We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The jumper arrived on time. It is fine, although I must have missed the description, which must have mentioned the bare shoulder thing- who wants their shoulders exposed in Winter? That was a tad disa... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve ordered from Preworn a number of times over the years and at one point was an ambassador for them via Brandbassador and really loved them. I’ve found some really great things on there and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just received my second purchase this morning and I'm over the moon with both items. I don't know why I'd never heard about Preworn ltd before, having initially found them on eBay last week. I'll be t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased two lots of blankets off these guys and my word did they deliver! Absolutely stunning blankets all in very usable order. Can 100% say that these bundles are worth every penny and you certain... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkel voor tweedehands kleding
  2. Damesmodewinkel
  3. Herenmode
  4. Kinderkleding
  5. Kledingleverancier

Geschreven door het bedrijf

We are Preworn - The largest & most trusted second-hand clothing seller in the UK! Buy second-hand clothing with confidence. We are leading the circular-fashion revolution by making sustainable fashion affordable & accessible to everyone! We have over 1 Million items for sale & we list 6,000 additional items every single day! We put proof to the fact that it doesn't have to be new to be amazing. Shopping with Preworn is great for the planet, great for charities and great for you! Join us in making a difference. Shop Preworn


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 27% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(4.798)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Expensive rubbish.

Items re suddenly being sold at ridiculous prices and not accurately described. Avoid buying in bulk, they seem to choose items randomly. Some items are obviously very used and worn out, despite being described otherwise. I have a brain injury and find communicating difficult to say the least. I was very upset to find a recent order of clothes was misrepresented and deemed as excellent despite their wotn out condition upon receipt. Naturally I complained as anyone would, only the response I received was totally unprofessional and felt threatening. A great company if you leave a good review, but question their quality control and you be on the receiving end of an abusive message. Very sad indeed. Didn't want to face the cost of returning these awful items of clothing and so binned them to prevent any other unsuspecting soul to a huge disappointment, a waste of money and a nasty person.

22 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What has happened to this company I once admired?

I used to order regularly from Preworn, and have left excellent reviews in the past. However, during the course of 2024, prices literally tripled overnight so that in some cases the price being asked for secondhand clothes was actually higher than the original brand-new price.
However, I recently placed two further orders because the garments appeared to be at an acceptable price, and were advertised as being in "excellent" condition. Sadly, that was far from the truth: both garments are unwearable. I accept that occasional mistakes are inevitable when processing literally thousands of garments, but when it happens with two consecutive orders it appears to be deliberate policy.
Quite simply I shall not trust Preworn with further orders. This saddens me, because I was once a very enthusiastic evangelist for the company and what I believed to be an admirable ethos.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi Jenny- We're really disheartened to hear of this experience. Please know we are always here and happy to help with order issues and we do offer instant refunds on returns. While we always try to ensure our items are described accurately, the feedback we get is always helpful as listing over 900+ items daily items with wrong condition notes may slip by. We are happy to resolve this when noticed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please do not waste you’re money on…

Please do not waste you’re money on this company. I ordered items 2 boxes every item smelled, was ripped (beyond repair) and was completely unusable. I tried to dispute this with the company as there was no way to even fix ANY items. I spent around £85 for 2 boxes and every item was disgustingly. After a dispute and nothing moving forward to save any hassle I just paid for the boxes and binned the items. I wouldn’t even try resell. Now they are sending me emails harassing about a rejection fee ????? WHAT …. I bought and paid for the items binned them now they are emailing about some legal fees … disgusting company disgusting service please don’t waste you’re money!!!!

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi Jade, we're sorry to hear you did not have a good experience with us this time. As with all of our customers, we are always happy to help resolve any issues regarding bundles, whether that be a refund, return or replacement. As you state, you binned the items you received, so the return was overdue the return window and you received the instant refund without returning the items to us. Our bundles go through extensive sorting and grading, especially the high Branded (North face Bundle). We're very sorry if this did not meet your expectations, however when opening a return, we need the products back in order to allow the refund. When customers do not return the items, they will need to pay back the refund. You can find out more in our Returns Policy, which is linked in all of our listings, and agreed upon when checking out.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Avoid Large Purchases of Mixed Categories

Avoid buying large quantities of mixed clothing categories. It seems they randomly pick items from shelves to complete orders, ignoring the requested categories. I ordered 20 lots (boxes) from 7 categories, none of which included charity selections. However, most were filled with clearance items meant for charity shops. Additionally, the lots are not labeled to assist in identifying or matching them to the categories of items ordered. Recovering from cancer surgery, I was too weak to handle a return.

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Description of item is accurate. Simple ordering process. Item dispatched within 24 hours and arrived a day early. Excellent service.

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a fleece jacket through their…

Ordered a fleece jacket through their eBay store. Advertised as "excellent" condition.

When it arrived it was a rag. Holes, pockets in shreds and you could put your hands all the way through.
They offered me about 50% reimbursement – but the thing was useless. Lots of other complaints it about exactly the same kind of problem.
They seem to have 756 negative feedback this year many of them complaining about the same thing.

Although positive feedback, it seems that 30,000 were awarded automatically by eBay because if people don't live feedback then apparently eBay assumes that everything went okay and they simply give positive feedback.

They probably started off as a careful business but now they are too big. Overtrading. It causes a waste of time. An unnecessary journey to the post office to return the item. Wasted opportunity to bid for something else.

I'm quite sure these people wouldn't do this to members of their own family.

Got a refund – but I would rather simply have had what they advertised and in the condition they advertised it and not have had the hassle of having to wrap it again go to the post office again do without my money four days until the refund and missing the chance of buying something else.

No doubt they will make some trite reply to this as they have done with many other people

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sizing of clothes tends to be way off making online shopping a big gamble

My experience with shopping online at Preworn has been largely disappointing & I won't be ordering again. This is mainly due to the vast difference in sizing from clothes manufacturers. What is labelled as a size 6 can vary massively & actually measure anything from a size 4 to a 14! This makes buying clothes online a big gamble. Pre worn try to provide measurements, but until you receive the clothes & try on it's very difficult to know if they will fit. I ordered 17 items in my last order, mostly tops & 1 pair of jeans & 1 pair of trousers. Out of the 17 items only 2 tops fit well, the majority of the other tops are huge on me, so a waste of money. They are labelled a size 6, but most are more like a size 12-14. The trousers run up small so I can't wear. The jeans were listed as a wide leg & a size 4, they are NOT, they are a straight leg-clearly labelled inside, so I don't know how preworn got this wrong. The jeans are also a size 6, NOT a 4 as advertised. The jeans also look like they have a bleach drip stain on the front of one of the legs which I was not expecting & I would not have bought them had I known. Disappointing experience & largely a waste of money. It is also why I do not like buying clothes online, because the descrepancies in the measurements/sizing are huge. Another disappointment was on 2 of my orders, the 1 top I wanted the most out of each order was apparently unable to be found in the warehouse, so I received an email from pre worn both times saying they couldn't find the tops & that they had refunded me. Very disappointing when it's the items you want the most! I think I will stick to shopping in local charity shops, where I can physically see the size of the clothes in person & judge it before buying. Finally, one of the people working for preworn & in charge of their eBay listings banned me from bidding on any of their items on eBay! Simply because I asked if they could offer any discounts if I bulk bought many items! Talk about cutting your nose off to spite your face! They then went on to offer a discount on multiple orders on their website!! The very same thing that I had asked for on eBay- which they banned me from buying any of their items for!!!!

11 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have bought several things from…

I have bought several things from Preworn in the ebay shop on online, and had some good buys.
I purchased a pair of beige shorts which was described as excellent, with a lengthy description of what they were like. However when I received they had a very large stain on the waist, when i went back to the website i could indeed see what is barely discernable stain in the picture provided. They offered 50% off not to return them, but I could not even take them to the charity shop. So I said no and asked for a prepaid label. This has not happened. I sent them an email and said there "service is shocking", and in return, they came back and said "What is shocking is your attitude" and gave me link to return centre where i cannot get a prepaid label. It is them who did not describe correctly, why should I have to pay.
UPDATE: its a shame I wasnt told that, and you have to give a reason for returning but it does not include NOT AS DESCRIBED or allow comments. so I have had the postage deducted. I await my full refund. thank you

9 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi Gilly,

Thanks for your message, and we're really sorry for the experience you've had — this isn’t the level of service we aim to provide.

We are always happy to refund the cost of the postage if the item was not described correctly. Please note that you do need to go through the returns centre in order to have the QR label provided to you. Once your return is open we are happy to refund the remaining balance that was kept for the postage label.

We appreciate your previous support and understand your frustration in this case. We'll make sure it's resolved properly.

Thank you for going though this process, we appreciate the feedback and understand that this should be an option for customers. As always, our listing process is completed by people working hard daily to ensure product is up and sometimes it is possible for things to be missed. We apologise again for this inconvenience. We have just processed the refund on the label for you.

Best regards,
Preworn Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a disgrace

What a disgrace, received a super dirty and smelly jacket. There is no way you should be selling dirty clothes, second hand doesnt mean I pay for your dirty unwashed stuff you collected for free and sell for profit. Have decency to wash it before delivery and advertise faults such as peeled off poppers or faulty / missing poppers. Will be sending it back, absolutely gross. Never again

7 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

We're very sorry to hear you're disappointed with your order. Just to clarify, we don’t receive stock for free — most if not all items are purchased, and we process large volumes daily to keep our pricing as competitive as possible.

As stated in our listings, all clothing is second-hand and sold as received, with the recommendation that items are washed upon arrival due to the nature of used clothing. While we do aim to remove any items with major faults during sorting, some occasional issues can slip through. We will always try to ensure the product is described accurately and photographs of defects are shown, however it is possible for some to slip through due to natural human error.

We are very sorry you are not happy with your item. We appreciate your feedback and will continue improving where possible.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought 2 Bundles for £12 each and most…

Bought 2 Bundles for £12 each and most need ragging and majority of it is women's joggers. I did contact them amd sorted it out fast and friendly and issued a refund. Thanks

13 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi Sam, thank you for updating this review, we're happy that we resolved the issue quick for you and appreciate the feedback you have given us to help us improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Preowned item purchase from this dealer…

Preowned item purchase from this dealer stating that the item was genuine once received the item was the wrong size and shrunk badly and also not authentic as to contacting the seller. They were very rude on the phone and blocked the call. Do not trust this Seller .

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi, please send over your order number and I will have my team look into this promptly. We do our best to authenticate items when sorting before they are listed, though if you are able to show us the inauthenticity of the item ordered please do send all information to sales@preworn.co.uk or supprt@preworn.co.uk

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had an issue with my order and had to…

I had an issue with my order and had to wait a while for the resolution (3 weeks until I received a reply). Fortunately a customer service agent called Ellie, picked up my case today and sorted it quickly and effectively.

24 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi Anya, we thank you for updating the review to reflect the way we handled an issue. We really appreciate any and all feedback as it helps us improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very confused

Very confused, ordered jeans, received garlic and herb dip easter egg. Live in hope that the jeans will arrive

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

No Contact

UPDATED:

Previous couple of orders from these guys have been fast delivery and pretty smooth.

Last two orders I have received have been an absolute nightmare.

One item was the completely wrong item and with dog hair covering it from top to bottom and the other had a massive hole in the sleeve despite being described as “Very Good”. Tried contacting a week ago on different platforms but not had a reply as of yet.

UPDATE:
03/04/2025

I finally got an email back from a lovely worker called Ellie after trying multiple different contact emails. Despite working in the marketing department and not the customer service department, Ellie herself contacted me back and managed to resolve both problems in hand. Locating my missing item and ensuring a refund for the damaged product. Ellie was quick to reply, polite and extremely efficient. Despite it not being her job role, she took it upon herself to make sure it was sorted. Thank you Ellie!

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Thank you for the updated review, we're glad to have helped resolve this for you with the best outcome! Please reach out if you require any help with issues again:)

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

It won't make you money....

Two orders completed so far and the first was better than the second. Delivery was quick and free which is good.

Spent £35 (discounted price) on the second box and it will be break even at best. The quality is OK (around 10% of both orders have gone straight back to the clothes bank) and the others may get a couple of quid an item. More supermarket/primark received than actual higher end brands.

You will be sitting on some of this stuff for a while.

If the box was half the price it would probably be worth a punt. At best you might make a fiver at the current prices.

9 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi Matthew, we're sorry to hear of your disappointment. We are more than happy to help via our support email (support@preworn.co.uk) and find out which bundles you ordered an help make this a better experience for you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Received my first order not Impressed

Received my first order today from preworn wholesale, 1st lot was the Lake District area mixed tops 10 pack new , was supposed to be a selection of blouses, shirts , t shirts for £30 I mostly received vest tops so I wouldn’t even be able to make a profit on these as they were mainly supermarket brands , new look etc , so these will be returned, 2nd lot was high branded footwear which needed cleaning . There were two pairs one had holes in the soles and one pair with no size label at all so I wouldn’t even be not be able to sell these,it says they are carefully selected, not sure about that . I have emailed the company and I’m now waiting for a reply as to how we proceed, I have also had to pay £3.99 for the returns which I don’t think I should have paid as the mixed new tops were not as advertised. Not impressed with my first order

5 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi Steve,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your first order didn’t meet expectations, and we’d love the opportunity to make this a better experience for you.

We do state in the product description that we strongly recommend cleaning all items upon arrival, even new with tags, as is common practice when sourcing from any store or wholesale supplier. Our items are originally packed to keep our prices as affordable as possible, which can sometimes result in a mix of brands and styles. If there are incorrect items in the bundle or issues not mentioned i our description, we are always willing to fix this.

We also haven’t received an email from you, so please forward it to support@preworn.co.uk along with your order number, and we’ll be happy to look into a resolution for you. Our team is always willing to assist with returns and replacements where appropriate.

We appreciate your feedback and hope to turn this around for you!

Best,
The Preworn Wholesale Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good service, easy returns but difficult communication

Update: following the reply to my review, I contacted Preworn on the below email address and got a response very quickly. They also sent me the gift card I was expecting.
Original review:
I used their 2B Loved Again offer to send in a big bag of clothes in good condition, hoping I would receive the voucher for it as advertised on their website.
I sent an email about it but no response for two weeks. I also emailed them in advance asking about this and didn’t get a response. There is a previous review on here with the same issue but I was hoping that was just a one off and I will get my voucher.
To be fair, I’ve shopped at Preworn numerous times and I’m happy with that side of the service, but the fact that they don’t reply to emails is quite disappointing.

12 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

Hi, we apologise that this is your recent experience with us. I am more than happy to resolve this for you with the missing gift card. Please reach out to us on support@preworn.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Class Sellers, never disappoints

Purchased two lots of blankets off these guys and my word did they deliver! Absolutely stunning blankets all in very usable order. Can 100% say that these bundles are worth every penny and you certainly won’t be disappointed in what you get. The bonus is, you’re also helping to keep usable content from going to waste or landfill as well.

25 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Preworn

Antwoord van Preworn

That's Wonderful to hear! Thank you for the kind feedback!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer