Kamer van Koophandel (KVK) Reviews 156

TrustScore 1.5 uit 5

1,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Kijkend naar 47 recensies, de meeste recensenten waren teleurgesteld over hun algehele ervaring. Veel klanten ervaren problemen met de website, die als slecht functionerend en onhandig wordt beschreven, vooral bij het inloggen of downloaden van uittreksels. De dienstverlening wordt vaak als onprofessioneel en bureaucratisch ervaren, waarbij men het gevoel heeft dat de organisatie niet meegaat met de tijd en ondernemers niet ondersteunt. Contact opnemen met de klantenservice is vaak moeilijk, met lange wachttijden aan de telefoon en verbroken verbindingen, en er is een gebrek aan duidelijke communicatiemogelijkheden zoals e-mail. De meerderheid van de mensen was ontevreden over de medewerkers, die als onvriendelijk, ongemotiveerd en onkundig worden ervaren, wat leidt tot frustratie en het gevoel niet serieus genomen te worden. Sommige mensen waren echter tevreden over de hulp die ze kregen, waarbij specifieke medewerkers werden geprezen voor hun snelle en behulpzame service.

Waar mensen het meest over praten

Staff

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over het personeel, waarbij sommigen zeer positieve ervaringen... Toon meer

Customer communications

Mensen melden dubbelzinnige ervaringen met contact, waarbij velen aangeven dat het bedrijf moeilijk... Toon meer

Website

Consumenten uiten hun ontevredenheid over de website, waarbij velen melden dat deze slecht functioneert en... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met de service, waarbij velen aangeven dat de KVK onvoldoende... Toon meer

Customer service

Klanten uiten hun ontevredenheid over de klantenservice, waarbij velen lange wachttijden melden, soms tot 30... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bij inschrijving verwacht je dat de registratie door de notaris gedaan wordt en daarmee ook de betaling. KVK geeft aan herinneringen gestuurd te hebben, maar die heb ik nooit ontvangen. En dan meteen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een belasting geldverspilling ! Een printje van je uittreksel kost 2.95 maar dan moet je wel een toegangscode hebben. Waar je normaal gesproken met je Didid inlogt, is uit "VEILIGHEIDSOVERWEGIN... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik wijzig enkel mijn webadres en hup, daar komt weer een envelop met twee pagina’s vol nutteloze info. Waarom? De wijziging is al bevestigd via email én zichtbaar in mijn account. Toch stuurt KVK... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rekenen HELE hoge kosten voor telefonisch bellen naar kvk 123456 bla bla nummer. Wat een behulpzaam bedrijf voor zelfstandinge ondernemers!! NOT! 2x erg lang als in 30 min in de wacht gestaan om vervo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Overheidsinstelling

Geschreven door het bedrijf

Ondernemen begint bij KVK. Wij informeren en helpen alle ondernemers. Alles wat je wilt weten over een bedrijf starten, financiering, innovatie en veel meer. Informatie en advies van de overheid voor ondernemers.


Contactgegevens

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

156 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen contact voicemail vol

Probeer KVK te bellen. Keuze 1 en vervolgens keuze 1 voor vereniging. Krijg je uiteindelijk de melding. "helaas geen contact mogelijk de voicemail zit vol, bedankt voor het gebruik maken van de voicemail" ............

14 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een amateuristische organisatie.

Wat een amateuristische organisatie.
Ik was er vandaag 10-01-2022 met mijn zoon ik ging mee omdat mijn zoon erom vroeg en hij nog geen enkele ervaring heeft in ondernemen of alles wat daar mee te maken heeft.
Afspraak om 15.40 met een juffrouw KVK Roermond.
Deze arrogante juffrouw wilde mij niet bij het gesprek laten want het is Corona tijd wat een onzin zaten 7 mensen in kleine wachtkamer op elkaar ik drong erop aan wel erbij te willen zijn toen probeerde ze mij te bewegen om maar in wachtkamer te gaan zitten wat ik weigerde naar een paar keer aandringen van haar zei ik dat ik gebruik op wettelijke gronden aandrong er wel bij te zijn ze draaide zich m deed deur open en zei gelijk ongelooflijk! wat een brutaliteit heeft deze juffrouw,kwamen we in haar bureau was redelijk ruim bovendien een plastic scherm zei ze u kunt uw mondkapje afdoen!!! eerst wilde ze me weigeren vanwege Corona en toen ineens mocht mondkapje af.
Ze bleef echter als een klein kind doorgaan en op behoorlijk brutale manier en toontje ze zei het is toch een mooi weer dan kunt u buiten blijven wachten???
mooi weer?het was buiten 3 graden dus ik zei dat niet te gaan doen haar gesprek daarnaar bleef ze maar proberen als een kleuter om te stangen echter ben ik wel meer gewend als een arrogant kleuterklasmeisje en ging daar vanwege mijn zoon niet op in.
Toen we klaar waren vroeg ik haar naam waar ze eerst omheen probeerde te draaien uiteindelijk zei ze juffrouw en wilde ze haar achternaam niet zeggen toen vroeg ze brutaal mag ik uw achternaam ik zei die weet je hetzelfde als mijn zoon toen vroeg ze om mijn paspoort? ik zei daar heb je niks mee te maken ik zei toen je wil wel mijn achternaam maar ik mag die van jou niet weten toen gaf ze haar achternaam haar hele gedrag van deze juffrouw is die van een brutaal arrogant verwent meisje die denkt dat ze door haar onnozel baantje bij KVK schijnbaar meer is als een ander in plaats dat te doen waar ze voor is aangesteld namelijk dienstverlening maar daar heeft ze weinig kaas van gegeten.
ps,Ik voeg haar nog om mogelijkheid van starters subsidie voor mijn zoon toen zei dat moet u bij de bank vragen?? bij de bank vroeg ik? sinds wanneer verstrek een bank subsidie voor een startende ondernemer?
KVK moet dringend iets aan hun imago doen want ze laten mensen lang wachten zijn onbereikbaar en schijnbaar ook nog eens slecht opgeleid afgaande op hun kennis en manieren en daar moet je nog voor betalen ook.
Bedankt voor je professionele kinderachtige houding
juffrouw van KVK Roermond
PS,DIT IS GEEN REVIEW VAN MIJN ZOON W.FRANSSEN MAAR VAN DE VADER A.F.FRANSSEN.
AANVULLING DEZE REVIEW IS ONDER DRUK VAN KVK BIJ TRUSTPILOT TOT 2X TOE AANGEPAST OMDAT IK HAAR NAAM NIET MOCHT NOEMEN IK DENK DAT KVK ZICH BETER DRUK KAN MAKEN OVER ONPROFESSIONEEL EN BRUTAAL GEDRAG VAN PERSONEEL IK ZAL VIA ANDERE WEGEN DE NAAM VAN PERSOON IK KWESTIE WEER OPENBAAR MAKEN TOT KVK EXCUSES MAAKT.

12 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht!!!!

Kvk zou een goed georganiseerd bedrijf moeten zijn. Je zult verwachten dat ze professioneel en snel handelen. Nou voordat je uberhaupt iemand te pakken hebt ben je al 40 minuten verder en dan moeten ze ook nog 3 keer alles navragen/nachecken. Zo veel slechte ervaring. Elke keer het zelfde verhaal. Ze zouden moeten begrijpen dat je als ondernemer niet veel tijd hebt voor onnodige wachttijden. Het is de KAMER VAN KOOPHANDEL. HET bedrijf voor ondernemers. Echt super slecht!!

11 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht bereikbaar en afspraak maken voor iets simpels duurt weken!

Helaas is de KVK niet meer fatsoenlijk bereikbaar en is ook de service gedaald tot een abominabel laag niveau.
Het is onmogelijk geworden om spontaan langs te gaan bij een kantoor, een afspraak maken gaat alleen maar online en dat duurt dan minimaal 2 weken voordat je terecht kunt. Met een medewerker gebeld maar die mensen zijn slecht opgeleid in klantcommunicatie, tonen nul begrip voor de terechte kritiek, willen niks, kunnen niks en zeggen letterlijk "tja u kunt nu eenmaal niet alles zo krijgen als u het wil", afschaffen die club wat mij betreft 0 toegevoegde waarde meer.

25 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Weer een adreswijziging die niet werkt…

Weer een adreswijziging die niet werkt via de kvk-site.
Zelfs 1 van hun kerntaken, het bijhouden van gegevens lukt ze niet.
Wat een drama. Printen maar weer en met postzegel plakken, anno 2021:-(

Is het zo moeilijk om een werkende web-site te hebben als je zoveel inschrijfgeld ontvangt jaarlijks.

9 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Uploaden van een pdf document werkt…

Uploaden van een pdf document werkt niet vanwege een storing die al meer dan een jaar aanhoudt.

Simpel een adres online wijzigen bij de KvK zit er dus niet in. Kvk heeft de IT zaken gewoon niet goed voor elkaar!

Na enkele maanden nog steeds niet de zaakjes voor elkaar.

20 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een ster niet eens waard nu met de…

Een ster niet eens waard nu met de corona crisis een horeca zaak voor nog meer kosten zorgen zonder enkele brief gelijk dwangbevel via hun vrienden van syncasso dit kan echt alleen maar in Nederland
KVK en Syncasso schaam jullie

14 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dit is voor mij ook een criminele…

Dit is voor mij ook een criminele organisatie. Mijn gegevens worden zonder toestemming verkocht aan derden. Ik krijg tientallen reclames per dag. Mail brievebbus whatsapp telefoontjes. (had ik verwijderd maar dat had ik mis). Dit land is helemaal rot aan het worden. Ik heb recht op mijn privacy. Dus niet.ik sta bij tig bedrijven vermeld zonder toestemming van mij. Er wordt op mijn naam spullen gekocht en mijn BSN en btw-ID liggen ook op straat. Politie doet niets. Denk dat ze daar te Fu..ing dom voor zijn. En ik ben het zat. Sorry klanten ik ga dit jaar stopolpen met mijn bedrijf. Wij (mijn vrouw en ik) hebben definitief besloten om weg te gaan uit Vernederland. En kamer van k.t handel go to hel. Bel mij niet laat mjj met rusten stelletje gevaarlijke ge..en

14 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik ben het KvK spuugzat! Zij verkopen mijn gegevens??

Ik ben het KvK spuugzat!! Telkens weer verkoopt het KvK mijn gegevens aan allerlei malafide bedrijven die mij vervolgens vaak elke dag via de telefoon lastig vallen en zeer opdringerig en onfatsoenlijk zijn om hun producten aan te smeren. IK WIL DIT NIET MEER!! Ik vind het crimineel gedrag van het KvK dat zij ongevraagd mijn zakelijke/prive gegevens verkopen aan Jan en alleman om er zelf financieel beter van te worden. Zum kotsen!! Dit zou per direct strafbaar moeten zijn!! Waarom mag en kan dit nog wat het KvK doet?? Verder heb je helemaal NIETS aan het KVK!! Opdoeken deze elitaire die over de ruggen van hardwerkende ondernemers hun centen binnen graaien!!

22 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sinds ik sta ingeschreven bij de KVK…

Sinds ik sta ingeschreven bij de KVK word ik gebeld door allerlei bedrijven terwijl ik heb aangegeven dit niet meer te willen. Ook ben ik aangemeld bij het belmenietregister maar het gebeurt nog steeds. De KVK verkoopt gewoon al je gegevens door en zijn grote privacyschenders.

20 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (156 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer