Vi har lige været på et skønt weekendophold. Fantastisk service og meget imødekommende personale. Jeg er veganer, og de lavede den mest lækre mad til mig. Det var rimelig varmt, så vi savnede en vent... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Supper hyggeligt gammelt hotel med rigtig gode faciliteter og service smuk havudsigt midt i byen dejlig balkon og gratis kaffe ♥️ Et sted man gerne besøger igen.
Høj og venlig personlig service fra ankomst til afrejse. God og lækker mad. Levede mere end op til vores forventninger. Tak for en god og positiv oplevelse.
Friture frossen fisk Er kommet en del gange på hotellet og spist frokost siden det blev moderniseret. Det startede meget fint med hjemmelavet pålæg og pandestegt frisk rødspætte. Desværre er menuko... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
I hjertet af byen, med stranden i baghaven og med havnen som nabo. Charmerende og helt nyrenoveret hotel fra 1896 med 25 meget forskellige værelser – alle er holdt i klassisk stil. Få f.eks. balkon med havudsigt, udsigt over byens tage eller måske fransk altan mod torv og springvand. Besøg også vores restaurant, pub & café eller torveservering.
Contactgegevens
Vesterbrogade 4 B, 3250, Gilleleje, Denemarken
- +4548300512
- hotel@gillelejestrand.dk
- gillelejestrand.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Dejligt hotel
Vi har lige været på et skønt weekendophold. Fantastisk service og meget imødekommende personale. Jeg er veganer, og de lavede den mest lækre mad til mig.
Det var rimelig varmt, så vi savnede en ventilator på værelset. Vi efterspurgte den ikke, så måske er det muligt at få en, hvis man spørger.
Et rigtig hyggeligt hotel
Et rigtig hyggeligt hotel, og dejlige værelser.
Personalet har været søde og venlige.
Rent og pænt.
Et besøg værd 🥂🍽️🥩
Supper hyggeligt gammelt hotel med…
Supper hyggeligt gammelt hotel med rigtig gode faciliteter og service smuk havudsigt midt i byen dejlig balkon og gratis kaffe ♥️
Et sted man gerne besøger igen.
Høj og venlig personlig service
Høj og venlig personlig service fra ankomst til afrejse. God og lækker mad. Levede mere end op til vores forventninger. Tak for en god og positiv oplevelse.
2 x 80års fødselsdag men ingen bar
Vi fejrede 2 x 80års fødselsdag og var 12 personer med 3 retters menu, overnatning og morgenmad. Vi havde fået af vide at baren var åben til kl 23. Da vi efter aftenkaffen kl 21, valgte at gå til stranden et par 100 meter væk og kom tilbage efter en halv time, var baren lukket. Det var 1,5 time før tid og det punkterede vores aften fuldstændig. Vi sagde endda til personalet at vi lige ville gå en tur og komme tilbage. Hotellet kunne have tjent flere penge ved at overholde hvad de lovede og de kunne have været med til at vores aften var langt bedre og længere, end den endte med. Ikke i orden, bare fordi personalet ville have tidligere fri på en lørdag...
Middagen var fantastisk, dog kunne der godt stå havremælk, laktosefri/glutenfri alternativer på bordet til morgenbuffetten.
Sindssyg dårlig service
Sindssyg dårlig service! Vi fik et bord udenfor og på trods af at have fået kontakt til samtlige tjenere, blev vi aldrig betjent. Efter 15 minutter valgte vi at rejse os og gå. Hvis jeg kunne give 0 stjerner, ville jeg helt klart have gjort det.
Et herligt døgn i skønne omgivelser og…
Et herligt døgn i skønne omgivelser og lækkert mad. Venligt og hjælpsomt personale. Så godt!
Vi har netop været på ophold med middag…
Vi har netop været på ophold med middag og overnatning. Smagfuldt hotel.
Alt var godt. Værelset nydeligt indrettet og rent. Maden lækker og serveret dejlig varm i en virkelig flot restaurant. Personalet venlige og imødekommende. Automat med gratis adgang til kaffe/te/kakao - kunnes nydes i hyggelig stue med god udsigt.
Vi kommer igen!
Man bliver så forkælet ❤️
Jeg er lige kommet hjem fra mit 2. besøg på Hotel Gilleleje Strand og er så glad for begge.
Man føler sig meget hjemme og personalet er fantastiske.
Deres tilbud er så alle kan betale om man er par eller enlig.
Kan kun opfordrer folk til at besøge det lille søde hotel lige i “smørhullet”.
Vi havde booket et ophold med én…
Vi havde booket et ophold med én overnatning inkl. kaffe og kage ved ankomst, en 2-retters menu om aftenen samt morgenmad.
Selve opholdet var overordnet set fint, og personalet var venligt. Derfor er det også ekstra skuffende, hvordan oplevelsen sluttede.
Ved morgenmaden, som ellers var god og med godt udvalg , valgte jeg at tage et ingefærshot. Da jeg drak det, mærkede jeg noget i munden og spyttede det ud i glasset. I bunden lå der et stykke plastik fra en blisterpakning (medicinemballage), hvilket er fuldstændig uacceptabelt i fødevarer.
Vi gjorde straks personalet opmærksomme på det. De reagerede hurtigt ved at fjerne de resterende ingefærshots og undskyldte, men der blev ikke gjort yderligere.
Ved udtjekning, hvor vi betalte fuld pris for opholdet samt ekstra drikkevarer, var der ingen form for kompensation eller initiativ fra stedet – ikke engang en mindre gestus. Det burde være en selvfølge i en situation som denne.

Antwoord van Hotel Gilleleje Strand
Fin aften
Vi var der igår til aftensmad og det var så god mad ! Alt hvad vi fik var godt !
Eneste minus var, at de glemte at serverer en hovedret til mit barnebarn ! Det kom dog til sidst og vi fik 2 glas gratis rødvin som kompensation! Fin aften
Hilsen Karen Jespersen
Hyggeligt og fantastisk hjemlige…
Hyggeligt og fantastisk hjemlige stemning
Dejlig oplevelse, 5 stjerner – stabil kvalitet og god service
Vi besøger jævnligt restauranten på Hotel Gilleleje Strand, og kvaliteten er den samme gang til gang.
Stedet er behageligt, og prisniveauet er fornuftigt i forhold til det, man får.
Denne gang fik vi en pariserbøf, som var perfekt med friskt tilbehør. Derudover fik vi tarteletter (3 stk.), som nok var de bedste tarteletter ever, samt en portion pommes frites med ketchup – eget valg. Dertil nød vi en Grimbergen og en hyldeblomst.
Det var en dejlig frokost i hyggelige lokaler – vi sad i pubben. Ikke mindst var serveringen kompetent. Tjeneren var tydeligvis uddannet, hvilket var mærkbart og ellers er en mangelvare på danske restauranter.
Hotellet ligger lige midt i dejlige Gilleleje, og efter frokost er det oplagt med en dejlig tur på havnen.
Hotellet ligger lige midt i dejlige Gilleleje, og efter frokost er det oplagt med en dejlig tur på havnen.
Fantastisk ophold
Fantastisk ophold, alt var perfekt ikke mindst personalet.
Dejlig frokost igen🍽️
Dejlig frokost igen🍽️
Lækker frokost i et dejligt miljø og super god betjening som altid.
Maden er som altid lavet fra bunden af og vi bliver altid godt behandlet.
DBH Vivi og Kenth
Havde et ophold med konen på Hotel…
Havde et ophold med konen på Hotel Gilleleje Strand. Hyggeligt, pænt og rent Hotel. Hyggeligt værelse, og virkelig god mad. Vi var meget overrasket og kvalitet i forhold til pris. Kommer helt sikkert igen.
Endnu et skønt Get Away sammen med min…
Endnu et skønt Get Away sammen med min skønne ‘partner in crime’ til en god rabat pris - trods jeg i første omgang tænkte, at nå ja, det vil da være hyggeligt, men, kan det virkelig ‘gøre så meget’ at være ‘væk’ så tæt på København… og ja, det kan det faktisk. Det føltes som har vi været væk en hel weekend.
Efter at have forladt stenbroen og lagt ruten omkring slottet i Hillerød - som tidligere lagt op, som et ‘must visit’ med god tid - landede vi på #Hotel Gilleleje Strand. Som viste sig at være en skøn lille perle der emmede af forgangne tiders Badehotel atmosfære ❤️
Vi blev modtaget og hygget om af et oprigtigt super sødt, sjovt og varmt personale hele vejen igennem. Vi startede ud med kaffe og lækker hjemmelavet lagkage i en udgave vi begge kun kunne mindes fra en fjern tid… derfra en dejlig tur på en mennesketom havn og ditto strand. Lige noget for os ❤️
Hjem og ‘self’ skifte om til kjole - vi kan begge rigtig godt li den med at ‘skifte om til middag’ - og komme ned til en lækker middag i en meget charmerende setting og et højt serviceniveau.
Værelset var helt perfekt til 2 veninder, som gerne vil have ‘lidt space’. Og I ved, det var med de der lækre tykke frotté badehåndklæder med monogram, helt perfekte dyner og puder - og self. balkon med havudsigt osv.
Og morgenmaden var rigtig hyggeligt at indtage i stille og rolige omgivelser ❤️
Det kan på alle måde kun anbefales at prøve stedet af ❤️
Min mand og jeg har lige opholdt os på…
Min mand og jeg har lige opholdt os på Hotel Gilleleje havn i 2 døgn. Super ophold med lækkert mad,godt værelse og meget venligt og opmærksomt personale. God beliggenhed tæt på vandet.
Vi kommer igen.
Mvh. Lis Kramer
Virkelig lækkert ophold
Virkelig lækkert ophold med gourmetmad og service i topklasse. Jeg var der i forretningsøjemed, hvor vi sad i loungen og arbejdede med den skønneste havudsigt. Et charmerende badehotel - jeg kommer igen!
Dejlig veltilberedt mad og styr på glutenfri
Dejlig veltilberedt mad.
Desuden har de har helt styr på glutenfri- du får dit eget smør, og brødet blandes ikke med alm brød og kommer i en klar pose, så ingen kontaminering i ovnen.
Betjeningen er helt i top.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







