Palladiumboots Reviews 

2.149
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered three pairs of shoes in size 10.5 UK and they all fit nicely. Delivery took a couple of days longer than expected as the shipment was clear of customs for a while, before the local courier c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been wearing Palladium boots ever since my dad brought me a pair home from France as a teenager. Sturdy, lightweight boots but with excellent support and great grip. I don't know how many pairs... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They lost my order for 2 weeks. I paid for next day delivery so when it wasn’t dispatched I contacted via both the email and form and the website and nobody got back to me. I opened a PayPal dispute... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As a Vegan it's hard to find decent and cool looking foot wear. I've now got three pairs of Palladium Boots and they're all fantastic.. Different colours and styles for different occasions. They'... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Over Palladiumboots

Geschreven door het bedrijf

PALLADIUM® UK Trustpilot Profile

Welcome to the official Trustpilot profile for PALLADIUM® UK

Thank you for sharing your review with us!

Over 75 years of crafting style-savvy, utility-inspired footwear has taught the French heritage brand Palladium a thing or two about building gear that lasts and has helped the brand earn its stripes in creating a uniform for the people.

From its roots in developing footwear for the French Foreign Legion in the 1940s to its evolution in supplying trek-ready options for the Great Outdoors, the road Palladium has traveled has connected the brand with a dizzying diversity of people, places, and cultures. In doing so, the decades traversed have instilled in Palladium an inherent respect for freedom, progress, and discovery.

Palladium's eco-conscious credentials inch ever closer to its 2025 goal of becoming 100% sustainable. In support of its ethical targets, each season the brand donates thousands of boots to global charities. And if the journey has equipped us with anything, it is a belief that life has so much to offer if you #daretodiscover.

We celebrate those who explore urban environments with a bold and audacious attitude. Embracing the unexpected everyday. Conform only to your own expectation. Be free and confident. Discover beyond boundaries. #DARETHEUNKNOWN

Customer Service Promise:

At Palladium UK, your satisfaction is our top priority. Our dedicated team is committed to delivering exceptional customer service, going above and beyond to ensure your needs are met. Whether you have questions, concerns, or need assistance in finding the perfect pair of shoes, our friendly team is here to provide personalized support. Contact our Customer Service.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(2.149)

236 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wore the sandals for literally 2 hours…

Wore the sandals for literally 2 hours and the main strap tore at the stitching. Absolutely shocking quality.
Returns policy… ship back abroad, really!??
Never again Palladium.

30 juni 2026
Logo Palladiumboots

Antwoord van Palladiumboots

Hello,

We’re sorry to hear about the issue you experienced with your sandals. A strap tearing after only two hours of wear is certainly not what we expect from our products.

If you believe your sandals have a defect, please contact our customer service team at hello@ksgb.com, as indicated on our website. Please include your order number and, if possible, photos of the issue so that our team can investigate this for you and advise you on the appropriate solution.

We’re sorry for the inconvenience and hope we can assist you further.

Kind regards,
The Palladium Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Misleading Offers & Costly Returns

After placing an order using an exclusive offer, I noticed a better public discount available the next day, so I had to place a second order. On top of that, charging a £5 fee for every return makes the whole experience really inconvenient.
Please remove me from your early-bird promotional emails. The discounts aren't actually better, which feels completely misleading.

24 juni 2026
Logo Palladiumboots

Antwoord van Palladiumboots

Hello,

We’re sorry to hear that our promotional offers and return fees left you feeling disappointed and frustrated.

We understand how frustrating it must have been to place an order using an exclusive offer, only to see a better public discount available the following day, especially when this led you to place a second order. We also understand your concerns regarding the £5 return fee.

We’re sorry that you felt the early-bird offer was misleading. We take your feedback seriously and will share your comments with the relevant teams so they can be taken into consideration when reviewing our promotional campaigns.

Regarding your request to be removed from our promotional emails, please contact our customer service team so they can assist you with your email preferences.

Kind regards,
The Palladium Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failure of customer service refund

So the shoes didn't fit. No drama. Trying to return them and get a refund, big drama. Received the shoes end of June, and they were too small. No problem with the quality. Navigating the refund process not so easy. Couldn't access the refund label so messaged customer services and they sent it. Posted the parcel 11th July and heard nothing since. August 20th today. E-mailed the same contact for update...nothing. Would just like to receive my £50 refund please.

24 juni 2026
Logo Palladiumboots

Antwoord van Palladiumboots

Hello,

We’re very sorry for the difficulties you experienced with the return and refund process, and we sincerely apologise for the lack of communication.

We can confirm that your £50 refund was processed on 21 August and has been issued to your original payment method.

We understand how frustrating it must have been to wait so long for your refund after returning the shoes on 11 July, and we sincerely regret the inconvenience caused.

Thank you for your patience and for sharing your feedback with us.

Kind regards,
The Palladium Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shoes never arrived and no one is…

Shoes never arrived and no one is answering any emails !!! Waiting for a refund !!!

23 juni 2026
Logo Palladiumboots

Antwoord van Palladiumboots

Hello Celine,

We’re sorry for the inconvenience caused with your order and for the difficulty you experienced in reaching our customer service team.

We would like to confirm that your order has already been fully refunded. The refund was issued to your original payment method.

We sincerely apologise for the delay and frustration caused, and we hope this clarifies the situation.

Kind regards,
The Palladium Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lightweight

Lightweight, comfortable, don't make my feet sweat and the soles grip much better than other canvas boots I've worn. That's why I have 5 pairs.

18 juni 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waiting 3 weeks for £140 refund, and no response from customer service

I returned 3 items which Palladium acknowledged and Confirmed that I would be sent a refund.

Unfortunately 3 weeks (14 working days) later, they have still not refunded the £140 I am owed, and are not responding to any of my emails.

I have since raised a dispute via PayPal and they have still not responded.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palladiumboots

Antwoord van Palladiumboots

Hello,

We’re very sorry to hear about the delay with your refund and the difficulties you have experienced when trying to contact our customer service team.

As we don’t have your order number from this review, could you please contact us by email with your order details? This will allow our customer service team to locate your order and look into the status of your refund.

We sincerely apologise for the inconvenience and hope to resolve this for you as quickly as possible.

Kind regards,
The Palladium Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality

Fantastic quality. Size is definitely as quoted. Look and feel excellent. You can go for a hike straight away without any feet problems. I’d definitely recommend

4 juni 2026
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Oxfords are not what they were

Oxfords are not what they were. My last pair had 3 eyelets on each side, and these new ones have four. The cut of the fabric is different, and they just don't fit as well. They are baggy around the ankles, the heels are very hard, and the lining is not as soft as previously. My previous Palladiums didn't need wearing in as they were such a good fit and so comfortable , but I doubt that these will ever be so comfortable. I did try them on at home, but it was impossible to appreciate the difference until I wore them outside. The plus points are the colour of the fabric and the sole which is comfortable. If the previous design was reinstated, I wouldn't hesitate to recommend them, but I would strongly advise against buying these due to poor fit.

8 juni 2026
Logo Palladiumboots

Antwoord van Palladiumboots

Hello,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback about your Pampa Oxford. We’re sorry to hear that the latest version did not live up to your experience with your previous pair.

We understand your disappointment, particularly after having found the previous design so comfortable and well-fitting. We’re sorry that the changes to the eyelets, fabric cut, ankle fit, heel and lining have affected the overall comfort for you. We also understand how difficult it can be to notice these differences when trying the shoes on at home, before wearing them outside.

We’re pleased to hear that you still appreciate the colour and find the sole comfortable, but we regret that these positive aspects have not been enough to make up for the differences in fit and comfort.

Your detailed comments regarding the changes compared with the previous version are extremely valuable and will be shared with our product team for consideration when developing future collections.

Thank you again for your honest feedback and for your continued trust in Palladium.

Kind regards,
The Palladium Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The shoes are fantastic

The shoes are fantastic. They are comfortable and feel like they will last a while.

The laces that come with them are stiff but they break in after some time. Don't give into the urge to replace them with softer cotton ones. I did that and had 3 pairs snap on me. I put the originals back on and, while they annoyed me at first, it was worth waiting for them to soften up. They are strong and have no signs they'll fray or stretch any time soon.

The actual soles feel grippy and rugged, but don't deaden my feet so much that I can't drive with them on. I'd feel confident to do some light walking/hiking with them and not have to change into a lighter shoe to drive there and back.

The only issue I had was the long shipping time; Something I believe others have had an issue with before. Worth the wait though. I'll be buying a second pair when these ones wear out.

8 juni 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered the black pampa shoes she…

I ordered the black pampa shoes she they are so kool and incredibly comfortable! I love them! Would have given 5 stars but the postage took ten days and no option to get faster delivery. Would highly recommend for comfort and style though!

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer