Noviroa Reviews 

230
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS COMPANY AND THEIR FACEBOOK ADVERTS! Shoes took a month to arrive and were cheap and nasty, nothing like the description. It was only when I complained to Facebook that they responded to... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nie nie nie wieder!! Falsches Produkt geliefert, korrektes Produkt sei nicht vorrättig?!! Statt Kontak aufzunehmen einfach ein anderes Produk schicken!! Keine Geldrückerstattung nur Umtausch mit ein... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reinste Abzocke. Falsches Produkt erhalten das günstiger ist als was ich bestellt hatte. Auf Anfrage hiess es ich habe nur die Option auf eine Gutschrift die ich dann wieder bei Ihnen einlösen müs... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two weeks after order was still in Hong Kong. Delivery is misleading. Customer services don’t respond other than to give an Update saying 7/10 more days to wait. Would strongly advise anyone avoids t... Toon meer


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

230 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 44% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(230)

117 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Un TIMO!!!

Un TIMO!!!! No comprén aquí!!!!
Compré un perrito robot, y son como las que venden en las ferias por 8 euros, lo malo es que aquí ponen una foto que no tiene nada que ver. Y cuesta 54 euros! Es un robo en toda regla!
Y ahora quiero hacer la devolución y me estab diciendo que me mandan otro igual!
En la página pone 30 días para devoluciones pero a la hora de la verdad no me dicen como hacer la devolución!
Os aconsejo que no compréis aquí, mala calidad y mal asesoramiento!!!

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Lamentamos mucho que haya tenido esta experiencia. No es la impresión que queremos dar. Por favor, escríbanos a support@noviroa.com con su número de pedido y revisaremos su caso para darle la solución adecuada.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Sito affidabile

Sito affidabile, c’è stato un problema con l’acquisto e hanno provveduto al rimborso in tempi brevi.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Apprezziamo molto il tuo feedback. Ci fa piacere che, nonostante il problema iniziale, tu abbia trovato il nostro servizio affidabile.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling experience – avoid this company!

Like many other recent reviewers, my experience with Noviroa has been dreadful. I ordered a £60 large plush teddy bear, and after waiting three weeks, I received something completely different – a toddler’s bear costume stuffed into an A4 envelope. I am now stuck in a frustrating back-and-forth trying to secure a refund, with little to no progress being made. This company has shown zero reliability, accountability, or care for its customers. Save yourself the hassle – do not order from Noviroa.

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We regret the inconvenience caused. At Noviroa, we aim to resolve such cases fairly. Please send your order information to support@noviroa.com, and our team will re-examine your case to provide a proper resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Avoid this company at all cost!
They send you the wrong item which takes weeks to arrive, then refuse to refund your money.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Thank you for bringing this to our attention. We regret the inconvenience caused with your order. Kindly reach out to us at support@noviroa.com with your order number, and our team will review your case promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammed

I reluctantly appear to have been scammed by this company. They do not read emails and won't refund my monies.
Di not use this company

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We understand your frustration and take refund concerns seriously. Please email support@noviroa.com with your order number, and we will make sure this is reviewed promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pedido 4172

Está es mi segunda reseña porque sigo sin recibir mi pedido que es del 3 de agosto. Me dijeron que me lo volvían a enviar y llegaría en un plazo de 7-14 días y aquí sigo esperando el regalo de mi marido que tenia que haber llegado en agosto, y sigue sin llegar. No quieren devolverme el dinero y tampoco me entregan mi compra. La gente me dice que seguro que es un timo porque no es normal este comportamiento en una empresa comercial. Ya me estoy creyendo de verdad que han robado mi dinero, porque no tengo los dos cascos ni tampoco dinero. Y las respuestas que recibo, son automáticas. Mi consejo, no les compres nada, que pierdes tú dinero y no recibes nada.

3 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Lamentamos mucho la situación con tu pedido y entendemos tu frustración. Esto no debería haber ocurrido. Te pedimos por favor que nos envíes los detalles de tu pedido al correo support@noviroa.com para que podamos revisarlo de inmediato y darte una solución.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non è vero che si può fare il Rimborso

Ho ordinato un paio di cuffie che quando sono arrivate erano davvero di pessima qualità. Ho visto sul loro sito che dicono che è possibile richiedere il rimborso entro 30 giorni, gli ho scritto una mail e mi hanno risposto che posso richiedere o il 10% del valore o il 50% in voucher da usare sul loro sito. Ho fatto presente che volevo usare il mio diritto di rimborso ma niente continuano a rispondermi che posso scegliere tra quelle opzioni e basta. Vergognoso.

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Capisco la tua frustrazione riguardo al processo di rimborso e mi scuso per il disagio. Per poterti aiutare in maniera più rapida ti invitiamo a scriverci direttamente a support@noviroa.com
con il numero d’ordine. Faremo del nostro meglio per risolvere il problema.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paying for shoes that don't fit.

Ordered 2 pairs of their shoes as they were on offer. I order them in a size "EU48" but they came almost 2 weeks later in size "EU40". tracking system was awful, the package was damaged and the shoes are completely crushed. Biggest problem overall is that they don't fit!

I've spoken to 4 different people now and they still won't give me a full refund.. offering 10% partial refund for shoes that don't fit me... Absolute joke of a company. The shoes are nothing how they look on the website either. AVOID AVOID AVOID!

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re very sorry to hear about your experience. Receiving the wrong size and a damaged package is not acceptable, and we completely understand your frustration. Please email us at support@noviroa.com with your order details so we can make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Per carità non comprate da loro!!la…

Per carità non comprate da loro!!la merce arriva in tempi Infiniti e non ti fanno esercitare il diritto al ripensamento /recesso con mille scuse se non dopo mille mail! e alla fine se tr lo concedono ci rimetti le spese di spedizione in Cina,che rischiano di costarti di più del rimborso dell'oggett!Attenzione!

21 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Ci dispiace molto leggere la tua esperienza. Non è la situazione che desideriamo per i nostri clienti. Ti invitiamo a contattarci all’indirizzo support@noviroa.com con i dettagli del tuo ordine, così potremo analizzare il caso e offrirti una soluzione adeguata.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM this place

DO NOT BUY FROM this place. The worst company I have ever come across. Ordered a child booster seat for holiday but didn’t arrive in time so I tried to cancel it. Was told I had to wait for it to arrive before I could return for a refund which I did, had to submit photos of unopened products and they STILL will not refund me after asking several times so now getting bank involved. Absolute joke of a business, total shambles

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re very sorry to hear about your experience with the order and refund process. Please contact us again at info@noviroa.com with your order number so we can look into this matter urgently.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a total scam

This is a total scam. The positive reviews are laughably fake. 100% SCAM. Product worked for about 2 hours. Seems to have less than 10% drive space advertised. Can't even use that now. Lost my data.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re very sorry to hear about your experience and the product not performing as expected. Please contact us at support@noviroa.com with your order number so we can review your case and work toward a solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unacceptable behaviour with refund

It is a nightmare to get refund.
No respect to customer rights of return
Product didn't work as described and they do not respect 30 days return policy.
Unacceptable behaviour.They don't listen what you saying.
I would never use them if I knew that.
Horrible experience.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re sorry to hear about your disappointing experience with the refund process. Please email support@noviroa.com with your order details, and we’ll do our best to personally review your case.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nie nie nie wieder!

Nie nie nie wieder!!
Falsches Produkt geliefert, korrektes Produkt sei nicht vorrättig?!! Statt Kontak aufzunehmen einfach ein anderes Produk schicken!! Keine Geldrückerstattung nur Umtausch mit einem anderen Produkt, was völlig sinnlos ist!!! Hände weg von dieser Seite am besten !!!

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Feedback mitgeteilt haben. Wir verstehen Ihre Enttäuschung und möchten den Vorfall genauer prüfen. Kontaktieren Sie uns bitte unter support@noviroa.com mit Ihrer Bestellnummer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered over a month ago and it was…

I ordered over a month ago and it was supposed to be delivered within a week. My package still hasn't arrived. It got lost somewhere and hasn't been delivered. I spent over €100, plus I paid extra for protection, and I still haven't received my package. It's a shame I didn't read the reviews about this company beforehand. It's a Chinese scam. I recommend avoiding this company.

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re truly sorry to hear about your experience and the delay with your order. This is not the experience we want for our customers. Please contact us at support@noviroa.com with your order details so we can investigate and assist you directly. We’ll do our best to resolve this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful, do not buy! Horrendous cheap products not fit for purpose then they refuse to refund you despite their refund policy saying they will!

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re very sorry to hear about your experience and truly regret that the product did not meet your expectations. That’s not the standard we want to provide. Please email us at support@noviroa.com with your order details so we can review your case personally and make sure you get the assistance you deserve. Your feedback is important to us, and we want to make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID .
I have placed an order of 82£ . They advised me i will get my order in 4-7 days . After 30 days i still dont get my parcel , Noviroa doesnt do nothing about it and it blames the carrier for my unreceived delivery but still doesnt want to do nothing regarding my parcel . The website is a complete SCAM

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re very sorry to hear about the delay with your order and understand how frustrating this must be for you. Please reach out to us at support@noviroa.com with your order details so we can review this directly and assist you in resolving it. We truly want to make things right and ensure you receive proper support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Una truffa ho sbagliato a compare un…

Una truffa ho sbagliato a compare un phone per capelli e non vogliono restituire i soldi.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

Ci dispiace molto leggere della tua esperienza e comprendiamo la tua frustrazione. Non è il servizio che desideriamo offrire. Ti invitiamo a scriverci a support@noviroa.com con i dettagli del tuo ordine, così possiamo verificarlo subito e aiutarti a trovare una soluzione.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Dirty Chinese scammers, I don’t know why I didn’t think twice before ordering this pet like little puppy, it s battery powered instead of by USB, it isn’t interactive and it’s just a cheap, tatty looking thing. I’ve learned a very expensive lesson. Sponsored by google which I trusted to a degree. It’s not even good enough to gift it to a child.
SCAM SCAM SCAM SCAM. Don’t be fooled by anything they advertise!!!!

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re truly sorry to hear you feel this way about your order. That’s never the experience we want for our customers. Please email us at support@noviroa.com with your order details, and our team will be more than happy to help make things right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received wrong product, followed by anti-customer service

Received wrong product (but correct sticker on the box!)

Reached out to customer service asking for return (their website says "easy, hassle-free 30 days return").

Got 3 different team members write to me over 4 emails offering small discounts, blatantly disregarding my repeated request for return (yes, I wrote 4 responses; crazy). I did not want 10% refund -- I got a wrong device (which, btw, was partly malfunctioning).

Save yourself time and money.

Unless you enjoy endless back and forth of ignorance. Popcorns out.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Noviroa

Antwoord van Noviroa

We’re very sorry to hear about your experience and the issues you’ve faced with your order and return request. That’s not the experience we want for our customers. Please email us directly at support@noviroa.com with your order details so we can personally review your case and work toward the right solution. Your feedback is very important to us, and we’d like the chance to make this right for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer