Newblinds.co.uk Reviews 

2.362
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a problem with an awning I had bought from a different company who wouldn’t help. New Blinds were a supplier of the same awning, I rang them, made an instant appointment and they came on time a... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The blind seems to work well when fitted, and fitting was easy. I don't think the blind was manufactured correctly to my specifications but I could adapt it anyway. Also a problem occurred with the in... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The general product quality is very good design and materials but the finish could be better. Metal swarf and large burrs left on, and side channels 'stuffed' into each other deforming the bristles.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to measure when ordering and perfectly cut for our window. Assembly took only about 5 minutes. Since installing them, I can sleep every night with the window fully open—no mosquitoes and, most im... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Raambekledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

The widest range of blinds on the internet! In 1999, NewBlinds.co.uk launched as the UK's first online retailer of window blinds. We are now the most trusted online brand in blinds. At NewBlinds.co.uk, you will find the most comprehensive selection of made-to-measure window blinds and fly screens on the web. From venetian blinds to vertical blinds, to blinds for velux windows and flyscreens. Both manually operated and electrically operated! We have a massive collection of blinds to suit the most discerning taste and requirement. This, combined with the web's most competitive prices, enables us to be sure that you will be able to find the perfect blinds to cater for your taste and budget!

Newblinds.co.uk - Blinds and Fly Screens

Geschreven door het bedrijf

Customer Service
Our reputation is our most valuable asset. Having been selling online since 1999, much of our business comes from referrals by delighted customers. Many of our small team have been with us for years and take customer service to heart.

Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 89% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(2.362)

212 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Screens are not good quanlity for the price

Screens are really hard to close and open. The handles move making it more difficult. Everytime I open and close the screens I physically have to push the edges back into the runners. I have other blinds from other companies and they are a much better spec and were cheaper.

30 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hello Lisa,

Thank you for providing feedback. I'm sorry to hear you are having issues.

I've checked our customer services inbox using your email and order number to search and I cannot see that you've contacted us about the issue you are experiencing. We would really like to help you resolve it.

This isn't feedback that we've had before about this product. So I wonder whether there is an issue with sizing or installation that we can help you with.

I will email you directly, but please feel free to send images or videos of what you are experiencing to me on tim.pendleton@newblinds.co.uk. I'm sure we can help you resolve the issue.

Best wishes
Tim Pendleton
Managing Director
Newblinds.co.uk Limited

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I like the product not the delivery time.

I have had fly screens from Newblinds before and am very pleased with the product however time it took from order to receipt was exceptionally long. I had to contact the company in order to chase the order.

1 juli 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Dear Mr Patrick,

Thank you for your kind feedback. We're so pleased to hear that you're happy with your Roller Flyscreen. We sincerely apologise for the delay and that you had to contact us for an update.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality blind

Good quality blind, delivery took nearly 4 weeks and driver left parcel at wrong property, which was half a mile away from us, thankfully managed to locate it.

30 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

HI,

We're pleased to hear you're happy with the quality of your blind. We apologize for the delivery delay and the parcel being left at the wrong address. We appreciate your patience and hope you enjoy your new blind.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely well made fly screen and…

Extremely well made fly screen and simple to fit. We will be buying more for other rooms. *A*

30 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hi Jeff

We're so pleased to hear that you found your fly screens easy to install and that you're happy with the final result.
Your support means the world to us, and we can't wait to serve you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good value & easy to fit

Good value. Quick delivery and very easy to fit.

30 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

We're delighted that you're pleased with the quality of our product  and the installation process. We're glad you enjoyed the fast delivery and that the product met your expectations.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item never arrived

The item never arrived

30 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hi Julia,

We’re very sorry that your original order didn’t arrive.

Your order was placed on 22 June, and the original shipment left our warehouse with FedEx on 23 June. We were first made aware that the parcel had not been been delivered when you contacted us on 29 June.

Following enquiries with our logistics provider, we established that the original shipment had been lost in transit. We therefore arranged for a replacement to be dispatched, and tracking details were provided to you as soon as they became available.

We completely appreciate how frustrating it is when an item is lost in transit, and we sincerely apologise for the inconvenience caused. If there are any further issues with the replacement delivery, please contact us directly and we’ll make sure everything is resolved as quickly as possible.

Kind regards,

Tim Pendleton
Managing Director
Newblinds.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The fly screens fit well

The fly screens fit well, thank you we are very pleased with them.

26 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hi,

We're delighted that you're pleased with the quality of your fly screens and the installation process. Were so glad we met your expectatins. Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect fly screen

I recently bought a roller fly screen for our large bifold kitchen window and couldn't be happier. The process to order was super easy and it was also easy to install. The main purpose was to keep our new kittens from escaping (as our window was too wide for the pet mesh) and tbh it's done a brilliant job (and keeps out flies). I would definitely order again from here.

1 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hi Tara,

We're so pleased to hear that you found your fly screens easy to install and that you're happy with the final result.
Your support means the world to us, and we can't wait to serve you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you New Blinds !

Thank you New Blinds !
Great product, we had a small issue with timings but they were dealt with swiftly and with good correspondence.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

HI Brian,

Your wonderful review made our day! We appreciate your understanding regarding the small timing issue, an we're glad our team was able to resolve it quickly while keeping you informed throughout the process. 
We hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fly screens

Great product, would have been better if you could actually speak to someone to sort out any issues.

24 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Dear Andrew, 

Thank you for taking the time to leave us a review – we really appreciate your feedback.

We're delighted to hear that you're pleased with your fixed frame window flyscreen.

If you do experience any issues, please don't hesitate to let us know. I can't see that you've contacted us by email regarding any problems so far. We do ask customers to report any issues by email so that we have a written record and can assist you as quickly as possible. We're also happy to give you a call to discuss any concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service , super fast delivery very happy with product

24 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hi Ellie,

Thank you for taking the time out to send is a review. 
We are so pleased to hear you are happy with our service and fast delivery of your Roller Insect Screen.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Product

Great Product

30 april 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

HI Sonia,

Thank you for your feedback.  We're glad you're happy with the product. 
We hope to serve you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Classy looking fly screen delivered…

Classy looking fly screen delivered promptly. We had a big problem with insects getting into our sunroom and now we have no problem at all. Great product.

2 mei 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hi Chris,

We're pleased to hear you're satisfied with our Fly Screens and the delivery speed.
Your support means the world to us, and we can't wait to serve you again.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Service and delivery was great but very…

Service and delivery was great but very disappointed with the quality and installation

15 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Dear Margot Amaral,

We're delighted to hear that you were happy with our service and delivery. However, we're sorry to learn that you weren't satisfied with the quality of the product received. 

I can't see that you contacted us to let us know about this, as we would have been more than happy to help resolve any issues. If the product wasn't suitable or did not meet your expectations, you could also have returned it to us for a refund in line with our returns policy.

If there's anything we can still do to help, please don't hesitate to get in touch.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

No-drill Door Flyscreen

Order delivered within the expected time-frame, well packaged, and undamaged.
The extrusions seem to be of good quality and cut to the size that I ordered, but it would have been nice if the cut ends had been de-burred and if the cutting 'dross' had been blown out instead of ending up on my carpet!
No printed instructions, just a QR code/web link for a video guide. Two hex keys were supplied - what is the smaller one for?
The brush seal stops short of the full height by about 15mm, and only just touches the reveal at the very top and bottom. Be aware that unless your reveal is perfectly straight top to bottom you may have gaps as I did - never noticed before that the plastering around the door reveal is not perfectly flat!
Fortunately, we don't get loads of flying insects and the screen should deter most but the more determined could find a way in.
In hind sight, perhaps I should have gone for a product
with a fixed rigid frame all round to give a better seal and so that any small gaps due to uneven plastering could be silicone sealed.
A final note is that the screen door cannot be operated from outside due to the width of the door frame (about 60mm) covering the extrusion - this may not matter to you depending on usage/circumstances.
Would I buy again - maybe?
But would need to be sure that the opening where it was to be used was perfectly straight

11 juni 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fly-mesh roller blind - The delivery took a few more days than…

The delivery took a few more days than expectations but the blinds frame measurements were accurate and fitted perfectly in my window. The rolling mechanism feels robust.

7 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hi, 

We're glad that the product met your expectations.
We sincerely apologise for the delivery delay. We appreciate your patience and will work to improve this moving forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant company

Brilliant company, would highly recommend, brilliant heavy chain door fly screens, 100% reliable from start to finish.

26 mei 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

Hello, thank you so much for your review 🙂

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional and good value service

Newblinds.co.uk offer a variety of blinds, shutters, roman blinds and, crucially for me, insect screens. I had really struggled to find a decent supplier for insect screens in the UK, and these ones were a really nice match for our anthracite double glazing. They offer a selection of fitting methods from which you can choose the method that works best for your windows/spaces.

They were also approximately half the price of similar products provided by other companies, I suspect their competitors are price gouging in a market without much liquidity.

There was good communication during the ordering and shipping phase and the items were delivered well packaged with clear instructions. I will be going back to buy further insect screens and blinds from this company - I would recommend them wholeheartedly!

1 mei 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

HI Russell,

Thank you so much for your kind and detailed review.
We're delighted to hear you were happy with our products, pricing, and service. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to serving you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smashing blinds, quick & efficient delivery

Smashing blinds at half the price 9f others. Went up easily enough. Would definitely recce anyone to but these.

6 juni 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

HI Rita,

Thank you for your feedback. We believe quality products should be available at affordable prices, so it's great to know we met your expectations. 
We hope to serve you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent blinds and customer service…

I ordered 3 mains powered electric blinds from New Blinds.com. We went with the new blinds own motor(not the somfry) and it works very well, quiet and adjustable. It is compatable with our own home automation system(Z Wave). We are building an extension at the moment, so had electrician and joiner onsite to install for us. They are being installed into BlindSpace recessed boxes, 100x100, so space was limited. The first one went in no problem, but the other two were too big for the box. I didn't read the description to see they were on a bigger diameter roll because they are labelled wide fit. It was my error, but thankfully Anna in customer service was able to arrange for us to send them back to be put onto the smaller rolls for a small fee. They are finally installed and look fab and work perfectly. Highly recommend the company (and also reading all the details on the website.)

30 mei 2026
Logo Newblinds.co.uk

Antwoord van Newblinds.co.uk

I am so pleased you have the blinds up and running now - Thank you for taking the time to leave the review

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer