Na een beetje een valse start qua communicatie alsnog goede service van Doublepoint. Begin februari heb ik een subwoofer besteld. Levering zou drie weken duren, maar in de loop van die weken hoord... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest.
Contactgegevens
Satellietbaan 37, 2181MG, Hillegom, Nederland
- 020-3330362
- info@doublepoint.nl
- doublepoint.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 13% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Geld weg. Nul punten voor Doublepoint.
Tja… helaas geen 1 april grap. Een review heeft ook niet echt zin meer denk ik. Zo’n thuiswinkel waarborg keurmerk en Trusted Shop guarantee logo op een website zegt blijkbaar ook niet veel meer.
Note to self: bij het reviews checken op Trustpilot de optie ‘meest recent’ selecteren ipv ‘meest relevant’. Dan had ik nu niet hoeven aansluiten in dit rijtje.
20 Maart besteld, maar volgens sommige reviews rommelde het vorig jaar al bij deze webwinkel. Een faillissement is nooit leuk en kan altijd gebeuren. Maar als ik lees hoe deze heren loze praatjes verkochten, hun leverafspraken niet nakwamen en geld niet terugbetaalden dan kan ik niet anders concluderen dan dat het eikels waren.
Heb in een situatie als deze in ieder geval het fatsoen om gedupeerden op de hoogte te houden en de verkoop op je site stil te leggen, als je weet hoe de zaken ervoor staan. Slapjanussen.
LET OP
LET OP: Absoluut niets kopen!!!!
Deze gasten halen maximaal betalingen binnen van particulieren door te verkopen onder de gemiddelde verkoopprijs om straks na faillissement de schuldeisers zoveel mogelijk te kunnen terugbetalen!
Alle particulieren sluiten achteraan de rij en zijn in praktijk al hun geld kwijt. Je hebt dan nergens recht op. JE BENT JE VOLLEDIG BETALING KWIJT!
Verrassend dat ze failliet zijn
Verrassend dat ze failliet zijn ,
Nu met z'n allen de curator mailen . Misschien krijgen we nog wst geld terug.
In maart een svs pb-1000 pro besteld en…
17 maart een svs pb-1000 pro besteld en betaald. Deze zou binnen 1 a 2 werkdagen geleverd worden. Helaas geen bericht of track en tracé ontvangen, dus proberen contact te krijgen met de klantenservice wat moeizaam gaat. Heb loek gesproken en gechat met de berichten service via de website. Er was wat verkeerd gegaan met de bestelling zou nu goed moeten gaan en binnen 1 a 2 werkdagen binnen zijn. Na deze werkdagen en het gehele weekend wederom geen bericht binnen gekregen. Weer moeizaam contact gezocht met bellen en whatsupp. Beide geen gehoor of contact gekregen na meerdere berichten te hebben achtergelaten wederom geen gehoor. Toen maar weer via hun website chat geprobeerd en kreeg gelukkig contact na meerdere keren te proberen zou deze snel geleverd worden. We zij nu meer dan 2 weken verder En krijg geen update of gehoor aan mijn contact verzoeken en de update pagina blijft staan met we verwachten het product te versturen op een datum in het verleden maart.. Het is nu april. Heb aangegeven dat als firma doublepoint geen gehoor geeft aan een redelijk levertermijn ik de aankoop nietig verklaar en mijn aankoop bedrag terug verwachten. Ik zal deze klacht hier updaten... Word vervolgt
Ik begrijp dat ze vandaag failliet zijn verklaard. Opgelicht dus
Bestelling op 22 februari geplaatst
Bestelling op 22 februari geplaatst, 1-2 werkdagen levertijd. Ene belofte na andere, officiële ingebrekestelling gestuurd per mail en aangetekend. Geen reacties meer, nu failliet.
Hopelijk chargeback via VISA.
Gisteren van TEAC te horen gekregen dat Doublepoint wel contact heeft gehad ivm mijn bestelde en betaalde toestel op 22 februari, maar dat het nooit effectief is besteld bij invoerder door Doublepoint.
Deze oplichters zijn failliet wisten ze
Deze oplichters zijn failliet wisten ze
waarschijnlijk een maand geleden ook al dag 300 €
Xx
Bestelling wordt niet geleverd
Ruim 6 weken geleden voor een scherpe prijs speakers gekocht. Levertijd volgens de website was 1 a 2 dagen. Echter worden deze niet uitgeleverd, hoewel twee maal toe een leverdatum is toegezegd.
Zoals ikzelf en meerdere vreesde
Zoals ikzelf en meerdere vreesde,
Ze zijn failliet verklaard, Pruijn level 1 is hun moeder bedrijf.
Bedrijfsnaam
Pruijn Level 1 B.V.
Adres
Satellietbaan 37
Postcode
► 2181 MG
Plaats
► Hillegom
Gemeente
► Gemeente Hillegom
Buurt
► Vossepolder
Wijk
► Hillegom Noord
KVK-nummer
66958571
Gegevens rechtbank
Rechtbank
Rechtbank Den Haag
Rechter-com.
mr. M. van Nooijen
Insolventienr.
F.09/26/103
Publicaties van de rechtbank
31-03-2026
Uitspraak faillissement op 31 maart 2026 (kenmerk: 09.dha.26.103.F.1300.1.26)
Hun website geeft nog steeds aan dat ze een leegverkoop hebben dus pas op en koop hier niks.
De vermoedens blijken juist
De vermoedens blijken juist. Doublepoint is failliet. Stelletje schooiers! Volgens recente handelsinformatie is de juridische situatie van Double Point (BE0443.551.306) geregistreerd als "Opening faillissement". Ondanks deze status, toont de website Doublepoint momenteel nog een "Magazijn leegverkoop". Wees voorzichtig met bestellingen gezien de faillissementsmelding.
Bestelling geplaatst vanaf 18-10-26 nog steeds niet uitgeleverd
Ik heb hier mijn bestelling geplaatst op 18-10-25.
Met jamo artikelen deze zouden bezorgd worden op 21-10-25. Op die datum kwam er niks binnen ivm geen voorraad. Na een periode contact opgenomen. Hierbij werd de reden gegeven dat er vertraging was en een geschatte datum.
Dit gebeurde diverse keren. Je moest ook zelf contact zoeken want vanuit het bedrijf werd je niet op de hoogte gesteld over eventuele vertraging.
Na een aantal telefoontjes en mail toch besloten op over te stappen naar een ander merk. Besproken dit was geen probleem en dit zouden ze zeker binne 2,5 tot 3 weken uitgeleverd kunnen hebben. Hiervoor heb ik al bijna 5 maanden gewacht zonder resultaat. Na deze beslissing en bevestiging. Was mijn center speaker op voorraad en werd gelijk geleverd waar ik uiteraard na 5 maanden wachten blij mee was. Nu gaan de rest van de spullen ook al over de afgesproken datum heen. En is het bedrijf al 1 week telefonisch niet bereikbaar ivm training. Ik het bandje word medegedeeld dat je binnen 1-2 werkdagen reactie zult krijgen op je mail. 24-03-26 gemaild. Inmiddels is het 30-03-26 en nog steeds geen reactie.
Het omzetten naar een ander merk hebben ze wel gedaan zonder bijbetaling. Maar blijf het zeer slecht vinden dat de communicatie en afspraken slecht. Het duurt al bijna 6 maanden. Dus als je hier een bestelling plaatst. Hou er rekening mee dat de geadviseerde lever datum niks wil zeggen.
Ondanks dat als je telefonisch contact hebt met het bedrijf zijn ze wel vriendelijk. Alleen blijf ik zeer slecht vinden dat ze er zo lang over moeten doen om artikelen te leveren. En dat je zelf een voorstel moet doen ivm lever problemen omdat er een bepaald merk niet in te kopen valt.
Vandaag 31-03-26 proberen te bellen. Krijg een keuze menu en telefoon gaat over zoals het hoor. Na ongeveer 30 seconden kreeg ik een bandje dat luide.. vandaag 27-03-26 zijn wij afwezig ivm productie training.
Op weg naar faillissement ?
Bij mijn eerste bestelling moest ik lang wachten op een nalevering, ondanks herhaaldelijk contact. De helpdeskmedewerker Loek kwam vriendelijk over, maar zijn antwoorden klonken telkens standaard: “De levering komt volgende week binnen.” Uiteindelijk werd alles geleverd, maar het gaf me geen goed gevoel.
Toch plaatste ik in november 2025 een tweede bestelling. Vier maanden later wacht ik nog steeds op de nalevering - of een terugbetaling. Eén van de producten blijkt namelijk niet meer leverbaar, maar dit werd pas duidelijk na meerdere keren zelf contact opnemen. Een terugbetaling vragen kost heel wat moeite, en ondertussen reageert Doublepoint helemaal niet meer.
Na wat opzoekwerk blijkt dat anderen op fora dezelfde problemen ervaren. Ook contact met een andere webshop waar het product wel nog leverbaar is, bevestigd dat mijn ervaring met Doublepoint geen alleenstaand geval is.
Een winkel die op deze manier werkt, houdt het niet lang vol. Ik kan ze helaas niet aanraden. Laat je niet verleiden door de scherpe prijzen, aan het einde van de rit ben je bedrogen.
Zure centjes kwijt?
Ook ik wor aan het lijntje gehouden. Bellen mailen lukt enigzins. Maar ze beloven bestelling compleet te hebben maar hoor maar niks! Bestelling maand terug gedaan.Terug betaling van een eerdere bestelling ook nog niet gedaan. Ben helaas ook dupe. Bedrijf had vertouwen in. Ik hoop met deze ervaring meer wakker worden bij dit bedrijf.
Loze beloftes en geld achterhouden
Ik heb begin januari een levering geplaatst en direct betaald. Levertijd was 5 dagen. De levering bleef uit en ik heb talloze malen gemaild en gebeld. Telkens werd mij een nieuwe leverdatum beloofd en zou gebeld worden als dit niet haalbaar bleek. Geen enkele belofte is nagekomen en ik moest er zelf achteraan zitten. Na bijna 2 maanden heb ik telefonisch geannuleerd en ontving ik een creditfactuur. Er zou binnen 2 werkdagen betaald worden. Dat is inmiddels een week en 3 mails later, Doublepoint is inmiddels al 4 dagen in 'training' en onbereikbaar. Vandaag een aanmaning verstuurd en volgende week schakel ik een incassobureau in. Loek heeft vrijdag gezegd dit onmiddellijk op te pakken, weer een loze belofte. Als je dit leest, koop niet bij Doublepoint en doe je het toch, betaal in geen geval vooraf! Tijd voor aangifte internetoplichting! Roger
Valse beloftes
Valse beloftes.
Begin februari een soundbar besteld welke binnen een paar werkdagen geleverd zou zijn. Inmiddels meer dan 10x telefonisch contact gehad en elke keer wordt er beloofd dat "de voorraad snel weer aangevuld word" of mijn bestelling "deze week nog verstuurd zal worden". Tot nu toe nog niks binnen.
Inmiddels ook niet meer telefonisch bereikbaar vanwege een training. Ook op mijn laatste mails reageren ze niet meer.
Doublepoint is failliet dd 2 april 2026
Ik wacht al sinds 21 november op mijn denon dcd3000 Gelukkig niet vooruit betaald. Nu al een dikke week een verzendcode van Dhl in huis, maar u raadt het al product is niet aan Dhl overhandigd. Inmiddels geen contact meer via telefoon of mail. Denk dat de smoesen van Maarten op zijn of het bedrijf is inmiddels omgevallen.
Onbetrouwbaar
Eerste bestelling geplaatst op 25/12, de tweede op 01/01, beide voor SVS‑luidsprekers die als beschikbaar werden weergegeven en binnen twee werkdagen geleverd zouden worden. Zodra de betaling was verwerkt, ontving ik echter een automatische e‑mail waarin werd vermeld dat de producten in werkelijkheid bij de distributeur waren besteld, zonder een geschatte leverdatum.
Gezien de eindejaar periode wachtte ik een week voordat ik contact opnam met de klantenservice van Doublepoint, die mijn e‑mails pas antwoordde nadat ik mijn eerste negatieve beoordeling op deze site had geplaatst.
Uiteindelijk stelden ze een korting en een upgrade van de bestelling voor, op voorwaarde dat ik mijn beoordeling verwijderde. Nadat de beoordeling was opgeschort, gingen ze de daaropvolgende drie maanden verder in een dynamiek van misleidende informatie en niet‑nagekomen toezeggingen..
Na hen formeel in gebreke te hebben gesteld, nam ik contact op met de klantendienst van SVS, die bijzonder behulpzaam was en bevestigde dat zij de artikelen waarvoor ik had betaald nooit bij hun distributeur hadden besteld. Zij hebben Doublepoint ook verzocht mijn situatie te regulariseren, maar Doublepoint slaagde er opnieuw niet in hun engagementen na te komen. Een terugbetaling werd aangevraagd en creditnota’s werden uitgegeven, maar ook de aangekondigde termijn van vier werkdagen is verstreken zonder enige terugbetaling op mijn rekening.
Bij het bijwerken van deze beoordeling blijkt volgens de Nederlandse SVS-distributeur dat er de afgelopen periode meerdere vergelijkbare meldingen zijn binnengekomen. Naar aanleiding hiervan is hun account gisteren per direct geschorst en zijn zij hiervan in kennis gesteld. Tevens is hen medegedeeld dat zij per direct niet langer gemachtigd zijn om SVS-producten te verkopen, promoten of te tonen.
La première commande a été passée le 25/12, suivie d’une seconde le 01/01, toutes deux portant sur des enceintes SVS indiquées comme étant en stock et livrables dans un délai de deux jours ouvrables. Toutefois, dès la validation du paiement, j’ai reçu un courriel automatique m’informant que les produits étaient en réalité en cours d’approvisionnement auprès du fournisseur, sans aucune date de livraison estimée.
Compte tenu de la période des fêtes, j’ai attendu une semaine avant de contacter le service après‑vente de Doublepoint, lequel n’a répondu à aucun de mes messages avant la publication de ma première évaluation négative sur ce site. Par la suite, l’entreprise m’a proposé une remise ainsi qu’une mise à niveau de la commande, à condition que je retire mon évaluation. Une fois celle‑ci suspendue, Doublepoint a adopté, durant les trois mois suivants, un comportement caractérisé par des informations mensongères et des engagements non tenus.
Après leur avoir adressé une mise en demeure, j’ai pris contact avec le service clientèle de SVS, qui s’est montré particulièrement efficace. Celui‑ci m’a confirmé que Doublepoint n’avait jamais commandé les articles que j’avais pourtant réglés. SVS a également exigé de Doublepoint qu’ils régularisent ma situation, mais l’entreprise n’a une nouvelle fois pas respecté ses engagements.
À la date de mise à jour de la présente évaluation, le distributeur a suspendu le compte de Doublepoint pour défaut de paiement et leur a notifié qu’ils ne sont plus autorisés à vendre ni à présenter les produits SVS dans leurs magasins. Une demande de remboursement a été introduite et des notes de crédit ont été émises. Toutefois, le délai annoncé de quatre jours ouvrables est lui aussi dépassé, sans qu’aucun remboursement n’ait été effectué sur mon compte.
Betaald maar levering blijft uit
Ik heb een SVS SB-2000 Pro subwoofer besteld bij Doublepoint via Marktplaats en het volledige bedrag vooraf betaald.
Eerst werd een retourtoestel voorzien, daarna werd meegedeeld dat dit niet meer mogelijk was en dat er een nieuw toestel zou worden opgestuurd. Vervolgens werd meerdere keren aangegeven dat levering “begin volgende week” zou plaatsvinden.
Ondertussen zijn we weken verder en heb ik nog steeds niets ontvangen en ook geen concrete verzendbevestiging gekregen. Ik heb zelf meerdere keren moeten aandringen om updates te krijgen.
Intussen heb ik een formele ingebrekestelling gestuurd met het verzoek om levering of terugbetaling.
Indien dit correct wordt opgelost zal ik mijn review uiteraard aanpassen.
Nog nooit zo’n slechte webshop meegemaakt!
Ik heb op 8 november 2025 een bestelling gedaan bij de webshop van doublepoint. De bestelling betrof een Klipsch soundbar die binnen 3 week geleverd zou worden. Toen dit na 3 week niet geleverd werd heb ik meerdere malen contact opgenomen. Elke week werd er een andere datum doorgegeven. Na 2,5 maand nog niks te hebben ontvangen nam ik zelfs bijna elke dag contact op waar weer loze beloftes werden gedaan. Tevens werd er vaak gezegd dat er teruggebeld zou worden maar dit werd ook vrijwel niet gedaan. Na 3 maand zou de soundbar eindelijk op voorraad zijn en kon die geleverd worden. Helaas heb ik hier ook weer een maand op zitten wachten met vele telefoontjes tot gevolg. Na 4 maand wachten heb ik uiteindelijk de koop ontbonden, dit heb ik via de mail doorgegeven en heb erachteraan moeten gaan om hier een bevestiging van te krijgen en een creditfactuur van te ontvangen. Ik zou dus binnen 14 dagen het geld weer op mijn bankrekening moeten hebben. Inmiddels is het dag 17en heb ik nog steeds geen terugbetaling gehad. Aan de telefoon werd weer een loze belofte gedaan dat dit op dag 16 op mijn rekening zou staan. Kortom ze komen hun afspraken niet na!

Antwoord van Double point
Beloftes worden niet nagekomen
Ik ben al sinds eind november 2025 bezig om een klipsch 1101 flexus set binnen te krijgen van doublepoint. Tot nu toe is alleen de soundbar en speakers binnen gekomen en zit NU nog steeds te wachten op me woofer. Na veel mails en berichten beloofde ze me na me vakantie op te sturen en we zijn nu weer 2 weken verder sinds ik terug ben. Na me vakantie gemaild en gebeld, dat was op 18 mrt kreeg de belofte dat t vrijdag verstuurd zou worden en dat Maarten t zou volgen of gedaan zou worden. Uiteindelijk week erop weer gemaild en zelfs gebeld. Want nog steeds niks binnen. Waardeloos hoe er hier met problemen wordt omgegaan. Beloftes worden niet nagekomen al en al een klantenservice van niks. Ik ben t nu echt zat, het is nu 4 maanden later en nog steeds niet alles binnen!!

Antwoord van Double point
Geld retour op de dag van faillissement – Advies voor gedupeerden
Op 3 maart een SVS SB1000 besteld die volgens de website binnen 3 tot 5 dagen leverbaar zou zijn. Nadat levering uitbleef, werd een 'upgrade' naar de Pro-versie aangeboden met 10% korting, maar ook deze nieuwe termijn werd niet nagekomen.
Vanwege het structureel niet nakomen van leveringsafspraken heb ik op 25 maart de koop officieel ontbonden. Dankzij deze tijdige actie is het volledige aankoopbedrag op 31 maart (de dag van het faillissement) gecrediteerd.
Belangrijk advies voor andere gedupeerden:
Nu Doublepoint officieel failliet is verklaard, raad ik iedereen die met creditcard heeft betaald aan om direct contact op te nemen met de bank voor een 'chargeback' of 'betwiste transactie' procedure. Wacht niet op de curator, maar gebruik de aflevergarantie van je kaart. Maak daarnaast melding bij de ACM (ConsuWijzer) om de druk op de afwikkeling te vergroten.
Ik laat mijn score op 2 sterren staan vanwege de uiteindelijke terugbetaling, maar een gezonde klantrelatie hoort gebaseerd te zijn op transparantie vanaf dag één. Voor mij is de zaak hiermee gesloten.
Thom D.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







