Good Chop Reviews 

6.428
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have had absolutely no problem with Good Chop!! Their meats come rock hard frozen so there is no fear off contamination. Packaging is completely recyclable. I am fond of ribeye steaks so will be ord... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have really enjoyed the service and I believe the product I have received so far has been above the average! The meat is high quality and extremely tasteful! The delivery of the product is on ti... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far out of two shipments we’ve only had one prime rib steak we felt wasn’t tasty, but this may be due to user cooking error. We are extremely satisfied with the service, ease of ordering and willin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unreliable deliveries and no refunds. They don’t follow the schedule in your plan. I received nothing for four months, then in October I was suddenly billed with no notice and the order shipped to my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vleesproductleverancier
  2. ook in
  3. Slagerij

Geschreven door het bedrijf

American Meat & Seafood — responsibly raised, sustainably sourced. No antibiotics or added hormones, ever.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(6.428)

1.738 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superior Quality

The quality of the products was as good as it gets. We normally buy all of meat/poultry/seafood from a large membership required store. No longer, Good Chops quality is a very pleasant surprise. Great selection and priced.

14 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Roger,

Thank you for taking the time to share your review with us. We truly appreciate your feedback and the opportunity to hear about your experience.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Product quality seems good

Product quality seems very good. Vacuum seals on some things are failed upon receipt. The halibut and shrimp and the latest order of chicken breast has no seal. Freezer burned and garbage. No credit or pay back for the product we had to throw away. Good luck good chop.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Tim,

Thank you for your review! It is feedback like yours that helps us grow and improve!

While we are sorry to learn of your experience with our services, we understand we didn’t meet your expectations and would love to get a chance to resolve this matter for you.

We will forward this feedback to our teams and partners so that this information can be used when making changes and improvements in the future.

In the meantime, someone from our team will be reaching out to you via email to discuss the matter further.

Thank you for being the best part of Good Chop

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

More lies from Good Chop


More lies from Good Chop. I got no calls from them, no voicemails left. When I call their "no Customer Service", I just get the run around and a response that they will call me. They could easily resolve this at the Customer Service level, but just are delaying, hoping I'll go away. that's not happening. I'll continue to post reviews and file official complaints with government organizations and consumer affairs organizations. Here's their latest pack of lies:
"Reply from Good Chop
3 days ago
Hi Gus,
We take your review very seriously and want to assure you that our team is actively trying to connect with you to settle this $278.99 charge.

For transparency: a Customer Care Manager placed phone calls to the number listed on your account on both September 30th (two attempts) and October 1st (two attempts and left a voicemail), along with sending a follow-up email to your primary address on file. Since we have not received a response, our team is placing another call to you today.

We are relying on the contact details in your account file. If that information is no longer up to date, please call us at 1-929-203-4850 so a manager can locate record and process your refund immediately.

Sincerely,
Good Chop"

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Gus,

Thank you for replying to our email after our repeated phone calls and messaging attempts. We can confirm that your $278.99 refund has been processed and will appear in your account within a few business days.

Sincerely,
Good Chop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On time frozen

On time frozen. Pork chops juicy and tender. Steaks tasty and tender

13 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Lorraine,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the prompt, on-time frozen delivery alongside our juicy pork chops and tender, flavorful steaks. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

i love that I dont have to go out and…

i love that I dont have to go out and shop. the cuts of meat are great.

13 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Lynn,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the convenience of skipping the grocery store along with our great cuts of meat. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have ordered from you all before…

We have ordered from you all before everything is delicious!!! I love the way they come packaged. Best steaks, pork chops and chicken breast ever!!!!!

13 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Mary,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the delicious steaks, pork chops, chicken, and top-tier packaging on your orders with us. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far everything is good

So far everything is good

13 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Timothy,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the overall service and experience so far. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good quality product

Very good quality product. My son had ordered a box with ribeyes, strips & wings, ground beef patties, chicken breast. This how I found out about your product.

13 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi MRB,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the high-quality meats and variety in your box after discovering us through your son. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not recommend

Do not recommend. Multiple cuts of meat arrived with cuts in the package or not sealed. Bad customer service.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Isabelle,

We appreciate your review and sincerely apologize for the issues you experienced with your packaging.

You should never have to deal with unsealed packages. Compensation has already been issued for the damaged products you reported to Customer Care, and our supply chain department has followed up directly with the supplier to address these packaging errors.

Sincerely,
Good Chop

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The meats are good but very overpriced

The meats are good but very overpriced. I only subscribed to get the free Blackstone grill which I have been waiting for now for over a month. They told me to contact Blackstone. Why? They didn’t promise me a free grill. Oh yeah you gotta jump through flaming hoops to cancel too. Fly by night operation

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Ric Rey,

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you enjoyed the quality of our cuts, but we are sorry to hear about the frustration regarding your Blackstone griddle and cancellation experience.

We want to clarify how our promotional partnership works: once you complete your qualifying orders, Good Chop issues the promotional voucher to redeem on Blackstone’s platform. Once you validate your offer with Blackstone, they handle the entire fulfillment, inventory, and tracking process. If there is a shipping delay or tracking question regarding the physical griddle, Blackstone's Customer Service team must assist directly, as Good Chop plays no role in the storage, processing, or delivery of the physical unit.

Regarding cancellation, we aim to keep the process transparent, subscriptions can be paused or canceled anytime in your online account settings before your weekly cutoff time. We appreciate your business and take your comments to heart as we work to improve our customer communication.

Sincerely,
Good Chop

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had Order based on promotion how when…

I had Order based on promotion how when I fulfilled the obligation they said that I was not eligible for the promotion. Some there product that did came in wasn’t very good such when you defrosted the product the vacuum seal was gone. I defrosted in the refrigerated. Also the ribeyes weren’t up to quality I’m used too! I was really disappointed the advertising they use to promote the sale of there product. Say what you mean and mean what you say!

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi James,

Thank you for sharing your candid feedback. We want to be transparent about how our promotions and packaging work:

Promotions: Promotional offers cannot be stacked, swapped, or retroactively applied post-registration. When an account is enrolled in the Blackstone campaign, a live box countdown tracker is visible directly on the customer dashboard. If a different promotion was selected at registration instead, that specific discount is detailed on the checkout summary page and applied to the account.

Vacuum Seals & Meat Quality: Our cuts are double-vacuum sealed at peak freshness, but handling in transit can occasionally cause micro-punctures, leading the seal to release as the meat thaws in the fridge. Any package with a broken seal or cuts that fall short of high quality standards are backed by our customer guarantee.

We appreciate your past business and take your comments seriously as we work to ensure total clarity around our promotional offers and product packaging.

Sincerely,
Good Chop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm very happy with the products as…

I'm very happy with the products as well as the delivery! The meat I have eaten is very good quality! Packaged well and what more can you ask for?!

13 juli 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Melva,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the high-quality meat, great packaging, and smooth delivery service. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall Satisfied

Received everything still frozen, good quality meat, some prices a little high for just one cut, over all satisfied

12 juli 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Patty, 

Thank you for taking the time to share your rating with us and the community. We’re delighted to hear that your order arrived perfectly frozen, that you enjoyed the great quality of the meat, and that you were overall satisfied, though we take note of your feedback regarding the pricing on certain single cuts. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very handy to have great choices in my freezer that are affordable.

I like the product, diverse as it is....mostly happy with steaks, but orders do not always contained what I wanted....ribs lacking in this order, even tho I ordered.
Happy with other things like seafood, ec.

20 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Verne,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the diverse product selection, high-quality steaks, and seafood, though we apologize for the missing ribs in your recent shipment. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely looking like a long term business relationship

So far out of two shipments we’ve only had one prime rib steak we felt wasn’t tasty, but this may be due to user cooking error. We are extremely satisfied with the service, ease of ordering and willingness to be as flexible as possible.

23 augustus 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi John,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the flexible service, easy ordering process, and overall meal quality across your first shipments. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the second time we received our…

This is the second time we received our meat and the food on the bottom was already defrosted and had to be thrown away there was no dry ice left at the top

5 juli 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Michael,

We are sorry for the experience you’ve had with your recent shipments.

Regarding our dry ice packaging: dry ice naturally evaporates during transit, so it is normal for the dry ice bag at the top of the box to arrive empty or with no visible ice remaining. Our packaging relies on insulated liners to keep products cold for up to 48 hours. That said, all items must arrive cold to the touch and under 40°F, if food arrives thawed or warm on the bottom, it is unsafe and requires immediate replacement or credit.

A Customer Care Manager will be contacting you today to issue compensation for the damaged product.

Sincerely,
Good Chop

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Frozen great flavor

Frozen and fresh know old beef taste

6 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Laurie,

Thank you for taking the time to leave us your feedback. We’re truly sorry to hear that the quality and taste of the beef fell short of your expectations and tasted off. We pride ourselves on delivering fresh, high-quality ingredients, so we take feedback like this very seriously. We would love the opportunity to make this right—please reach out to our support team so we can assist you directly!

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very happy with my orders

I was very happy with my orders, the quality was very good and the flavor was great, can’t wait for the next one.

8 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Daniel,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star rating — we truly appreciate it! We’re delighted to hear that you’re enjoying the I was very happy with my orders, the quality was very good and the flavor was great, can’t wait for the next one. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,
The Good Chop Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It's so convenient receiving quality…

It's so convenient receiving quality products delivered to your door. We like to order a variety of products. However, the frozen cod was tough and disappointing on our last order.

13 januari 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Rodney,

Thank you for taking the time to share your rating with us and the community. We’re delighted to hear that you enjoy the convenience of door-to-door delivery and our product variety, though we're sorry to hear the frozen cod fell short on quality and texture this time. We will forward this feedback to our teams and partners so that this information can be used when making changes and improvements in the future.

In the meantime, someone from our team will be reaching out to you via email to discuss the matter further. Thank you for being the best part of Good Chop !

Warm regards,

The Good Chop Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I like most of what I purchased.

I haven't tried everything I purchased. So far the steaks, burgers and pork chops were delicious. The marinade chicken was too salty for my tastes and I won't order it again.

8 september 2026
Logo Good Chop

Antwoord van Good Chop

Hi Tracey, 

Thank you for taking the time to share your rating with us and the community. We’re delighted to hear that you loved the delicious steaks, burgers, and pork chops, though we're sorry to hear the marinated chicken was too salty for your taste. Your kind words mean a great deal to us and encourage our team to keep delivering the best experience possible.

Warm regards,

The Good Chop Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer