K-SWISS UK Reviews 

2.107
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After buying several pairs of trainers no problem, this time round I bought several pairs of McLaren ones (very comfy and hard wearing). These were in the clearance due to leaving the website in Se... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great trainers at a brilliant price. Most comfortable trainers I've ever owned. Previous ones still going strong but getting tired after about 12 years of steady use including jogging and hiking. Reco... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought the Kswiss Hypercourt Express 3 both in hardcourt and clay. Absolutely love them! Comfortable with lots of room for toe box and well built premium shoes. Highly recommend. I came from ASICS... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Let's make no mistake, K Swiss trainers should be more popular than they are. They are extreme quality, comfortable and I find their designs stylish. I have never had a gripe. Ok postage is a little s... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel
  2. ook in
  3. Activewear winkel
  4. Tenniswinkel

Over K-SWISS UK

Geschreven door het bedrijf

K-SWISS, an american heritage tennis brand

Since 1966 🌴👟🎾
#PLAYERSKNOW

Founded in Los Angeles in 1966, K-Swiss embodies innovation, quality, performance and style. The Classic, the brand's signature silhouette and first leather tennis shoe, made its debut at Wimbledon that same year. 58 years later, it's still as iconic as ever.

OWN THE COURT

From its very inception, K-SWISS has been a pioneer in the world of tennis. By producing high performance and innovative products for decades, K-SWISS has become a reference for tennis enthusiasts.

CELEBRATING LIFESTYLE PLAYERS

K SWISS, performance is essential, but style matters too. K-SWISS combines the worlds of tennis and fashion, creating a unique fusion that sets players apart both on and off the court.

Explore Our Timeline

Discover K-SWISS products

Tennis
Padel
Own The Court
Lifestyle sneakers for men
Lifestyle sneakers for women
McLaren x K-SWISS

You have questions regarding our products? An inquiry about your order?
Contact our Customer Service


K-SWISS UK

Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 62% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(2.107)

328 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered warningsome trainers which I had to…

I ordered some trainers which I had to return as they were too small and a month later I still haven’t received my refund and no one is responding to my messages!!

9 maart 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

I can see that you made the return on march 13th, the parcel coming back from the UK is taking more time to reach our warehouse in France.
You should receive the refund soon. If not in the next 48hours please come back to us.

Regards,
Kswiss team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i have not received a response from…

i have not received this order yet! i have sent an email to you & awaiting a response please

10 maart 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

I am sorry we don't have any emails from you, please send here to the customer service : hello@ksgb.com

Thank you,
Kswiss team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Returns policy leaves a lot to be…

Returns policy leaves a lot to be desired. Firstly you have to pay for returns whereas so many companies now provide free returns and secondly it’s been over two weeks now and still no refund. It really shouldn’t take that long

9 maart 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that our return policy, including return conditions and costs, is clearly outlined on our website as well as during the return process.

Regarding your refund, please note that once your return is received at our warehouse, the refund is usually processed within 24 hours. As your return arrived at our warehouse earlier this week, the refund should be completed very shortly if it hasn’t been already.

If you do not see the refund reflected soon, please don’t hesitate to contact our customer service team so we can assist you further.

Kind regards,
Kswiss team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kswiss trainers

The trainers i ordered arrived very quickly. Was in good packaging, the trainers box is in tip top condition. The trainers them selves are very comfortable and stylish. I would highly recommend kswiss to anyone.

9 maart 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

Thank you for sharing your feedback.

We’re really sorry to hear that your recent pair hasn’t met your expectations, especially after having a positive experience with K-Swiss in the past. We understand how disappointing it must feel when something familiar suddenly feels different — particularly in terms of weight and comfort.

Your comment about the shoes feeling heavy and flat is important, and we’ll be sure to pass this on to our product team for review. Comfort and support are key, and this is certainly not the experience we want for our customers.

Best,

Kswiss Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

'Off-White'

*EDIT IN RESPONSE: No, the upper matches the sole; so unless you extend your same reasoning to the soles across different products, your logic does not hold.*

Look as pictured except they certainly look off-white. I suppose you could call them white but they are not the typical 'clean' white you expect in trainers/sneakers and the white laces really shows this up. It's obvious so I don't understand why they don't find a way to distinguish in the descriptions. It is not expected and with no UK store and other retailers stocking limited lines, there is no other way to realise it.

21 januari 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that the color of the shoes did not fully meet your expectations. We understand how important it is for product images and descriptions to accurately reflect the actual appearance, especially when it comes to shades like white, which can vary slightly depending on materials and finishes.

If the item has only been tried on and not worn outside, you may of course return it in accordance with our return policy.

Kind regards,
Kswiss

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been in contact with Evri

I have been in contact with Evri. They still haven’t delivered my parcel. Please chase them up. It’s been two weeks now! I want my money back if it doesn’t get delivered

5 maart 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

Please come back to us asap here : hello@ksgb.com providing your order number and explaining the issue, It is really important to first let us know about the situation so we can take action asap.

Many thanks,
Customer service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Defective item / poor customer service

Returned item as was defective. K-Swiss refused to provide and refund although accepted the return online and then proceeded to discard the item. I am now out of pocket and have no trainers.

In response to Kswiss comment below - the item was worn twice and upon the second wear was found defective (they changed shape / warped drastically between the two wears while being stored indoors) Your online system allowed me to return the item based on defective being selected without any obvious mention of contacting yourself.

29 januari 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

We are sorry for the inconvenience, but after reviewing your case, we would like to clarify the following:

You mentioned that you wore the shoes three times during tennis before returning them, finding them allegedly defective. However, our policy, as stated on our website, requires customers to contact Customer Service before returning any items reported as defective.

Upon receiving the shoes, we found that they were not defective but had been worn and returned in a dirty and used condition. Unfortunately, this does not qualify for a refund under our return policy.

We understand this may be disappointing and appreciate your understanding of our procedures.

Kind regards,
Customer Service

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have worn K Swiss tennis shoes for…

I have worn K Swiss tennis shoes for many years, and love them and the support they give. I am not sure whether my feet have grown, but the pair I recently bought are so uncomfortable I am struggling to wear them.

27 januari 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear that your recent pair did not provide the same comfort you’ve come to expect from your previous K-Swiss shoes. We understand how frustrating this can be, especially when you’ve been satisfied with the brand for many years.

Sizing and fit can sometimes vary slightly between models, and it’s also possible for foot shape or size to change over time. We recommend checking our size guide or considering trying a different size or model that may better suit your needs.

If you have not worn the shoes outdoors, you may be eligible for a return according to our return policy.

Please don’t hesitate to reach out to our customer service team if you need further assistance.

Kind regards,
Kswiss Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed in every aspect

Only ever bought K-Swiss for past 30 years so ordered this on line direct from the K Swiss web site ( delivery charge wasn’t cheap) .
Total disappointment- looked cheap and fitted about a size smaller than my usual tennis all court shoe , previously a perfect fit in a size 5 . Had to return. That cost me another £5 . Took ages few weeks to come and a few weeks to get a return. Never again!

23 februari 2026
Logo K-SWISS UK

Antwoord van K-SWISS UK

Hello,

We are sorry to hear about your disappointment with your recent purchase.

Please note that our return policy, including responsibility for return shipping, is clearly stated on our website. Returns can sometimes take longer than expected, as delivery times depend on the carrier and customs procedures, especially since orders are shipped from the UK to France.

We understand that this may have been frustrating and appreciate your feedback.

Kind regards,
Customer Service

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer