Banner for Luxus Home and Garden UK

Luxus Home and Garden UK Reviews 

822
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently visited a friend’s home and was impressed by his Luxus garden furniture. I thought that good things were worth copying so I ordered the teek table, 6 chairs & 2 San Francisco benches.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I love the furniture but there have been significant problems. The chairs were badly damaged when I received them. I unwrapped them while delivery people were here but they wouldn’t take them back as... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Luxus were very communicative throughout the whole process. Delivery guys turned up when they said they would, quick and efficient in assembling the table, placed in the location I wanted and took al... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered furniture on sale and had some delivery issues with a broken down courier. However the company turned what could have been an issue into a success. 2 guys drove to my place and assembled the f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tuinmeubilairwinkel
  2. Meubelfabrikant
  3. Meubelwinkel
  4. Tuinmeubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Luxus Home and Garden are Award Winning manufacturers and distributors of sustainable, high-quality Teak Garden Furniture. Whether looking for seating for your garden or replacing your tired outdoor dining set, you're guaranteed to find the perfect match at our online store.

Award-Winning Service...

Geschreven door het bedrijf

Luxus Home and Garden are commited to good, responsive customer service.
We have a longstanding commitment to treat all customers with respect, support and kindness.

Contactgegevens

Promotion box for Luxus Home and Garden UK

Our Biggest Ever Sale!

Fantastic deals on Teak Furniture in our Summer Sale, Now On!

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

822 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(822)

131 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Excellent product, well made, very good price for that quality of wood and construction......not a lot more needs saying, really

17 maart 2026
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Nick,

Thank you very much for your kind review.

We are delighted that you are happy with the quality and construction of your furniture. We really pride ourselves in these areas so we truly appreciate your feedback.

We are always here if you need anything in the future, please do not hesitate to reach out!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy if you want the chairs to last over 1 year!

I purchased a table and chairs set in June 2024.

Unfortunately one of the chairs fell apart this week.

I contacted Luxus and Danielle of the Customer Care Team ensured that a replacement chair was ordered within an hour!

She was pleasant, responsive and efficient. The sign of a well run company.

Update, 24 June 2026. Two further Hampton chairs have broken. There is clearly a design fault. They are slightly over a year old!

"While we would not normally be able to offer further support beyond the warranty. However, as a gesture of goodwill, we would like to offer replacement of the two Hampton chairs that you have referred to in your email.
However, we do need to advise that this would be the final assistance we are able to provide in relation to this order, and we would not be able to offer any further replacements or claims going forward."

These chairs were stored inside during the winter and oiled as advised.

This may be a fault with the Hampton chairs, but beware.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi John,

Thank you for taking the time to leave us such a kind review.

As discussed, this is highly unusual and we apologise again for the issues you have faced here. We are currently investigating this rare scenario internally and we really appreciate the opportunity to resolve this for you.

We are delighted that you were happy with the service you received and we truly appreciate your comments.

If you ever need anything from us in the future, we are always here to help!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant quality very high standard…

Brilliant quality very high standard love my purchase

11 maart 2026
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Susan,

Thank you for leaving such a kind review.

We are very happy to hear that you are pleased with your order, we pride ourselves in our high quality and its great to hear that you are happy!

We really appreciate your kind words. If you ever need anything in the future, please do not hesitate to reach out. We are always here to assist you.

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality garden furniture.

We now have the Henley 10 seater Teak table and chairs (2 are end benches). Very impressed with the teak quality and its craftsmanship. The table design is very flexible and with stacking chairs and the end benches being used as occasional general seating, it can seat either 4 or up to 10/12 in different table and chair configurations. Very easy to put the table together. Delivery by Costa and Eric was 1st class.

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Paul,

Thank you very much for your kind review.

We are delighted to hear that you are happy with your new furniture set! We will be sure to pass on your kind comments to our delivery team.

If you need anything in the future we are always here to help and assist.

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super quick delivery and amazing product

Super quick delivery. The men put it up and took away all rubbish which was super helpful. I get compliments on the table from everyone who’s seen it!! The most perfect finishing touch my garden needed!!

25 februari 2026
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Kady,

Thank you ever so much for taking the time to leave us such a positive review!

We are delighted to hear that you are happy with your new furniture and the service you received from our delivery team. We will be sure to pass on your compliments.

Please do not hesitate to contact us should you ever need anything in the future, we are always here to help!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great customer service and the 8 seater…

Great customer service and the rectangle 8 seater dining table and chairs is great quality and really good value for money. I am delighted with the set. The only reason I have not given 5 stars as the delivery turned up in the evening after I had waited in all afternoon. The delivery team delivered a good service. I recommend but you may need to be patient with delivery times.

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Joanne,

Thank you kindly for taking the time to leave us a positive review.

We are delighted to hear that you are happy with the quality of your furniture and our customer service. We pride ourselves in these areas and we greatly appreciate your feedback.

We do sincerely apologise that your allocated delivery slot was not adhered to on your delivery date. We have provided your feedback on this to our dispatch partners and we are very sorry for the inconvenience this has caused for you. We have been informed that the delay with your delivery was due to external factors outside of their control but we do apologise for this, this can happen on rare occasions and we greatly appreciate your comments.

If you ever need anything from us in the future please do not hesitate to reach out. We are always here to assist you!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Company, Great Product, Great Communication

I couldn't be happier with my new patio dining set - extending table plus 6 San Fransisco chairs. The quality for the price is outstanding.

Communication was great, both from Luxus and their logistics company High Jump.

Super comfy chairs, rock solid quality table.

Highly recommended

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Richard,

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review!

We really do pride ourselves in our high quality furniture so we are delighted to hear that you are happy with your purchase. Your feedback really does mean a lot to us.

If you ever need anything in the future, please do not hesitate to reach out. We are always happy to help.

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Products seem good quality from first…

Products seem good quality from first impressions. Good customer service

13 februari 2026
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi there,

Thank you kindly for taking the time to leave us a review!

We couldn’t be happier to hear that your experience and the service provided was to your satisfaction.

Your feedback really means a lot to us and we hope you enjoy your new furniture!

We are always here to help if you need anything in the future.

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Karl,

Thank you so much for taking the time to leave us a review. We greatly appreciate your positive feedback!

We are delighted to hear that you are happy with your purchase.

Should you ever need anything from us in the future, please do not hesitate to reach out. We are always here to help!

Kind Regards,
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy customer.

Excellent experience from start to finish. The garden furniture was delivered on time and we are so pleased with the quality it looks beautiful in the garden.

17 januari 2026
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Christine,

Thank you kindly for taking the time to leave us a review. We are delighted to hear that you are happy with your furniture!

We pride ourselves on our high-quality products and service, so your positive feedback means a lot to us.

If there is every anything you need from us in the future, please do not hesitate to reach out. We are always here to help!

Kind Regards,
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

My teak chairs are beautiful. Solid and elegant.
The process from ordering to delivery went smoothly.
Would recommend!

16 december 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Carol,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to know you had a great experience and that you're happy with your purchase.

Providing excellent service and ensuring our customers are satisfied is always our top priority, so your kind words truly mean a lot to us.

If there's ever anything you need, please do not hesitate to reach out. We're always happy to help!

Kind Regards,
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately cannot recommend Australian Branch

I understand that the company is new to Australia. I cannot comment on the UK company but unfortunately cannot recommend purchasing from the Australian branch. We excitedly invested a huge amount of money in a new table & chairs in September. There was no communication at all after the order was placed. I thought we had been scammed. Finally, the order arrived in the end of October. However, it was the wrong table (square when meant to be oval) and a chair was visibly broken. Despite multiple emails, we have not received any response from the company. It has been a really dissapointing experience for such a large investment. We have already noticed the wood deteriorating and quality issues, such as large cracks forming in other chairs. We are down to only 8 chairs out of 10. We are devastated to have wasted so much money. With a lack of response from the company, we have been left with no choice than to leave negative reviews to ensure others are not duped by the glowing reviews of the UK branch (like we were).

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Tonyka,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be for you.

We’ve carefully checked our system, but we can’t find any details of your order. This leads us to believe that your feedback may have been intended for an Australian branch, which we are unable to assist with as we operate specifically within the UK and we are a separate company.

To ensure your concern is addressed as quickly as possible, we have contacted the branch on your behalf and we would recommend working with their customer service team moving forward, they will reach out to you shortly to investigate and assist you further for a resolution.

We truly value accurate feedback, as it helps our customers make an informed decision and allows us to improve where needed. We understand this review was not meant for us from the comments raised but please don’t hesitate to reach out if you need anything further.

*Update*

We were thrilled to hear from our Australia branch that your issue has been resolved and your replacement furniture has been successfully delivered. We appreciate that this review wasn't intended for us, but if you require any further assistance, please don't hesitate to reach out to your local branch in Australia. Wishing you all the best for the future!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good product, good price, mostly good service

Our teak outdoor dining set was delivered and assembled as scheduled and we're very happy with the product. The collection and disposal of our old set was less smooth. The delivery van was too full to take away our old set, so a follow-up collection was scheduled. That team took away most of the old set, but left behind a few items that had been placed separately by the original installation team. They were in clear view for the collection team, but hidden from my view inside the house and I only discovered them later in the day.

26 november 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Dan,

Thank you for taking the time to leave us a review. It was lovely speaking with you earlier and thank you for taking the time to discuss this further.

We understand that our dispatch partners arranged another trip to collect your furniture and we do apologise for issues caused on their behalf. We did offer if a further trip would be suitable free of charge to pick up the remaining pieces but we appreciate you did not want to proceed further with this. Our dispatch partners will be in touch to offer their apologies regarding this and we have passed on your valuable feedback internally to our team for review & our dispatch partners have reassured us steps will be taken to avoid issues such as this in the future.

Your feedback is greatly appreciated as this helps us to continually grow on our customer experience. We are absolutely delighted that your overall experience was a positive one, we hope you continue to enjoy your furniture and if there is anything further that you need from us please do not hesitate to reach out we are available by email on info@luxushomeandgarden.com or by calling us on 0333 772 9013.

Kind Regards,

Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Some problems but solutions found

I ordered a Teak patio dining set as a present from Luxus Home and Garden.
The company offered a great choice. We are pleased with the quality and its looks. I think it is good value for being of solid and durable teak wood.
The ordering process was straight forward. Delivery was given as “within 2 - 3 weeks”. But in the end it took 6 weeks. This brought a lot of stress and uncertainty.
However, their customer support was excellent and every communication with them was answered almost within minutes.
I rate the customer support with 5 stars.
When the furniture was finally delivered there was a small chip off the table. Disappointing. But Luxus Home and Garden offered replacement or a reduction in price. So a solution was immediately offered.

21 november 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Jutta,

Thank you for taking the time to leave us a review, it’s great to hear from you.

We want to offer our apologies, we understand there were some unforeseen delays to your order and your patience was greatly appreciated during this time when we were in communication with you.

It is fantastic to hear that overall your experience with us was a positive one, we will certainly pass on your kind comments to the team and we hope you enjoy your new furniture! We are delighted that your issue was resolved.

We wish you all the best and thank you once again from all us here at Luxus Home and Garden.

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stylish furniture

Great product we are really pleased with it , also it was so well packed .

12 november 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Timothy,

Thank you for taking the time to leave us a review.

It’s fantastic to hear that you are pleased with your experience and time with us.

We are always around if you need anything else, we hope you enjoy your new purchase!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company and beautiful table

Luxus wasn't a brand I was aware of but the Oval dining table was the exact size and shape we needed and is solid wood and good value. Communication and delivery was great and we love the table - I think it looks more expensive than it was. All in all, I'd certainly recommend Luxus and will use again.

12 november 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Thomas,

Thank you for your kind review, it is greatly appreciated and it is lovely to hear from you.

We are delighted to hear that your overall experience was a pleasant one and we are always here in the future if you need anything else.

Please enjoy your new furniture!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful furniture

Beautiful furniture, good communication with the seller. I highly recommend .
Thank you

11 november 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Anna,

Thank you for your lovely review.

We are happy to hear that the communication and the quality of the furniture was to your satisfaction, we love to hear comments such as these.

We wish you all the best and please enjoy your new furniture!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a dining room set

Ordered a dining room set, came a week after ordering service great. The furniture is exactly like the photo & excellent wood. So happy with the furniture, table & chairs look amazing & the chairs are really comfy. Very happy with my purchase.

11 november 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Fran,

Thank you for your kind words and for your review, this will be shared with the team and we are delighted to hear you are happy with your furniture!

Quality and comfort is extremely important to us and it is fantastic to hear you are pleased with this.

If you need anything else at all you know where we are!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous product and great customer…

Fabulous product and great customer service.

22 oktober 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Lorna,

Thank you for your review, we are happy to hear of your experience.

We will pass on your kind comments to our team and we hope you enjoy your new purchase!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely sideboard

Lovely sideboard. Quick delivery.

9 oktober 2025
Logo Luxus Home and Garden UK

Antwoord van Luxus Home and Garden UK

Hi Mrs Davey,

Thank you for your review, your time is greatly appreciated and it’s lovely to hear from you.

We will pass along your kind comments to our delivery crew and we are delighted to hear you are pleased with your new sideboard.

We hope you have a lovely weekend ahead!

Kind Regards
Luxus Customer Care Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer