Nouvar Reviews 

123
•
TrustScore 1 uit 5

1,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from the company. They sell very poor quality clothes made in China. They do not offer a return service. Even after sending the goods back to China at my expense, they were returned to me... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have continued to charge my credit card for a subscription even though we never signed up for it or agreed to it. After calling them and having them confirm that they canceled it and will not cha... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Made up mother/dayghter business that does not exist. Some scamming china-sourced products- not what is described. Completely different clothing item posted out. Quality APPALLING- material terrible... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY Products are poor quality and the sizes do nowhere near match Delivery is awful and full of empty promises They are not located in your country they are based in Chin... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Nouvar – Elevated Women's Fashion At Nouvar, we believe fashion should be effortless, empowering, and refined. Designed for the modern woman, our collection blends timeless elegance with contemporary trends, offering versatile pieces that transition seamlessly from day to night. Committed to quality and sophistication, we curate fashion that not only looks stunning but feels incredible to wear. Proudly serving women is your destination for elevated style that stands out. Discover the latest trends and redefine your wardrobe with Nouvar.


Contactgegevens

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

123 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,2

Alle reviews

(123)

52 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Strong NOT recommended this company…

Strong NOT recommended this company Nouvar. I have very bed experience. Waiting for my Coat 20 days, even in a order the advertisement was ,, arriving between 3-5 working days. The return policy isn't, clear. The item is ordered was to small.I recieved only 20% back and keep the item. I,m very unhappy. Unsatisfied.....

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Vassya,

We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We completely understand how frustrating it must be to wait longer than expected and to feel uncertain about the return process.

Could you please provide your order number so we can check the details and see how we can make this right for you? We value your feedback and want to ensure you have a better experience with us moving forward.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These rip off merchants have many…

These rip off merchants have many outlets, they are based in the Netherlands. To get your money back, you must inform your card issuer. It doesn't matter if it's a credit or debit card, or paypal! They will get your money back for you!
I do not need any help, my bank forced them to give full refund.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

HI Tracey,

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. We’d really like to look into this and help resolve it for you.

Could you please share your order number so we can review your case and assist you directly? We appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising, AVOID!

This company makes it out it is selling high quality garments when, what you receive is a cheap item from China. I bought a knit dress that was purportedly reduced from£105 to £43 making it sound like a quality garment. What arrived was a cheap cotton dress that would have cost about £7 on Shein. The company then insist on you paying for return postage to China which is against UK consumer law as this is not mentioned in their returns policy on their website. In the end I raised a dispute with paypal and received a full refund.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Helen,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. To help us investigate what went wrong and improve our service, could you please provide your order number?

We take all feedback seriously and want to ensure every customer has a positive experience. Once we have your details, we’ll look into this matter promptly.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

🛑 Warning 🛑 this company uses false…

🛑 Warning 🛑 this company uses false images to advertise their products. What I received were of terrible quality and were unwearable and were not like the picture they display. They offer free carriage but when returning anything you have to pay shipping fees back to China. Do Not risk ordering from this company!

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Emma,

We’re very sorry to hear about your experience and that the item didn’t meet your expectations. That’s certainly not the experience we want for our customers. Could you please share your order number with us so we can check the details and assist you further?

We truly appreciate your feedback and the chance to make this right for you. Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO cashmere but polyester

selling100% polyester items for cashmere! SCAM - SCAM- SCAM don't buy from them!

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Catherine,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your concern. We take feedback like this seriously and want to make sure we look into what happened with your order.

Could you please share your order number so we can review this further and assist you directly? We’d like the chance to resolve this for you as quickly as possible.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It says delivered 2 hours ago yet no…

It says delivered 2 hours ago yet no package ,I have cameras around my home .very disappointed ,it’s an anti theft bag how ironic.

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

HI Alena,

We’re really sorry to hear that your order shows as delivered but you haven’t received the package. We completely understand how disappointing and concerning this must be—especially given the nature of the item. Please rest assured we’ll do our best to help sort this out for you.

Could you please share your order number so we can look into the delivery details and contact the courier for an update? Once we have that information, we’ll investigate right away and work toward a quick resolution. Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Avoid, Avoid.
This company are no more than crooks. The item I bought was so far below an acceptable standard it was laughable. Their no hassle returns policy is a joke, items have to be returned to China at your expense. With that option comes all the warning is that it may get lost in transit or at customs, in other words it will disappear.
After much arguing I had to accept a 20% refund so I am now seriously out of pocket and my item is in the bin. I wouldn't even give it to the charity shop.
Avoid this company please, just wish I'd read the reviews first.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Martin,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been. We never intend for our customers to feel let down, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

To help us look into this further and make things right, could you please provide your order number? We’d like to review your case in detail and see what we can do to resolve it properly.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from Nouvar

Ordered what appeared to be a beautiful leather handbag only for it to arrive extremely late and without a hint of leather.
Requested full refund to be offered 10% or a complex returns where I had to pay shipping with no guarantee of the product making it back for a full refund….do not touch!!!

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Alison,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been. We never intend for our customers to feel let down, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

To help us look into this further and make things right, could you please provide your order number? We’d like to review your case in detail and see what we can do to resolve it properly.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam website

Scam website, don't buy from them. Bought two bags and one broke after 5 days. I emailed them and what they offered was basically in direct conflict with UK laws for long distant sales. Of course I did not check Trustpilot before buying.

Got a response but in their returns policy they say no problem you will get a full refund but actually as the other people have stated they offer you 10% refund keep the poor quality goods, then 20% keep poor quality goods, or get a refund in full as a credit to get more poor quality goods. I have gone to the international centre of commerce because this company is not in the UK and so we have no protection. The BEST ADVICE is DON'T BUY THEIR PRODUCTS.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Maria,

We’re very sorry to hear about your experience and that one of your bags broke after only a few days. That’s certainly not the standard we want for our products, and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. Please rest assured we take your concerns seriously and would like to resolve this properly for you.

Could you kindly provide us with your order number so we can look into this right away? Once we have the details, we’ll be able to review your case and offer you the best possible resolution. We value your feedback and hope we can make this right for you.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning ! Do not use as cheap and rubbish

Do not use this company .the items described are not true . I ordered an apricot coloured sweatshirt and when it came it was brown and thin material like a football top . Tried to return but says it’s very difficult as it has to go back to china so will give me 100% back if choose something else but will knock off £10 for postage . Always very prompt reply and courteous but avoid if I were you .they are just Chinese quality and rubbish . Will dump mine at charity shop and I’ve lost £36 so not cheap .

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Susan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations and would like to understand your situation better so we can assist you. Could you please provide your order number?

Once we have your order details, we’ll be able to review your case and guide you on the next steps. We truly appreciate your patience and the opportunity to address your concerns.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company stay away

Scam company stay away
I wanted to return items as they arrived late and they was also nothing like the website shows it’s just cheap market clothing from china!
You have to pay to ship the items back to china which costs a fortune! So what they do it offer you a store credit note or 20% back of you item so for my £60 order I wasn’t even going to receive much back!
They say they are helpful but they are not it’s just auto generated messages probably AI along with the whole site. That is probably how they make their money.
I would never order from them again and I’d advise everyone else not to.

22 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Hollie,

We’re very sorry to hear about your experience and truly apologize for the frustration this has caused. We strive to provide accurate product descriptions and timely deliveries, and it’s disappointing to know that we fell short in your case. Your feedback is important to us, and we will share it with our team to improve our service.

To help us resolve this as quickly as possible, could you please provide your order number? Once we have it, we can review your situation and discuss the best way to assist you further. Again, we sincerely apologize for any inconvenience this has caused and appreciate your patience.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible fraudulent company.

Terrible fraudulent company.
I purchased a hoodie that looked lovely online, however I received a shiny polyester cheaply made hoodie instead.
Website says easy returns.
When I tried to return it, they tried to get me to accept a 10% or 20% refund instead. I wanted a full refund, so persisted. Postage was at my own expense, another $25 later.
The issue lies in the fact that the business presents itself as an Australian company, yet directs customers to return goods to an overseas address in China. They are fully aware that under international shipping protocols, customs clearance fees are payable by the recipient of the parcel in China. They refuse to accept and pay these fees, so they effectively avoid taking possession of returned items and thereby circumvent their obligations to issue refunds for defective or misrepresented products.
This practice appears to be a deliberate attempt to evade consumer protection responsibilities under Australian Consumer Law.

22 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Anne,

We’re very sorry to hear about your experience and truly apologize for any frustration this has caused. We take feedback like yours very seriously and want to understand exactly what happened so we can address it appropriately. Could you please provide your order number so we can investigate this further and respond accurately on Trustpilot?

We value our customers and aim to be transparent in all our processes. Once we have your order details, we can review the situation carefully and work toward a fair resolution. Thank you for bringing this to our attention, your feedback helps us improve.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not deal with these people no matter…

Do not deal with these people no matter what, I ordered a so called tailored pant suit which took so long. Only to receive an item which looked like it came from the charities shop. Then when I wanted to return and refund they gave me an option of 10% refund of the total price when I wouldnt except it it went 20% of the total order. When I wouldnt except that they gave me an address in CHINA to send it back too , me paying the huge postage fee of course. DO NOT WHATEVER U DO DEAL WITH THIS COMPANY.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Pauline,

We’re truly sorry to hear about your experience with your order and the disappointment you felt with both the product and the return options provided. This is not the kind of impression we want to leave, and your feedback is very important for us to review and improve our processes.

To better assist you and look into this further, could you please share your order number with us? Once we have those details, we’ll be able to review your case and work toward finding the best possible resolution for you.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a scam

It’s a scam.
The company address on the website is from Slovakia, the parcel arrives with a return address from UK, but when you ask them to return an item they said the only way is for you to pay tracked delivery to China!
Either that or they give you at 10% discount!
So if you paid £30 for a dress you’re now looking to spend about the same amount to return the item to china. Nowhere in their website says that the item is coming from china, delivery takes ages and the items are so very poor quality it’s unbelievable……!!
I’m gonna claim it back through the bank, it’s the only option.

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Angelica,

We’re very sorry to hear about your experience and truly regret that the product and return process did not meet your expectations. We understand how frustrating it must have been to deal with unexpected shipping details and quality concerns, and this is certainly not the experience we want for our customers.

If you could please provide us with your order number, we’d like to review your case in detail and see how we can assist you further. Your feedback is important, and we’ll be using it to improve transparency and our overall service.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Does not even desire 1 star

Does not even desire 1 star, total scam, from china, not ready to provide full refund, and trying to play around with other options. pls do not order from this website, item does not resemble the picture.

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Bushra,

We’re very sorry to hear about your experience and that the item you received did not meet your expectations. We never want our customers to feel disappointed or misled, and we truly regret that this was your impression of us.

If you could kindly provide your order number, we’d be happy to review your case further and see what we can do to assist you. Your feedback is important to us, and we’ll be using it to improve both our products and services moving forward.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wouldn’t even give it 1 star but had to…

Wouldn’t even give it 1 star but had to I order to write review.
This company is a total scam. They state that they are based in Australia Canada and Slovakia…. But they are Chinese, once I saw from the tracking that the goods were coming from China I tried to cancel, but was told it was too late.
When goods arrived they bore no resemblance to the photos shown, the quality is very very poor the wool is scratchy and uncomfortable, and it is far too small despite being described as one size.
I am afraid I have to accept that I will not get my money back and I am very frustrated that these online company continue to get away with daylight robbery.
Please please DO NOT use this website

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi John,

We’re truly sorry to hear about your disappointing experience and that the item did not meet your expectations. We never want our customers to feel misled or dissatisfied, and we understand how frustrating this situation must have been for you. We would like to investigate this further and see what we can do to make it right for you.

Could you please provide us with your order number so that we can locate your purchase and assist you directly? Our team is here to help, and we’ll do our best to resolve this matter promptly. Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam!

This company is a scam DO NOT USE. I wish I had seen these reviews before I ordered. The coat I recieved is awful , looks absolutely nothing like the photo and is certainly not wool as described. I'm expecting the same response to ship to China, so I have already started the process of raising a dispute via my bank. Hopefully this company will be shut down soon !

16 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Cheryl,

We’re very sorry to hear that the coat you received did not meet your expectations and that the quality was not as described. We completely understand how disappointing this must feel, and we want to assure you that your feedback is taken seriously.

To help us look into this further and resolve the matter for you, could you please provide your order number? Once we have this, we’ll be able to review your case in detail and work towards the best possible solution.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality garments

i’m Poor quality garments. The returns service is designed to put you off sending back. Be aware you will be asked to return to China. Pay costs. Delays at customs. Terrible experience. Order number 3347.

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Carol,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration caused. We take all feedback seriously and want to ensure our customers feel heard and supported.

To help us look into your order and address your concerns properly, could you please provide your order number? Once we have this, we’ll be able to assist you further.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY from Nouvar

Update. My money has been returned by the company after I raised a Charge back claim with my bank. If you find yourself in a position like mine. Where the item you purchased isn’t the exact item advertised, you are protected by EU law and have the right to your money back without paying the return to China. Please don’t give into the offer of 10% and 20% refund and keep the item as NOUVAR will offer you.
Update #3321 you last emailed me at 1:30am regarding this and still haven’t provided me with a pre paid label to send the missold item back which you are liable for under EU law. My bank will recover my money, it’s with them now. You know you won’t resolve this issue or you would have done already.
Original review
Nouvar advertises that they were founded in Australia. The business address on the website is Slovakia. When I tracked the item I realised it was from China.
The website displays well made clothings so that’s what I expected. It also shows significant discount so you believe your buying at Sale price. What I received was a very poor quality coat that only just resembled what I’d bought and it was extremely to big not the right size or anywhere near it. When I requested to return it I was offered a 10% refund and I could keep the coat. I declined and was then offered 20% discount. I sent another email stating my consumer rights. I pointed out that the website is falsely advertising its products and the companies location. All returns are at cost to the consumer. (It would be significantly cheaper to return to Slovakia) In my case the product was not what I ordered, it doesn’t match the advertisement so surely being missold should not cost me to return. All I have in response from customer service is apologies just like everyone else has but still no resolution. Also their good reviews on here are quite clearly written by the same people. Absolutely awful company.
Please save yourself the inconvenience of losing your money, this company is fraudulent I wish I’d read reviews before I purchased. The website is extremely misleading. At least the likes of SHEIN, TEMU and Ali express offer free returns and charge reasonable prices (you get what you pay for). You can report this company to Slovakia trading standards. The company is drop shipping from China.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Christina,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to feel the product did not meet your expectations. We take feedback about quality, sizing, and advertising very seriously, and we appreciate you sharing your concerns with us.

To look into this further, could you please provide your order number? Once we have that, we’ll be able to review the details and assist you accordingly.

Kind regards,
Team Nouvar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers, won my dispute!

Scammers, I successfully disputed via PayPal. Cheap tacky material, based in China (not Australia). Do not be fooled by their rubbish returns policy - you are NOT required to return it to China. The positive reviews left on Trustpilot are clearly AI generated and you'll notice there are several that are repeated. Their sponsored ad has been removed by Google. If you have been duped by these scammers, quote consumer law and raise a dispute, they get fined for it as well as your money back.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nouvar

Antwoord van Nouvar

Hi Kristen,

We’re very sorry to hear about your experience and take your concerns seriously. To help us investigate and resolve this matter quickly, could you please provide your order number?

We truly appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Kind regards,
Team Nouvar

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer