kleine bestelling gedaan via hun webshop. Na 2 maanden nog geen product ontvangen. Na wat zoekwerk blijkt deze firma failliet te zijn??? Indien dit waar zou zijn, vind ik het pure diefstal dat hun web... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Als mede slachtoffer op zoek gegaan naar andere contactgegevens aangezien het bedrijf niet reageert op mails / telefoons. Het telefoonnummer op de website is overigens niet meer in dienst. Op 22... Toon meer
super goede contacten zoals altijd ! Uiterst tevreden over het menselijk aspect en vriendelijkheid. Heb steeds en altijd binnen de 24h een antwoord op mijn vragen. Er waren 2 spotjes defekt gegaan e... Toon meer
Ik had een nieuwe transfo nodig voor een led strip die al enige jaren oud was. Ledsky heeft me eenvoudig uitgelegd hoe ik het vermogen van de ledstrip kon bepalen om de geschikte keuze te kunnen maken... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
LEDSky is de meest klantvriendelijke leverancier van uw LED verlichting.
Contactgegevens
Krijtersveld 10, 2160, Wommelgem, België
- +32 (0)3 344 08 65
- info@ledsky.be
- ledsky.be
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Na vele pogingen uitendelijk toch telefonisch contact gehad en dan alsnog terugbetaling gekregen. Op mijn betaling moest Ledsky zolang niet wachten.
Geloof niets van wat op hun website staat !!!!! Pure oplichterij !!!!
Op 4 december retourzending gedaan , op 19 december werd mijn rekeningnummer gevraagd voor terugbetaling . Tot op heden niets ontvangen . Geen antwoord op vele e-mails , geen opname van telefoon !!!!!! Hebben live chat , alleen zijn ze nooit online !!!

Antwoord van LEDSky
zeer lange levertijd
zeer lange levertijd, geen klantenservice. Moeilijk bereikbaar
Waarschijnlijk werk een van de…
Waarschijnlijk werk een van de ledlichten niet, ik heb deze terug uitgehaald, maar nog niet verder geplaatst.
bestelling na 2 weken, 4 telefoons en valse beloftes nog altijd niet aangekomen
bestelling geplaatst en betaald op 28 december.
Tot op de dag van vandaag nog altijd niets ontvangen.
De klantendienst (als er al opgenomen wordt) is niet van hun woord.
Al verschillende keren gebeld en elke keer een hoop excuses
- de bestelde onderdelen zijn niet in stock (alhoewel op de webshop staat dat ze in voorraad zijn)
- Site is gehacked en ze weten niet welke bestellingen er nog moeten gebeuren
- En de laatste keer lag de website gewoon plat en ze hebben geen idee waarom of hoe ze het kunnen oplossen.
En na de excuses kreeg ik elke keer de belofte dat mijn bestelling de dag zelf nog verzonden wordt.
Ik hoop dat ik mijn bestelling nog kan ontvangen, maar gezien de andere reviews vrees ik ervoor.
2 maanden tussen bestelling en…
2 maanden tussen bestelling en levering, plus een deel verkeerde lampen
oplichting
Vorige maand bestelling geplaatst, nog steeds geen pakje ontvangen.
Geen antwoord op mails, chatberichten en telefoon nemen ze ook niet op.
Let op voor dit bedrijf!
Let op: dit bedrijf is oplichterij!
6 november 2018 pakket besteld: onvolledig en kapot pakket aangekregen. Sindsdien een heen en weer van leugens en sedert 2019 nog steeds niet mijn bestelling, noch mijn geld gekregen .
Oplossing 1: Ledsky zou de bestelling opnieuw opzenden via Bpost (deze keer volledig) en deze zou er binnen de week zijn. Ze konden wel geen traceernummer geven want dat zorgt voor foutmeldingen omdat dit hetzelfde traceernummer is als bij het vorig pakket. Na 14 dagen nog niets ontvangen dus terug contact opgenomen. Daar kregen we te horen dat zij wel het traceernummer kunnen zien (daar knelt het schoentje al) en dat ze niet weten waar het pakket is.
Oplossing 2: Men zou het pakket opsturen met een véél duurdere firma zodanig dat we het wel zouden aankrijgen. Opnieuw geen traceernummer mogelijk. En uiteraard hetzelfde verhaal. Geen levering
Tussen oplossing 2 en 3 reageerde men niet meer op onze berichten en nam men niet meer op via de telefoon. We besloten dus via een ander nummer te bellen en hup daar namen ze ineens wel weer bij op (weer een vreemde situatie).
Oplossing 3: Toch maar vreemd vond men bij Ledsky dat het nog niet geleverd was dus ze zouden nu verzenden met UPS en dat zou er binnen de 48u zijn. Uiteraard opnieuw hetzelfde verhaal en 48u later stond er niemand aan onze deur. Ik belde opnieuw naar de firma en daar kreeg ik de bestelling te horen (naam en adres inclusief!) van een totaal andere persoon. Misschien moeten jullie de GPDR ook eens nakijken?
Oplossing 4: We zenden het toch nog een laatste keer op en geef het nog twee dagen via de post. Opnieuw niets.
Oplossing 5: Een zekere Mo zou in eigen persoon tot bij ons rijden om de bestelling te brengen. We hadden een afspraak om 10u30 bij ons thuis (het weekend van kerst!). We zijn ondertussen bijna 2 maand verder dan onze oorspronkelijke besteldatum. Wij hebben het hele weekend gewacht, bedankt meneer Mo, maar uiteindelijk is hier weer niemand komen opdagen.
Ik nam hierdoor contact op met de sociale media contactlijn, maar daar kreeg ik de reactie dat er in het weekend niemand gecontacteerd kon worden omdat medewerkers dan niet werken. Alle respect voor, maar niet als er een medewerker op weg is naar mensen thuis en een afspraak heeft.
Sindsdien probeer ik al 3 dagen mensen te bereiken (zowel via telefoon als chat), maar geen reactie meer. Het bedrijf negeert voor de rest alles. Ondertussen kregen wij een bestelling aan, die niet de onze is dus deze persoon in kwestie zal ook zijn bestelling niet aankrijgen...
Ik stond erop mijn geld terug te krijgen, maar ook daarop kwam geen reactie.
Na 1.5 week iemand aan de lijn gekregen. Mohammed was er weer niet, maar ze zouden het doorgeven. Mohammed belt uiteindelijk terug om te zeggen dat hij het morgen zeker zou verzenden. De dag erna weer niets en ze pakken weer niet op.
Daarna werd ik persoonlijk geblokkeerd op hun sociale media pagina zodanig dat ik via daar geen klantendienst meer kan bereiken en nemen ze mijn telefoons niet meer op. Indien ik met een andere gsm bel, nemen ze wel op, maar kunnen ze niet helpen en zullen ze zeker terugbellen. Mohammed, Guido en Nico helpen niet aan de telefoon. Je betaalt en krijgt dus geen bestelling en zoals op sociale media te zien, ben ik zeker niet de enige...
Let dus op, want dit is pure oplichterij.
Bestelling goed ontvangen.
Bestelling goed ontvangen.
Telefonisch contact kan beter.
Het enige positieve wat ik hier…
Het enige positieve wat ik hier concludeer is dat het bedrijf hopelijk nog niet in faling is en dat mijn betaalde bestelling van 4 november dan hopelijk nog ooit eens geleverd raakt. Net zoals voorgaande persoon : ettelijke mails gestuurd, geprobeerd te bellen maar er wordt nooit ofte nooit opgenomen. Van een beloftevolle starter schiet geen greintje klantenrespect meer over en ik verwacht dan ook dat ze zeer binnenkort hun boeken gaan sluiten. Ik werd intussen door een concurrent geholpen, maar mijn centen zal ik hierbij wel kwijt zijn.
De bestelling die geleverd is
De bestelling die geleverd is, was niet hetgene wat ik besteld heb. Een vriendelijke heer heeft me te woord gestaan bij contact. Drie telefoons en ettelijke mails waarbij beloofd werd alles te corrigeren is nog altijd niets gebeurd en zit ik nog altijd met verkeerde product. Van service gesproken
Lange levering
Een deel van de bestelling zou op dinsdag komen, andere vrijdag. Eerste deel kwam binnen op vrijdag en van het andere niks gehoord totdat ik 2 weken later ging bellen. Toen werd er gezet dat ik hem vorige week donderdag zou binnen krijgen (Het was toen maandag en nu is het de week daarop dinsdag). Straks maar weer even bellen wat er nu weer magisch aan de hand is.
Na een bestelling van 12 staaf…
Na een bestelling van 12 staaf ledlampjes werden er maar 10 stuks geleverd,dit hebben we dezelfde dag nog laten weten aan deze firma via Email dat de 10 geleverde lampjes niet in onze armaturen paste. 1 uur na onze mail werden we gebeld en duizend maal sorry en met de belofte dat alles zo snel mogelijk in orde zou komen, omruilen, het juiste leveren, normaal geen probleem .Na meermaals telefonisch contact geen gehoor, terug mails gestuurd en spijtig tot op heden geen enkele reactie. Wel € 80 armer omdat we verkeerde lampjes hebben gekregen.

Antwoord van LEDSky
Nooit antwoord op mail
Wacht nog steeds op een deel van de bestelling van 8 oktober.
Ze antwoorden nooit op een mail!
Moeilijk bereikbaar via telefoon!
Ja, wat moet ik ervan zeggen ...
Ja, wat moet ik ervan zeggen ... veel te laat opgestuurd, slechte communicatie, pas opgelost na mail via Paypal. Zonde, zo moeilijk is het anders allemaal niet.
Goede ervaring
Na hun gecontacteerd te hebben is mijn ervaring dat men wel degelijk goede service geeft.
Men belt mij zelfs terug om na te gaan of alles positief is verlopen.
Volgens mij alles ok
goede service en vriendelijk…
goede service en vriendelijk telefonisch onderhoud
Doe geen moeite...
Op 6/11 een bestelling geplaatst (#100011562) voor meer dan €100,..
De meeste items waren in stock... maar tot op heden nog steeds niet geleverd. (05/12)
mails gestuurd, getelefoneerd, iets op chat gezet maar geen respons.
Klanten service is ver te zoeken!!
Mijn centen kwijt denk ik...
Sinds het bedrijf is overgenomen niks…
Sinds het bedrijf is overgenomen niks meer waard. Laat je dus niet vangen door de vroegere reviews. Lampen gingen één voor één stuk, dus beloofden ze nieuwe op te sturen. Blijven wachten, onbereikbaar -niet via mail of telefoon- We wachten al sinds Maart, nog steeds geen lampen gezien.. Blijkbaar zijn wij niet de enige die ontevreden zijn

Antwoord van LEDSky
Zeer teleurgesteld
Zeer teleurgesteld. Na expliciet mails sturen waar mijn tracking blijft krijg ik na anderhalve week nog geen antwoord over de status van mijn bestelling. Online-verkoop helaas onwaardig, geen dienst na verkoop.
Ik heb bij ledsky twee adapters besteld…
Ik heb bij ledsky twee adapters besteld en betaald . toen het pakket aankwam zat er maar één in. wanneer ik Ledsky contacteerde daarover hebben ze me beloofd de tweede op te sturen.. nooit niets gezien...
tja....
Morris Steens .
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






