We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having left a negative review after my first purchase didn't go to plan the seller reached out and I decided to reorder the navy gripper pilates socks on 12th October. I wasn't disappointed the socks... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The lights were broken and the quality is generic. It was some cheapy small string with only a few lights . I paid over $50 for a dream catcher falling apart. I wasn't going to write a review but I've... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Firstly what it represents is so important as an animal lover it breaks my heart to see Ill treated animals and stray starving animals. Buying the bracelets means I can help a little bit towards some... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Initially I had a problem with the item I bought and also with the delivery as they threw it over my fence and the item also got broken. But I was extremely happy with the customer service I receiv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

427 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(427)

101 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The lights were broken and the quality…

The lights were broken and the quality is generic. It was some cheapy small string with only a few lights . I paid over $50 for a dream catcher falling apart. I wasn't going to write a review but I've consistently gotten messages from them asking for me to leave a review so I finally am doing it.

12 september 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

We’re sorry to hear that your dream catcher didn’t meet your expectations. We’d appreciate the opportunity to look into the broken lights and quality concerns you mentioned. Could you please let us know which parts did not meet your expectations? If the lights were broken or the dream catcher was falling apart, would you mind sharing a few photos with us? This will help us better understand the issues and see how we can assist you.
We appreciate your feedback and look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have nothing to say about all of…

I have nothing to say about all of these I said in first review!

9 april 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you for your continued support! 💕 We appreciate you taking the time to share your feedback and are grateful to have you as a Olivenorma customer! 🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice socks

Having left a negative review after my first purchase didn't go to plan the seller reached out and I decided to reorder the navy gripper pilates socks on 12th October. I wasn't disappointed the socks arrived today and they are exactly what I was looking for. Inpost covered the last mile of delivery so was able to track no problem.

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

We’d like to clarify the timeline of your order. Our records show that you placed your order on October 8, and an order confirmation email was automatically sent after checkout. If you couldn’t find it in your inbox, we recommend checking your spam or junk folder.

You contacted us on October 9 and opened a PayPal dispute. Our team replied on the same day, within our usual response timeframe of 24 hours, excluding weekends and holidays. We also asked whether you wished to keep or cancel your order, and you confirmed that you wanted to cancel it.

We understand that you were concerned about the lack of confirmation, but we did respond to your inquiry and tried to clarify how you wanted to proceed. We’re sorry the experience did not meet your expectations, and we hope this explanation provides a clearer picture of what happened.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware!

Products are not as pictured. Many products also don’t use real crystals. Difficult returns process. Buyer beware.

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

We’d like to clarify that we took your concerns seriously and made efforts to resolve the issue. When you were dissatisfied with the original product, we arranged a replacement with a different item. When you later decided you were not satisfied with that option either, we also issued a refund.

We’re sorry that your experience did not meet your expectations, but we believe it’s important to acknowledge that our team made genuine efforts to help and offered solutions to address your concerns.

If you have any specific concerns about the materials or product descriptions, please contact us by email so we can review them in detail. We value honest feedback and remain committed to assisting our customers fairly.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I really liked the mounting

I really liked the mounting, but the stone has a lavender color in person, don't care for the color at all. Will not be wearing it.

9 september 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you for your feedback! We’re glad you like the setting, and we’re sorry that the stone’s lavender color wasn’t what you expected. If you’d like us to look into this and see how we can help, please feel free to contact us by email. We’ll be happy to assist you!

Thank you for giving us the opportunity to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been happy with all purchases!!!

I have been happy with all purchases!!!

3 september 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for your wonderful feedback! 🥰 We’re thrilled to hear that you’ve been happy with all your purchases. Your continued support and trust mean so much to us! We look forward to serving you again! 💕

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Flimsy and fragile crystal stone Lion bracelet

I ordered a crystal and stone Leo bracelet for my grandson. I thought it would ship from Quebec but it’s actually manufactured in China and took over a month to arrive (well past his birthday). Still. It was a beautiful tourmaline and Tiger’s eye crystal bracelet with an informative pamphlet on the spiritual symbolism of the stones. It lasted exactly a week before it broke and was lost before he noticed it was gone.

I told the whole story to OliveNorma, including the positive responses from the 13 year old boys. Asked for either a replacement or substantial discount as it was clearly cheaply made and not strong enough for active boy. Shared responsibility there! I had Confirmation number, delivery, etc notices. Several back and forth but I couldn’t send picture of stones as it was lost somewhere!

They can’t replace. Not available. Final offer 20% off on another product but why buy junk?

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear that your grandson loved the bracelet and that his friends enjoyed learning about the symbolic meanings of the stones.

However, we’d also like to clarify some important details. In your original email, you mentioned that the bracelet broke and the stones were scattered, and that your grandson plays football, so you wondered whether this might have contributed to the bracelet breaking. You also told us that the bracelet had already been lost, meaning you were unable to provide photos of the damaged bracelet or stones for us to verify the issue.

Even without the requested evidence, our team still tried to assist you and made an exception by offering a replacement solution. We also explained that the bracelet should be removed during sports or other strenuous activities to help prevent damage.

We understand that you were disappointed with the situation, but it is unfair to describe the bracelet as “junk” or claim that it was clearly poorly made when the item was lost and there was no photo or other evidence available for us to inspect.

We genuinely tried to help and provide a solution despite the lack of evidence. We hope this clarification helps provide a more complete picture of what happened.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What it represents is so important to me and my friends

Firstly what it represents is so important as an animal lover it breaks my heart to see Ill treated animals and stray starving animals. Buying the bracelets means I can help a little bit towards some food...also I am so pleased with the quality and the delivery of the bracelets. Very kind team. Thankyou 😊

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for your heartfelt feedback! 🥰 We’re truly touched to hear that the meaning behind our bracelets is important to you and that you’re happy to support such a meaningful cause.

We’re also delighted that you’re pleased with the quality of the bracelets, delivery, and our team’s service. Your kindness and support mean so much to us. Thank you for being part of our community! 😊💕

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products

Amazing products, definite vibe changer

16 augustus 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for your amazing feedback! 🥰 We’re thrilled to hear that you love our products and that they bring a whole new vibe to your look! ✨ Your support means so much to us. 💕

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Tolle Produkte

Tolle Produkte, strahlende Farben und freundlicher Service

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! 🥰 Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unsere Produkte, die leuchtenden Farben und unser freundlicher Service gefallen. Ihr Feedback bedeutet uns sehr viel! 💕

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not what I thought

Beautiful rings but they are split rings so I can not wear them with out getting them caught on something or pinching my finger. None of the set are stamped and my jeweller said he can’t even reshank them without ruining them.

4 augustus 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you for your feedback. We’re glad to hear that you find the rings beautiful. 💙

We’d like to clarify that the rings in your order are open/split rings by design, as shown in the product details. If you prefer a more secure fit without an opening, we recommend choosing one of our closed-band rings instead.

It also seems that the style may not have been the best fit for your preference. If you’re interested, please feel free to contact us, and we’d be happy to help you find a more suitable ring style and size.

Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice clothes good quality well made

Nice clothes good quality well made. Great customer service.
Thank you!

4 augustus 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of our clothes and our customer service. Your support means a lot to us! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for your kind feedback! 💙

We’re happy to hear that you received your order and that our team was able to assist you with the delivery process.

Sometimes orders may be shipped in multiple packages due to different item availability or warehouse arrangements, but we always do our best to ensure all items arrive safely.

We truly appreciate your recommendation and support. We hope you enjoy all your products and look forward to serving you again in the future! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Drop shipping scammers. Beware!

I bought a large macrami wall hanging from their website which appears to be based in Italy. When it arrived it was much poorer quality than expected and was missing the wooden hanging rail that was supposed to be included.

I bought the item for €117 reduced from €195 in the sale and the return information on their site states that they do not refund sale items. This is illegal. EU distance regulations and section 52 of the Italian consumer Code clearly gives customers the right to return items bought online within 14days of delivery for ANY reason whether bought at full price or a discounted price.

So I sent them an email stating my desire to return the item as per my rights and requesting the return address as o return address is shown on their site. They requested to see photos of the item so they could assess 'the problem ' for themselves. Even though EU regulations state you can return items bought online for any reason without need for justification, I indulged their request and sent the photos. They said they couldn't see anything wrong with the item but offered a small discount for the missing wooden rail. I refused. This went on for several days until they eventually provided me with a return address... in CHINA and said I must return it at my own expense.

This is illegal drop shipping and a scam. Unless the website clearly states that they are based in China and goods must be returned to China at the customer's expense BEFORE purchase, the customer is under no obligation to do so and the company must pay for the return shipping or refund the customer for the goods.

I have reported this company to the Italian authorities for anti trust, unfair and deceptive commercial practices.

Avoid at all costs.

UPDATE: The below response from the company is completely dishonest. The refund came as a result of a Chargeback from my credit card company who agreed that the company committed serious breach of contract. In fact the company tried to refuse to give me a refund unless I removed this negative review. I had to inform them that that is also illegal.

Avoid.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your experience.

We would like to clarify that after you contacted us regarding the product issue, we actively communicated with you and provided a solution. We offered you a full refund without requiring you to return the item, which was intended to resolve the issue as quickly and conveniently as possible.

We understand that you may have concerns about the product quality and return process, but we have been making efforts to assist you and provide a fair resolution.

If you still have any questions regarding your case, please feel free to contact us directly. We are always willing to communicate and help resolve customer concerns.

Thank you for your understanding. 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Initially I had a problem with the item…

Initially I had a problem with the item I bought and also with the delivery as they threw it over my fence and the item also got broken. But I was extremely happy with the customer service I received when I emailed them and told them I was unhappy with the item and also about the delivery causing it to be broken they replied very fast and offered without any request from me to give me a full refund straight away. I truly believe that sort of service is A1 excellent customer service and I would definitely shop with these people again. They showed extreme professional excellent customer service.
Cheers
Terry

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for sharing your experience, Terry! 💙

We’re sorry to hear that the item was damaged during delivery, but we’re very happy that our customer service team was able to assist you quickly and provide a satisfactory solution.

Your kind words mean a lot to us. We always strive to respond promptly and handle issues in a fair and professional way.

Thank you again for your understanding and support. We truly appreciate it and look forward to serving you again in the future! 😊✨

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Terrible

The ring looked absolutely nothing like the picture. Size was horrible and it was massively larger than what I ordered. Unwearable. Support started off as helpful, but then just started dragging the process out and asked for the same things I'd already given them. Scam product, do not buy!

Edit: They did offer to send me a new ring, though this was after a few emails and they started asking for pictures that they had asked for before and been given. By their own size charts, the size 9 ring I ordered should have had a diameter of 18.9mm. This one was over 22mm, so a good 5 sizes too big. The wrong size could be an honest mistake, but I'm more concerned that the ring looked absolutely nothing like what was advertised. The colors were very different and it was no where near as vibrant as on the website. I'll update my review again when I get the replacement.

Edit 2: The replacement arrived. It took them nearly two weeks to ship the replacement ring and that was after I asked for an update. They got the size better this time, but the ring still looks nothing like the picture. It's pretty consistent with the previous one I got. I'll give them an extra star for the right size, but I cannot recommend this site. What they advertise is just not what you're going to get.

11 juli 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

We’re sorry to hear that you were disappointed with the ring.

However, we would like to clarify that after you contacted us about the size issue, we followed your request and arranged a free replacement ring for you.

Regarding the size, we also provide detailed size information on our website to help customers choose the correct size before ordering. If there is any uncertainty, customers are always welcome to contact us before placing an order, and we are happy to assist.

We understand that the ring did not meet your expectations, but we do not think it is fair to describe the product as a “scam” after we provided a free replacement and continued assisting you.

If you still have any concerns, please feel free to contact us directly and we will be happy to help. 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt service

Prompt service. Very nice fabric moves well during workout.

7 juli 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for your kind feedback! 💙

We’re happy to hear that you are satisfied with our service and that you like the fabric and comfort of the product. 😊

We truly appreciate your support and hope our products continue to bring you a great experience during your workouts. ✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor

Poor, the company does not read that they sent incorrect pair of socks size length, I sent a picture and advised that I received all other pairs, also I paid in US currencies but goods came from Korea I think, even labels. This company then asked to send a picture of every sock I received which was more than 18 socks. Customer service is poor, may not understand my request. Just poor service. Also tried calling the international number.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

We would like to clarify that after you contacted us about the incorrect sock size, we followed your request and arranged a free replacement for you. You were not required to return the original items, and we have already done our best to help resolve the issue.

Regarding the request for photos, this was only to help us verify the problem and make sure we sent the correct replacement. It was not intended to make the process difficult, but to avoid any mistakes and provide the right solution.

We always try our best to assist customers and resolve issues fairly.

If there is anything else we can help with, please feel free to contact us. 💙

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Obsessed with the selection!!!

Obsessed with the selection!!!

6 juli 2026
Logo Olivenorma

Antwoord van Olivenorma

Thank you so much for your lovely feedback! 💙

We’re so happy to hear that you love our selection 😊 We’re always working to bring more beautiful styles and options for our customers to enjoy.

Thank you for your support, and we hope you find even more favorites with us in the future! ✨

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer