Peace Collective Reviews 

273
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very prompt, responsive, helpful, and friendly. Made the inquiry in the evening and instantly received a response the next morning. Very helpful with passing along my message to management and product... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Peace Collective’s warehouse received my return on 6/13. So that was quite literally over 2 months ago. The company claims return will be processed within 14 business days. However, when I reached out... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love being from Toronto and repping the city with this beautiful sweater. The first sweater that came in bled some of the colour and I had to exchange it but it was quickly and professionally handled.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

When I ordered I was given a date of when the order would be dispatched. When the date passed I contacted their customer service and was told this date was incorrect and sent in error. I request... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Herenmode
  5. Streetwearwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Peace Collective! Everything we do stems from our passion to make giving back easy and accessible. We produce quality apparel that looks good and does good, and in turn makes you feel good. When you shop Peace Collective, you’re investing in garments that stand out in more ways than one. Every garment sold gives back to the communities that need it most.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

273 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(273)

147 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 months - still no sweater!

Terrible experience! I’ve been waiting for my sweater for 2 months and all they will tell me is that it’s still in the initial “production phase”. I’m starting to think I will never receive the item.

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

We’re truly sorry to hear about your experience — this is not the level of service or communication we aim to provide. We understand how frustrating it is to wait so long without clear updates, and we sincerely apologize for the inconvenience and disappointment this has caused.

Your feedback is important to us, and we’re working hard to improve our production timelines and communication processes to prevent situations like this in the future. We’d like the chance to look into your order and make things right. Please reach out to us directly at support@peace-collective.com with your order details so we can investigate this further and provide you with a clear update.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How is this place still open?!

How is this place still open. I ordered 2 shirts and after a month they gave me a notice it's a special made by order and it might take a while. After 2 months, no communication and ghosted my complaints. It wasn't until I reported a fraudulent transaction through my visa did they reply back saying they were willing to expedite my order or refund me finally.

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Karl,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide. Some of our made-to-order items do take additional time to produce, but you should have received clearer communication and updates along the way, and we apologize that this didn’t happen.

We appreciate your patience and the opportunity to make things right once we were made aware through your Visa report. Please know that we’ve taken this feedback seriously and are reviewing our order communication process to ensure this doesn’t happen again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could rate them a zero I would

If I could rate them a zero I would. I ordered my item on August 24 for someone’s birthday in September and it’s October and I still haven’t received it! It is still marked as unfulfilled as well!

I am deeply upset at the lack of communication and lies. The company sent an email saying they upgraded my shipping to express and I should receive a tracking order in 7 business days. That was sent on September 19..

I love to support Canadian businesses and the birthday boy was looking forward to his gift. I’m deeply disappointed and will be telling everyone I know not to shop here!

I’m left not knowing what happened to the package or if I’ll be refunded.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Shayna,

We’re truly sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. We completely understand how disappointing it is to wait so long for a gift, especially one meant for a special occasion.

It’s absolutely not the experience we want for our customers, and we sincerely apologize for the delay and lack of communication.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Experience- Would Not Order Thru Them Again

October 8th update - be warned that Peace Collective will reply to all of the terrible reviews through Trust Pilot but none of the emails sent to their customer service team. After sending daily emails, I finally went thru the orders portal and requested a refund. I did receive an email back (no apologies or acknowledgment of their delays), saying I would get a refund confirmation shortly. Almost a week later I still don’t have that email or have the charges showed up on my card. And to add insult to injury….after the promised refund email, the next email was telling me my order was on its way.

Absolutely brutal and a scam. Do. Not. Waste. Your. Money.

Similar to what I’m reading in these reviews, the shipping time is extremely long (I’m in Toronto) and the customer service is non-existent. I’ve been supporting and buying from Peace Collective since they started and it’s always been a great experience, until now. I ordered two shirts a month ago and cannot get a hold of an actual person for the life of me. The only email I received was a canned response that my shipment was delayed, though no indication of when it would arrive. I’ve requested a refund, though based on these reviews I’m not holding my breath. It’s a shame as I loved this company and all they do, but this experience has really left a bad taste in my mouth. Either they need to expand their customer service team or figure out what’s happening with production. Clearly they’re losing a lot of customers, though from the replies I’m seeing to these reviews - they don’t seem to be resolving the issues.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Thank you for your continued support of Peace Collective over the years. We’re so grateful to have had you with us from the very beginning. We’re truly sorry that your most recent experience has not reflected the level of care and service you should expect from us.

You’re absolutely right: waiting this long for your order and not being able to connect with our team is unacceptable. We recognize that our current delays and limited communication have caused frustration, and we are actively working to improve both our shipping timelines and our customer support capacity so that experiences like yours don’t happen again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst customer service

The worst customer service. Their products are way too expensive and yet they still can’t ship it after a full month of ordering. There’s absolutely zero reason for that I’m in Canada I’ve never experienced such shipping delays for something that’s coming from across the world much less my own country.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. We always aim to provide excellent customer service and timely shipping, so it’s disappointing to learn that we fell short in your case.

While our products are made with premium materials, we fully understand your concern about value when shipping delays occur. Your order should not have taken this long, especially within Canada, and we’re currently reviewing what went wrong here.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased an item for my daughter on…

Purchased an item for my daughter on August 4. The item never actually shipped. I contacted the company several times to be told the same thing over and over again, that the item was being prepared and would be shipping as soon as possible. At one point they kept telling me that it would ship in seven business days and then it never shipped. So I would contact them again and receive the same information. To date, today is September 24, the item is still just confirmed and has not shipped. I contacted the company a week and a half ago asking them to issue a refund and they never responded to my email or issued the refund. At this point I am disputing the charge with my credit card company. I am writing this review so that everyone is aware of how they run their business.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

We’re very sorry for the delays and communication issues you experienced with your order. We understand how frustrating this must have been, and it’s not the level of service we want to provide.

I can confirm that your order has since been cancelled and your refund issued. We’ll be reviewing this situation internally to ensure we improve both our shipping timelines and the way we keep customers updated.

Thank you for sharing your feedback. It helps us do better, and we sincerely apologize again for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t order anything online from Peace Collected Your Money.

I have shopped at the Distillery location and generally like the products but I WISHED I READ THE REVIEWS of the many here who ordered online and are still waiting on their orders to arrive.

I ordered back mid-August and am still waiting for Peace Collective to send me a status of “shipped”. I’ve emailed support and got the “it’s part of our ‘on demand’ program (ON DEMAND 😂) and is taking longer to ship. It was slated to go out last week but we now estimate it will ship in the next 7 days”

This timeline has lapsed and honestly if I didn’t do any follow up no one there would be on top of this. Please don’t feed me your canned response of how you should be operating in these situations and just be better.

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

We’re so sorry to hear about your frustrating experience with your order. We completely understand how disappointing it is to wait this long, especially after being told multiple timelines that weren’t met. This is not how we want our On Demand program to feel, and we recognize how poorly it reflects on us when communication falls short.

You’re absolutely right; you shouldn’t have to follow up just to get updates. We truly appreciate your past support of our Distillery location and your honest feedback here. It helps us see where we need to do better. Thank you for holding us accountable.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The most disappointing experience ever

FINAL FINAL UPDATE (Oct 1): After I posted what I assumed would be my final update, they edited their reply to indicate they’ve tried to reach out to me multiple times when indeed they have not. For the record, I have checked my spam inbox and also there were no further replies to the email thread. Disappointing they would try to cover their lack of communication by lying.

FINAL UPDATE (Oct 1): So on September 26th, they replied to my Trustpilot review and claimed that I would be hearing shortly back from the Customer Service team.. not surprisingly I did not. So on October 1st, I took matters into my own hands and took the defective garment to their Union Station store to ask for a refund. They offered me either a full refund or a store credit + $15. Given this ordeal, I requested for a full refund. I was lucky to live close to a store but I recognize that it may not be so convenient for others. I got my refund but honestly there were no apologies nor was the customer service anything to write home about when I went to their store. I was really hoping this order would be the first of many online orders but I won't be supporting them anymore.

UPDATE (Sept 25): I finally received a response 4 days later.. they completely dodged my request for a refund and offered a replacement or store credit instead, which is laughable considering my experience with them this summer. This whole ordeal has been completely disappointing, which is a shame because I genuinely love their clothing!

---
Honestly, this has been one of the worst shopping experiences I’ve ever had. For context, I’ve supported Peace Collective over the years at their brick and mortar store.

I placed an order for a couple of shirts on July 2. The ETA then was July 14th. After multiple delays, I amended the order on August 1 to include a Blue Jays tank and was told I’d receive it in another 10–14 business days. Fast forward to mid-September, I couldn’t wait anymore and cancelled half of my order. The other half of my order finally arrived today and I opened the package only to find a completely blank blue tank. No logo. Nothing.

So not only did I have to cancel half the order just to get any kind of update, I waited over two months and still didn’t get what I paid for.

I’ve asked for a full refund at this point. Would not recommend ordering unless you enjoy wasting your time.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

We are truly sorry to hear about your disappointing experience with us. This is not the standard we strive for, and we completely understand your frustration given the long delays, order changes, and incorrect product you received. We can see how discouraging this has been, especially since you’ve supported us in the past.

We also want you to know that we are actively reviewing our production and fulfillment processes to prevent issues like this from happening again. Your feedback is invaluable and will help us improve.

We’re grateful for your past support of Peace Collective and hope we can rebuild your trust. Please keep an eye on your inbox for our follow-up. (Edit: We attempted multiple reach outs but didn't hear back! We're so sorry to hear that our emails never reached you.)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The clothing is fantastic

The clothing is fantastic, absolutely top quality! Love my sweatshirt! sizing on website could be better

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you love the quality.

We really appreciate your feedback about sizing on the website. We’re always working to make sure our size guides are as clear and helpful as possible, and your input helps us improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give no stars I would

If I could give no stars I would! I ordered a hoody at the end of July to Scotland, so did expect to wait for it. It is now middle of September and had no response from the company about when it will be delivered despite emailing to ask. They even put up an insta post asking to email a particular email address about orders where they didn’t have the address which I did but still nothing. When I check the tracking my item it still sitting in the USA.
If your happy for a company to take your money and you get nothing in return then this is the shop for you!

28 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

We’re so sorry to hear about your experience and the long wait for your order. This is not the standard we aim for. We completely understand how frustrating it must be to have paid for an item and not received it after such a long time, especially with limited communication.

It sounds like your parcel has been delayed in transit, and we’d love to get this resolved for you as quickly as possible. Please reach out to us directly at support@peace-collective.com with your order number so we can assist you ASAP.

We truly appreciate your patience and bringing this to our attention. Your feedback helps us improve, and we’d like to make things right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shipping Nightmare

Shipping Nightmare - I placed an order August 30th with 10-15 day shipping. The order is still set to confirmed status. This is a gift and will not make it in time. I have reached out to the company for an update and recieved no response. Considering their products are so heavily promoted and relatively expensive this customer service is extremely disappointing. I could have purchased a similar sweater for much faster shipping if I had known. I am looking for a refund if this does not get sorted this week.

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Jordan,

We’re so sorry to hear about your experience and the frustration this delay has caused, especially since this order was meant as a gift. This is not the level of service we strive to provide.

Your order should never have been left in “confirmed” status for this long without communication from us. We sincerely apologize for both the shipping delay and the lack of timely response to your outreach.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. We’ll do everything we can to earn back your trust.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service!

I ordered three sweatshirts and received an email that one was out of stock. I was given three choices - a full refund, order another item or keep credit with additional $15 for my troubles - brilliant!! Very responsive via email and refund received quickly. I’ll definitely be buying from Peace Collective again!!

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Danielle,

Thank you so much for your kind words! We’re happy to hear that our team was able to assist you quickly and that the process was smooth. We always want to make sure our community feels supported, even when things don’t go exactly as planned.

We’re grateful for your patience and are thrilled to know you’ll be shopping with us again. We can’t wait to serve you in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication, fast. Transparency.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

We're so glad to hear you had a positive shopping experience with us! Thank you for taking the time to let us know, we truly appreciate it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Never Showed. No Communication. No Refund.

I placed an order on July 19th for a gift for my husband. By August 16, almost a month later, it still had no arrived, nor was any tracking information updated. I emailed on the 16th asking for an update and received a response a few days later that I would be upgraded to priority shipping. Now on August 29, I still have not received my order or any tracking information. There have been no updates in communication from the company. I am incredibly disappointed and will never be ordering again. I am looking for a full refund of my order if I am ever able to get ahold of anyone from the company.

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Madeleine,

We’re truly sorry for the delay and the frustration this experience has caused. We understand how disappointing it must be to wait so long for an order, especially one intended as a gift, and to not receive timely updates along the way. This is far from the level of service we aim to provide.

Thank you for bringing this to our attention. We take your feedback seriously and are working on improving our communication and shipping processes to ensure this doesn’t happen again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. On demand is a little annoying just because it can take longer than the 2 weeks to create and send out.

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Becky,

Thank you so much for your kind words about our customer service. We’re thrilled to hear you had a positive experience!

We completely understand your feedback about our on-demand process. Because each piece is made to order, it can sometimes take a little longer than the standard two weeks to create and ship out. We do this to reduce waste and ensure every item is crafted with care. That said, we’re always working on improving turnaround times, and your feedback helps us a lot.

We truly appreciate your patience and support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYER BEWARE!!!!

BUYER BEWARE!!!!!

I placed my order weeks and weeks ago. No sign of the product. This is a GRIFT.

All attempts for refund of the money paid have been met with form letter excuses, a veiled threat that multiple complaints will knock you down the customer service cue!

The philanthropic excuse is RICH. someone is making bank on not delivering on their business promises.

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Judy,

We’re sorry for the experience you had with your order. We’ve already been in touch with you directly, and your order has been canceled with a refund now being processed.

We appreciate your feedback and will use it to improve our service moving forward.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Great Clothing, long waits to receive and poor communication

Ordered 2 items over a month ago, I received one after waiting 3 weeks (not sure where they ship from, but I live 2 hours from their locations).

The shirt I did receive is great, graphics are clear and crisp and the material is mid weight, very good quality. Based on that shirt, I’d planned to order more.

I can understand with made to order products that they will not be quick, but a month seems long, I’ve sent 2 emails asking for updates on whether or not it’s been made or ready to ship. No reply in a week.

Edit* I received my sweater 1 month and 10 days after ordering. Peace Collective offered me a discount to make up for the wait. I’ve not received and am not going to chase them for it. I messaged to let them know I received and was happy with the quality that was 6 days ago.

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Drew,

Thank you for sharing your experience with us, both the positive feedback on the t-shirt quality and your honest thoughts about the delay with your hoodie. We’re happy to hear you loved the shirt you received, but we’re truly sorry that your hoodie order and our communication have not met your expectations.

We understand how frustrating it must be to wait this long, especially when you had plans to share it with friends and fellow fans. This is not the level of service we aim to provide. Delays can sometimes happen with made-to-order items, but we should have been proactive in keeping you updated, and we regret that we fell short here.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I obviously didn’t get the right shirt…

I obviously didn’t get the right shirt send to me but you guys did a great job getting me a replacement!

6 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Thanks so much for your feedback! We're really sorry that the wrong shirt was sent initially — that’s definitely not the experience we want you to have. That said, we're thrilled to hear our team was able to get a replacement out to you quickly!

If there’s ever anything else we can help with, don’t hesitate to reach out. Thanks again for giving us the chance to make it right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT BUY/ EXTREME TIME DELAY IN SHIPPING

I placed my order with Peace Studios on June 15th, and as of today, July 19th, I still haven’t received it. The delays have been incredibly frustrating, and the lack of clear communication has only made things worse. I’ve had to follow up multiple times just to get vague or delayed responses, and there’s been no sense of urgency or accountability on their end.

I was genuinely excited to support this business, but this experience has been extremely disappointing. Over a month with no product and no real answers is unacceptable. I wouldn’t recommend ordering from Peace Studios based on my experience.

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Peace Collective

Antwoord van Peace Collective

Hi Andres,

Thank you for taking the time to share your experience, and we're truly sorry for the frustration and disappointment you've faced with your order.

We completely understand how upsetting it is to wait over a month without clear updates or timely responses. This isn’t the level of service we aim to provide at Peace Collective, and we sincerely apologize for the delays and lack of communication. Your feedback is important, and we’re actively working to improve both our shipping timelines and how we communicate with our customers throughout the process.

We’d love the opportunity to make this right. Please reach out to us at support@peace-collective.com with your order number so we can look into this immediately and ensure it’s resolved as quickly as possible.

Thank you again for your support and patience. We hope to be able to turn this experience around for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer