We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my sister a portable. Put in her shipping address and it came to me!!! I had to spend $51 dollars to get it to her! Check your shipping address before purchasing. They were unable ti ass... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I bought this as a portable unit with a higher flow than my other portables. I liked the constant flow and the ability to use the extra LPM's. While I found it a bit big, bulky and heavy to use as a p... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As someone who's used POCs for a while, I have to say this one is fantastic, especially since I don't need continuous flow for CPAP. It's so much lighter than the Simply Go. Customer service was helpf... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my product pretty quickly. I used it for the first time today. It sounds like popcorn popping but after speaking to customer service (who was very quick to answer my email) I was assured th... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Zuurstofapparatuur leverancier

Geschreven door het bedrijf

In the same quality,we have the best price; In the same price,we have the best quality. we supply home and portable oxygen concentrator , say googbye to huge oxygen tanks!


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

87 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(87)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Able to get out of house on 8

It’s nice to be able to get out of the house with 8 liters of oxygen without dragging around a tank. Sadly though at 8 liters battery goes pretty fast always have car charger and back up battery handy. Having this though you don’t need to drag a bunch of tanks that go just as fast and aren’t rechargeable.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It was easy to order and arrived early.

It was easy to order and arrived early.
The only downside was I didn’t get the $20 gift card or the batteries for the remote.
I use it every night and it works great.
I got the$20 “GIFT CARD”it’s only good in there store.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In my opinion this company is a scam

In my opinion this company is a scam. Ordered two machines, one portable and one home one. Received both neither worked correctly. Emailed the company and stated what was wrong with both in detail with pictures of the model/serial numbers on the machines and wanted to return them and get a refund. I have just gotten the run around and now they do not even answer my emails. The customer service number, when you look it up is for three different companies selling the same thing. You can never get through to them, the recording states they will call you back, never do. I just lost over $800. Lanora Ovino

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

GOT IT! nice unit 32 DAYS !!

Ordered my O2 concentrator on April 28, now on May / 28, all I have is a long list of excuses, apologies, explanations, and no O2 concentrator.. I'm hoping to change my feedback.. however, so far it is more like a slapstick comedy than a real company..

GOT IT !!!. I finally received my O2 concentrator 32 days after ordering it...with another apology blaming inventory problems.

Oxygensolve offered me a $30 "partial refund"....for the "inconvenience" of waiting 32 days for my medically needed device. They also asked me to remove my negative feedback... The O2 concentrator works well, is solidly built, and I am happy with it. I might buy more from them . I hope they fixed their "logistics problems"

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

Hello, may I ask what email address you used for your purchase? I would like to check your order status for you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was initially upset by the phrase…

I was initially upset by the phrase "3-4 day shipping". I didn't realize that meant it would be 3-4 days before you processed it for shipping. Had I known that I probably would not have ordered. Once the machine got here, it took about 2 weeks, I was impressed with the workmanship, and ruggedness of the product. After using it for about a month now I think that the machine is very good. My biggest complaint would be the battery life. I am only getting about 1-3/4 to 2 hours on a charge as opposed to the 3-4 hours advertised. I purchased an extra battery (8 cell) at time of purchase, since then I have ordered the 16-cell battery to see if it lasts long enough for an outing. Haven't had a chance to test it out yet but will post additional comments when I am able. Overall, I am happy with the unit.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m Happy

Used my portable oxygen for first time on 4-22-26. I was very please with it. Not to heavy, easy to carry. Gave me just amount of oxygen I needed. I would recommend this to anyone that needs oxygen away from home.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service.

Ordered a machine. It was not what we thought and have requested to return. They indicated they would be we could exchange. Product we would exchange with is cheaper than purchased and they indicated they would not refund the difference. So we have requested to return. Customer service is NOT responding. Seems like the company is a scam.

Interestingly, they replied to this review which I have emailed to them, but are not responding to my emails.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

Hello, we couldn't find your order based on the name. Could you please tell me what email address you used for your purchase? We're sorry to hear about your concern. Unfortunately, we couldn’t locate your order based on the name provided. Could you please share the email address used when placing the order so we can verify and assist you accordingly?
We’d be happy to either issue a refund — just let us know your preference. Please feel free to contact our support team (Phone Number:+1 (276) 249-3372 / Email:info@oxygensolve.com ) directly for faster assistance. We're here to help and make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Portable oxygen

Hi i order a Charger for Portable Oxygen Concentrator NT-03/NT-05 × 2 for my 84 year grandma and its been 2 weeks and i haven received it yet been calling to the company and no answer been calling customer service they dont answer.

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

We're very sorry to hear about your experience. Could you please provide your order number so we can verify that the purchase was made through our official store? We hope to help you solve your problem and track your shipment.
If you haven’t received your product, we’d be happy to either issue a refund or send a replacement — just let us know your preference. Please feel free to contact our support team (Phone Number:+1 (276) 249-3372/ Email:info@oxygensolve.com ) directly for faster assistance. We're here to help and make things right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I researched oxygen concentrators for…

I researched oxygen concentrators for quite a while before buying this one. I am very pleased with my purchase. The machine works great and is very quiet. Shipping was fast, too! I am happy that I bought it.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam I ordered an…

This company is a scam I ordered an oxygen concentrator from Oxygensolve and gave them my payment info The email stated they would send me a receipt blah blah They hit my bank account for $279 no further emails ? When i looked up their number supplied by the info it was 1 201 555 5555 I stopped payment and now have to get a new card Pain in the ass don't order from them they will take your money and screw you..I personally wound not trust the so called "Reviews" either. They are probably bogus It doesn't stand to reason they could get good reviews if they are scamming people Their website looked legit, but I should have checked to see if they have a phone number and contact email first Mark in Austin Tx

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

We’re sorry to hear about your frustration. However, we couldn’t find any recent orders under the name "Mark" from Texas in our system, especially not for the amount of $279.

If you truly placed an order with us, please provide us with your order number or at least the email address used at checkout so we can look into this immediately. Without valid order information, we have no way to verify your claim.

Also, please note:
📞 Our phone lines receive hundreds of calls daily for both pre-sales and post-sales support. We’re currently expanding our team and opening another service line to better assist everyone.
📧 For faster help, we recommend contacting us directly via info@oxygensolve.com — our support team responds within 12 hours.

Leaving a negative review without giving us a chance to verify or solve the issue won’t bring your $279 back — but sharing accurate info will. We’re more than happy to help you, but we need your cooperation first.

Looking forward to your reply.

Update on June 26th

Thank you for your message and for providing the tracking number.

We've received your email and appreciate your prompt reply. Your order has been shipped via FedEx, and the tracking number is 882194806178. According to the latest update, your package is scheduled to be delivered today.

Additionally, our customer service team responded to your email yesterday—please kindly check your inbox or spam folder to ensure you’ve received it.

If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to let us know. We’re always here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Portable concentrator ordered to be…

Portable concentrator ordered to be shipped to my daughter's in Indiana. Realized shipping address was missing 1st digit of house number. I contacted Fed Ex and they would not allow me to change it. Fed Ex stated the shipper Oxygensolve had to be the one to call & correct. Fed Ex did end up delivering the pkg somewhere, so we never received it. Bottom line is it was my error to start with by leaving off a digit of the house number. Oxygensolve offered to ship another machine if I agreed to pay the shipping charges which I did.

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

We understand you're feeling frustrated right now, but in order to resolve this quickly, we need your order number or the email you used to place the order. Without this information, it's impossible for us to locate your shipment and assist you effectively.
We kindly ask that you work with us by providing the necessary details instead of leaving a negative review without giving us the chance to help. Once we have your order info, we’ll do our best to look into the delivery issue and find a solution for you as soon as possible.
Looking forward to your response.

Update at 5/28
We have carefully reviewed the order information you provided via email and confirmed the details.

Upon receiving your message, we immediately contacted FedEx to investigate the situation. Unfortunately, we verified that the package was mistakenly delivered and signed for at an incorrect address on May 22. We understand this has caused significant inconvenience and regret the outcome.

As the error has resulted in an unrecoverable loss for both parties, we would like to offer a solution: we can reship a new unit to your correct address, and we kindly ask that you cover only $50–$60 to help offset the shipping and handling costs.

Please let us know if you’re willing to proceed with this option. Once we receive your confirmation, we will arrange the shipment as soon as possible to support your upcoming trip to Indiana.

We truly appreciate your understanding and look forward to resolving this with you promptly.

Update at 5/29
Thank you for your understanding and cooperation. We’ve received your $50 payment, and we truly appreciate your prompt response. Our team will now proceed to arrange the shipment of a new unit as soon as possible.

We’re sorry again for the inconvenience this situation has caused and are doing our best to ensure you receive your replacement quickly and smoothly. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out.

Warm regards,
Oxygensolve Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product ordered w/3/5 days delvry!

Product ordered w/3/5 days delvry!! What a joke!!!
Trying to contact alleged customer service is an absolute nitemare. Its 1 wk since order placed and they were paid $399.00 and no product or answers. I have contacted my attorney and Pa. better business bureau hoping for some kind of results. I will never buy anything from them again. BUYERS BEWARE!!!!!!!

24 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

We're very sorry to hear about your experience. Could you please provide your order number so we can verify that the purchase was made through our official store? For orders shipped within the U.S., we do guarantee delivery within 3–5 business days when the item is in stock. For Canada, it's 5–7 business days.
If you haven’t received your product, we’d be happy to either issue a refund or send a replacement — just let us know your preference. Please feel free to contact our support team (Phone Number:+1 (781) 678-8373 / Email:info@oxygensolve.com ) directly for faster assistance. We're here to help and make things right.

Update on May 29th
If you did place an order with us, please respond directly so we can assist you properly. We’re happy to help, but at this point, we can only see your name—David—which matches hundreds of entries in our system.

We’ve reached out to you multiple times via Trustpilot asking for more details, but you haven’t provided any information so far. Without an order number or email, there’s no way for us to verify your purchase.

Please check your inbox (including spam) for any messages from info@oxygensolve.com and get in touch as soon as possible.

We truly hope you're here to resolve the issue—not just leave negative reviews without giving us the chance to help.

Thanks for your cooperation.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a portable oxygen…

I ordered a portable oxygen concentrator and then realized....they didn't send me an email of receipt and then they DO NOT have phone line to call them. I am now going to cancel my order. I ordered yesterday and they give 24 hours to cancel. I feel like I'm getting ripped off. This is not a good feeding.

I want to update my experience with Oxygensolve. I was very nervous and sure I was being scammed until I received an answer to my email from Oxygensolve. They gave me an order number and a shipping number and said it would be 4 days to be received. I was delighted to see the delivery man bring my portable oxygen concentrator when they said it would be here. It's an awesome machine and I'm thankful for this company contacting me. Good Job Oxygensolve! Thank you for being reliable and having a good product.

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

We're sorry to hear about your concern. Unfortunately, we couldn’t locate your order based on the name provided. Could you please share the email address used when placing the order so we can verify and assist you accordingly?
Please note that once an order is placed, our system automatically processes and ships it quickly, so we’re unable to cancel it once it’s been dispatched. We appreciate your understanding. If you no longer wish to receive the product, you can simply refuse the delivery when it arrives — it will be returned to us, and we’ll handle it from there.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Poor battery life

The unit functions well but I purchased the optional 16 cell battery as it was advertised to provide 6 hours of use time. I barely get 3 hours out of it even after charging overnight.

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo OxygenSolve

Antwoord van OxygenSolve

Thank you for your feedback, and we apologize for any inconvenience. To better understand your concern, could you please let us know at which flow setting you are using the 16-cell battery?
The 16-cell battery is designed to provide up to 6 hours of use, but the usage time may vary depending on the flow rate. Higher flow settings will increase power consumption and reduce battery life. For instance, at higher flow rates, the battery will last less than 6 hours.
Please let us know if you have any further questions, and we’ll be happy to assist you!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer