Omni Cheer Reviews 

2.574
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience was absolutely awful, ordered my daughter cheer skirt, bow and pompom. The skirt didn’t fit and instead of getting an exchange of size I was told I had to return skirt and repurchase. I... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this company! I had the worst experience ordering customized uniforms. I ordered uniforms from them last cheer season and needed more tops, so I sent the rep a picture of the uniform logo s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING- DO NOT USE THIS COMPANY Not only did they completely screw up our team order, they did not take any accountability for their errors. The uniforms we received were terrible quality, we used... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I run a non-profit program with over 100 athletes. We order uniforms, body basics, bows, shoes, Poms and more through Omni. Order processing is usually turned around quickly so I get my items fast. Cu... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Winkelen en mode

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

For more than 30 years, Omni Cheer has been serving cheerleaders and cheerleading programs with high-quality cheer merchandise from leading brands at affordable prices. With the largest selection of in-stock uniforms in the industry, at the lowest price guaranteed, Omni Cheer is committed to helping cheer teams find the perfect fit with unique customization options. Shop today at OmniCheer.com for a wide selection of cheerleading uniforms, pom poms, warm-ups, cheer shoes and more.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(2.574)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Recommend

We ordered cheer uniforms in November. I tried to call to place the order and was told I had to place it online.

Places the order online and was alerted that mediums were out of stock.

First shipment arrived and we were missing more than mediums.

Another shipment arrived. Then another.

We called on January 3rd and was told they were on the way.

The last ones just now shipped out after a long ordeal with this horrible company.

We will NOT use them again and we advise no one else to use them either.

15 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Omni Cheer

Antwoord van Omni Cheer

Hi Juliana,

We appreciate your review
Please note when your order was placed online you were aware of the backorder and we are unable to process a return for items that are passed 30 days. You are more than welcome to return any no custom items within the 30 day time frame. I apologize for any inconvenience this may have caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company

Horrible company, paid for a gold package, full price and all, yet did not receive half of the items that COME WITH THE PACKAGE. I spoke to multiple reps all of which are incompetent and insist that I simply pay for the items missing. That makes zero sense. I even went back to their website and made my entire order again exactly as I had originally made it (to verify prices) and the order total came out to exactly the same price that I had paid for and even have receipts and screenshots for. How did I pay $1420 for a gold package uniform set and not even receive the items that come with the package? The refunded me about $120 (which was for the poms) when I wanted the poms??? That doesn’t make sense. Then they refunded me $20 for the socks. Then they tried to tell me I didn’t make the package LOL huh? My receipt and screenshot show that I made the GOLD PACKAGE and that included poms, socks, shoes, spandex, and uniform so how can the customer service reps tell me I didn’t pay for the package? I only have 1 Pom for each girl now, no socks, and no spandex!!! Where did the spandex go? My order total matches that of a gold package, which includes spandex. So where are the spandex? They tell me to just buy them again and they’ll ship them for free… free shipping? Are you kidding me? I want the package that I ordered and paid for… not free shipping. This company is the worst and I will never be ordering from them again. The worst part is that my order is for a school… a school that serves students facing homelessness. So Omni cheer congrats! You just scammed and stole from unhoused youth. I hope you’re proud of that.

5 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Omni Cheer

Antwoord van Omni Cheer

Hi we have reviewed your order and sent you a email to better assist you. Omni Cheer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returned an order and still haven't…

Returned an order and still haven't received my refund. I wish I would have check these review beforehand!
DO NOT ORDER from them! Customer service is the worse!!!! I just want my refund and I will never contract or recommend them to anyone!

12 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Omni Cheer

Antwoord van Omni Cheer

Hi,

Following up to confirm you have received your refund? Please feel free to follow up with us

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service and professionalism

I wish I would've have looked more into this company before purchasing from them. I placed an order and they only sent a partial order. When I followed up with them, I was told that it was a clearance item and they did not have any more. Why was the order allowed to be placed if it was not available. They would not offer a substitute at all or try to accommodate. Never again! To think I was about to place a very large order with an irresponsible company!

6 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wet and moldy

I purchase a replacement piece for my daughters cheer uniform. The item was soaking wet, smelly and moldy. The outer package was not wet at all. The only moisture was the item itself.

27 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely wonderful

Absolutely wonderful! Thank you for giving 8 girls uniforms so quickly when no one else could. You are appreciated!

19 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible product, Worse Company

Shoes fell apart within 10 minutes of my daughter wearing them and it's been over a month and still haven't received a refund. They just keep telling me it's coming. Terrible company. Would not recommend.

4 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered custom shells over a month…

I ordered custom shells over a month ago - still have yet to receive them. Called several times to find out that the shells are in Production ( 10 shells mind you). I then called again to get the status, since I am UNABLE to receive emails with tracking numbers or status, ONLY to find out that two of the 10 shells that I purchased was on back order and would NOT be available to mid October which is when the season ended. NOT only did I pay for the shells in advance, but had NO communications, status reports, or anyone who could tell me what is the hold up with my uniform order. I did not spend $5. My entire orders was $1600 plus dollars that was paid for and now being told due to the back order my order is on delay. I will NEVER use this company EVER again. My first and last time using them. Very unprofessional, lack communication skills, and not accurate with what the website states. Last please do not follow the size charts. I had to return and replace sizes. NOT ACCURATE at ALL!!!!!!

8 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am very dissatisfied with my recent…

I am very dissatisfied with my recent purchase from Omni Cheer. I have used this company for the past 10years and have recently decided based off my last purchase that I will no longer use this company!

I purchased uniforms for my league, 115 to be exact, the item description stated 'silver sequins'. I also purchase bows from this company for the past 10 years and when an item is listed 'sequins' it actually means 'sequins'

Upon receiving my uniforms. There were no sequins, instead it was "fake sequins" printed on the corner of my dress in the same material as the dress. The item that I received does not even compare to the picture online or the description. I even provided a picture to the omni staff and still got no resolution. This is false advertisement and as a customer of 10 years I am highly disappointed. I have been waiting on a return call from a supervisor for over 48 hours, this is highly unprofessional and poor customer service

I will not be purchasing anything else from this company and would not recommend it to others

7 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Customer Service!

Customer service rep was pleasant, but customer service was absolutely horrific. I accidentally placed an order with wrong size brief, and just hours later called to change size. Rep said they could not help me change size because the order was already processing. I asked if I could re-order correct size and have shipping waived (I paid $22 for expedited shipping) since they could not edit my order. They said the best they could do was to place order for correct size- THAT'S IT. I asked to please cancel my order, and they said they could not cancel. I asked to speak to a higher up to let them know how dissatisfied I was, and she said she couldn't transfer me because they had high call volume? What a JOKE. Do NOT order from these people. Horrible experience! And I never leave reviews.

29 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Omni Cheer

Antwoord van Omni Cheer

Hi,

I do apologize when WEB orders are placed we are unable to make edits to the order. With a addition order shipping at air shipping that is a charge you would accrue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery of wrong color items

Sad, too bad they ruined our midget cheer season due to the delivery of the wrong color Pom poms. They were red and they are burgundy. They don’t match our uniforms and the company doesn’t care and will not fix it. Mohawk cheer mom!

27 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We have ordered from them for the past…

We have ordered from them for the past 7+ yrs and this is the first horrible experience with them. We always order our custom shell tops early just because we know the process. We got them a month later first part of August and everyone of our shell tops are messed up. Called and spoke with multiple managers and sent a picture and they agreed they could see the mistake. They sent it to production to have them confirm the mistake and told me they would get back with me within 48hrs. A week later goes by no email no call stating the status. I emailed the main guy Santiago Diaz and no response. I have called 2 days in a row and had to tell each person the story and still waiting for production to confirm if they’re going to remake our tops. So I called the next day and spoke with a person and got disconnected I. The process of waiting for a manager did they call me back nope I had to call them back and get a totally different person that I had to explain the situation all over again was on hold for 45 min. waiting for a manager and got disconnected again did I receive a call back nope I had to call them. Now we have lost a whole week and still have no answers the material on the Chasse too we ordered is smaller than our fit kit. Every time I call it’s always someone from another ethnicity and working from home with kids in the back ground or dogs barking. Customer service is awful and now I’m questioning the quality of the material. This will be our last year to give this company $14,000. Our season is really only a month long so I don’t know if we will ever have the right product

25 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DOESNT DESERVE 1 STAR

DOESNT DESERVE 1 STAR!
I have had the worst experience with them, worse than last year.
I received my items on July 17 noticed some items were missing. I called and the first person I spoke with told me those objects were shipped separately. Though it sounded a little crazy, I gave them the benefit of doubt but after two days with no email on delivery time I called to check on THIS package. I was then told there was no package and I got a supervisor to call me back and was told I would receive it the next day and I DID. Along with that I returned some items that shipped out on the 4th of August and upon checking my package I saw my package was checked into the facility on August 6th. I called to see how long it would be before I receive my refund. I was told the warehouse was behind and they were currently checking in returns from August 1st. I waited to call two days later and they were then working on returns from August 4th. So again, I waited a week and called, I was told they were currently working on orders from August 8th. Frustrated, I then asked why I have not received a refund if my things were checked in on August 6th. I received a refund the next day for ONE ITEM. After being told all items were checked in. To be sure I asked the customer service worker to read out each item and she did. She also told me i would get a refund for the rest throughout the day, that "that was how they were processing refunds." I waited another 2 days until August 18 and called to talk with a supervisor because I had not received my full refund. August 19 I was called back and told by the supervisor that he would give me a called back and assured me I would get everything resolved. After not receiving a call, I called back on August 22 and talked with someone that "supposedly" resolved my problem by sending me the items and I would not get a refund. I was sooo thankful! After getting my conformation number, I could breathe again. We only have 5 games this season and one has been missed.
To wake up this morning with no conformation email I got worried. I CALLED AGAIN to find out IT WAS CANCELED AS SOON AS I HUNG UP. I was basically told I did not return any items from their knowledge. I going to speak with a lawyer because this can not be legal!

24 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from them

Ordered from them in June, received the bows, briefs, socks, and poms. Didnt think to unpackage everything because I didn't have the uniforms. When I received the uniforms and went to put the package together I realized more than half the bows were missing. I called and let them know, and was assured it would be fixed, fast forward 12 days I hear nothing. Call them back and apparently there was an issue on their end, long story short I ordered the bows again to have them expedited so I would have them here by our first game. And was then told I would not be refunded for them because I didn't report the missing bows within 5 business days. Do not order from omni cheer.

23 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Terrible customer service. They short you an item and you have to sit on the phone for an hour! And still no resolution, still 1 girl will have 1 pom instead of 2.

I ordered Pom Poms for this years season, they shorted me 1 Pom, i spent over $2k with them, they should have just shipped me 1, no they waste my time and do nothing and now 1 of my cheerleaders has to be without Poms for our first game! $10.99 Pom on a $2k should be "lets get that to you right away!"

I am completely volunteer, I have a very busy schedule. Omni does not care about customer service, or your cheerleaders, or own up to the mistakes they make. DO NOT ORDER FROM THEM!
Unless you like you girls dissappointed and your time wasted!

18 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

About 3 years ago I had an absolutely…

About 3 years ago I had an absolutely horrible experience with Omni cheer. I gave them another chance and ordered from them again with no problems.

Fast forward to the present. In the spring before school ended, I ordered a new shell for a football cheerleader because she's tiny and we didn't have one small enough for her. It came over the summer while I was away, packaged carefully as is usual. I opened the package today to a correctly customized shell, with a BLACK mark on the white material by the seam. Not a small mark, a significant mark that is easily seen. I can't return is as it is customized and even if I could get another one, it wouldn't come in time for our first game. I have no idea if this mark will come out, I'm crossing my fingers it will.

I'm just frustrated and my cheerleader was disappointed she couldn't have a complete uniform today like everyone else did.

15 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Omg if I could give them zero stars I…

Omg if I could give them zero stars I would. I order the cropped bodysuit for my daughter for her cheerleading the last week of July a youth small I received a large. Called customer service and emailed them absolutely no respond. After a few days checked my status showing that they had send me another one, and I was suppose to receive it on august 1st. Now its a week later still have not received it. When I check my status it’s showing the package is lost. Are you kidding me. This is beyond insane. My daughter is starting her cheerleading camp tomorrow and she doesn’t even have her uniform. These people are very unprofessional. I don’t think nobody should order for them. They are ridiculous. They make you pay for shipping as well. I better get a full refund.

8 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Website Below Industry Standards

In most cases, the cheering outfits were beautiful and well delivered, but I did eventually find out that working with this business can be very hit or miss.

Most of the customer representatives were great about trying to help me, but I believe their business is running on outdated technology which results in low quality service. My first complaint is that the website has a lot of glitches. In fact, I found the website has issues that put it below the industry standards. I tolerated the issues for a while because I needed a source of cheap cheer uniforms. However, one day the website issues started contributing to situations whereby my orders were getting lost or shipped to the wrong place. In one case, customer service was not willing to resolve the issue and seemed to blame the issue on me. Thus, an ordered item was never delivered and money was lost. In another case, customer service resolved my complaint, but only because I reached out fast and was also able to prove that a website glitch was at fault. I don't know if customer service would have been willing to correct the issue if I had reached out any longer than an hour after placing the order.

I stopped ordering from this business, as I started to feel that transacting with them was too risky. Unfortunately, their shipping options never even included an option to insure my package. I would've been willing to pay for the insurance, but they weren't even giving me that option.

I believe these people are trying to do honest business, but I believe their business isn't going to rise as much until after they've fixed their technological shortcomings. This is my constructive feedback.

21 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Omni Cheer

Antwoord van Omni Cheer

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear you’ve had positive experiences with the quality of our cheer uniforms and with many members of our customer service team, and we’re truly sorry that your online experience did not consistently meet expectations.

We understand how frustrating website issues can be, and we take your concerns very seriously. Some of the challenges you mentioned are related to older technology that has created performance limitations on our current site.

The good news is that we have been actively working to address this. An updated and enhanced online shopping experience will be launching very soon, designed to significantly improve the overall customer experience and ease of shopping with us for all your Spirit needs.

We appreciate your constructive feedback and the time you took to share it with us. We hope you will check out the new experience and give us another chance to earn your trust again soon.

-The Omni Cheer Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

We are so disappointed with omni cheer right now. We ordered custom cheer tops in October and have yet to receive them. Customer service runs around in circles telling me they're waiting on customization department and have no answers for me. I was told 4-6 weeks, then beginning of December, then end of December, and now there isn't even an estimated date because supposedly the customization department won't respond to them. It's been 8 days waiting on the customization department now. They have put in 4 different requests?! I have no other choice of company because our other cheer costumes match omni cheer. I spent thousands on uniforms to not have full uniforms months after I ordered. The money sure came out of my account on time though and now after doing some research, I see tons of other places having similar problems?! How is this acceptable. I have ordered over 50 uniforms in previous years and never had any problem. This is unacceptable customer service.

13 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Omni Cheer

Antwoord van Omni Cheer

Hi,

I was able to locate an account under your name and can see all custom items on your account have shipped and the last shipment was delivered 1/27. I apologize for any delay and hope you enjoy your items.

Omni Cheer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

absolutely never again.

I ordered 10/19. 23 custom jackets. And by custom i mean i added a simple name to each jacket. A jacket that Omni Cheer offers. I called in to place my order with Dana. I Was told 4-6 weeks I’d have them. I have called every Tuesday since the 5 week mark. I kept being told it would ship by beginning next week. 9 weeks later and still “in production” will ship by mid to end Dec per some manager. Stacy is rude, she also told me they changed customization to 6-8 weeks. Which isn’t listed anywhere. Nor has it ever been stated until week 8. Regardless we are past that time frame anyways. i have now been transferred to two level 2 reps. Rebecca and Lalunalyn which keep giving me the run around. Can not provide any legit details. I have emailed both of them twice now and will not respond to me asking for an update. I keep getting sale emails which is wild since they can’t even provide for their current orders. Our season has ended and we have no jackets to even use as a end of the year gift. This is an embarrassment to the company. The warehouse needs new management since clearly they can’t complete orders within a reasonable time.

21 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Omni Cheer

Antwoord van Omni Cheer

Hi,

I was able to locate your order and can see your order was delivered today. I can also see our team was able to offer you compensation on 12/15 for your delayed order as well. We appreciate you patience and hope the uniforms meet your teams needs.

Omni Cheer

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer