D.LOUISE Reviews 

3.902
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service experience was brilliant. A stone came out of my tennis bracelet and they replaced it same day. It has actually encouraged me to go and make another purchase as I love buying from bra... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

D.Louise’s customer service is unmatched. I reached out because a gift I bought nearly two years ago for my mom started tarnishing. I was able to get full store credit back. The customer service was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So I found this company whilst searching for a Beautiful Tennis bracelet for my mum for her Birthday. I wanted it to be for everyday wear because she doesn’t like to wear her real Diamond one all the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick responses from the customer service team with a genuine wish to resolve your query. Very happy with the service and jewellery I have purchased from D Louise. I will continue to shop there for my... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(3.902)

1.002 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience

Worst experience. They sent me empty box and I had to bear the shipping essentially to and fro. So I lost 40% of my original purchase cost for getting and returning empty boxes. So unprofessional took them days of email back and forth and kept asking me endless screenshots even of their own website details. Like the money you spend of advertisement needs to be spent on building better logistics and customer service and support else your company has no future.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologise for the inconvenience you experienced and for the missing item in your order. We offered to send the missing item, but understood that you preferred to return your order for a full refund, and our team provided you with instructions to do so. Please be assured that the cost of return shipping being covered by the customer is outlined in our FAQ, and that you were not charged for shipping the order to you as this was covered by us. You will be refunded in full for your return, and the difference you noticed in the amount is due to the currency conversion from euros to pounds, which is our base currency. We are sorry that your experience fell short of the standard we aim for, and we would be glad to assist further at info@dlouise.co.uk.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and great customer…

Great products and great customer service. Delivery is fast. I needed to return a bracelet for a different size this was executed quickly and professionally. Fabulous customer service. Will definitely be using again.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you, Natalie, for your wonderful review. We are pleased you were happy with the products and the fast delivery, and glad our team handled your bracelet exchange quickly and professionally. We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommending 100%!

Very pleased with my purchase from D. Louise! Prompt delivery, very easy returns/exchange and fantastic customer service. They offer bundles frequently making their jewellery affordable and their lifetime warranty helps not to think twice before ordering! The jewellery are beautiful too!

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you, Maria, for your wonderful review and your recommendation. We are delighted you were pleased with the prompt delivery, the easy exchange process and the beauty of your jewellery. We are also glad our bundles and lifetime warranty give you the confidence to shop with us, and we look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have purchased several items from…

I have purchased several items from D.Louise for gifts or for myself, and I love every piece.
I have also recently, been impressed with their customer service, when they replied promptly to an email I sent them with a query, and resolved it straight away, giving me piece of mind.

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you, Melie, for your lovely review. We are delighted you love every piece you have purchased, whether for yourself or as gifts, and we are pleased our team replied promptly and resolved your query straight away. We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A crystal fell out of my necklace after…

A crystal fell out of my necklace after just over a year, despite light use and careful storage. The necklace is now unwearable.

What I didn't realise is that D. Louise's "lifetime guarantee" only covers tarnishing and discolouration. Crystals/stones falling out are only covered for one year and are not included in the lifetime guarantee.

Customer service was polite but offered no repair, replacement, or goodwill solution. Based on my experience, I would not recommend D. Louise crystal jewellery if durability is important to you. if durability is important to you.

3 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Hey Narisa, thank you for your feedback, and I'm so sorry to hear of the issue you've experienced with your necklace. As stated on our website, we have a lifetime guarantee against tarnishing, and a 1 year warranty against broken items. I have requested further information regarding your order, so that I can take another look into this for you.

I look forward to hearing from you soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Got a ring from D.Louise and it was slightly too small - so returned it and got a replacement of the next size up no problem and I absolutely love it - customer service is spot on I will certainly be buying more items in the future.

3 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Hey Nicola, thank you for your feedback. It's amazing to hear that the returns process was smooth sailing for you and that you're pleased with the customer service you've received. We can't wait to welcome you back again soon! x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They listened to me say my ring had…

They listened to me say my ring had discolored and I sent some photos and they have replaced it straight away with no problem. I would definitely recommend D.Louise

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Hey, thank you for your review! We're sorry to hear of the issue you've experienced with your ring, but we're so glad that our customer service team were able to get that all sorted for you x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch all round

Firstly their jewellery is amazing. I bought 4 necklaces and I cant stop wearing them, the quality is amazing and they arrive in such beautiful packaging as well.
Secondly, I decided one wasnt my style and my friend loved my necklace so asked to change one for her to have the same as me. They were amazing, I was a few days outside the exchange window but they let me change and helped me and chased it up when I had forgotten about it. I cannot talk highly enough about the service from D Louise... Ill be buying again... Dangerous ;)

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you so much for your review! It makes our day to hear how pleased you are with the quality of your D.LOUISE pieces, and that you wear them everyday! We're so glad that our customer service team were able to assist you with your exchange, and we look forward to welcoming you back again soon! x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good customer service

Really good customer service. I purchased the incorrect bracelet. Got in contact with customer care who organised a return and sent on correct bracelet. Highly recommend.

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

We're thrilled to hear that our customer service team were able to help with you with your return so that you could receive your bracelet! Thank you for taking the time to leave a review x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service amd beautiful…

Amazing customer service amd beautiful products . Highly recommend !

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Hey Natasha, it's amazing to hear how pleased you are with the customer service you've received, and that you're loving your jewellery. Thank you for your feedback! x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Consistently excellent quality

Consistently excellent quality. I’ve bought from D.Louise twice and can’t fault their jewellery! Beautiful, lasting and genuinely affordable. I won’t shop anywhere else!

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you, Katie, for your wonderful review. We are delighted you have found our jewellery consistently beautiful, lasting and affordable across both purchases, and we are thrilled to be your go-to choice. We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love...

Absolutely love my necklace, bracelet and earrings. Perfect delivery, beautifully packaged. Thanks Olivia from another Cardiff girl xx

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you, Marina, for this lovely review. We are delighted you love your necklace, bracelet and earrings, and pleased the delivery and packaging matched your expectations. We will be sure to pass on your kind words to Olivia, and we look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products and customer service!!!

I discovered D.LOUISE in August and have absolutely fallen in love with the brand! I love every single piece I've purchased. The jewelry looks and feels so high quality, I love that it's tarnish-free, and I constantly get compliments on my pieces. I've even started buying jewelry as gifts for friends and family because I love it so much!

I did have an issue with the clasp on my tennis bracelet, but they were absolutely wonderful and made the entire process so easy. Quick to respond, incredibly kind, and immediately arranged a replacement for me.

Customer service like this makes such a difference, and I really appreciate how well I was taken care of. I'm officially a huge D.LOUISE fan and can't wait to keep growing my collection. Highly recommend!

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you, Juliette, for this wonderful review. We are delighted you have fallen in love with the brand since August and that the quality and tarnish-free promise have earned you so many compliments. We are also pleased our team could resolve the clasp issue quickly and make the replacement process easy for you. Your recommendation means a great deal, and we look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great offer of 4 pieces for €99

I took advantage with my first order of €99 for 4 pieces. It Took a little longer than I thought with the delivery to Spain but on arrival I wasn't disappointed. Each item beautifully packed with care. I wasn't totally happy with the letter 'E' on my bracelet which looked like a clasp to me but nonetheless its a nice delicate bracelet. As for the wearing of it - i'll let you know

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you for sharing your experience with your first order. We are glad the delivery to Spain eventually arrived with the careful packaging you appreciated, though we are sorry the letter "E" charm did not look quite as expected. We look forward to hearing how the bracelet wears for you over time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So frustrated

Really frustrated with this company.I returned a bangle that was too big for me, I wanted an exchange of a different bangle, it took nearly a week for them to get back to me to be told the bangle was sold out! I then chose another one and then told that was sold out! I then choose a ring and the response was “ if this is sold out too please sign up to the mailing to know when it is back in stock. I have clearly lost out here as I have not received anything in exchange for my original bangle! I wasn’t told if the ring was out of stock! Not very good communication ☹️

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Hi Faye, we’re so, so sorry for the frustration and disappointment you experienced with your exchange. We completely understand why you were upset, especially after having to choose alternative pieces more than once, only to find they had sold out.

Our pieces have recently been selling out much faster than usual, but we’re very sorry that this resulted in such a frustrating experience and that our communication wasn’t clearer throughout the process.

We’re pleased to let you know that the Classic Chunky Gold Bangle in Small/Medium, which you originally requested, is now back in stock, and we’ve gone ahead and processed your exchange. Your new order number is #384173.

We sincerely apologise for the inconvenience and for the time you’ve spent waiting. We really appreciate your patience, and we hope we can restore your confidence in D.LOUISE. 🤍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with the support team

Great experience with the support team. There was an issue with my order and they were immediately responsive, even outside of normal business hours. I love this brand this jewelry!

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you, Emma, for your kind review. We are pleased our support team responded promptly to your order issue, even outside normal business hours, and we are delighted to hear you love the brand and jewellery. We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I messaged D.louise about a discount…

I messaged D.louise about a discount not coming up - that were so quick to respond, and got the issue sorted for me straught away.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you for sharing your experience Naomi. We are pleased our team responded quickly and resolved the discount issue for you right away. We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding customer service

Outstanding customer service from D Louise. They were prompt, friendly and genuinely helpful, even over the weekend. A lovely experience from start to finish, and I am looking forward to receiving my bracelet.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you for this lovely review. We are pleased our team was prompt, friendly and helpful throughout, even over the weekend, and we hope your bracelet brings you just as much joy when it arrives. We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely jewellery

Lovely jewellery, bought the paperclip necklace and bracelet. The tennis bracelet is lovely but I find difficult to put on by myself, not the easiest of clasps, but I still love it. Had a problem with some earrings, but they were immediately came back to me and resolved the issue. Lovely presentation should you want to give some jewellery as a gift. Will certainly buy again.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thanks so much for this, Beverly. Glad you love the paperclip necklace and bracelet, and noted on the tennis bracelet clasp being a bit fiddly to manage solo. Sorry about the issue with the earrings, but pleased it was resolved quickly, and lovely to hear the presentation makes for a great gifting option too.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time ordering and the items…

First time ordering and the items arrived very quickly beautifully packaged and the quality of the items was amazing and value for money was amazing too, such gorgeous quality and range of products will def order again xx

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D.LOUISE

Antwoord van D.LOUISE

Thank you for this wonderful review. We are delighted your first order arrived quickly, beautifully packaged and offered the quality and value you were hoping for. We look forward to welcoming you back for your next order.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer