Kustom Gifts Reviews 

167
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER ANYTHING FROM THIS COMPANY This customer has zero customer service. I ordered a humidor for a gift two weeks prior to the date. Plenty of time. 8 days later they emailed me ab... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Everything took a bit longer than anticipated, I imagine because they are in such high demand. I didn't receive my cartoon on canvas till about a month after ordering, however the comic itself was per... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The artwork finally turned out great after requesting the same change three times. This change was in the original description and in photos. It’s also been three weeks since I approved the artwork an... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Order #5223 which was a digital print on canvas still has not arrived despite being ordered roughly a month ago (May 2023). I understand I was late on an email by a few days to confirm but I have resp... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Binnenhuisarchitect
  4. Kunstatelier

Geschreven door het bedrijf

Looking for a personalized and fun gift? You are in the right place! Turn your photo into a custom-painted, handmade digital portrait in the style you love. Just choose your preferred cartoon option and get drawn in 3 days with unlimited reviews. You may order the digital file only for printing at your location, or a printed and framed art piece customized for you.


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

167 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(167)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bob’s burgers

I ordered a Bob’s burgers custom portrait for a Christmas gift and it was the best decision ever. Lauren was great to work with and went above and beyond. She is so creative. My partner said it was the best gift she’s ever received. I’d recommend kustom gifts to anyone.

4 januari 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Turned out Amazing!!

They worked very quickly and it turned out amazing! When I first got it back the hair color was wrong, but every extra detail I wanted was added. I let them know what the hair color should be and they fixed it and got it sent back in less than a day. I am very happy with how it all turned out!

20 december 2020
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Agree that it's a possible scam

Update: I finally did receive my acrylic print, although it was delivered 8 days late and only after hounding the company for status updates, being told it's in a separate shipping facility and they have no idea when it will be picked up by FedEx. Not very professional. Ultimately, I did receive it, although way after Christmas when it had been promised to me that I would receive it 3 days prior to Christmas.

Original review:
Like you, Whitney, I'm beginning to think this is a scam too. I paid $200 for an acrylic print but I'm getting the runaround from the owner. A FedEx label was "created" and put in the system with nothing being shipped out a week ago per confirmation via FedEx. This was going to be the best surprise for Christmas but the biggest surprise, I'm afraid, will be the fact that I was scammed. I will happily update this review if I get the print as promised, but I'm not hopeful.

19 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kustom Gifts

Antwoord van Kustom Gifts

Hi Sunshine,

My apologies that FedEx delayed your acrylic glass shipment. We did everything possible from our end for you to receive it as soon as possible, and when we learned about this delay we gave you a full refund for the shipping fee.

On the other hand, I have to disagree that our team was not professional. Before your purchase we mention that delivered by Dec, 24th would be extremely tight and possible delays could happen due to the Holidays high-volume and Covid circumstances. We answered every single one of your 40+ emails asking for updates and you received the package on Dec, 28th.


Sincerely,
Lauren Hudson

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is awesome

This company is awesome! They created my picture just how I asked and it was amazing. Did not take long to receive the first copy or the revisions. My brother and his fiancé loved their picture. Will definitely recommend and most likely get one made for myself in the future! Thanks so much!

17 december 2020
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Possible scam

I ordered weeks ago and I did receive my proof but I have yet to get my confirmation that it has shipped and I have left multiple messages the closer it gets to Christmas the more worried I get thinking it’s a scam

13 december 2020
Logo Kustom Gifts

Antwoord van Kustom Gifts

Hi Whitney,

I think there was some sort of misunderstanding!

Your order #2773 was only for a digital cartoon of two people in Rick & Morty style. Our team worked with you to make all the revisions you asked, and after your approval, we submitted a high-resolution file to your email.

You did not purchase the canvas print, hence you haven't received a tracking number.

Kustom Gifts takes pride in having an efficient printing production based in the US, and even through these difficult times of COVID, our customers received their canvas in less than two weeks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kustom gifts is amazing

Kustom gifts is amazing! Their artists really work with you to give you the perfect cartoon portraits. I was very please with the outcomes I got and Lauren is an absolute pleasure to speak to. She was very good with addressing my concerns and in the end I’m overjoyed by how this turned out!

12 december 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Positive experience from start to finish

Prompt service, beautiful, unique product. Customer service is excellent -requested change was made quickly, wonderfully customized. Looking forward to seeing the reaction on my daughter’s face on Christmas. Highly recommend. 😊

11 december 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was the best place to get your…

This was the best place to get your family together and get a perfect picture of turning them into a cartoon. I did Bob's Burgers and it was the best decision I ever made. My family look amazing in the picture. Thank you Lauren for drawing us! And have a safe holiday

9 december 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best choice for custom cartoon designs!

This is a brilliant company! Their artwork was so incredible and really took into account the photos and requests sent! It looks exactly how I wanted it to look. I only had a few revisions to request after the first design but they listened and created exactly what I had imagined. Their customer service was really great, with quick responses on their chat functions whenever I had questions and emails to confirm every step on the way. Design was quick and postage and printing arrived exactly when it was expected. Thanks so much Kustom Gifts for your hard work!

8 december 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely would recommend!

I ordered during Black Friday week ,they still were able to get my first proof back in their 3-5 day window,I was very impressed.I had some extra items I wanted added and they were more than accommodating any time I wanted an adjustment made.I got an amazing deal on a very custom item that my boyfriend will love.I would definitely recommend this company to anyone looking for great customer service and quality product.

7 december 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So Awesome

I am absolutely thrilled with my cartoon. I chose to have it printed on a canvas for my daughter and son in law. I can’t wait to give it to them.

6 december 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

How do they do it?!

I am fascinated by how amazing my order turned out. I had a vision in my mind and this completely blew that out of the water. In such a short amount of time Kustom Gifts was able to deliver a high quality piece of art to my door step. I cannot wait to watch my sister open this gift! Thanks again!

5 december 2020

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer