Lilley Tile and Stone Reviews 

50
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a wet tile cutter 6 working days before flying to the remote site and meeting the tilers. Checked with Lilley Tile and Stone prior to ordering that they could deliver in time and they confirme... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wednesday, the tiler had mistakenly grouted tiles in the wrong colour, Thursday contacted Linley Tile & Stone requesting urgent delivery of Magpei colour pens. Friday 8.00 am order arrived by DPD. Fr... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

all went fine, but if you plan your renovation in advance and you have something unused and untouched after 28 days of made order you cannot return it at all ...even worth £160!. it's a shame and very... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased Premier Diamond Blade For Exterior Porcelain Paving 300mm. For cutting ceramic paving. It chips the slabs and cuts the ends off them. They told me that I'm doing it wrong and would not ref... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

50 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 42% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(50)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Claim products to be in stock when not in fact in stock

Ordered a wet tile cutter 6 working days before flying to the remote site and meeting the tilers. Checked with Lilley Tile and Stone prior to ordering that they could deliver in time and they confirmed the model was in stock and delivery would be 3-5 working days, so felt assured and placed the order. What they didn't tell me was that the machine was not in fact in stock and 4 working days later they will still not have it in stock and it is looking like the a minimum of 9-10 working days delivery. Needless to say I will have some very upset tilers this weekend who will claim that they cannot complete their work as agreed. Thanks Lilley Tile & Stone.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend Lilly tile and Stone 💯 …

Would recommend Lilly tile and Stone 💯 Website so easy to navigate and a fantastic range of products at competitive prices.
Thomas, member of the sales team, phoned minutes after we had placed order to check our postal address. He also wanted to confirm if it ok to send four 1.5kg tubs instead of 2 x 3kg same price as larger out of stock. We were happy with this, also customer service, his professionalism and assurance of delivery time. We also delighted total cost of order to include postage to NI. We had only gone online late Wednesday before closing and Thomas confirmed by telephone that we should receive it by Saturday or Monday at the latest.
Delivery was in fact on the Saturday and we so impressed by the high standard of packaging. Much appreciated as goods like metal trims can be fragile and bags of grout securely wrapped individually and boxed. All obviously handled with care by their carrier during transit to Northern Ireland. We will be recommending Lilly tiles and Thomas to everyone.
We choose our own grout and trims, rather than limited colours and quality from ones in our local stores in NI.
Took a chance with products posted in Kent, but no worries -everything carefully packed and we received the goods intact three days later.
Absolutely delighted with our Mapei trims, grout and especially kerapoxy, as the exact colours we wanted match our walls, floors and glass mosaics.
Was a pleasure to deal with Lilly Tile and Thomas, a credit to them as efficient and true to his word. Also Colin, who briefly dealt with a little query I had by return email and passed on to Thomas who got back asap. . .
I do hope our next project here not too long and we can do business again.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor Customer service

The initial delivery was on time and the ordering process was straightforward, so I was happy with the service at first.

Unfortunately, I accidentally ordered far too much grout. Within the 28-day return period, I emailed to ask if I could return the unused bags, and I was happy to pay any applicable restocking fee. I didn't receive a response for a few weeks, so I forwarded my original email to follow up.

The response I received was that I was now outside the 28-day return window. However, the email I forwarded clearly shows that my original return request was sent well within the 28-day period. Saying the email was never received is not an acceptable response when the email thread clearly shows when it was sent.

When I asked them to review the situation, I was told they had checked their inboxes and couldn't find my original email, and that their terms and conditions are available on their website. While I understand companies have return policies, I don't think it's fair for a customer to be penalised because an email wasn't received on their end, especially when I can provide evidence that I contacted them within the required timeframe.

Very disappointing customer service after what had initially been a positive experience.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We were let down with service

We were let down with service, had issues with our delivery but no assistance provided, blaming us for the shortage. Would not deal with them again.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No Delivery Note or and bad service

Really disappointed with the service and that our accounts team had to pay for an order that was incomplete, we have spent a large amount of money with this company historically and were hoping they could resolve the issue of incomplete delivery. We did not receive any supporting delivery note documents with our package which is a standard requirement.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

missing items

we order 2 items, when the deliver arrived without invoice i noticed, only one was inside the box, the driver already left , when i call them they refuse to help and solve the problem, they just said the problem is on my end and nothing they can do about.
definitely i don't recommend this people.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lilley Tile and Stone

Antwoord van Lilley Tile and Stone

You are the same individual posting the same thing multiple times. We have requested this review also be removed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missing Item and Lack of Responsibility

This situation has been extremely disappointing, particularly given the length of time we’ve been buying from this supplier. We ordered two items but only received one. Since it’s common for companies to ship what they have in stock and send the rest later, we didn’t raise any concerns initially and simply waited for the remaining item. When the delay continued, we finally reported the issue and provided the delivery proof, which clearly showed just one box was delivered. A member of their own team also confirmed that only a single item had been dispatched.

Instead of acknowledging the mistake or offering a reasonable solution, the supplier insisted that both products were sent and suggested the missing item must have been misplaced on our end. Despite multiple attempts to resolve the matter calmly and professionally, they declined to issue a refund, send a replacement, or offer any real assistance.

If you plan to order from this company, be cautious. They require full payment upfront, and based on our experience, there’s a real possibility you won’t receive your complete order.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lilley Tile and Stone

Antwoord van Lilley Tile and Stone

Firstly, we're sorry you felt the need to give us 1 star. We have reviewed your issue and there are a few points to mention here. Firstly, you had the goods for over 40 days before you raised an issue. This goes well beyond our 48hrs notification of failed delivery. We checked and confirmed POD. You then responded 2 weeks later and asked us to check again as you weren't happy with the result. We re-checked, 1 parcel was shipped from the supplier. Our sales team then queried this with the supplier who double checked and confirmed 2 boxes were shipped in 1 parcel with nothing to follow. They also did a stock check to be sure. We then informed you of the result. We honestly believe that you did receive the stock in this case. Reference your "Full Payment" comment: This is normal practice to pay before we ship. We currently do not offer credit accounts. We're sorry you did not have a great experience on this order but assure you we have done everything we could within our terms to ensure your delivery was received correctly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Incomplete Order and Zero Accountability

As long-standing customers, we found dealing with this company frustrating. We placed an order but they did not complete it. We reported the issue, supported by proof of delivery from the courier showing that it was only partly delivered. No delivery note was included in the package sent to us. A member of the suppliers own team even confirmed that only part of the order was dispatched.

Instead of recognising the mistake or offering a fair solution they implied that the missing product must have gone astray on our side. Despite our efforts to resolve the matter politely and professionally they refused to offer any help, refund, or replacement.

We would adviseto avoid purchasing from this company. They insist on upfront payment and there is a real risk you will not get your complete order.

Reply to Lilleys comments:
I can see that they are claiming that reviews are being duplicated by the same person but this is a false claim as I have only submitted my personal experience with this company, no other reviews have been submitted by myself.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lilley Tile and Stone

Antwoord van Lilley Tile and Stone

This is a duplicate, slightly differant review which has been requested to be removed. We are now getting variations on this theme obviously from the same person so a complaint has now been made and is being investigated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and product quality/price

I have never used this company before but have been really impressed with the service. I placed my order early in the morning and was informed the delivery would be 3/5 days, this was fine as it was free delivery anyway. The order arrived before lunch the following day. Excellent service and product was very reasonable too. Thanks 👍

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Having to make a court claim for reimbursement

Terrible. I paid for next working day delivery before midday. I did so on Saturday morning and received my item Tuesday afternoon after constant chasing and after being told it had already been delivered when it hadn’t.

I complained and asked for a full refund on the £55 pound delivery charge for an £8 part. I really needed that part. So almost all the cost was the delivery service, and yet I did not receive the service I paid for.

I had asked for a full refund - although said not to bother if they made a wording change on their misleading website Terms and Conditions. Thinking I’m helping improve things for others. That suggestion was refused - it’s beneficial to them to have a misleading claim on their website.

Since then they have refused to give me a full refund. Unfortunately I am having to take them to the small claims court for breach of the Consumer Rights Act 2015 to get reimbursed and hopefully get their website changed. Be warned…

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

We ordered from many suppliers whilst we were renovating our bathroom. We ordered twice from Lilley and were really impressed. They are really helpful and quick to respond to queries and to check items with suppliers and ring back. The delivery service was also really good. They are one of the best companies we’ve dealt with during the renovation and I wouldn’t hesitate to recommend them.

16 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A friendly and trustworthy business

I made an order from their website (and 2 sample orders prior to this) of Schluter trim.

It was the best price I could find across the internet, along with the best range of colours, sizes and lengths of trim available. Each order arrived very quickly and in perfect condition - no faults at all and carefully handled by the delivery company.

I was so pleased. After a small error on my end, I also contacted the company via email for some help. The service I received (from Roberto Baddiley) was nothing short of outstanding - understanding, efficient and helpful. I would use this company again without hesitation, thanks so much.

19 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When the customer is not always right!

Sometimes you find out more about a company when you hit an unforeseen problem, for us it was ordering something our bathroom installer said we needed. It then became apparent we didn't! No quibble, product was still saleable so full refund on the spot. That is top service! And we'll be back!

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All good

Ordered on Friday, delivered on Monday, goods in good state, no complaints

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't order from this company

Don't order from this company. I ordered 3x tubs of mapei wood floor adhesive and the glue had gone off. Because I didn't open 3x sealed tubs of adhesive as soon as it was delivered I've got to swallow the cost. Joke of a company

21 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Lilley Tile and Stone

Antwoord van Lilley Tile and Stone

I've had a chat with the Store and whilst we do ask for damages to be reported within 48hrs of delivery, we are flexible on this rule sometimes. The biggest issue here is that the goods were with you for over 5 weeks before you reported an issue which even goes beyond our 28 day return policy and means we can't claim from either the courier or Mapei. We have double checked all remaining stock in store and they are all sealed and ok so we believe that the damage occurred after despatch. I know it's not what you want to hear but I'm afraid on this ocassion that we cannot replace the affected 2 tubs.

Best regards

Ray
Lilley Web Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very efficient ordering and delivery

My second order from this company. Very quick and efficient communications, ordering and delivery. Was able to order for the following week using 3-5 day delivery and still specify the day i wanted my items to arrive, which they did with no problems.

24 mei 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer