lillyshair.com Reviews 

261
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rude! Rude and rude! I’ve contacted them to say that I want to cancel an order. Their website advertises that there is a 5% cancellation fee for costumed wigs and that you have to cancel... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just got an absolutely stunning silk topper from Lillyshair. Best quality I've ever seen after years of searching. I got a wonderful welcome, the skill of the colour technician & stylists was exemp... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of these units is insane. After loosing her hair following chemotherapy treatment my daughter never thought she would feel or look like herself again. That’s until today when she put on he... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I unfortunately have medical hair loss and a large forehead so most wigs don't fit me right. I actually flew down to glasgow to visit lilly's salon. Her and her staff were SO accomodating and professi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Pruikenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Human hair wig manufacturing company based in Glasgow.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

261 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(261)

22 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

my forever shop

I have bought many wigs from here and let me say everything about this shop is why I keep coming back. I ordered a wig for my wedding and Lily made sure it was the most absolute perfect color and length that I wanted. She was fast to answer emails and even sent a video to check I was happy with it. She ensured it would get to me on time and I can say it made my special day so perfect. The care, time, professionalism, and prompt response is why I will always continue to buy from her! THANK YOU!

16 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I tried to return an item the day I…

I tried to return an item the day I received it (it was too small), and the communication has been painful. I have to follow up multiple times before receiving a response. I'm still waiting for them to provide me instructions for the return, but they don't seem to prioritize customer service. I was hoping to order from them again, but at this point, I would not do so nor could I recommend them.

6 juni 2023
Logo lillyshair.com

Antwoord van lillyshair.com

Hi Danielle,

We are sad to see that you have left us a negative review. Due to the bank holiday weekend in Scotland, we were closed and had a lot of orders to catch up on around the time you contacted us. We have replied to your email and provided return instructions. Please send the wig back and we can either replace it with a bigger size.

If you have further questions, please email help@lillyshair.com. Sorry again for the inconvenience caused.

Kind Regards,
Lillyshair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my order once again

Very happy with my order once again! 🤗
Gorgeous quality hair and very beautiful wig, and delivered to me super fast! Thank you so much to Lily and her wonderful team! Your wigs are honestly the best out there! ☺️ X

3 juni 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely beautiful hair

Absolutely beautiful hair. This was my second time ordering from them, the first time I ordered a u part wig in my natural ginger color. Thick and beautiful. This time I wanted a full lace front and went for a beautiful blonde. So natural looking, full, hair quality is top tier and gorgeous. I was initially worried about the color but it turned out beautiful. I will order from again!! Buy from Lilly, they also have really fast shipping from UK to US

14 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i have still not received my item and…

i have still not received my item and order was placed on 28 May. i have received no updates apart from Order complete.

29 mei 2023
Logo lillyshair.com

Antwoord van lillyshair.com

Hi Tanya,

We have replaced your order. The tracking shows that it has been delivered.

If you have further questions, please email help@lillyshair.com. Sorry again for the inconvenience caused.

Kind Regards,
Lillyshair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the ombré colour combination and…

Love the ombré colour combination and quality of these Hair. They are 100% real hair and the best I have ran across in a decade or longer. I have used them daily for over 3 months now but they are still very good.

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality and perfect colour…

Amazing quality and perfect colour match! Finding good quality, and natural looking lace frontals is very hard, I’m so glad I found Lillyshair and will be using them in the future.
Thanks

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m absolutely over the moon

I’m absolutely over the moon. From the initial consultation through to having my fitting and walking out the door with my topper on. Delighted with the service and absolutely over the moon with the product. It looks fab. The girls are professional, attentive paying particular attention to detail. I’d thoroughly recommend and looking forward to my next topper already

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve been a customer for 3 years ( this…

I’ve been a customer for 3 years ( this last unit is horrible ( the cap I ordered in a medium size) came so big 2 heads can fit in it!!!! Then they are refusing to correct problems! It cost 1200 which I’ve paid even more in the past but this unit failed to meet all expectations

25 mei 2023
Logo lillyshair.com

Antwoord van lillyshair.com

Hi Tracey,

We are sad to see that you have left us a negative review. We emailed you asking if you would like us to change the cap size but got no response. We also asked if you would like to return it for a refund but you chose to keep it instead.

We have sent you a follow up message to resolve this issue. If you have further questions, please email help@lillyshair.com. Sorry again for the inconvenience caused.

Kind Regards,
Lillyshair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The wigs are amazing and the girls were very helpful

I bought the Courtney wig online which is stunning by the way. I chose the option to pick up in store because I wanted it cut. I picked up from the store in Paisley. Customer service was great, they showed me how to put the wigs on and helped me to cut and install it. I highly recommend them.

7 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!

As someone who has only recently been diagnosed with alopecia, I know first hand how difficult it can be to find the right wig! I now own two wigs from lillyshair and I couldn’t be happier! They look so natural and I actually had someone ask me where I got my hair done! Thank you so much :)

6 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered wig online

Ordered wig online, did not get delivered within specified time. I didn’t get any tracking information until I emailed requesting this, it then showed the wig being shipped after the time frame it should have been delivered. If you know what you want and wont need any customer service after your order then you will probably be okay. However, customer service is very poor. I booked an online consultation after I received the wig as I felt it may need altering as it was too big, I got no confirmation and no one called me at the booked time. I subsequently emailed about this and got no response at all. I then sent a separate email regarding the wig size and responses came at erratic times and were very delayed. This is incredibly stressful when ordering due to medical reasons and want reassurance, communication and the ability to contact the company to discuss issues. Also, tried contacting by phone. This was never answered and voicemail messages were not returned. Do not buy if you value customer service.

9 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo lillyshair.com

Antwoord van lillyshair.com

Hi Helen,

We are sorry to hear that you have not enjoyed your experience with us. Our processing time is 1-3 working days, we coloured and shipped your wig within the specified time. 1-3 working is not the delivery time, however we aim to delivery within 1-3 working days for UK and US orders except during busy times. Your order was placed on Tuesday the 2nd of May 2023, we shipped it on Friday the 5th of May 2023. It was due to be delivered on Monday the 8th of May but due to the bank holiday on Monday, it was delivered on Tuesday the 9th of May.

You received the tracking information and a link to track your parcel when it was shipped. On the 5th of may, you wrote us to enquire about the tracking information. In the email you provided the link to track the parcel but said that for some reason it wasn't working but it eventually started to work.

When your wig arrived, you emailed us to say that you love how the wig feels and the hairline. You mentioned that you have never worn a full wig before and that you are struggling to fit it properly and think that the cap might be a little too big.
We booked an appointment for you to come in on the 16th of May at 3pm to have the cap resized and the wig fitted free of charge but you emailed us a day before the appointment to say that you wish to cancel but gave no reason why.
We look forward to having you when you are ready. If you have further questions, please email help@lillyshair.com. Sorry again for the inconvenience caused.

Kind Regards,
Lillyshair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

amazing quality and fast service

I’ve been buying from Lillyshair for years and their quality is constantly improving! The service is fast and excellent quality. Just bought the Iman unit and I’m in love with the realistic hairline and bleached knots, the colour is fab! Getting so many compliments with this unit and it has really increased my confidence

30 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a very poor experience

I had a very poor experience. Customer service was not quick to respond with tracking info. The hair quality is extremely poor, mattes and tangles easily and dry and brittle. I would not recommend this company to anyone. It is a very poor quality product for the price.

8 mei 2023
Logo lillyshair.com

Antwoord van lillyshair.com

Hi Jer,

We are sorry to hear that you have not had a good experience with us. All our wigs are made from cuticle-aligned virgin hair.

The products you use on the wig can affect the texture, we recommend using only our own range of hair care products on the wigs.

We offer treatments which will help the return to its original state. Please please email help@lillyshair.com and we will help you arrange for the wig to be returned back to us for further checks and treatment if required. Sorry again for the inconvenience caused.

Kind Regards,
Lillyshair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience I ordered a size xs…

Horrible experience I ordered a size xs I received a size medium..!! And they think I should pay for returning the wig ,which I live in the United States,,to Ship the item back it would cost me $250.00 US DOLLARS...GOING TO GO THRU PAYPAL DISPUTING....I ordered another one before I received the wrong size in the first wig!! That one has it even started tracking..watch out its a small business that can't even get the right size wig ordered...They will send out a different one...

25 mei 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service! Amazing Quality Wig

I unfortunately have medical hair loss and a large forehead so most wigs don't fit me right. I actually flew down to glasgow to visit lilly's salon. Her and her staff were SO accomodating and professional. Unlike most places, she can customize the size and wig hair line. She had extra hair added to the front of my wigs to make sure it fit PERFECTLY. The hair quality was absolutely gorgeous too. I couldn't be happier.

23 maart 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer