Motor2Go Reviews 

125
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have bought van Maxus 2023 model its less then 3 years old van, it worst experience of my life, they did not apply V5c on my name, Van is losing coolant and few other problems. they are not respondi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We just bought a van from here and couldn’t be happier! The team was so helpful, friendly, and made the whole process really easy. They answered all our questions, gave us honest advice, and made us f... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant experience, Abdullah was very welcoming and helpful, was shown the vehicle and had all the paperwork sorted promptly. Very professional but friendly atmosphere, both the company and the staf... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought a Ford Transit Custom van from Motor2go and am very happy with the vehicle.There was a minor issue with regards to the spare wheel mounting bracket which they have agreed to have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer

Geschreven door het bedrijf

Do you ever get tired of shabby customer service? Do you ever get the impression you're just a sale? We felt that too, and we got fed up with it. That's why we vowed never to do it. When we say we're forged by experience, we're talking about the experience of bringing together all our nous and expertise accumulated over 20 years of selling vehicles. That's the experience of understanding first-hand what customers want and tailoring the sale to meet your needs, not ours. That's the experience of going the extra mile every single time so you don't just get what you came for, you get more. There's more. When we say we're sustained by excellence, that's the excellence of our best-in-class customer service, the little touches you just won't expect from a van and car dealership. It's the excellence of accompanying you on your journey, not just from when you walk in our door to when you drive off the forecourt, but onwards as long as you need us. We're invested to being in it for the long term with our clients. That's why our customer retention is so high, and there's no bigger compliment than that.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

125 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 70% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(125)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have bought van Maxus 2023 model its…

I have bought van Maxus 2023 model its less then 3 years old van, it worst experience of my life, they did not apply V5c on my name, Van is losing coolant and few other problems. they are not responding my emails neither on what's app. do not go there to buy or if you want to buy very very careful.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Honestly never has so much chew or loss…

Honestly never has so much chew or loss of money because of this company , first sold me one with finance still on it then sent me another with engine problem took it back ,silly of me got another of them ,2 weeks in and broke down with same probkem as last one , asked to drive it 2 hours to them woth topend knock like previous one ! Had this pick up 1 week with a new mot amd brakes were down to metal !!! How it passed an MOT is beyond me !! Very frustrated this has been a nightmare from day 1 , i just want my work vehicle fixed and ime not driving 2 hours with engine problems !!! I wait for this to be resolved or they can have it back !! GET AN RAC OR AA check on anything you buy of these !!!!

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero stars

So if I could give zero stars then i would.
Where do i start
Brought car on Saturday 25th March
Returned car Tuesday 28th March with 7 faults. I emailed over the 7 faults and said I was going to return car for a full refund. Cut a very long story short and lots of stress, I final got some of the money back on Sunday 19th May. The only way I could get most of my money back was to offer a compromise,which meant I lost over a thousand pounds.
Please be very careful.

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Motor2Go

Antwoord van Motor2Go

Hi, We are sorry to hear that you feel this way regarding your experience with us.
When you initially contacted us, you requested a full refund shortly after purchase due to concerns raised with the vehicle. As per our terms and conditions, we advised that we would first need the opportunity to inspect and repair the vehicle, however you did not wish to proceed with this option and instead requested to return the vehicle.
We also refunded the warranty as a gesture of goodwill, despite warranty products normally being non-refundable under the signed terms and conditions.
Regarding the settlement amount, this was not something imposed by us. You proposed accepting a reduced figure in order to bring matters to a quick conclusion, which we agreed to in good faith. Once agreed, the refund was processed within the timeframe outlined in our terms and conditions.
At all times we remained in communication and responded consistently throughout the process. We always aim to resolve matters fairly and professionally for all parties involved. Thank you. Kind Regards, Motor2Go Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly and professional

Brilliant experience, Abdullah was very welcoming and helpful, was shown the vehicle and had all the paperwork sorted promptly. Very professional but friendly atmosphere, both the company and the staff. Would very much recommend, and will advise my bosses to work with this company again for any future vehicles! Thanks for everything

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service right from…

Excellent customer service right from the start. Abdullah was so welcoming and genuine. He made me feel at ease, even on the test drive. Abdullah gave me confidence to sell my old car. I would absolutely recommend Motor2go as the customer service is great. In addition, I had minor ‘teething issues’ with my car. Abdullah was excellent at dealing with this, he even arranged for me to get it sorted at my local garage free of charge. Abdullah is a credit to Motor2go and has restored my faith in buying a second hand car.

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We just bought a van from here and…

We just bought a van from here and couldn’t be happier! The team was so helpful, friendly, and made the whole process really easy. They answered all our questions, gave us honest advice, and made us feel confident in our purchase. The van itself is perfect and exactly what we needed. Highly recommend this dealership – 5 stars all the way!

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional people

Very professional people. They delivered exactly what they advertised. Definitely coming to them again for my next purchase. Many thanks team MOTOR2GO

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After posting an honest review about my…

After posting an honest review about my experience with Motor2Go, I received an email from the company demanding I remove it, calling my review ‘untruthful’ and ‘lies’, and stating they would refuse to communicate with me further until I complied. Rather than addressing my concerns professionally, they chose to dismiss and pressure me. Threatening customers into silence instead of resolving legitimate complaints speaks volumes about how this company operates. I would strongly caution anyone considering using Motor2Go.
How the company is operating this is an another proof to treat as a cheaters and frausters please be aware of Motor2go company don’t ever think to buy a vechicle from them it’s too too dangerous

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Motor2Go

Antwoord van Motor2Go

We are sorry to read your review, however several statements made here are inaccurate and do not reflect the full circumstances of this matter.
The vehicle was purchased on 13 December 2025 and shortly after purchase you reported concerns. In line with our obligations, we asked you to return the vehicle so that it could be inspected and repaired, which we arranged. The vehicle was returned to you once the work was completed.
You also purchased a 24-month warranty package, and when you later reported a further issue you were correctly advised to contact the warranty provider so that the matter could be handled under the policy.
Unfortunately, the vehicle was subsequently taken to a third-party garage without authorisation and was reprogrammed/modified. As explained in our signed Terms & Conditions, unauthorised modifications can affect warranty coverage and prevent us from verifying the original cause of any reported fault.
Despite this, we have repeatedly offered for the vehicle to be returned to our premises for inspection, so that we can properly assess the situation and assist where possible. This offer remains open.
Motor2Go takes customer service seriously and we always aim to resolve matters fairly and professionally. We have a full record of emails, call logs and correspondence relating to this matter and remain willing to review the vehicle should you wish to arrange an inspection.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased a van from…

I recently purchased a van from Motor2Go and couldn’t be happier with the whole experience. From the very first interaction, Abdullah in Sales made the process smooth, friendly, and informative. He listened to exactly what I needed, showed me a great selection of vans that fit my budget and use, and explained everything in clear, honest detail. I never felt pressured — just genuinely supported in making the right choice.

Once the sale was complete, the excellent service didn’t stop there. Syed in the Aftersales Prep Team went above and beyond to make sure the van was thoroughly checked, serviced, and ready to go. The preparation work was detailed and clearly done with real care — I left knowing the vehicle was in great shape and that I had someone dependable to contact if I needed anything after delivery.

Overall, if you’re looking for a van and want a team that’s truly committed to both great sales service and excellent preparation for aftersales, I’d highly recommend Motor2Go. Fantastic support all the way through!

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer