Bij inschrijving verwacht je dat de registratie door de notaris gedaan wordt en daarmee ook de betaling. KVK geeft aan herinneringen gestuurd te hebben, maar die heb ik nooit ontvangen. En dan meteen... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Ondernemen begint bij KVK. Wij informeren en helpen alle ondernemers. Alles wat je wilt weten over een bedrijf starten, financiering, innovatie en veel meer. Informatie en advies van de overheid voor ondernemers.
Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
De 1e keer 26 minuten in de wacht gestaan, zelf opgehangen. Vervolgens een half uur. Daarna te woord gestaan maar ik werd niet begrepen met mijn vraag over UBO. Mijn vraag ingestuurd via mail. uboapenstaartjekvkpuntnl, Deze mail komt niet aan want kent het adres niet. Chatfunctie lukt ook niet want het is te druk en geen medewerker beschikbaar. Kortom, drama!

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Super behulpzaam en ook dadwerkelijk de tijd om vragen te beantwoorden

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Het wijzigen van adressen, functionarissen etc. kost heel veel tijd en verificatie is te traag voor digid waardoor deze niet uitgevoerd is. Wijzigingen kosten minstens een dag tijd en dan maar de vraag of daarna alle gegevens kloppen. Je moet als eigenaar je uittreksel kopen om te verifiëren of de wijzigingen in alle velden zijn doorgevoerd. Ik heb twijfels of mijn gegevens goed beheerd worden door de KVK. Ze komen niet professioneel over.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Allereerst werd mijn inschrijving geweigerd. Dit betrof een werkmaatschappij onder een holding. De holding was daarvoor zonder problemen ingeschreven. Na protest mijnerzijds bleek het plotseling toch allemaal goed te zijn.
Nu een uittreksel aangeschaft via de site en Ideal. Wel betaald, geen uittreksel in mijn mail, spambox of waar dan ook. Deze monopolist lijkt zeer slecht te functioneren. Als er iets misgaat mag je er telkens zelf achteraan om het te fixen.
KvK: gaat om nummer 91666139. Gisterenavond 17 oktober 22:32 uur.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Niet meer van deze tijd. Moet allemaal via post verstuurd worden. Ook als je een "niet gewaarmerkt uittreksel" nodig hebt moet je apart inloggen (welke login/password je waarschijnlijk niet meer hebt, via digid niet mogelijk) en dan moet je weer een login aanvragen en dit moet per post verstuurd worden en natuurlijk weer betalen! Je kunt wel een gewaarmerkt uittreksel aanvragen zonder login code maar die is duurder en dus niet nodig voor eenvoudige uittreksels als voor aanvragen creditcard.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Onheldere keuzemenu's met daarachter heel oppervlakkige informatie. Bovendien is het voor jezelf onduidelijk welke menu's je al besteld hebt en nu voor de tweede of zelfs derde keer aanklikt.
geldklopperij voor een systeem dat voor iedereen toegankelijk moet zijn toch....

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
De website is al enige tijd zeer slecht bereikbaar (inloggen handelsregister). Als je er toevallig soms eens doorheen komt en een uittreksel bestelt, dan wordt je bestelling afgeschreven maar ontvang je niets.
Het is dramatisch slecht. Dat je in 2023 nog zo een volstrekt waardeloze digitale dienstverlening hebt is niet te bevatten.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
De KVK speelt erg veel persoonlijke info door aan derde partijen. Ik ben nog nooit zo vaak privé gebeld door telemarketeers als sinds mijn inschrijving. Waardeloos.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
KVK ontkent iets ontvangen te hebben, terwijl DHL aangeeft het bezorgd te hebben. Mijn nu weer vanuit de States originele document opsturen, nat getekend, als of we leven in 1740

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Wijzigingen niet doorgevoerd in kvk systemen waardoor rekeningen naar een oud adres werden gestuurd. gevolg... incasso + kosten = 10-voudige van oorspronkelijk factuur. Protest levert niets op, uren gechat met een chatbox zonder resultaat. ik had zelf maar moeten controleren of de gegevens juist verwerkt zijn... logisch of de wereld op z'n kop? de 1,5 sterren score op deze site zegt genoeg (en dat is nog teveel) wat een arrogante club is dat zeg... waarom bestaat die kvk eigenlijk???

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Voor het eerst in 25 jaar had ik een vraag voor de KvK. Maar helaas, daar hebben ze dan weer geen antwoord op, terwijl het toch echt een simpele vraag was. Ik blijf de KvK zien als een instantie die graag grof geld verdient aan het verkopen van gegevens, ook van zzp'ers helaas.
De man aan de telefoon was er heel duidelijk over: hij had geen antwoord. Dus ik heb er geen vertrouwen in dat ik op een andere manier wel antwoord ga krijgen. Ik wil gewoon niks met de KvK te maken hebben en vind het al erg genoeg dat ik daar verplicht ben ingeschreven.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Ben inmiddels voor de 3e week bezig met het wijzigen van de naam van mijn bedrijf. Ondanks de vriendelijke hulp van de contactlijn ben ik bang dat ik nooit meer van de oude naam afkom. Wat een klantonvriendelijk systeem om iets te wijzigen!!!!!

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
hi! dit is een testbericht van OBI4wan. Groet, Irene

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Ik probeer als sinds voor Corona!!! Een stichting uit te schrijven.
Iedere keer weer moet ik andere formulieren insturen. En blijkt dat de vorige formulieren niet behandeld zijn of zoek.
Ik ben hier nu al drie jaar zoet mee.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Helaas kan je niet minder dan 1 ster geven. Wat een slecht ja wat is het eigenlijk bedrijf ? Instelling ? Iets uit het verre verleden overgebleven macht die denkt nog heel belangrijk te zij. En zeer gewichtig over zichzelf doet, terwijl het eigenlijk een totaal overbodig geworden instelling/ bedrijf is wat maar in stand gehouden wordt waar niemand wat aan heeft en bakken met belasting geld kost.
Zo heeft mijn partner zich keurig uit geschreven uit Nederland door een verblijf langer dan 8 maanden in het buitenland. Nou dan zijn bij de KVK de poppen aan het dansen . : Dat is emigreren ! Roepen zei. Het bedrijf van mijn partner is gewoon nog gevestigd op het zelfde adres als voorheen en ook de belastingdienst heeft hier vrede mee de post komt aan de rekeningen worden betaald. En over een paar maanden is mijn partner gewoon weer terug en weer ingeschreven. Nou dat gaat erbij de KVK niet in. Ondanks nog brieven gestuurd met het adres in het buitenland daar wordt allemaal niet op gereageerd. Er is geconstateerd ( hoe dan ?) dat het bedrijf niet langer actief is op het huidige adres en er wordt uitgeschreven. Wat een zielige instelling of bedrijf die kamer van koophandel. In mijn jeugd paar keer geprobeerd hulp te krijgen van de kamer van koophandel het antwoord was altijd nee daar zijn we niet voor ( 30 jaar gekregen al) waar ze dan wel voor zijn geen idee ? Echt weg ermee zou ik wensen.
Met vriendelijke groet

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
De hele site van hen werkt niet. Altijd is er iets mee of is er een bug. De service is ook extreem matig. Reageren gewoon niet op vragen via mail. Schandalig dat deze waardeloze organisatie het mandaat heeft gekregen om inschrijvingen te verrichten en allerhande andere taken. Het is ook een erg ouderwets systeem, je moet gewoon je onderneming bijvoorbeeld binnen pakwek 15 minuten kunnen inschrijven online. De site werkt van geen kanten. Aanpassingen aan je ondernemersbeschrijving kun je bijvoorbeeld niet doen, want weer een bug, informatie over aanschaf uittreksels is incompleet, etc. Het is gewoon een zooitje van jewelste, en niemand controleert hen. De overheid moet ingrijpen en deze inefficiënte organisatie zo snel mogelijk opheffen. Dit kan echt niet.

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Ik wil zelfs niet eens 1 ster geven maar dat kan niet.
Digitaal gewaarborgd uittreksel aangevraagd. Wel van mijn rekening afgeschreven maar niks ontvangen. Probeer maar eens contact te krijgen met de KvK. Via Charlie de chatbot kun je een eenvoudige vraag stellen want die snapt Charlie het best NOT. Maar geen nood als Charlie het niet snapt wordt je vraag doorgezet naar een ECHTE medewerker NOT! Terugbellen is toch niet zo moeilijk? Ga maar een ouderwets briefje met postzegeltje sturen Grrrrr

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Vandaag hadden mijn man en ik een afspraak voor de inschrijving van ons bedrijf. Het begon al slecht. De deur van het kantoor stond open en wij hadden last van het geluid. De medewerker vertelde ons dat zij de deur liever open heeft dus dat deze open blijft. Deze houding had deze jongedame helaas heel het gesprek.. Erg jammer dat wat voor ons een heel mooi begin had moeten zijn op deze manier verloopt. Ik zou anderen adviseren naar een andere kvk te gaan. En voor het bedrijf zelf, de medewerkers misschien een cursus “omgang met klanten” te geven!

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Wat een slechter organisatie !
Kost moeite om aan een gewoon telefoon nummer te komen.
Dan krijg je een slecht ingesproken bij a onverstaanbaar keuze menu.
En de optie “ alle andere vragen “ is er niet .
Kies je gewoon 1 dan word je zogenaamd doorverbonden , maar dat loopt ook dood .
Men heeft in het verleden nooit wat voor mij gedaan , behalve geld innen.
Ik krijg steeds Phising mails , men heeft dus blojkbaar mijn gegevens gelekt .
Het mail adres om deze Phising mail te melden , komt terug dus dat klopt ook al niet.
Kortom onbetrouwbare prutsers .

Antwoord van Kamer van Koophandel (KVK)
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.