We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have been trying to return the wave boost brush the day after I brought it. They got back to me saying they would only send a returns label after I submitted photos of the box, the item and a video of... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the 4th product I’ve purchased from this company. They deliver fast and the quality is exceptional. Just ordered 2 of the hair dryers for gifts as I love mine so much! It’s fast and lightweigh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For a busy short haired gal, this styling tool has been a godsend! It has replaced my expensive straightener to create beautiful everyday style. Light weight, fast heating no stress adition to my beau... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Glowcept is a reliable brand. They make hair styling products which are effective and efficient. I like and use frequently their compact and portable hair straightener brush. The company are innovativ... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Haarproductenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Glowcept is a beauty and wellness brand dedicated to creating simple, effective solutions for real people. From innovative hair styling tools to targeted skincare products, our mission is to make daily routines easier, healthier, and more enjoyable. Every product is designed with comfort, performance, and self-confidence in mind — whether you're at home or on the go. Trusted by thousands worldwide, Glowcept helps you feel your best, with less effort and more results.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

120 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(120)

60 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a heated hair brush on 28…

Ordered a heated hair brush on 28 August, delivered on 16 September. Used on 17 September, did not work on 18 September. 5 emails sent since then asking for a refund, all falling on deaf ears.
After reading previous comments I have now asked for a replacement as I am not prepared to pay for shipping to China. A total waste of money. Wish I had paid by credit card so that I could have reclaimed the money from the bank.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello there,

Thank you for sharing your feedback with us. We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand how concerning this must feel.

To help us look into this further and make sure it’s resolved quickly, please email our support team at support@glowcept.com
with your full order details (name, order number, and the email used at checkout). This will allow us to review your case and provide a proper solution as soon as possible.

We truly appreciate your patience and understanding — our team will make sure you’re looked after. 💖

Warm regards,
The Glowcept Team ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really like the ceramic hair brush

Wow! I must be one of the very few women who actually uses my heated ceramic brush most days and am more than happy with the outcome. After cancer treatment I have lost a lot of hair and what remains is bitty, flyaway and has a coarse texture. Using the ceramic brush smooths out the flyaway hair and has given me confidence in public. It was dear but I think, well worth it. Thank you Glowcept.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hi there,

Thank you so much for sharing your story — we’re genuinely moved by your words. 💛
It means the world to us to hear that the brush has helped restore your confidence and made styling easier after such a difficult journey.

We designed The Glow Wave™ to be gentle yet effective, especially for delicate or fine hair, so we’re truly glad it’s making a difference for you. Your message is an inspiration to our whole team.

Wishing you continued strength and beautiful hair days ahead. ✨

Warm regards,
The Glowcept Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed

I ordered a brush and case. It took two weeks to arrive. It takes 6 hours to charge and discharges the charge within one use. It arrived on the Thursday I reported the issue immediately but the seem to be very slow in offering a solution when they should be offering a replacement immediately or a refund. After reading the reviews I beginning to think I will just be left with a useless brush.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hi Sheila,

We’re so sorry to hear about your experience, and we completely understand how disappointing this must feel. Please know that our support team is already looking into this for you. Whenever a product doesn’t perform as it should, we always provide a free replacement or refund, you will absolutely not be left with a brush that doesn’t work properly.

Our team will be back in touch with you directly via email, and we encourage you to reply there if you have any further questions.

Thank you for your patience, and our sincere apologies again for the trouble caused. 💖

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish

Rubbish! Heated brush doesn’t work on short hair at all! Very disappointed…. Now requesting refund but not holding out much hope having read these reviews. Why didn’t I look at these sooner???!!! 🤬🤬

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Sandi,

We’re truly sorry to hear that you feel this way. Our support team will carefully review your refund request and get back to you directly to make sure this is resolved. Please rest assured that we always handle such cases promptly and fairly.

We also want to note that while Trustpilot often reflects experiences from customers where something went wrong, thousands of women with short hair are happily using The Glow Wave™ every day, you’ll find many of their positive stories and reviews on our website.

We sincerely apologize for your disappointment and appreciate the chance to make this right for you. 💖

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received a completely different item

I received a completely different item. The item I received isn’t even listed on the website. The product was very cheap and it looks already used. The shop refused to pay for the return shipping, then they offered 50% refund but I never received.
I opened a case on paypal but I lost it because they accepted the return but they never sent the address.
They are a professional scammers.
0 stars

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Suelen,

We’re sorry to hear about your disappointment, but we do want to clarify a few points for accuracy. The product you received was exactly as described on our website, PayPal independently reviewed your case and confirmed this, which is why the decision was not in your favor. The return address was also provided within the PayPal case details, so you had the full information needed to complete a return.

We understand it can be frustrating when expectations don’t align, but please rest assured that we always stand by our products and policies. Thousands of customers worldwide are enjoying their Glowcept products every day, and our support team remains available should you wish to resolve this matter further.

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brush arrived late.Paid £39 ,was…

Brush arrived late.Paid £39 ,was charged£52.95for(unordered xtras).Item not fit for purpose.In communication with themsince16th Aug,trying to get a return address.Advised by bank to request collection from my property within 15 days this request sent 1day ago.Today the reply tells me to ship to China and state on package that item worth is £10.and on receipt they will refund.Alternately they will refund me 30%if I feel the return process is cumbersome.This is ongoing and needs publicly highlighting.Clearly,looking at the reviews I am not alone.I guess they are making a lot of money from their misleading Returns Policy.A UK return address would be a start.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Isobel,

We’re sorry to hear about the frustration you’ve experienced. To clarify: the price difference you mention is due to additional items you haveselected at checkout, which are always shown before payment is completed. Regarding your return request, our official return address has always been provided to you and we certainly never want anyone to feel misled.

We also want to note that our standard policy is straightforward: if a product does not perform as expected, customers are entitled to return it for a full refund. Many of our customers in the UK and abroad have successfully processed returns without any issue, and our customer service team will continue assisting you to ensure this matter is resolved fairly.

We sincerely regret that your experience has not reflected the level of service we aim to provide, and we appreciate the opportunity to clarify this publicly.

— The Glowcept Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete rubbish

Complete rubbish. Don't waste your money.

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hi Anne,


We’re very sorry to hear you feel this way. Glowcept is loved by thousands of women worldwide, and we stand by the quality of our product. If your experience hasn’t met expectations, our customer service team is here to help, whether that’s troubleshooting, a free replacement, or a refund under our guarantee. You can always reach out to support@glowcept.com to get your situation sorted.

Please reach out to our support team so we can make this right for you.

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Returns go to China!

I purchased a styling brush from Glowcept which took 2 weeks to get to me. When i wanted to return the item as it didn't work for me they avoided telling me where to send it, then offered me another product instead. Eventually I insisted that I wanted to return it and was told it would have to be sent tracked and traced to China! When I complained that they had not been upfront about this they offered me a 30% refund instead of returning the item. At this point I agreed to this as it was going to cost me £25-30 to send the package back. Whilst the interactions I had with them were very polite, I would not recommend this company to anyone as they are not being really honest about what is entailed if the products don't work for you.

24 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Mrs. Freeman,

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry to hear that returning your order felt unclear and inconvenient. We always aim to be transparent, and our return policy is stated on our website and in our support communication.

We completely understand your frustration about international shipping costs. That’s why, in cases where returns are difficult or expensive, our team offers alternatives such as partial refunds, free replacements or store credit . This is not to avoid responsibility, but to give customers more flexible options so they don’t feel stuck and we offer them great value in return.

Please know that thousands of women worldwide successfully use and love The Glow Wave™, and when issues occur, we always do our best to resolve them fairly. Our support team remains available to assist you further if needed.

We sincerely appreciate your feedback, as it helps us keep improving the customer experience.

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT use this company -I placed an…

DO NOT use this company -I placed an order and waited 16 days for it to arrive. When I reached out to customer service, I was told that if I wanted to return the item, I’d have to pay for shipping back to China — which is expensive.
After reading other reviews, it’s clear I’m not the only one who’s had this issue, (note to self check before I order in future) It seems like delayed shipping and costly international returns are a recurring problem with this company.
I wouldn’t recommend ordering unless you’re absolutely sure you’ll keep the item — and are okay with waiting a long time to receive it.

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Tracy,

We’re sorry to hear about your frustration. While most of our orders do arrive within the standard shipping window, we understand that waiting longer than expected can be disappointing and sincerely apologize for the delay in your case.

Regarding returns, our policy is always provided clearly on our website and by our support team. We realize that international shipping costs can feel inconvenient, which is why we often provide alternatives such as partial refunds or free replacements, so customers don’t feel stuck with return fees.

Thousands of women worldwide are happily using The Glow Wave™, and whenever an issue arises we do our best to resolve it quickly and fairly. Our customer service team is always available if you’d like further assistance.

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Be very very careful before ordering…

Be very very careful before ordering from this company. Yes, they offer a 30 day no questions asked return guarantee BUT the item has to be returned to China at your own expense. The straightener I ordered also took 17 days to arrive, presumably from China. But communication and customer service is good - was it AI I was communicating with? I don’t know, but they were on the ball. Because of the return issues I would hesitate to buy again from Glowcept.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello,

We’re sorry to hear about your frustration with delivery and returns. While most orders arrive within our stated shipping window, we understand how disappointing delays can be and sincerely apologize if your order took longer than expected.

Regarding returns, our policy is always shared on our website and by our support team. We realize international return costs can feel high, which is why we also offer alternatives such as partial refunds or free replacements in many cases, so customers aren’t left out of pocket.

Please know that thousands of women worldwide are happily using The Glow Wave™, and when issues occur, we do everything we can to resolve them fairly. Our customer service team remains available to support you further should you wish to continue this conversation.

Thank you for your feedback, it helps us keep improving. 💖

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first delivery of my flat brush …

My first delivery of my flat brush wouldn't charge. and wouldn't set to temperature, I got in touch with customer services, and sent photo of product, straight away I was sent a replacement, and I am glad to say this one works perfectly very pleased with product and service thank you.

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good buy

Very pleased with the overall results.
It performs as advertised hopefully it will continue.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Vivienne,

Thank you so much for sharing your experience. We’re delighted to hear that our support team was able to quickly resolve the issue and get a working Glow Wave™ to you. Your satisfaction means everything to us, and we’re so pleased you’re now enjoying the product as it should be.

We truly appreciate your kind words and look forward to keeping you glowing with confidence. 💖

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Help at Hand

My order never arrived although I had paid for it. Got in touch with Glowcept and they looked into it all for me . After a wee while they replaced my order free of charge and eased my mind. This is a great company if you have any problems they are so very helpful.

9 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Ann,

We’re so happy to hear you’re pleased with your results and that The Glow Wave™ is performing just as promised. Thank you for trusting us, we’re confident it will keep delivering smooth and easy styling for you.

Your feedback means a lot to our team. 💖

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

its so easy and quick

its so easy and quick, I have mobility issues and this is so much better than other methods of doing my hair, Thankyou

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hi Tracey,

We’re so glad to hear how easy and quick The Glow Wave™ has made styling for you. Knowing that it helps with mobility challenges and makes your routine simpler truly means the world to us. Thank you for sharing your experience and for trusting Glowcept. 💖

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

My first 'straight brush' ordered was defective - I reported it by e-mail, was asked to send a photo of fault, and was then sent a new one straight away. The brush works! but especially impressed by the customer service

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hi Catherine,

Hello [Name],

Thank you for your kind words. We’re so pleased we could resolve the issue quickly for you and that you’re happy with both The Glow Wave™ and our customer service. Making sure every customer feels supported is always our top priority.

We truly appreciate your feedback and trust. 💖

—The Glowcept Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE - DANGEROUS PRODUCT - CAUGHT FIRE -WOULD NOT ACCEPT RETURN

Please see the message I received from Glowcept when I tried to return a faulty hot brush.

Hi Jilly,

Thank you for reaching out, and I'm very sorry to hear what happened with your hot brush.

However, upon checking, I see that your order was delivered almost a month ago. Unfortunately, this means we can no longer accept a return, as it been used a few times already.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your understanding.

Absolutely DO NOT USE

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glowcept

Antwoord van Glowcept

Hello Jilly,

We’re very sorry to hear about your experience and truly regret that you feel this way.

We've looked into this matter and understood that this was a big misunderstanding, our sincere apologies. Please check your e-mail about the details of a free replacement, we'll get this sorted for you right away. Your product was obviously faulty and we do offer 1 year warranty, which means your order will get replaced without any extra costs.

If you haven’t seen the email yet, kindly check your inbox or spam folder, and feel free to reply directly so we can assist you further.

Thank you for your feedback, rest assured - we’re here to help.

— Team Glowcept

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer