BUYER BEWARE...Do not Buy from this company. I'm only leaving 1 star because I can't leave 0. I'm super displeased with the quality of the item and their lack of customer support. The tank tops arr... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
BUYER BEWARE...Do not Buy from this company. I'm only leaving 1 star because I can't leave 0. I'm super displeased with the quality of the item and their lack of customer support. The tank tops arr... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
I would like to return one from the first order which is much too large, but I don’t see any return info. It is still in original packaging. I’m not that crazy about the colors of the second order.... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
In terms of online buying pretty straight forward. Considering its via postal it is pretty fast than usual. Fabric is soft and I like it,outside style and seams is good except the position if the padd... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
EDIT: After writing this review, they finally reached out and refunded, so upping to 3 stars for responsible follow up. Be Cautious: #1 - Shirts were advertised as "cotton blend". Shirts that arrived... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Shirt was great . Good quality. Took forever shipping-wise.

Antwoord van Iktops
It says my top was delivered, but I never got it

Antwoord van Iktops
Really love the jumper. It’s a bit scratchy but hopefully will soften up after a few washings. I bought a second one in another color.

Antwoord van Iktops
I ordered 2 tops waited for weeks. Tracked order and while they say it was delivered it never was.
Order m-lk-1431205
FOLLOW UP.....One day after this review the company reached out to me and refunded my purchase. Very impressed at the great customer service. Thanks!!

Antwoord van Iktops
I still do not have my order. For 3 days the tracking says checking my address. If this is the case why not confirm with me via email? I have been waiting for over 2 weeks

Antwoord van Iktops
order not received. Please explore and advise on delivery date

Antwoord van Iktops
I ordered 3 shirts and like them very much!!

Antwoord van Iktops

Antwoord van Iktops
If I could give zero stars I would. Do not do business with this company. I ordered three tops. I never even received a confirmation or an order number for the first top that I ordered so there was no way for me to refer to it when I wanted to return it because it did not fit. Then I ordered two other tops that also did not fit, and I had to go back-and-forth with several emails. They asked me to take pictures of the tops which is absurd, no legitimate company asks you to do that. I contacted them the day after I received the tops it’s not like I waited or I wore them. I sent them pictures of the tops and now they’re telling me they will refund my money minus a charge because it has to go through several banks and institutions, whatever that means, and they did not disclose the amount of the charge. It appears they don’t even want the tops back because they never even gave me information on how to return them. This is a flyby night company that ships out of Ohio but I believe they are overseas. They should simply disclose on their website that they do not accept returns, and they would make everyone’s life a lot easier. I’m so angry I’m going to dispute all these charges with my credit card company if I can.

Antwoord van Iktops
I have ordered one item (highlighted in yellow )from IK Tops but have 3 charges on my account. And need the other 2 to be credited immediately. I have notified my bank that these charges are fraudulent.
Jun
5
2026
IKTOPS* M-IK-1994965 WILMINGTON DE
Add a category
$50.98
Date: June 3, 2026
Jun
3
2026
IKTOPS* M-IK-1965109 WILMINGTON DE
Add a category
$42.98
May
31
2026
IKTOPS* M-IK-1898595 WILMINGTON DE
Add a category
$47.98

Antwoord van Iktops
I have been trying to return the item since I received it without a response. My number is 905-537-2766.

Antwoord van Iktops
In terms of online buying pretty straight forward. Considering its via postal it is pretty fast than usual. Fabric is soft and I like it,outside style and seams is good except the position if the padding inside its quite off. It is way too inside I expect a little bit more coverage in the front area. Overall rating for me is 8 out of 10.

Antwoord van Iktops
Please send my order. Diana Mcnally.

Antwoord van Iktops
I was very disappointed in both the product and the shipping experience. I could not track the product and it took forever to get here. I ordered three of the tank tops with sewn in bras. Two of the three were defective- the bra in one was sewn in crooked and the other was sewn in too high so it didn’t fit right. All three were much lower quality than I expected.

Antwoord van Iktops
I ordered a size small; they were too small so I ordered mediums and started the process of requesting a return. The email I got offered a ridiculous return (less then 50%) and to keep the shirts...that don't fit and I can't wear. I was asked if this was agreeable. I responded and asked where the return would be shipping to and that it'd like to know that before I make a decision. I ship daily and am pretty familiar with shipping costs, I highly doubt it would cost me all but the $1.29 or so they were offering me. (Ie they offered me a refund if that on an almost $30 shirt) The next email was "we've processed your refund" and thanking me for letting them make it right. I didn't agree to the refund. And their site clearly states they'll accept returns within 30 days of delivery, a window I was well within.

Antwoord van Iktops
took forever and didn’t fit. want refund

Antwoord van Iktops
Horrible it took more than a month for someone to respond almost expiring the 30 day window for a refund

Antwoord van Iktops
I have not received my order yet. Please check and find out why. Please send my order ASAP to 154 Medley Drive, Leesburg,Georgia 31763. You already have my money but I do not have my order

Antwoord van Iktops
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.