Divan Beds Reviews 

224
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service, split deliveries and times not what was promised and then replied on fine print to skirt out of redelivery and refund charges. No apologies, no accountability, not a cred... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AT ALL COSTS!! - This company is a total scam!. They marketed a premium bed, took top dollar for it then sent a decoy budget version that was nothing like what was advertised & was essentially... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought a double bed frame for our Son. Super happy with the bed itself. A little confusion when arranging delivery with the firm on behalf of Divan Beds but resolved soon enough and the delivery team... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered some fabric samples, paid £6 per sample, £24 to be precise by bank transfer 14 days ago, was told 1-10 working day delivery, didn't turn up, tried to email them and still NOTHING, they keep... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We are a bed and mattress manufacturer with a huge range and the UK's most lowest & competitive prices. We will not be beaten on price and quality!


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

224 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(224)

30 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

I had a problem with ordering a bed but Mark was fantastic, extremely helpful and we got everything sorted. I’m very grateful for their help on this matter. Thank you

1 december 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From ordering to delivery by Zamir has…

From ordering online to delivery by Zamir has been an easy and pleasant experience. Zamir was so very helpful and friendly. A hard working and friendly person. He assembled my bed for me in no time at all. I am super happy with my bed and the service was above and beyond. Thank you so much. Highly recommended ..

28 november 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

I bought a beautiful headboard, bedbase and ottoman, all excellent quality. I would definitely recommend this company.

24 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish…

I recently bought my 1st online purchase from this company and i made a few mistakes as everyone probably does their customer service manager helped me sort out my mistakes he was fantastic even offering to rearrange my delivery date free of charge if i couldn't get my items in my house. However the courier who delivered my double divan bed with huge headboard rather than take the item away because i didn't realise i would need help for him to deliver as i live on the 1st floor brought it all upstairs & stacked it safely in my home till i could get some help to build it this was not part of his job but he still offered to try and insisted i stay in doors as i have breathing difficulties not to even try helping this company made what could have been very stressful & a complete disaster for me a walk in the park nothing was too much trouble even free redilvery on a different date bearing in mind I live in Edinburgh wasn't too much trouble if only more companies took this pride in the sevice they provide.

18 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please do not order from this company…

Please do not order from this company waste of money and time. I ordered a mattress from them on their website it said HybridSpring Firm so I thought would be great for my back only for the mattress to turn up and it’s very soft not worth sleeping on especially if having back problem issues. Then Tyler told me that I could not get a refund because it’s not advertised as firm and I should have not removed it from the package. So how was I supposed to see what I had bought. This company only wants to take people’s hard earned cash especially in these times of hardship. They should not be operating at all . Shameful indeed you don’t even know half of the struggles people are going through and you treat customers very badly . Very sad ☹️

16 oktober 2020
Logo Divan Beds

Antwoord van Divan Beds

Hi Brenda Muchapondwa, thanks for your review and sorry you feel this way.

I have checked your order and can confirm the correct mattress was delivered to you as per your order. However, unfortunately your mattress was used and therefore we are unable to offer a return or exchange on this item on this occasion. Our mattresses are delivered in clear polythene packaging so they can be inspected before use.

In future, please contact us before using the item and we will be happy to offer you a return or exchange option on that.

Kind Regards, Natalie
Divan-Beds.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Magnificent#Divan-Beds =Glam Bedroom

I read some negative reviews but in my experience divan-beds looked after me from start to finish. All my queries were responded to asap using email from asking what matress was suitable to delivery times it never was too much trouble. Very friendly and positive. My bed refurbishment is done now I have kingsize valencia bed with 3000 sprung tufted mattress it looks amazing. The bed in perfect condition mattress comfortable delivery on time. Covid stopped me going on holiday but divan-beds made my dreams a reality with a bed fit for queen. Thank u thank u thank you not only great customer service good delivery times and answering all queries. Another plus is safe payment. Thanks Penny May

29 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The bed and mattress I purchased grom…

The bed and mattress I purchased from you is good quality.very well rapped and to top it off the quality of service I received was excellent.very quick response to emails.would definitely use you again.very happy.highly recommend thanks.

14 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful quality mattress

I bought this mattress for my spare single bed and I am so happy with it I wish it was on my own bed. The quality is excellent and I would not hesitate to recommend it. I emailed you on a couple of occasions and your reply was always very prompt. I will definitely be buying from you again. I'm definitely a very happy customer.

13 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please read before using this company

I ordered a mattress from Divan-beds.co.uk and was call on the day of delivery (09/09/20) and told there van had broken down and it was going to be delivered the following day. This delivery didn't turn up with no explanation from the company. After chasing this order the customer services emailed me and I was given a new delivery date (12th September 2020) and it has not arrived. There has been a total of three delivery dates given (all with 12 hour delivery slots) and still no sign of it, Lets hope I can get my money back.
I would never order any product from this company again.

12 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Divan Beds

Antwoord van Divan Beds

Hi Rob,

Sorry you have had some trouble with your deliveries. Your first delivery failed as the delivery unfortunately broke down mid-route to you and we apologise for this inconvenience. However, I can see that on your second delivery attempt there was no one home to accept the delivery at your home. You contacted us to cancel the order and we cancelled and refunded your order as per your request.

If you would like to discuss the matter further, please email us at sales@divan-bed.co.uk.

Kind Regards, Alex
Divan-Beds.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointed with the product, waste of time and money

I bought a divan bed with mattress. When it arrived, I was extremely disappointed because it was of very poor quality. Really cheap material, built using staple-gun, bed base not sturdy at all.
The mattress was advertised as having 1500 pocket springs and firm, in reality it's not firm at all and doesn't have 1500 pocket springs.
When I complained about it through email and asked for a return within 14 days of cooling off period, they replied and asked for pictures of the fault. How could I show cheap quality in pictures?
After many emails they said they would accept return for a return delivery cost of £95, which is very unreasonable as it's 50% of the original price of the bed that I paid.
I have wasted my money and time, would definitely not recommend this company. I did check the publicly available information about the company, which anyone can access, on companies house's website and real name of this company is Furniture Front. I also used google street view to see the location of the company, which is a residential street.

I have been careful in writing this review, I have read the Guidelines for Reviewers before posting, as so many other negative reviews have been reported by divan beds and removed.

6 september 2020
Logo Divan Beds

Antwoord van Divan Beds

Hi Muhammad Aslam,

Sorry to hear you had issues with your order. I have checked your order history and can see that the correct order was delivered to you and you were sent emails to confirm this. Unfortunately, you seem to have been confused in regards to which item you ordered. I can see you then contacted us to say there was a "fault" with the mattress but refused to provide images of this so we were unable to assist you with this further.

I can see you then advised us you would like to keep the item and get a refund also and then contacted your bank for a refund and provided inconsistent information to them which is contrary to the reality of your order and your bank refused your claim based on this.

If you would like to discuss the matter further, please email us at sales@divan-bed.co.uk.

Kind Regards, Alex
Divan-Beds.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great delivery

After some frustrating order delays, the experience improved dramatically with the delivery. My delivery driver Zamir Houssain was excellent. In busy London traffic, he was able to provide updates. On arrival, it transpired that I hadn’t booked assembly, which would have been a disaster for me (with recently broken arm). However, in sympathy, Zamir was able to do it for me - after he had already braved small elevator with the unit. He was fast, polite, and a genuinely nice guy to chat to. He reflects very well on the company. He was honestly a lifesaver. Zamir, thank you.

29 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning scammers!

Warning! Do not buy from this company.
I bought two beds that come with mattresses. I paid for a 1500 pocket spring but received 1000.
Both beds were not not aligned so the base board was lopsided. When I emailed them they said I have to take it apart and rescrew the panels to make it even.
My bed came with a base board that did not fit the bed.
At first they offered to collect and refund but I had to wait 8-35days. After 35 days and me emailing they came back and said the refund has been declined because I open the packaging and assembled the bed. How would I know the baseboard did not fit without assembling the bed.
I’m now taking them to court for both beds as I paid £700 and have had no bed for 3months to sleep on. Absolute shambles.
And for some reason they only reply to emails in the early hours of the morning. Avoid at all costs. And I urge many here to also take them to court to get your money back.
Also every bad review seems to be taken down. The reviews on their site are fake and the same for every different bed you look at.
Avoid avoid avoid- Ebay are much cheaper and at least come with a guarantee

14 augustus 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Grey Chenille diamante bed

Ordering was really easy and even though sceptical at having a bed online we didn’t need to have been. It was really a fab delivery really well informed and was delivered in brilliant condition. Hubby found it really easy to put the bed together. We had already purchased a new mattress so we only bought the bed frame but It looks lovely in our bedroom and am so pleased with it. Will definitely recommend DIvan beds and will be purchasing again from them.

10 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have no complaints at all I have had…

I have no complaints at all I have had a great experience with them, I got a comformation email right after purchase, a text a day later with a delivery date and they came today with a call an hour before as they said, you will struggle to get it cheaper and I can't talk for anyone else but for me the bed and service are excellent, the delivery driver went above and beyond so happy.

19 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful Bed

Although COVID made us wait, it was completely worth it. Beautiful bed and fabulous quality. Took less than 20 mins to assemble. The delivery driver couldn’t have been more helpful. One very happy daughter.. thank you

16 juni 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer