Fashioncrib SA Reviews 

460
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Jordan’s I got my daughter were fire 🔥🔥🔥🔥🔥so glad I didn’t let the negative comments online deter me and make me block my own blessings!!!! Crazzzy sauce this is definitely my new sneaker plu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total Scam. You may as well donate the money you intend on spending at Fashioncrib SA to a non profitable charity, because you won't receive any product after making an online purchase. The company do... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered two pairs of sneakers and both was delivered on time by the courier guy a very friendly and polite person, also the sales guy from fashioncribsa.. who helped over the phone very helpful. Ke... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve tried all forms of communication ( emails, phone calls, WhatsApp, facebook, instagram even tiktok and no response at all from Fashioncrib. This is a total scam. I think everybody should rep... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Fashioncrib SA is one of the most leading online shops outselling clothing, sneakers and tekkies in South Africa.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

460 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 6% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(460)

138 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am very disappointed with Fashion…

I am very disappointed with Fashion Crib SA. I ordered the Air Max Plus Drift “Phantom Cacao Wow”
but the size was too big. I contacted them immediately to request a return and refund, but it has now been over a week with no reply at all.

I sent emails and tried calling, but the company has not responded. This level of customer service is unacceptable, especially for online purchases. I still have the shoes unused in their original packaging, yet I can’t get any assistance.

I am now considering reporting this to the Consumer Commission if they continue ignoring my messages.

I do not recommend this store unless they improve their communication and customer support.

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No service

I ordered a sneaker on the 2Nd November 2025,as the site says 5 Working days delivery.On Friday I call to enquire no answer.A wassup message says my parcel is out on delivery.Onky to get a message from the courier guy at 15.50 saying it's collected now.I.orderd it for a event ... Nevertheless the customer service is just not satisfactory at all ..Not purchasing here again

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unreliable never again

This is a drop ship and unreliable store. I have retuned my shoes as the colour was not accurate as per photo. I asked for a refund and just get excuses I am still waiting for my refund. It’s been frustrating they make excuses and take long to reply. Do not waste your time

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Fashioncrib SA

Antwoord van Fashioncrib SA

we’re sorry to hear about your experience. As explained in our communication, your order was delayed due to stock issues from our supplier, which we had informed you about and for which you agreed to wait. Once you requested a refund, it was processed promptly and without any hassle. We always aim to provide clear communication and quick resolutions, even when delays occur outside our control.

We appreciate your feedback and will continue working to improve our processing times and communication. Please feel free to reach out directly at [sales@fashioncrib.co.za or 069 442 5466] if there’s anything further we can do to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought 2 pairs of sneakers only to…

I bought 2 pairs of sneakers only to find out that it's counterfeit, no response via email, I have requested for a refund but nothing yet. Please assist ASAP

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Fashioncrib SA

Antwoord van Fashioncrib SA

Hi monwabisi mafuze, we’re very sorry to hear about your experience. We take product authenticity and customer satisfaction seriously. Our items are sourced through trusted suppliers, and we will thoroughly investigate this matter.

Please contact us directly at [ sales@fashioncrib.co.za] with your order number so we can urgently assist with your refund and resolve this for you as quickly as possible. We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service experience

Poor service experience, I made and fully paid order #34287, and it has completed a full week without any response from the company as to the status of the order. Even their tracking platform not helpful at all. VERY DISAPPOINTED

28 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Fashioncrib SA

Antwoord van Fashioncrib SA

we sincerely apologize for the delay and for any frustration caused by the lack of communication. We understand how important it is to receive timely updates on your order.

Your order has since been delivered, and we’re glad it has safely reached you. The delay was due to an unexpected processing backlog, and we’re taking steps to improve our turnaround time and update system to avoid this in the future.

We truly appreciate your patience and feedback—it helps us serve our customers better. Please don’t hesitate to reach out to us directly at [sales@fashioncrib.co.za] if there’s anything further we can assist you with.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price, Original Takkie

Great price, Original Takkie, Fast Delivery, Happy customer :)

9 mei 2025
Logo Fashioncrib SA

Antwoord van Fashioncrib SA

Thanks so much for your awesome feedback! 😊 We’re glad you loved your takkies and got them quickly. Enjoy rocking your new pair, and we hope to see you again soon! 👟💯

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My son convinced me to try Fashioncrib…

My son convinced me to try Fashioncrib for the first time. The process was easy. The delivery happened on the indicated date. And the sneakers were top quality and genuine. I was worried at first but now I will be using this service more

7 juni 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer