Hellymoon Reviews 

286
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from them! Their ‘expedited’ shipping takes weeks and their returns are at discretion. We returned a dress we got way too late and they didn’t even refund until we went to better business b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The website has supposed customers write-in reviews of clothing items they purchased along with pictures of themselves wearing it. The reviews are almost all 5* (average: 5.0 with 193 reviews for one... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a dress for my sons wedding. Package was all ripped inside outer packaging, dress was rolled up, no tags attached, no dispatch note or invoice and dress did not look new. Originally requested... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered a homecoming dress and almost immediately realized it wouldn't come in on time for the dance. I emailed customer service within the hour and Raven responded to my email very quickly. Since... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

HELLYMOON is an international B2C dresses fashion e-commerce platform. The company mainly focuses on women's wear, aims to promptly offer stylish quality products at appealing prices to every user in the world.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

286 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(286)

26 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware

I'm definitely one of the ones to have a bad experience. I ordered a dress almost a month ago, and now my event is in a week and still no sign if the dress. It has been in transit for over a week with no update, except that it's in transit and thanks for waiting. I have emailed multiple times with no response. I will be disputing with my credit card company. Do not order from here.

5 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Camille,

Thank you for your feedback to us. We sincerely apologize for the inconvenience you have encountered with the delivery of your dress.

After investigating the matter with our logistics partner, we have been informed that your package was unfortunately lost during transit. To rectify this situation, we are pleased to offer you the option of a replacement dress or a full refund. We have already sent you an email outlining these options, and we encourage you to respond at your earliest convenience so we can assist you further.

We appreciate your understanding in this matter. We are committed to ensuring your satisfaction and look forward to resolving this issue promptly.

Best regards,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Company!!

Good Costumer Service!! Great Quality!! I ordered my Hoco Dress from here not knowing it wasn’t an american website. I got really scared at first but when the dress arrived it was great quality and looked exactly like the picture. The size didn’t fit, and i had no problem returning the dress and getting it in a different size!! I will be buying my prom dress from here!!

14 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Signe,
Thank you for your kind review of Hellymoon. We are always happy to hear when our customers have enjoyed their experience shopping with us.
We hope to see you again on Hellymoon.com soon!
Best regards,
Hellymoon Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Strike 1, 2,, and 3!!!!!

First, I received an email saying there was a delay in the dresses. I contacted them asking for refund- since the dresses would not be delivered in time for the event. They said no.

Then after a couple of weeks when I finally received the order. I got the same dress in 2 sizes (1 of my usual size and 1 size up) as the website said easy returns. Neither dress fit- both we were too small.

Finally, I sent an email asking for a return. They responded to me saying they only take returns within 7 days of receiving items. Yes, I was over 7 days late, but geez thats a short time. Especially since you cannot ahip the order in a timely manner.
Prices are not great- got better deals at Dillards where I had to buy another dress due to their slow shipping. (Which they claim is quick- it is not!!!!- took almost a month to get items)
Buy elsewhere and save your time, money, and frustration!

22 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Heather,

Thank you very much for your comment! We sincerely appreciate your feedback and understand your concerns regarding the delivery time of your order. We kindly ask you to refer to the instructions on your purchase page, which indicate that the dress preparation time includes both the production and shipping time. Your dresses required 7-14 days for production and 6-10 working days for shipping.

We noted that you placed your order on September 21st, and we shipped it on September 29th, with the package being delivered to you on October 9th. We are pleased to inform you that we adhered to the delivery timeline. However, we regret to learn that you reached out to us regarding the return on November 23rd.

We are truly sorry to hear that the dress does not fit as expected. We understand that standard sizes may not always provide the same fit as custom sizes. We look forward to your understanding and cooperation. Thank you once again for your patience.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service. Sent multiple emails to return item with No Response!!
DO NOT Waste your money! Scam

19 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Customer,

We appreciate your willingness to share your recent experience with us. We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered.

We would like to clarify that our standard email response time is within 24 hours. If you have not received a response, it is possible that your email was sent to an incorrect address. Please ensure that you are using our official customer service email address: customercare@hellymoon.com. For your reference, you can find this information on our website at the following link: https://www.hellymoon.com/pages/contact-us.

Additionally, we have been unable to locate your order based on the information currently provided. If you wish to proceed with returning the product, we kindly ask that you contact us through the aforementioned email address and include your order number. This will enable us to assist you more effectively.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter for you.

Best regards,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a suit which looked terrible…

I ordered a suit which looked terrible quality and also the sizes did not match up with the actual sizes of the garments. I would say it was all about 2 to 3 sizes smaller. I have sent several emails to both email addresses advertised without any response back. Do not buy from this retailer. Also when you try and return about 40% of the cost is shipping which you do not get back if you return. They always ask you to keep the item for a discounted price. I would highly recommend staying away from this retailer.

14 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent purchase. We take all customer concerns seriously and would like to address each point you've raised.

Our standard response time for all customer emails is within 24 hours. We've checked our records thoroughly and can confirm that we've been maintaining this service level.

Due to the unique styles and designs we offer, there may be slight variations in sizing across different products. This is because certain styles may be intended to have a more relaxed or fitted look, which can affect the overall fit of the garment. We have sent your feedback on the products to related departments.

Regarding Return Policy:
We would like to clarify our return policy:
- The 40% partial refund offer to keep the items is actually an additional option we provide to our customers, not a requirement
- This option is meant to give customers more flexibility in their choices
- Customers are always welcome to return items for a full refund of the product price (excluding shipping costs, as per our standard policy)

We can confirm that we have processed the refund for your returned package. The refund may take some time to reflect in your original payment method, typically 5-7 business days, but it actually depends on your bank's processing time.

We value your feedback and are committed to continuously improving our products and services. Based on your experience, we are reviewing our sizing information and quality control processes to better serve our customers.

If you have any additional concerns or questions, please don't hesitate to contact our customer service team directly at customercare@hellymoon.com.

Best regards,
Hellymoon Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returned dress and they will not refund my money.

I followed all of the return procedures correctly. The dress has been mailed back and it has been over a month. I still do not have my refund and the company will not respond to any of my emails.

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Beth,

We are sorry for any inconvenience or frustration your experience has caused you.

We would like to update you on the status of your order. We processed the refund for your order on October 31. If you have not received your refund yet, we recommend that you contact your bank for further information on the status of your refund. Please note that it may take some time for your refund to reflect in your account, depending on your bank's processing time. If you require any additional assistance or have any questions regarding your refund, please feel free to contact us. We are here to help.

We are writing to express our sincerest apologies for our delay in responding to your email and any inconvenience this may have caused you. We sincerely apologize for any frustration or inconvenience this may have caused you. We are committed to improving our communication services to ensure a smoother shopping experience for all our customers. We are actively investigating the issues you raised. Please rest assured that we will take the necessary steps to resolve these issues and prevent similar incidents in the future.

We have sent you an email regarding your situation so that we can discuss it further with you and find a solution. Please check back at your convenience. We hope to hear from you soon!

Kindest Regards,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. Never have I experienced such awful customer service. I bought my dress and paid for expedited shipping. The dress I got was similar but different from the one I ordered. I reached out immediately to the customer service department to initiate a return with no luck. I have sent 3 emails since then with zero communication to return this dress. I’ve never dealt with such a horrible company. I will be contacting my credit card company to begin a fraud investigation.

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Sarah,
We are sorry for the inconvenience, we checked your order and inbox. However, it may be due to technical reasons that we did not receive the email you sent. We are doing our best to investigate the cause. In your case, we are happy to assist you with the return.
We value customer feedback and strive to provide timely assistance. We are frustrated to learn that we missed your email and failed to resolve your issue in a timely manner. Please rest assured that we are taking immediate steps to correct the problem and ensure that it does not happen again in the future.
Please contact us at customercare@zapaka.com.
Looking forward to your reply.
Wish you a good day!
Best regards,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress for my daughter for…

I ordered a dress for my daughter for homecoming which did not fit her. They tried to negotiate with me instead of accepting a return; keep the dress and get a small percentage refunded. I requested a full refund, and after a while they obliged, on several conditions. I must return the dress at my own cost, send a picture of the package before sent, and provide them with the tracking number. They were great at communicating right up until it was time to provide me with a refund. They have not aknowledged any of my emails in over a month, and prior to me shipping the package they would respond in a matter of minutes. Very disappointing.
**update, response to company:
I sent you an email to the one I had previously been communicating with you until I sent my shipment with the information you requested. Since my username is my email, I’m not comfortable posting that on here. Here is the order number WBHMUSSL2306. If you need more Info please respond to the email I sent to customercare at hellymoon.com or customercare at zapaka.com (I saw this email offered to one of the other customers on here in my exact same situation) The tracking shows that it was received on September 28.

3 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Amber,
We are sorry that you are not satisfied with the size. Due to the unique styles and designs we offer, the sizes of different products may vary slightly. This is because some styles may be designed to create a looser or more fitted look, which will affect the overall fit of the garment. We have sent your feedback on the product to the relevant department. Most of the dresses listed on Hellymoon are designed and photographed by us. What you see is what you will get. We are very confident in the similarity of the dresses. The size of each dress is strictly checked twice and photographed for archive.
The second is the issue of refund. Considering that customers need to pay for shipping when returning the package, we will first negotiate with customers for a partial refund, but if the customer insists on returning the package, we will provide the address and then let the customer return the package. Since there is a shipping time in the middle of the return, we will refund after we receive the package and confirm that it is correct, so you may be delayed in refunding. Finally, we hope to understand your situation in detail and provide better help, but after checking your username, we cannot find your order number. Therefore, we hope that you can provide your order number and we will process it quickly. Looking forward to your reply.
Wish you a good day!
Best regards,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returns has been a nightmare

Please make sure what you’re buying is something you love and for sure fit. It’s been a nightmare working with returns.I recently bought a dress from them for my engagements. Unfortunately the chest area was too small. I emailed the return dept literally the same day as I know I wanted to return it. They literally try to do everything but give you a refund. Offering 10% back, 30% back and allowing you to keep it, but that’s nothing when you’ve paid 100 bucks for the dress and you can’t fit it. Then they give you all these instructions on how to process the return, which I followed. Finally they processed it but never refunded, it’s been days since they’ve responded on my follow up emails. They were good and prompt with emails up until the return order had been delivered. It’s been a nightmare. All I ask for is communication and feedback on the update, as far as the refund. I sent proof of everything to make sure it was done correctly. I am willing to update this review as soon as I’m given my refund.

10 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Nguyễn,
We are sorry that you are not satisfied with the size. Due to the unique styles and designs we offer, the sizes of different products may vary slightly. This is because some styles may be designed to create a looser or more fitted look, which will affect the overall fit of the garment. We have sent your feedback on the product to the relevant department. Most of the dresses listed on Hellymoon are designed and photographed by us. What you see is what you will get. We are very confident in the similarity of the dresses. The size of each dress is strictly checked twice and photographed for archive.
The second is the issue of refund. Considering that the customer needs to pay the shipping fee to return the package, we will first negotiate with the customer for a partial refund, but if the customer insists on returning the package, we will provide the address and then let the customer return the package. Finally, we hope to understand your situation in detail and provide better assistance, but after checking your username, we cannot find your order number. Therefore, we hope that you can provide your order number and we will process it quickly. Looking forward to your reply.
Have a good day!
Sincerely regards,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same as everyone else

Same as everyone else. Ordered dress. Terrible!!! Tried to return. Then tried to get refund. They refuse to answer my emails. This is a total scam. DO NOT ORDER FTOM THEM.

17 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear jacqueline,

We sincerely apologize for not resolving your issue on the first attempt. Please be assured that we are a legitimate website and not a scam. Due to the peak season , we are experiencing a high volume of inquiries, and we appreciate your understanding during this busy time. We truly apologize for any inconvenience this may have caused.

Regarding your refund, our customer service team has processed it for you, and you can expect to see it reflected in your original account within 5-7 working days. Thank you for your patience and understanding.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is complete frauds

This company is complete frauds. They are also associated with another company- Zapaka. Do not order from either of these places. Had dresses to return because they didn't look like the pictures and did not fit. Customer service tried to NEGOTIATE me into keeping the dress. First a 10% discount, then a 30% discount, then a Coupon Code for FUTURE purchase. I had to argue and keep pushing to get actual return instructions for full refund. They want pictures of the package you're sending back and tracking sent to them. It's now been 3 weeks since the item was delivered for return & refund and no one is answering emails. I will be disputing this as fraud on my credit card.

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Andrea,
We are sorry that you are not satisfied. Your order number is WBHMUSSL2034. Most of the dresses listed on Hellymoon are designed and photographed by us. What you see is what you will get. We are very confident in the similarity of the dresses. The size of each dress is strictly checked twice and photographed for record.
The second is the issue of refund. Considering that the customer needs to pay for the shipping fee to return the package, we will first negotiate with the customer for a partial refund, but if the customer insists on returning the package, we will provide the address and then let the customer return the package. We have verified your order and we have refunded you, please pay attention to it.
Have a good day!
Sincerely regards,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid $170 for a dress that looked…

Paid $170 for a dress that looked nothing like the picture. The main color is completely missing. Do not buy.

7 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear l r,

we regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you. We take the quality of our garments very seriously, however, we apologize for our clothing not being the quality that we strive for. We have sent your feedback on the products to related departments and we will keep sticking to uniform standards to guarantee the quality and make them as consistent as pictures.

Thank you for bringing to our attention your concerns regarding the color variation between the product and the images displayed. We understand the importance of color accuracy and would like to provide you with some clarification on this matter.

It's important to note that color differences can occur due to various factors, including differences in screen display settings, lighting conditions during photo shooting, and variations in lighting environments when you receive the product.

To obtain a more accurate representation of the product's color, we recommend comparing it under natural daylight. Natural light provides the most neutral and consistent lighting conditions for color assessment.

For your case, we have sent you an email so we can discuss this further with you and see what resolution we can come up with. Please check it at your convenience. We hope to hear from you soon!
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammed by these dupe designer dress dealers

I ordered a homecoming dress for my daughter and we followed the measurements on the size chart, but the dress was way too big. It was also cheaply made and honestly looked nothing like the dress pictured. As it turns out, this company is selling dupe designer brand dresses like Jovani and Sherri Hill. After a little sleuthing I found that they use/borrow photos taken of models wearing the actual designer dress on their website, so they are frauds. After several emails back and forth with customer service I finally got instructions on how to return the dress to get my money refunded, but not before they tried to negotiate with me twice about my purchase. The first offer was a 10% refund and keep the dress and the next was a 30% refund or a 100% off coupon. I refused both offers. On 9/7/24 I PAID to have the dress returned with tracking. I provided them all of the tracking details with pictures, as well as pictures of the dress back in it’s original packaging which included the item number and order number. I can see the dress was delivered to the address they provided on 9/11/24. I’ve since reached out to customer service several times over the last four weeks and they won’t respond. The last email I received from them was on 9/7 when I shipped the dress back and the agent confirmed my tracking information and assured me I would be refunded as soon as they received and inspected the dress. I also called the customer service number provided by them in one of my emails and it is a non working number. Don’t ever order from this company. They are impossible to work with and don’t stand behind their policies. Unfortunately, I have learned the hard way that you pay for what you get, so save your money and shop somewhere else.

I’m also including my order number in case someone from #hellymoon customer service wants to reach out.
WBHMUSSL2245

7 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Hello,
Thank you for contacting us.
Please rest assured that our company is legitimate and we are not scammers, you can refer to the following facts:
1. Zapaka has been verified by Norton Secured Seal. As one of the leading online retailers, we ship our clothing and other products to all over the world.
2. You can pay for your order through PayPal and your payment will be protected.
3. After placing an order, you can check the order status on our website at any time. After shipping, you will receive a confirmation email with the tracking number. All our couriers are reputable all over the world, such as DHL, UPS, etc.
4. As a legitimate company, we have our own Facebook. In addition, many customers have purchased from us and left good reviews. You can also go to "About Us" and "Recommendations" for more information.
About us: https://zapaka.com/pages/about-us
Customer reviews: https://zapaka.com/pages/reviews
Regarding negotiating partial refunds, we consider that customers need to pay for shipping when returning the package, so we negotiate partial refunds. If the customer confirms that he will not keep the order, we can return the refund.
Looking forward to your reply.
Sincerely,
Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Customer Service

I ordered a dress for my daughter and we followed the measurements on the size chart and she could barely get it on. It was also cheaply made and the chest pads in the dress were so far out of alignment they weren’t useful. After several emails back and forth with customer service I finally got instructions on how to return the dress to get m my money refunded. I PAID to have the dress returned with tracking and provided them all of the tracking details. I can see the dress was delivered to the address they provided. I’ve since reached out to customer service four times over the last several weeks and they won’t respond. Don’t ever order from this company. They are difficult to work with and don’t stand behind their return policy (which quite frankly sucks). Save your money and shop somewhere else!

Providing my order number to see if this will get a response from customer service WBHMUSSL2208

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Jennifer,

Thank you very much for taking the time to share your review! We sincerely appreciate your feedback regarding the quality of our items. Please accept our apologies for not meeting the high standards we aim for. Rest assured, we have forwarded your comments to the relevant departments. We remain committed to maintaining uniform standards to ensure that our products consistently reflect the quality depicted in our images.

We would like to inform you that our customer service team has already processed your refund. You can expect to see the amount credited back to your original account within 5-7 working days.

We appreciate you bringing this to our attention so that we can do our due diligence to prevent it from occurring in the future. We really hope to have been able to improve your experience in the future.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WORST customer service ever

I've written customer service several times and have NEVER received a word back from them. I wanted to get a refund on my dress I ordered. NO WORD back. Stay away from the this company. It's a fraud. Wish I looked at reviews before ordering from this company.

2 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Lisa,

We hope this message finds you well. We have reviewed the email correspondence between us from October 5 to October 10 and would like to clarify any potential misunderstandings regarding our replies. We have been actively responding to your inquiries and assisting you throughout this process.

Additionally, we appreciate your understanding in agreeing to a partial refund while keeping the item. Our customer service team has worked diligently to resolve the issue for you. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us at any time. We are here to help.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good luck getting a refund

I had to return a dress that did not fit. They assured me as soon as I returned the dress, I would get a refund. In three days it will be a month since they received the dress. Customer service keeps saying that they’re just busy because its peak season, but I think a month is more than enough time to process a refund I told the last customer service person that I’m going to call the Better Business Bureau if something isn’t resolved soon. #hellymoon

5 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Erika,

We sincerely apologize for the delay in resolving your issue. We appreciate your patience. To assist you more effectively with your refund, we would like to review your case in detail. However, we were unable to locate your order number using your username. We have sent you a message and would be grateful if you could provide us with your order information at your earliest convenience. Thank you for your understanding, and we look forward to hearing from you soon.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service

The delivery time was unacceptable. Had to run out and buy another dress. Tried to return the dress and have gotten the run around from the company every time.

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Jamie,

We sincerely apologize for not meeting your expectations with our service. We would like to kindly remind you that each of our items has varying processing times, which are clearly stated on the product page. The total time to receive your item will be the combination of the processing time and the shipping time. We also want to express our gratitude for the time and effort you dedicated to returning the package. Our customer service team has successfully processed your refund. Thank you for your understanding.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Run don't walk away from this company

Run don't walk away from this company. The dress we received looked nothing like the picture and after numerous emails and haggling to return the dress I still haven't received a refund after they received it back 10 days ago! Lousy return policy! Save yourself..wish I would have..

29 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Lisa,

We hope this message finds you in good spirits today. We would like to sincerely apologize for any inconvenience you have experienced with your order. Please know that we are actively working on significant improvements within our customer service, quality, and logistics departments to enhance your experience. Thank you for your understanding and patience during this time.

We have found that your refund was processed on Sep 30. We truly regret that the item did not meet your expectations. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your satisfaction is important to us, and we are here to assist you.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I wish I would have read the reviews…

I wish I would have read the reviews before ordering. I ordered a dress in 9/2 and did not receive it until 9/27. The dress looks nothing like what I ordered. I am following the steps to return it and they want to give me 30% refund and keep the dress or 100% coupon code and return it. They list “easy returns” on their website. They are not. I would not take the chance of ordering from them. I’m waiting on another response.
Read the return process because you will be doing that and then some. The dress does not look like the dress that was pictured. Proceed with caution.

26 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear Wendy,

We sincerely apologize for any disappointment you may have experienced. We would like to clarify that most of the dresses listed on Hellymoon are designed and photographed by our team, ensuring that what you see is truly what you will receive. We take great pride in the accuracy of our dress sizes, and each dress undergoes a thorough inspection process, including detailed photographs for our records.

Upon reviewing the dress you received, we can confirm that it was sent in the correct dress. We appreciate your understanding regarding our return policy, which is designed to be transparent and clear. The reason we proposed a partial refund is that we considered the shipping costs you would incur. We wanted to offer you the option of keeping the product while also addressing your concerns. Thank you for your understanding, and we are here to assist you further if needed.

Hellymoon Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took weeks to receive the dress also…

Took weeks to receive the dress also paid for expedited shipping at $17.99. Ordered a size 6 burgundy hoco dress and received a red, cheaply made, and not true to the size it’s more like a size 2. I contacted them for a refund and was offered 10% refund and I could keep the dress. Who the heck would do that??? Is doesn’t even fit and not what I ordered. I was told I need to pay to return it which is crazy another almost $20 to return a dress what was false advertisement (nearly $40 in shipping there and back) I need something done this is crazy. I could have bought the same dress on SHEIN for less than $20 and free shipping. I thought I was paying for quality.

26 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hellymoon

Antwoord van Hellymoon

Dear customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced with your order. Please rest assured that we are actively working on significant improvements within our customer service, quality, and logistics departments to enhance your experience. Thank you for your understanding and patience during this time.

We would be grateful for the opportunity to assist you further with your case. However, we were unable to locate your order number using your username. We have sent you a message and would sincerely appreciate it if you could provide us with your order information at your earliest convenience. Thank you for your understanding, and we look forward to your response.

Hellymoon Customer Care Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer