Just put the phone down don't be tempted to take out advertising .. The small print has extra hidden charges they get you in a contract that rolls over.. Just like other people reviewing on here I had... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Where can I start, being a local firm we needed someone to handle all our advertising, digital marketing and other bits. Spoke to one of the sales managers and he passed me to an advisor who was abso... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
1 only because minus isn't a possibility. Just surprised that they are still in existence, in whatever form or another. Don't bother reading further, everything that people say in the reviews is true,... Toon meer
Avoid at all cost miss sold arrangement Now threatening court action I’ve cancelled the direct debit because taken more than than what was agreed verbally Hidden costs in the small print, don’t take m... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Direct Digital aspires to raise the standard of company to customer communications in private and public sectors across the globe. Providing innovative digital signage and visual communications solutions across industries and countries, creating expansive advertising networks for local businesses and worldwide brands. We succeed when we help businesses big and small succeed, helping them to directly inform customers in an impressive and rewarding way.
Contactgegevens
Premier House, Premier Way , FY6 8JP, Poulton , Verenigd Koninkrijk
- 0800 069 8686
- connect@direct.digital
- direct.digital
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
I feel like I have been duped
Unfortunately like some of the reviews I'm writing this due to underhand tactics by the company.
Due to not getting any custom from the advert (not their fault I know) I cancelled the DD.
It is now I realise that an extortionate admin fee has been added which I was not told about and had to check the contract for time before I saw the tiny print underneath the information about payments. Not in the part where it actually states what you are paying.
Why they need to do this and not be open and honest about charges I don't know.
I feel like I have been duped.
It's as if it's psychological your eyes automatically go to the bigger print and higher numbers. Then you have signed it and no way of getting out of it.
Almost a quarter of the fee on an admin charge.
They also didn't state the fee is... Plus VAT so added up I paid a lot more than what was sold to me.
I emailed and asked for the complaints policy and got told it's in the contract. I am awaiting my reply to another request for their complaint procedure
You live and you learn about companies such as this.
They will not get my business again.
I would never have gone ahead had I known
The excuse = it's in the contract
Edit to the reply. Companies are also legally obliged not to miss sell products to customers but that doesn't seem to bother direct digital.
Update 1/8/24 There is a FB group with 234 members. These reviews are not isolated incidents. I have managed to get my admin fee struck off, but only after 17 of us took it directly to the top. I am currently speaking with trading standards and citizens' advice about the scam practices and lies people are told. I've realised I was foolish and signed a contract that was handed to me on a tablet and scrolled past t&c and he ticked read and scrolled to the next section

Antwoord van Direct Digital
Been using direct digital for over 2…
Been using direct digital for over 2 years now with my scaffolding company an always happy an realy helpful to work with,#dps scaffolding

Antwoord van Direct Digital
Great service from start to finish
Great service from start to finish. Definitely recommend to those wanting to elevate their business. Customer service was 2nd to none

Antwoord van Direct Digital
Speak with someone who knows little customer serviceWorst customer service along with lady…
Worst customer service along with lady called Puja was highly unprofessional telling she is a manager and no one above her.i was so worried that I decided to put my review secretly so tat they don't recognize me and end up stealing my money if they come to know ow that I put bad review. Never will recommend this company full if frauds

Antwoord van Direct Digital
Avoid at all cost absolute scam
Avoid at all cost absolute scam, they try gaining business from small independent business and provide no service. Please report to the Ombudsman. They promised to advertise in my Local GP and I have spoken to them who have advised they have no agreement with them. They have contacted the GP but are not using them! I keep requesting a refund or cancellation but they will not.
The contract is void as I bought the Ads based on them having an active contract with the local surgery but they do not. I was told that my company was also referred by my local GP this too was false.
Cannot speak to an actual person only emails, and they never answer my concerns.
I’ve raised a fraud case with my Credit Card company and cancelled my direct debit, I’m currently in the process of reporting to the Ombudsman as they will not refund me or provide proof of the contract they say they have with the NHS or my local surgery.

Antwoord van Direct Digital
An excellent and effective service
An excellent and effective service, Andy was knowledgeable, helpful and knew exactly what I needed to take my business to the next level. I can’t recommend Direct Digital enough.

Antwoord van Direct Digital
Highly Recommend
I was sceptical about any form of advertising however when I was contact by Direct Digital i agreed and booked an appointment for a sales rep to come and visit us (I found this put my mind as ease as it was face to face and not cold calling over the phone) advise me regarding local advertising for our business, I Found the sales representative to be very informative and gave me multiple options to choose from that enabled me to get one that suited my business best. Since joining we have seen an increase in local business so it works for us, I have only given 4 stars because I wish this company had got in touch sooner. Highly recommend this business.

Antwoord van Direct Digital
We have been using DD for around 4…
We have been using DD for around 4 months and we have seen a hugely positive impact. We have had many enquiries from the digital commercial and the advert looks First class!!

Antwoord van Direct Digital
SCAM COMPANY!!
Please read all reviews before signing with this company!! SCAM!
We signed a two year contract in March 2021, in June of 2021 we contacted digital direct to ask where our ad was as they have taken out payments and our ad was not live. In their own contract they state there is a 4 week agreement that our ad would be up and running in that time frame, we were now at 8 weeks with nothing. We have at this point paid over $1500 with no ad, when we reached out in June they did stop payment until our ad was up and running...in August...a whole 5 months after we signed this contract, and stated a reimbursement would be sent at the end of our contract..in 2 years. A couple months later in July of 2021 we sent an email stating that we still don't have an ad up and we would like to terminate our contract, this is important because our contract should have ended at the latest August of 2023. The ad was finally in process and when we were sent back our proof we were almost confused, this had looked to be done by a child who was playing around with powerpoint for the first time. There were many simple spelling errors and in general it was very unprofessionally done. We went back and forth many times with errors, we sent 4 e-mails regarding the exact same word that we needed fixed that they could not get right. In January of 2024 we contacted them again and stated our contract should have ended we want out! Now they tell us that it is a rolling contract and we have to pay until August of 2025??!! (this is also from when the ad was live, not our contract) No where on our contract does it say 2 extra years, it only says one year with a minimum of 6 months notice of cancellation...remember we stated in July 2021 we wanted out of the contract. So we stopped payment through our bank starting in February 2024, 6 months extra from the end of our contract. Now we are being threatened with a lawsuit stating we owe over $3000. Also I have gone to one of the locations which is at a Life Labs blood clinic every 3 months as I get routine blood work done and have yet to see our ad playing, in fact the last time I was there the TV wasn't even turned on that plays the ads. Makes me wonder if the ad was ever live as we have no proof that it is playing just the word of this dishonest company. The last 3 years dealing with these scammers have been a nightmare...and we're still dealing with it...STAY AWAY. All their positive reviews are very similar and fake from to try and cover everything
SCAM
These people are fraudsters. Please take a quick look at all of the negative reviews on this page and the Facebook group setup for victims of their scam - Direct Digital Scam Victims
Direct Digital sold us and other small businesses in our community their services on the premise of a flat out lie.
After selling us their services, they took 2 full months to produce ads that look like they were put together in a few minutes only after we enquired about the delay.
After losing hundreds of euro to them, we were wiling to chalk it down as a loss and move on, but unfortunately they don't seem willing to do that.
Please do your research on these people before signing anything. We're now in the situation where we have to go to court to prevent them from bothering us again.

Antwoord van Direct Digital
Do Not Trust Direct Digital!
On December 15, 2023 - We were informed of a "Technical Fault" that prevented Direct Digital from airing our advert at the ROK Hotel Kingston.
On February 1, 2014 - Direct Digital started to demand additional payment despite our concerns about our advert not being aired.
On February 6, 2024 - We gave our 1-Star Review on Trustpilot since we have received little to no update from the Direct Digital team regarding our advert.
On February 12, 2024 - Direct Digital responded on Trustpilot saying "Hello Great House Caterers, I am sorry to read your review. I have investigated your account and can see that the site has the equipment and it has been installed and has been online for a short period of time. This being said this is now registering as offline and we are finding it extremely difficult to make contact with the site. Please be assured we are doing everything we can to contact the site and get the screen back up and running."
On March 20, 2024 - We were told that "...due to unforeseen circumstances, we are unable to proceed with playing your advertisement at ROK Hotel Kingston, Tapestry Collection by Hilton (CD)" and that we would be refunded within 4 - 6 weeks.
On April 30, 2024 - We followed up on the refund and was told it will be processed soon.
To date, 12 weeks later, we have still not been refunded or provided with any additional updates.

Antwoord van Direct Digital
I’ve got a new business advertised in…
I’ve got a new business advertised in our local medical office and it’s been a good service and good feedback from the advert
Really pleased that I went ahead with the advert
Fantastic service

Antwoord van Direct Digital
I’ve got a new business advertised in…
I’ve got a new business advertised in our local medical offices and it’s been a good service and good feedback from the advert.
Really professional team and will be using again in the future!!!

Antwoord van Direct Digital

Antwoord van Direct Digital
STAY AWAY FROM THIS COMPANY
Please scroll down and see all of the negative reviews-this is absolutely a scam. They pressure you into a contract, and in our case, provide a fraction of what they promised. The contract rolls over automatically unless you take very specific actions (or so I am told-we have yet to extract ourselves from this extortion racket).
Communication with the company proves useless as they have assigned employees who act as “gate keepers” and will never truly work with you. We are a small nonprofit who helps to feed food insecure children, but struggle to survive because of Direct Digital extortion fees. PLEASE, PLEASE BE FOREWARNED AND STAY AWAY FROM THIS COMPANY. I am certain that their positive reviews are fake, possibly AI generated.

Antwoord van Direct Digital
DO NOT SIGN ANY THING WITH THIS COMPAMY…
DO NOT SIGN ANY THING WITH THIS COMPAMY .
Absolute SCAM they are .
They make you sign the contact and they don’t care about the rest . I have been signed a contract with them 1 year ago . Still my advertising not up and running . The video they made was all wrong and when I tried contacting them , they ignored completely. And now they are charging me £5000 so I can come out of the contact . And I’m paying for nothing . No outcome from advertising not even a single call . All the information on my advertising is wrong .

Antwoord van Direct Digital
Quick and easy
The whole process was quick and easy. The final product is better than I could have imagined.

Antwoord van Direct Digital
Good customer service, bad graphic design
The staff was prompt in email responses, but the quality of the advertisement was poor. The initial video that was sent was very poorly designed. It was way too busy in design and wording on the video. I was very disappointed in the quality and ended up making my own video for our business.

Antwoord van Direct Digital
What a joke this company is
What a joke this company is. Over 5 months ago I was sold the dream and still have nothing to show for it.
I have paid out over £1000 and have now cancelled the direct debit. The company do not care about their customers.
No communication at all, after chasing and chasing when I finally did receive an advert months later to review it was shocking. My business name was spelt wrong, spelling mistakes all over, inappropriate photos and incorrect details. It was something that has clearly been made in less than 5 minutes.
I have emailed numerous times complaining about the quality of the ‘advert’ with absolutely no reply, the only time I get any sort of reply is when they are chasing more money.
I am a one man small business and they have made my life hell. AVOID AT ALL COSTS.

Antwoord van Direct Digital
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







