Hertility Reviews 

1.276
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found the whole experience from start to finish easy to follow. The information is thorough and easy to understand. The clinician I spoke to to take me through my results was helpful, professional,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

As part of my hormone tests, I had a wonderful conversation with Victoria about my results. Honestly blown away by the empathy and helpfulness. I feel fully prepared with my next steps and all the kn... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had my blood test and pelvic scan done and within 2 weeks have an endometriosis diagnosis from the consultant in Hertility. A diagnosis is what other providers dont give you and it is why I chose He... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Inaccurate results - after using Hertility I went to a Fertility Clinic in London and had a blood drawn from a vein and the results were much lower. I was told by the clinic this isn’t due to a drop i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Voortplantingskliniek
  2. Diagnosecentrum
  3. Verloskundige/gynaecoloog
  4. Vrouwenkliniek
  5. Vruchtbaarheidsarts
  6. Vruchtbaarheidskliniek

Geschreven door het bedrijf

Healthcare was never designed for women. So we’re here to change that. We're giving absolute clarity to every [female] body through science-backed hormone testing and care that fits conveniently into the lives of as many women as possible. Our vision is to reinvent healthcare for every woman, to raise standards and nurture possibility. So we’re setting a new standard of scientific rigour and education in female health, nurturing the Mother of all movements - one powered by a new generation of women who back their bodies and their life choices. Welcome to the Reproductive Revolution!


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(1.276)

68 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointing

My experience and interactions with the staff was great, unfortunately after several attempts, I was not able to collect a successful sample and at a fully non refundable expense, this was expensive.
I feel this could be partially refundable as I was not able to use the service.
It is disappointing because we spent time, months, waiting to be able to test at the specific time. I have since been to my doctors who have been brilliant.

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Abby,

Thank you for your feedback.

We’re so sorry to hear that you had trouble collecting your sample. We are aware that taking the test can be tricky for some customers which is why we have created a number of options to support our customers with their sample collection process.

Within every testing kit, we provide a step by step instruction booklet that includes pre-testing recommendations, helpful tips and we encourage customers to reach out to our customer service team if they are having difficulty during the process. Our Customer Care team is available to assist from Monday to Friday 7am-6pm and on Saturdays and Sunday from 9am-5pm with any issues customers may have when taking your sample. We mention in our instruction booklet that if you encounter difficulties after using two lancets, you should contact us for further assistance.

We also provide a video guide which supports our customers who prefer visual support. In addition, we encourage the use of our Hertility app which can be downloaded via the QR code provided to you in your test kit, which includes an interactive test companion that gives very clear instructions on each step of the testing process.

We also offer personalised 1:1 guidance via video calls, providing tips and tricks to ensure a successful sample collection. We have found these video calls to be very successful in reducing haemolysed samples and currently less than 10% of all of our samples fail when they reach our lab to be tested.

Unfortunately, as your refund request was made outside of our 30-day refund policy, we were unable to issue a refund. Our refund policy is readily available on our website and is in place to ensure fairness and transparency for all our customers. Had your request been made within 30 days of placing your order, we would have been happy to process a refund.

As this is a public forum, for confidentiality reasons we cannot discuss your case in more detail. We will reach out to you privately to explore how we can support you with your journey. Please do get in touch with us if there is anything we can do to assist you further.

Best wishes,

Lucy from The Hertility Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 stars from start to finish

From start to finish, Hertility is a professional service. The app is the best I’ve used for articles, help and tracking. The test kit was easy to use and excellent quality. My test results were comprehensive and easy to understand. My consultation was professional, personable and super helpful in understanding my body.

31 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hello Lucy,

Thank you so much for your review!🌟

We're delighted to hear that you found Hertility to be a professional service from start to finish. It’s also wonderful to know that our app has been useful for you!

We're so pleased that you found the test kit simple to use and of excellent quality and that your test results were both comprehensive and easy to understand. We strive to make health insights accessible and clear, so you can feel confident in your next steps.

Your feedback about your consultation is most appreciate, we're glad it was a professional but also personable experience for you and helped you to gain a further understanding of your body. That’s exactly the kind of experience we aim to provide, and we’re so glad it resonated with you.

If you need anything else at all, please don't hesitate to reach out to us!

Best wishes,

Adetutu from The Hertility Health Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing and fast

Amazing and fast, ordered and delivery was quick then the results were also within 7days. It was great knowing the results and where i needed to change to make myself better.

21 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hello Jenny,

Thank you for you so much for leaving a review ✨

We're thrilled to hear that you had a great experience with us. We're happy that our at home Hormone and fertility test provided you with insights into your hormone health quickly and that you now know what steps you need to take to help your wellbeing. Thank you for choosing us to be part of your journey!

If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out.

Best wishes,

Adetutu from The Hertility Health Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy process with kind & approachable…

Easy process with kind & approachable staff. It is an overwhelming experience but you are made to feel comfortable every step of the way & I would highly recommend using them!

18 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Patrice,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review! We're so glad to hear you had a positive experience with our staff. ✨️

We strive to provide exceptional service and it's wonderful to know our team went above and beyond to assist you.

Please do reach out if we can support you further in any way.

Best wishes,

Courtney from The Hertility Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peace of mind - thank you!

Easy from start to finish - extremely helpful support team when struggled to do the test initially. Fast delivery, responses and results.

Having these results gave me peace of mind that I could stop feeling like I was on a time limit. Completely worth the money.

6 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi,

Thank you so much for taking the time to write your wonderful review! ✨️

We're so glad to hear that you found the process easy from start to finish and that you now have peace of mind going forward.

Please do reach out if we can support you further in any way.

Best wishes,

Courtney from The Hertility Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staff are extremely helpful with any…

Staff are extremely helpful with any questions you have. I can’t believe how far they will go to help you! Exceptional customer service which you don’t get often!

29 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Ursula,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review!

We're so glad to hear you had a positive experience with our staff.

We strive to provide exceptional customer service and it's wonderful to know our team went above and beyond to assist you.

We appreciate your kind words and will share your feedback with our team.

Please do reach out if we can support you further in any way.

Best wishes,

Cara from the Hertility Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service

17 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Luna,

Thank you so much for your review!

We're so glad to hear that you found the service great.

Please do reach out if we can support you further in any way.

Best wishes,

Cara from the Hertility Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid over £100 for nothing!

I paid over £100 for nothing!

I contacted the team to let them know that due to a change in my medical condition I would not be completing the test. They therefore do not need to pay for my sample to be analysed in the lab or for my consultation and yet they would not refund a penny! Very poor service

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hello Victoria,

Thank you for your feedback.

We completely understand that circumstances can change, and we’re sorry to hear that you were unable to proceed with testing. However, we were not made aware of any medical condition that prevented you from completing your test.

Unfortunately, as your refund request was made outside of our 30-day refund policy, we were unable to issue a refund. Our refund policy is readily available on our website and is in place to ensure fairness and transparency for all our customers. Had your request been made within 30 days of placing your order, we would have been happy to process a refund.

We appreciate your understanding, and if there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Best wishes,

Adetutu from The Hertility Health Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Praise for Hertility and Midwife Tracy Hamilton!

I was a little dubious of Hertility when I first started with them given some of the mixed reviews I had seen for the blood tests; I had received it as a gift from a friend as she had no use for the fertility test as she was pregnant. I had to pay £25 to get the gifted blood test delivered and processed in my name but it was all super easy through Hertility’s customer support team, who also transferred her follow-up consult she has paid for.

Once received, the kit was relatively easy to follow, got the blood sample with less pain than a SneakPeak kit I had used in a prior pregnancy. I received the result within two days(!), with a basic report saying what was normal and what wasn’t, but there was also a pdf version which I could give to my GP; this made it really easy to get follow up blood tests done under the NHS. Because my results had come so quickly, the customer support team were fantastic in helping me with moving the follow up consultation I had booked to be sooner, particularly as I was now worried about an abnormal result.

I had the consult with Tracy Hamilton (RN/Midwife) – I chose her as she had a done her Masters degree speciality in pregnancy loss; this was the best choice I have EVER made. She was absolutely amazing in the consultation, so gentle, kind, informative – I couldn’t have had a better clinician looking after me. She was so sensitive surrounding my previous loss and how this now affected my fertility journey. She went above and beyond after the appointment too, going out of her way to support me when I had no one else and was at my absolute lowest. She may not be trained in mental health, but she clearly doesn’t need it as she is an extraordinary person, let alone a phenomenal nurse/midwife! I’m not really sure how to thank her enough and wish I could send her a gift in gratitude for all she has done for me; she kept me going day by day until the correct services could reach me, and I cannot ever thank her enough for all she has done.

If nothing else, Hertility did what it said on the tin and the customer service was VERY good, but really the true hallmark of excellence for this all is Tracy – Thank you so very much for everything (please pass this on to her!)

26 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hello there,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us 🌟

We are absolutely delighted to hear that your journey with Hertility was such a positive one, and we truly appreciate your thoughtful feedback.

We have passed on your kind words to Tracy, and I know she will be deeply touched to hear how much of an impact she has had on your journey.

It’s great to hear that the process was smooth for you, from transferring the gifted at-home Hormone and Fertility test and Fertility Advisor consultation call to receiving your results so quickly and being able to use them for follow-up care. We also really appreciate your feedback on the test kit itself, and we’re so pleased that you found it easy to use.

Most of all, we are so glad that you felt supported, especially during such a vulnerable time. We are truly honoured to have been part of your fertility journey. If there’s ever anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out.

Best wishes,

Adetutu from The Hertility Health Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had an awful experience with…

I had an awful experience with Hertility and agree with all the one star reviews saying they are nothing but a money making company and taking advantage of women who need help. Hertility admit that their at home kits are hard to take and can be stressful. I found every conversation I’ve had with staff to be fake and pretending to care, but in fact clearly they are copy and pasting answers and constantly trying to up sale other additional costs because their test kits don’t work, which they repeatedly admit. I attempted a second kit after the first failed and they convinced me to try another one, my partner who is a trained paramedic took time off work to help me take the test, and Hertility said they couldn’t test the sample. After two failed attempts with their kits I asked for a refund and was told it falls outside of their 30 day policy, so after months of waiting to test and get answers I’m left £150 down and traumatised by how this company treats women. There were more expensive clinics who offered testing within days and I wish I’d spent the extra and tried those. They spam with marketing about helping women but deep down aren’t helping at all with this service.

26 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Carly,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We’re so sorry to hear that you had trouble collecting your sample. We are aware that taking the test can be tricky for some customers which is why we have created a number of options to support our customers with their sample collection process.

Within every testing kit, we provide a step by step instruction booklet that includes pre-testing recommendations, helpful tips and we encourage customers to reach out to our customer service team if they are having difficulty during the process. We specifically advise customers to give us a call if they are having trouble collecting their sample after trying two lancets so we can support them going forward with their test.

We also provide a video guide which supports our customers who prefer visual support. In addition, we encourage the use of our Hertility app which can be downloaded via the QR code provided to you in your test kit, which includes an interactive test companion that gives very clear instructions on each step of the testing process

Our Customer Care team is available to assist from Monday to Friday 7am-6pm and on Saturdays and Sunday from 9am-5pm with any issues customers may have when taking your sample. We mention in our instruction booklet that if you encounter difficulties after using two lancets, you should contact us for further assistance.

We also offer personalised 1:1 guidance via video calls, providing tips and tricks to ensure a successful sample collection. We have found these video calls to be very successful in reducing haemolysed samples and currently less than 10% of all of our samples fail when they reach our lab to be tested.

If you don't feel comfortable taking the sample yourself, we also offer the option to purchase a nurse visit, this is when you have your sample collected by one of our experienced phlebotomists who visit you at home and take a blood sample from a vein in the crook of your arm.

We take feedback very seriously and have done extensive research on our testing kits to make sure they are user friendly. We have also spent a significant amount of time making sure our instructions are applicable to all of our users, as blood flow when collecting is highly dependent on the individual. I have reached out to you privately to explore options with you.

Best wishes,

Lucy from The Hertility Team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great customer service

I couldn't collect my sample myself when I tried... Then I was sent a replacement kit and a lovely nurse helped me but again no success. Then a nurse called to my house at my convenience to collect sample and was successful! So very good customer service.

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi,

Thank you so much for taking the time to write your review! ✨️

We're so glad to hear that you had a great experience with our customer service team!

We're happy that we were able to support you in gaining insight into your reproductive health to get the answers you deserve.

Please do reach out if we can support you further in any way.

Best wishes,

Courtney from The Hertility Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good experience in general

Very good experience in general
Sad I cannot use those results with the NHS

6 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Helly,

Thanks for your response 🌟

We’re glad you had a very good experience with us and appreciate your kind words.

It is unfortunate you could not share your results with the NHS. We have had some of our customers who were able to share their report with their GP as our partner lab processes NHS samples, and our reference ranges align with standards set by the Clinical and Laboratory Standards Institute and the World Health Organisation.

Thanks again for choosing us, if you have any further questions, please don't hesitate to reach out to us!

Best wishes,

Adetutu from The Hertility Health Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such an amazing company

Such an amazing company. I struggled a little with getting blood so had to call them and the person I got through to was so friendly and helpful. I then spoke to a few people by email who were also super supportive. Where issues like this can be quite sensitive, the team were great. The results were easy to read an understand and even afterwards I felt like the next steps were so clear if I wanted to take advantage. Great company and customer service team. Have already recommended to friends.

12 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Emma,

Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience.

We are so pleased to hear that you had a positive experience with our customer service team and that were able to provide you with the support you needed.

We're glad to hear that you found the results report easy to read with clear next steps.

We appreciate your recommendation to your friends.

Please do reach out if we can support you further - We're happy to help!

Best wishes,

Cara from the Hertility Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super helpful support from the team

Super helpful support from the team. From trying to draw blood to booking in follow up calls, really responsive and readily available to assist. Made the process really easy. The report you receive is also really informative and the follow up / next steps are really helpful. Highly recommend and really glad I did.

6 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Stephanie,

Thank you for your kind words.

We're thrilled to hear about your positive experience throughout your journey with us. We strive to provide exceptional support and are glad that our responsiveness and helpfulness made the process easy for you.

We're also pleased that you found the report and follow-up information valuable.

We appreciate your recommendation, please do reach out if we can support you further in any way.

Best wishes,

Cara from the Hertility Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service :) speedy & lovely…

Amazing service :) speedy & lovely people.

5 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Hannah,

Thank you for your lovely review ✨

We're so glad to hear you found the service amazing, we hope your results were able to provide you with useful insights into your hormone health!

If you have any queries, please don't hesitate to reach out. We are more than happy to help.

Best wishes,

Lucy from The Hertility Team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I liked the fact that I was able to…

I liked the fact that I was able to take my blood test and send it off however it took a while for the blood results to come back and follow this I was advices to book an internal pelvic USS - when I clicked the attachment to book this scan it said it would cost me a lot of money for the procedure which I am not willing to pay after already paying for the blood test

4 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Charlotte,

Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear that your experience with Hertility hasn’t met your expectations. We genuinely aim to provide each customer with clear, insightful, and valuable information about their reproductive health.

Your Hertility report is several pages long, and we have spent years building a clinically comprehensive resource that not only details your hormone levels but also considers lifestyle factors, why each hormone was tested, and what your results may mean for you. At Hertility we have a duty of care to signpost to you to further investigations if the Doctor deems it necessary. You are not obligated to carry out the next steps that your doctor has recommended through Hertility. We do encourage all of our customers to take their results to their GP for further investigations. However, we provide these additional services to ensure we are supporting our customers with accessible end to end care.

Please don't hesitate to contact Hertility if there's anything else we can support you with in the future!

Best wishes,

Lucy from The Hertility Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Great service

11 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Danielle,

Thank you for your lovely feedback ✨

We're thrilled to hear you had a great experience with us.

If you ever need anything, we're here to help!

Best wishes,

Adetutu from The Hertility Health Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Experience

The facility to call a member of staff to assist in blood collection was a huge help in collecting my blood sample, followed by the speedy process of receiving my results and follow up call with Victoria was such an enjoyable process. My follow up call with Victoria really put my mind at ease after reading through my results and an item being out of range Victoria provided complete reassurance that all was okay. I would recommend any woman curious or not about their hormones to take a test and learn about their body.

11 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi,

Thank you so much for taking the time to write your lovely review!

We're so glad to hear that you felt supported with our services. We are so happy that we are able to support you in gaining insight into your hormonal health.

Please do reach out if we can support you further in any way.

Best wishes,

Courtney from The Hertility Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Results were very generic

A very basic blood report results. The message from the results felt very generic and not tailored to my results

3 maart 2025
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hi Aneeqa,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

In your report, Dr. Sugha Murugesu has included a detailed analysis of your blood test results, reported symptoms, and insights into your hormones. Your report also included ten personalised next steps based on your results, including tailored nutrition and lifestyle recommendations. This was all designed to provide you with a comprehensive understanding of your health. Each report undergoes a rigorous quality check by our clinical team to ensure accuracy and relevance.

We also provide a Hormone and Fertility advisor call (An additional fee) for those who would like additional guidance and expert advice on their results and potential next steps. We understand that navigating health information can sometimes be overwhelming, and we are here to support you.

Please don’t feel obliged to go through Hertility for any of the recommendations, we encourage every customer to go to their GP first. You can download your lab report within the hormone page of your report and as we’re CQC regulated your GP should accept the results.

As this is a public forum, for confidentiality reasons we cannot discuss your case in more detail. We will reach out to you privately to explore how we can support you with your journey. Please do get in touch with us if there is anything we can do to assist you further.

Best wishes,

Courtney from The Hertility Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you are interested knowing about your hormones

I’ve struggled with hormonal issues for as long as I can remember, and things only seemed to get worse during puberty — and even more so now that I’m in my late 20s. I wanted to understand what was really going on inside my body without facing the long waits at health centers, which is why Hertility caught my attention.

The service is reasonably priced, and I really appreciated the free call with their care team. They were incredibly helpful in guiding me through how to use the kit, making the whole process feel simple and stress-free. After sending back my blood sample, I received my results within two weeks, which was much quicker than I expected. The level of detail in my report was impressive — it covered everything I wanted to know, like my testosterone levels and insights on PCOS.

The only downside for me was the cost. It’s definitely on the pricey side, and the additional services can be quite expensive too. However, considering how long it would have taken to get these results through the NHS, I think it was worth it for the convenience and clarity it provided.

Overall, my experience with Hertility was really positive, and I’d recommend it to anyone looking for a more tailored, female-focused approach to understanding their hormonal health.

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hertility

Antwoord van Hertility

Hello there,

Thank you so much for taking the time to share your experience!🌟

We’re so glad to hear that Hertility provided you with the clarity and insights you’ve been seeking since your teenage years. It’s rewarding to know that our service helped you better understand your hormonal health without the long waits, and that our care team made the process smooth and stress-free for you.

We appreciate your feedback on pricing, and we understand that it’s an important factor. We have done extensive research to ensure that our pricing is fair, and acknowledge the need for accessible and affordable healthcare. We strive to balance making our services affordable whilst also keeping it high quality.

Thank you once again for your kind words and recommendations! If you need anything else at all or have any questions, please don't hesitate to reach out to us - we are more than happy to help.

Best wishes,

Adetutu from The Hertility Health Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer