We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service and speed of delivery were without fault. It seemed the order arrived to my hotel room within 15 minutes - the ice cream wasn’t even melted! The cookies were fresh and good but not gr... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Started off strong. Fast delivery, beautiful ring. However it was too small for me, despite being my usual size.I'd emailed in asking if I could exchange it to which they said they would be more tha... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m absolutely in love with my piece from Divon Jewellery! The quality is undeniable, you can really feel the craftsmanship and attention to detail in every aspect. It’s elegant, timeless, and adds th... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order placed 12/25. Today is 1/10/26, still no delivery and no expected date of delivery yet. I’ve tried reaching out to customer service requesting assistance but they just say to wait. The delivery... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Namaaksieraden winkel
  2. Winkel in modeaccessoires
  3. Juwelier
  4. Juwelenhandelaar
  5. Sieradenontwerper
  6. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Founded in February of 2021 and based in London, Divon is a movement for creative unique Jewelry for people to discover their style. We strive to create unique Jewelry that encourages our members to tap into their creativity and explore their personal styles using the finest material for a Lifetime. Each Divon piece is crafted one by one. Putting all our Passion into every detail.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

135 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In love with this brand!

I recently purchased a stunning piece from Divon, and I couldn’t be happier with my experience. The craftsmanship is absolutely impeccable, showcasing the finest attention to detail and quality materials. The designs are not only timeless but also unique, offering something truly special for every occasion.

I’ve received countless compliments on my jewelry and will definitely be returning for future purchases. Divon has truly earned my trust as a go-to for elegant and high-quality jewelry!

28 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Timeless quality Jewllery

I’m absolutely in love with my piece from Divon Jewellery! The quality is undeniable, you can really feel the craftsmanship and attention to detail in every aspect. It’s elegant, timeless, and adds the perfect touch of luxury to any look. The materials are top-notch, and it’s clear that this brand truly cares about creating pieces that last. I couldn’t be happier with my purchase and will definitely be coming back for more!

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Favourite piece of jewellery I own

I couldn’t be happier with my new ring from Divon! The craftsmanship is absolutely stunning, and the attention to detail is impeccable. It has such a timeless elegance. Receiving the ring was seamless and truly special. I’ve received so many compliments already, and I can’t stop admiring it myself. Highly recommend Divon for anyone looking for high-quality, exquisite jewellery!

21 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Nate,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We’re thrilled to hear you’re enjoying your new ring. We truly appreciate your kind words and are so glad it’s received so many compliments.

Best,
Marios

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love divon.I bought a few…

I absolutely love divon.I bought a few necklaces and rings now and each one has exceeded my expectations.The quality is amazing. The delivery is always fast and the designs are beautiful, highly recommend to anyone looking for stylish and durable jewelery.

4 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Thank you so much for your kind words. We’re thrilled to hear you’re loving your pieces. We appreciate your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best jewellery

I love DIVON brand, the quality of the jewellery is amazing and the designs are unique! I have already purchased twice from this brand and the communication was excellent. Highly recommended!

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Becky,
Thank you very much for your feedback, we hope you enjoy it for a long time with us! ❤️
Best,
Marios

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Klant,

Thank you so much for your kind review! We’re thrilled to hear that your order arrived quickly and in perfect condition. Your satisfaction means the world to us!

Best,
Marios

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on December 21

I placed an order on December 21, 2024 my three go karts for my granddaughter and two nephews one being birthday on Christmas day here it is January 1, 2025 still have not received any go karts. I have sent three emails with zero response, no money back still no go karts very unsatisfied customer Will be contacting my bank in the morning to confirm fraud.

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello C Beaman,

Thank you for your message. We would like to clarify that we are Divon London Jewelry, and we only sell jewelry through our website divonlondon.com. We do not sell go-karts or any similar items.

It seems this review may be intended for Divon Store, which is a completely different business. Please kindly review and amend your review accordingly.

If you have any further questions, feel free to contact us.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE Do NOT Order

Ordered 3 go karts Nov 11,2024. Credit card was completed same day. Still have not received them . Emailed them 5 times. One response ‘they were shipped and would arrive 12/24’. Still have not arrived it is 12/31 and no response from them. Place is total scam!!!!!
BEWARE DO NOT ORDER

11 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Mary Harris,

We believe this review may be intended for a different company. We are Divon London Jewelry and specialize exclusively in jewelry. We do not sell go karts or similar products.

It’s likely your review is meant for “Divon Store” or another business. We kindly request that you review your review and direct it to the correct company.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sad Granddaughter!!! UPDATED 12/30/24!!!!!!

I placed a review on this store a week ago. They replied to my review here on TrustPilot and said there was a mix up with another company and wanted me to amend my review. I still have not received my 5 year old granddaughter's go cart nor have I received a refund. I've also sent two more emails to the email address they have given as well as through their website "contact us" with no contact what so ever and it's been a week. This is very bad customer service not to mention stealing.

UPDATE TO EARLIER REVIEWS!!!!
I profusely apologize!!!! I was directed to your website after searching "divonstore.com customer reviews". I now realize you are not the ones that I placed the order with! I am so very sorry and I do not have any reason to be upset with Divon London!

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Dear Donna,

We’re sorry to hear about your experience, but this review is posted on the wrong Divon website. We are Divon London jewelry, and we sell jewelry, not go-carts.

This review seems to be intended for Divon Store, which is a completely different company and potentially a scam. We kindly ask you to update your review accordingly, as it does not relate to our business.

If you need any further clarification, please don’t hesitate to reach out.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My bad

Sorry, wrong store

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Kimberly,

We’re sorry to hear about your experience, but this review is for the wrong business. We are Divon London Jewellery and do not sell go-carts.

Please check your order details and contact the correct company, possibly Divon Store.

We’re sorry you feel scammed, but this isn’t related to us. Please update or remove the review if possible.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the go cart 12/11/24scamm

I ordered the go cart 12/11/24, two days later I emailed looking to see what the shipping status was, they told me it was shipped and would arrive 12/20. I emailed 4 more times between 12/12 and 12/21 looking for tracking info and have gotten zero response at the same time I told them if I got no tracking information that I wanted a full refund immediately! . Obviously this company isn’t a company and is a scam. I have taken it up with my credit card to get them reported as fraudulent and to get a refund.

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Angie,

We’re sorry to hear about your experience, but this review is for the wrong business. We are Divon London Jewellery and do not sell go-carts.

Please check your order details and contact the correct company, possibly Divon Store.

We’re sorry you feel scammed, but this isn’t related to us. Please update or remove the review if possible.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Clearly this is a scam

Clearly this is a scam. I ordered three go carts for my grandbabies, over 200 dollars, said it was sent out on Dec 9. Have not heard a thing, and zero response from Divon. This was their big gift and cannot be replaced. So upset and disappointed! I work very hard for my money. I’m devastated.

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Snair,

We’re sorry to hear about your experience, but this review is for the wrong business. We are Divon London Jewelry and do not sell go-carts.

Please check your order details and contact the correct company, possibly Divon Store.

We’re sorry you feel scammed, but this isn’t related to us. Please update or remove the review if possible.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order number 11361

Order number 11361 - order was placed November 25th . Receive the confirmation that they accepted the order and accepted the payment. December 5 was notified that my package would arrive by the 20th. Before Christmas. Today’s the 22nd and nothing has not arrived and there’s no way to find this company or a contact number. Do not order from this company.

23 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Felix,

Thank you for leaving your feedback.

It seems that this review has been posted on the wrong company’s page. We are Divon London Jewelry, a business specializing in selling jewelry. There is also another company called Divon Store, and your review may be intended for them.

We kindly ask you to check the details of your order and contact the correct business. If there’s anything further we can assist you with, please feel free to email us at infodivon@gmail.com.

We would greatly appreciate it if you could adjust or remove your review as it does not relate to our business.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam!!!!

This is a scam! Do not waste your money. I ordered 2 items for my grandsons for Christmas on November 1st and have not received anything even though I got 2 different delivery dates from them. Now they are saying they were delivered 7 days ago and that is not the truth. I now have 2 days to get my grandsons something else for Christmas due to being taken advantage of by this scam!!

22 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Dear Ernie,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about your experience, but after reviewing our records, we could not find any order under your name. It seems there may have been a mix-up with another business.

We’d love to help you resolve this situation. Could you please contact us at infodivon@gmail.com with your order details so we can assist further?

Additionally, we kindly ask if you could reconsider your review, as this does not reflect our business. We truly strive to provide excellent service to all of our customers.

Thank you for your understanding, and we’re here to help in any way we can.

Best regards,
Marios

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered on December 2 nd and asked…

I ordered on December 2 nd and asked when it would be delivered. I was told by December 20th. It didn’t get delivered and no response to 2 emails

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Dear Jana,

Thank you for bringing this to our attention. After carefully reviewing our records, we could not find any order under your name. It seems there might be a mix-up with another business.

We kindly ask that you email us at infodivon@gmail.com with your order details so we can clarify and assist you further. Before leaving a review, please allow us to investigate, as this does not seem to reflect our business or service.

We’re here to help and ensure you receive the support you need.

Thank you for your understanding,
Marios

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again

Ordered on Nov 9 so it would be here by Christmas. Contacted them twice and was told the first time it was shipped and the second time it would be here by December 20th. We'll today is the 20th and still nothing. Emailed twice today but no response. I've learned "buyer beware"

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Dear Frank,

Thank you for bringing this to our attention. After carefully reviewing our records, we could not find any order under your name. It seems there might be a mix-up with another business.

We kindly ask that you email us at infodivon@gmail.com with your order details so we can clarify and assist you further. Before leaving a review, please allow us to investigate, as this does not seem to reflect our business or service.

We’re here to help and ensure you receive the support you need.

Thank you for your understanding,
Marios

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Terrible customer service and order…

Terrible customer service and order tracking, once the order was placed I had to wait and insist for days to get something, then I finally got an answer. You have to improve that because it takes away all reliability, but well once solved this I got the necklace right away and the product as such is of good quality and the same as in the photo.

27 september 2024
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Chrisna,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the delays you experienced with our customer service and order tracking. We understand that prompt communication is essential, and we’re working hard to improve our processes to provide a more seamless experience.

We're glad to hear that, once resolved, you received your necklace quickly and are happy with the quality of the product. Your feedback is invaluable in helping us enhance our service, and we hope to serve you better in the future.

Warm regards,
Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thought it was going well but...

The item had a chip in it when I received it. Spoke to someone and they were sending out a replacement. Never received my replacement and reached out multiple times to see where it is and it's been over a month. It was supposed to be a gift back in early June. It is now July 18th.

4 juni 2024
Logo divonlondon.com

Antwoord van divonlondon.com

Hello Kari,

We are sorry to hear about your experience, and we apologize for any inconvenience caused. Upon receiving your initial feedback, we reached out via email to request further details regarding the item so that we could thoroughly investigate the matter and provide an appropriate solution, whether that be a replacement or a full refund.

Please do let us know if you did not receive our email, as we are committed to ensuring your satisfaction and would be glad to assist you further.

Thank you for your patience and understanding.

Warm regards,
Customer Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer