Madam Sew Reviews 

43
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not the business it used to be. a previous happy customer. I ordered a few items and tracked the package (porch pirates). Saw that it was sitting and sitting up in Portland. tried to contact them.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered an assortment of their "most popular products" for $99. "Special offer" from an internet ad. Three of items weren't in the package, and when I checked their website, I saw that all three w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was trying to order their large square quilt templates which they showed advertised in their 75% off sale for 8.99. However, they kept coming up at full price. I contacted customer service and they... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The array of products are great, and the build quality of most are pretty good. I recently restocked my sewing studio through several Madame Sew sales seen online on Instagram, probably about $300 w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Couturewinkel

Geschreven door het bedrijf

At Madam Sew you find sewing supplies and notions to make your sewing and quilting life a bit easier and a lot more fun.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

43 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(43)

11 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not the business it used to be

not the business it used to be. a previous happy customer. I ordered a few items and tracked the package (porch pirates). Saw that it was sitting and sitting up in Portland. tried to contact them. sent screen shots then reply was a blahblah answer over and over. Wasn't until I placed a purchase dispute that a manager got involved,. said yes there was a problem and was resending it through Amazon. That was a problem. Then sent it out another way and the manager tracked it and made sure it got to me. I notified the credit card company to remove the dispute. wasn't going to be paying for products not received. I understand there are problems that arise with shipping. But for me to find telephone numbers for all carriers involved and report the information to the company and nothing was done is no customer service. Unfortunately there are no more sewing stores close by so I rely on on line stores. don't know at this point if I will purchase from them anymore. just received a letter from credit card company with Madam Sew manager reply, It states that they reordered and got it to me but it was not in a timely manner. Purchase was made in August and wasn't until later in September action was taken. buyer be ware.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Thank you for sharing your experience with us. I'm really sorry for the multiple shipping issues you experienced with your order, and especially for how the situation was handled. I completely understand why you’re frustrated, and I’m sorry that getting your order resolved was more difficult than it should have been.

Please be assured that your feedback has been shared with our team so we can improve how we handle situations like this moving forward. We really value you as a customer, especially knowing that you’ve been a happy Madam Sew customer in the past.

If you still need further assistance or there’s anything else we can assist you with at this time, please reach out to us at hello@madamsew.com. Thank you again for your honest feedback.

All the best,
Patricia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceptive company

I was trying to order their large square quilt templates which they showed advertised in their 75% off sale for 8.99. However, they kept coming up at full price. I contacted customer service and they said only the small square quilt templates were on sale. Clearly in the ad it said 2 choices available and even showed both sizes in their graphics. Customer Service would not honor their advertised price for the large templates. I have a screenshot of what I wanted to order that confirms this. Needless to say, I will not trust this site in the future. Definitely bait and switch, deceptive advertising and misleading.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, thank you for taking the time to explain this in detail.

A promotion that is not clear about which sizes it covers is on us, not on you. If the visuals showed both templates, it is completely understandable that you expected both to be included in the offer.

Please send your screenshot to hello@madamsew.com with "Trustpilot - quilt templates" in the subject line. We will review it and, if the ad was ambiguous, we will honor the 8.99 price on the large square templates for you.

We would rather fix this than leave you with that impression of us.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not as advertised

I ordered an assortment of their "most popular products" for $99. "Special offer" from an internet ad. Three of items weren't in the package, and when I checked their website, I saw that all three were out of stock. They haven't communicated with me about when (or if) I will receive the missing products. It feels very bait-and-switch

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, you are right to be frustrated, and the missing communication is the part we got most wrong. If items in a bundle go out of stock after your order, we should tell you straight away instead of letting you discover it yourself.

The three missing items have been refunded. If that refund has not appeared on your statement, email hello@madamsew.com with "Trustpilot - bundle" and your order number and we will chase it the same day.

We are also fixing the underlying issue so bundles cannot be sold with items we cannot ship.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I should have looked at the reviews…

I should have looked at the reviews before ordering from Madam Sew. I ordered on July 9 and received information stating they would let me know when my item shipped. It's July 26 and no email. I emailed them on the 17th and received a reply stating that one of the items in my order was out of stock. They said they would refund that portion of my order and ship the rest. When I replied, asking when I could expect the rest to ship, I never heard back from them.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, we are sorry for the late reply here, and sorry that your original question never got an answer. Telling you an item was out of stock and then going quiet when you asked about the rest of your order is not acceptable, and that one is on us.

We have since changed how we handle orders with an out-of-stock item, so the shipping date for the remaining items is confirmed to you up front instead of leaving you to chase us.

If anything on that order is still unresolved, email hello@madamsew.com with "Trustpilot - July order" and your order number and we will close it out.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great products, hyperactive marketing

The array of products are great, and the build quality of most are pretty good. I recently restocked my sewing studio through several Madame Sew sales seen online on Instagram, probably about $300 worth of product.

I had to unsubscribe from their emails and block them because of their relentless email marketing.

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, thank you for the kind words on the products, and for the honest part too. Hearing that our email frequency pushed you to block us is useful, and fair.

Glad the studio restock went well.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Incomplete

I have ordered many items and been very satisfied. This time however, I ordered from a page that showed a bundle of 3 large quilt storage bags for $42.99.
I received 1 bag for that price. 1 bag does not charge that much.
I called spoke to Tessa, explained the issue. She insists I ordered 1 bag for that excessive price. I asked for return information, which she sent. The return cost $9.80, we will see if they refund my money.
I wish they would have agreed to send me the other 3 bags.
I AM GOING TO BLOCK THEM AND I WILL NEVER ORDER FROM THEM AGAIN. I AM INFORMING MY QUILT SEWING GROUP, MY GUILD, ETC.
I am very disappointed.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Roughly six months old, and the costliest of the batch: a repeat customer who left, plus she paid $9.80 to return something she believes was mis-listed. The damage isn't the bag, it's being told she was wrong.

Reply to copy-paste:

Hi, we are sorry for the late reply, and sorrier about how this was handled.

You had ordered from us many times before this. When a long-standing customer tells us a page showed three bags, the right response is to look at that page carefully, not to insist the order was correct. And you should not have paid to return an item you only received because of confusion on our side.

If your refund did not come through, or the 9.80 return cost was not reimbursed, email hello@madamsew.com with "Trustpilot - quilt storage bags" and your order number. We will refund both.

We would rather earn you back than win the argument.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the carry all sewing organizer…

I bought the carry all sewing organizer bag and it is nothing more than a notebook. The inside zippered pockets are so tight to put anything in and out. The whole organizer feels so flimsy and cheap but yet it was very expensive in price. Would not advise to purchase this item.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, thank you for the honest feedback, and sorry for the slow reply.

A bag that feels flimsy and has pockets you cannot actually use is not what we want to be selling, especially at that price. We have passed your comments on the zippered pockets and the overall build to the product team, since that is the kind of detail we can only get from people who have used the item.

If you still have it and want to return it, email hello@madamsew.com with "Trustpilot - carry all organizer" and we will look at it for you even though it is outside the normal return window.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst customer service ever

The worst customer service ever! Supposedly my order was delivered however I cannot find it - I've checked my mailbox, my apartment complex office and neighbors - the package was not delivered to me and Tessa won't do a darn thing about it. They just keep telling me to check places the mailperson may have left it. This is absolutely unacceptable and I will NEVER purchase anything from this company again. I will shout it from the rooftops at every quilting class I am in to let other sewists know that this is not a good company to purchase from.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, we are sorry for the late reply, and sorry this was ever handled that way.

When a parcel is marked delivered but the customer does not have it, asking them to keep looking is not a resolution. Our policy is to reship or refund once a customer confirms they have checked the usual places, which you clearly did. That should have happened on your first message.

If you were never refunded or resent your order, email hello@madamsew.com with "Trustpilot - missing delivery" and your order number. We will refund it, no further questions.

That was a bad experience and we do not defend it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the red sew organizer with…

I ordered the red sew organizer with the matching red inserts. And I ordered the 12 pack plastic insert to put into s seperate binder.
I did not get the matching red inserts.
I have told them to send the matching red inserts or give me a refund.
I got neither.
Don't buy from this place.
Go to temu, Ali, or amazon.
I went to temu and got a purple set with the matching inserts that mademn sew said did not exist.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, we are sorry for the late reply.

You asked for either the missing red inserts or a refund, and getting neither is not acceptable. If an item is unavailable we should say so and refund you the same day, not leave the order open.

If that refund never came through, email hello@madamsew.com with "Trustpilot - red organizer inserts" and your order number and we will process it straight away.

We are sorry we lost you over something this easy to fix.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Madam Sew Bad Customer Service

The company Madam Sew is by far the worst company I have ever seen, there is no customer service. Real people do not respond back to emails as all there emails back are AI generated and you do not know it is a AI generated at all. I will never buy again from this place as it was a waste of time and money

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, we are sorry for the late reply.

We do use automation to answer common questions quickly, and you are right that it should be obvious when you are talking to a system rather than a person. If that was not clear, that is a fair criticism and we have taken it.

Anyone who wants a human can have one. Reply to any of our emails asking to speak to a person, or write to hello@madamsew.com with "human please" in the subject, and a member of the team takes it over.

Sorry we did not give you that on the first try.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Overall decent items, but LOUSY customer service if you have a problem.

Overall, the items I received were of decent quality. However 2 of the items I ordered were defective. In one, there was corrosion on the magnetic seam guide, in the other, the seam guide for the walking foot would not stay in place. When I contacted the company first by email, I have received nothing but stalling tactics in response. I included descriptions, a photo and a short video, yet keep getting responses like "Please tell us what make and model your sewing machine is" (which is not at all relevant) or, after 3 previous emails describing the problem "May I know further information about the damaged item, please?" More than the descriptions, photo and video??

I tried the live chat on the website. They were responsive, explaining that they do not do exchanges. When I copied and pasted the exact info from their website stating that they DO do exchanges for defective products, the live chat agent ceased responding to me.

If you review their return policies carefully, you will see that if you did try to return something, it is entirely possible that you would pay to ship it back, and that they can then refuse to process a refund (according to their policies) at which point you are out both the item you bought (because now they have it) AND the shipping you just paid.

So the items are decent, but don't expect them to replace anything defective nor necessary allow a return. Some of the worst return policies I've seen (I'd rather a place just say they won't accept returns.)

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, we are sorry for the late reply, and this review deserves a straight answer.

You sent a description, a photo and a video of two defective items. At that point there was nothing left to ask. Being asked for your machine make and model, then asked again for information you had already sent three times, is exactly the stalling you describe, and we are not going to pretend otherwise.

On the substance: a defective item is replaced at our cost. You should never pay return shipping for something that arrived corroded or broken, and our chat agent should never have told you we do not exchange defective products when our own policy says we do.

If you still have the seam guide and the walking foot guide, email hello@madamsew.com with "Trustpilot - defective items" and your order number, and we will send replacements, no return needed.

You also raised a fair point about the return policy wording. We have looked at it again since.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have ordered their marking pens for a…

I have ordered their marking pens for a long time. The color white is the worst one and it is the one I use the most. Recently I bought a new box of pens and I couldn’t get the cap off my husband even had difficulties. I have been trying to reach Madam Sew for four days and no response. The email address won’t work how can a problem be resolved without communication? I have had to throw away more white pens than I care to count. I have lost money on this product but I love it when it works.

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Madam Sew

Antwoord van Madam Sew

Hi, we are sorry for the very late reply, and sorry you could not reach us at the time. Four days without an answer is not how we want to treat someone who has been buying from us for years.

The caps on the white marking pens were a real problem, and throwing away pens you paid for is not something you should have had to absorb.

Our email is hello@madamsew.com and it is monitored daily. If you write to us with "Trustpilot - marking pens" we will replace the box you could not open.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Disappointed in the pins

I bought the flower pins and presser foot pad from Madam Sew. I like the pad but not the pins. I would give the pad 5 stars but the pins 2 stars. The pins are not sharp and they are too wide for my embroidery hoop.

1 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have ordered several of Madam Sews…

I have ordered several of Madam Sews products and I am pleased with all of them. I have gifted the project bags to friends and they enjoy them as well. Products are good quality and are shipped quickly.

13 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so excited to find variegated…

I was so excited to find variegated Isacord quilting thread which I have not seen anywhere else. I purchased a walking foot that worked perfectly on my Bernette and a couple of chalk markers that have been very hard to find.

9 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love, Love, Love Madam Sew

I started with the quilt bag. Then I fell in love with all the tools and started buying them. The presser feet are so useful. I use the green measure for setting the magnetic seam guide all the time. I usually buy two of things and give the extra one to my youngest daughter. I just can't say enough about this company. But I would like to see more new products. Oh, and one more item I've bought almost half a dozen of the stick-on light string for my sewing machines.

11 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Madam Sew is the best

I had the best experience with Madam Sew when I have ordered products. My order was missing a piece and I called them right away and it was at my door within a week. I was so happy. Talking and best customer service I had have in a long time

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer