Experience Specialist
Email: digitalsupport@cscsw.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer